Orbán nem nacionalista

2013.11.16. 10:14 - vancat

Az alábbiakban be fogom bizonyítani, hogy aljas rágalom, mi több: szemenszedett hazugság Orbán Viktort nacionalizmussal vádolni. A baj csak az, hogy ezért abszolúte nem fognak megszeretni Orbán Viktor rajongói.
Ráadásul a poszt végére az Orbánt gyűlölők nagy része is utálni fog, sőt: nem vagyok biztos abban, hogy esetlegesen nem kapok egy Facebook-feddést személyesen a miniszterelnök lányától, Orbán Rácheltől, aki az utóbbi időben kezdi felvenni a virtuális bokszkesztyűt az édesapjával kapcsolatos negatív vélemények megfogalmazóival.

Ennyi előzetes magyarázkodás után, ha megengedik bele is vágnék.

Azt, hogy valaki nacionalista, több elég egyértelmű jelből észre lehet venni. Például az átlagosnál sokkal jobban, esetleg harsányabban szereti a hazáját, óvja, védi az értékeit, hagyományait. Büszke azokra és mindent elkövet a megőrzésükért. Sőt, meg van győződve róla, hogy saját hazájának, országának, nemzetének értékei előrébb valók másokénál. Értékesebbek azoknál.

Aki nacionalista, az hazafi. Aki hazafi, az szenvedélyesen szereti a hazáját. Aki szenvedélyesen szereti a hazáját, az rendkívül büszke annak kulturális, történelmi és természeti hagyományaira. Aki rendkívül büszke ezekre, az nem engedi ezeket felszámolni, tönkretenni, elpusztítani: sem a kulturális, sem a történelmi, sem pedig a természeti hagyományait.

Márpedig ma már kétséget kizáró tényként megállapítható, hogy jelenleg Magyarországon egész pályás kormányzati letámadás indult természeti értékeink, kincseink ellen - is. Ha taxatíve felsorolnám, hogy pontosan mi minden ellen, még a leglelkesebb kedves olvasóm is ráunna, annyiféle természeti értéket kellene felsorolnom.
Ezért az alábbi felsorolás, abszolúte nélkülözi a teljesség igényét.

Törvények készülnek az erdőirtás és nem az újratelepítés megkönnyítésére, vagyis a kizsákmányoló, elhasználó erdőgazdálkodás ismételt meghonosítására. De veszélyben vannak a lápok, amelyeket mostantól lehet bányászni, a tőzeges területek, amelyeket szintén ki lehet majd termelni. A vizes élőhelyek, amelyeket művelésbe vonnak, a mezőgazdasági területek, amelyeken élelmiszer-alapanyag termesztés helyett bioetanol-gyártás zajlik. Veszélyben a természetes halállomány a hobbihorgászat gátlástalanságától, a védett területek a kormánypolitikusok parancsára kiadott rali- és tereprali-versenyektől, a vadállomány a konzumidióta módjára gyilkolászó hobbivadászoktól, élükön a mellesleg etanol- és atomlobbista miniszterelnök-helyettessel, Semjén Zsolttal.

Veszélyben a tiszta levegő a tönkretett vasúti közlekedés miatt, és a pusztító kamionos tranzitforgalomtól. Veszélyben a védett - és többségükben a magyarság ősi szimbólumainak is számító - madaraink a "gazdálkodók" aljas és világviszonylatban is elképesztő gátlástalanságú mérgezéseitől - amelyhez a rendőrség pancserségével még hatékonyan asszisztál.

Veszélyben a mezőgazdasági táblák közötti erdős, ligetes területek az agrárvállalkozók kapzsiságától. A városi parkok a korrupt építési vállalkozásoktól.

Egy olyan országban, ahol mindezek a hosszú távon egyenként is halálos tünetek egyszerre, egyre nagyobb intenzitással vannak jelen, ahol a törvények mindezeket egyre egyszerűbbé és büntethetetlenebbé teszik, nos, annak az országnak kizárásos alapon nem lehet nacionalista kormánya. Hiszen mindezek megengedése kizárja a nacionalizmust, vagyis a haza értékeinek szenvedélyes szeretetét.

Szóval súlyos méltánytalanság és alapvető tévedés ennek a kormánynak a vezetőjét, Orbán Viktor miniszterelnököt nacionalizmussal vádolni. Az a miniszterelnök, aki természetvédelem-ellenességével immáron bizonyosan beírta magát a történelembe, az nem lehet nacionalista. Aki ezzel vádolja, téved vagy hazudik.

Hiába csináltatott tehát valamelyik miskolci fideszes balfasz új - és ízléstelen - síremléket a magyar természet- és állatvédelem megteremtőjének, Herrman Ottónak, és hiába nevezik el utcák, iskolák, közintézmények tucatjait róla, szegény bizonyosan forog a sírjában. Ahogy Kaán Károly, a hazai erdősítés és erdővédelem apostola is: aki szegény talán az 1919-es gyilkos vörösterroristák és Horthy alatt is több empátiát tapasztalt Magyarország természeti értékei iránt, mint ami manapság a kormányzat intézkedéseiből következik.

Viszont a méltányosság és korrektség kedvéért végezetül le kell lohasztanom az Orbánt gyűlölő ellenzékiek esetlegesen felkorbácsolt lelkesedését is. Hiszen a tényszerűség kedvéért azt is nyugodtan kijelenthetjük: korábbi miniszterelnökeink, a nagybeteg, tehetetlen és az országot kiárusító Antall József, a pufajkás alkoholista Horn Gyula, vagy a politikai alvilág kategóriájába sorolható Gyurcsány és Bajnai sajnos egy fokkal sem voltak jobbak.

Legfeljebb többen voltak (voltunk?), akik Orbántól természet- és környezetvédelemben (is) egy kicsit azért többet vártunk. Vagy inkább csak kevesebbet. Kevesebb pusztítást.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr575636579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gatto nero 2013.11.16. 20:06:55

@nagyfeszültség:

Hát igen, azon én is csodálkotam, amikor Vona Gábor elment Paksra és csontog benyalt az atomerőmű köztudottan súlyosan gazember vezetőinek...

nagyfeszültség 2013.11.16. 20:08:44

@engelbert:

szerintem nem olvastad végig a posztot, mert én nem igazán érzek benne "ellenzési hangulatot.":

"Viszont a méltányosság és korrektség kedvéért végezetül le kell lohasztanom az Orbánt gyűlölő ellenzékiek esetlegesen felkorbácsolt lelkesedését is. Hiszen a tényszerűség kedvéért azt is nyugodtan kijelenthetjük: korábbi miniszterelnökeink, a nagybeteg, tehetetlen és az országot kiárusító Antall József, a pufajkás alkoholista Horn Gyula, vagy a politikai alvilág kategóriájába sorolható Gyurcsány és Bajnai sajnos egy fokkal sem voltak jobbak."

Legfeljebb többen voltak (voltunk?), akik Orbántól természet- és környezetvédelemben (is) egy kicsit azért többet vártunk. Vagy inkább csak kevesebbet. Kevesebb pusztítást.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:08:47

@ariskerase: bocsi, azt én soha nem róttam fel a jobbiknak, hogy "cigányozik". A "zsidózásnál" viszont azt érzem, hogy az a vezérelv, amit Göbbels mondott (de lehet, hogy Göring): "azt, hogy ki a zsidó, én mondom meg". Remélem, ezt a fajta logikát, nem kell magyarázni a Jobbikkal kapcsolatban.

Makkasz 2013.11.16. 20:10:25

@nagyfeszültség: Igen. Sajnos én minden területen borzalmasnak ítélem ami történik. Különösen a földesúri, feudális kizsákmányoló rendszer kiépítése borzalmas, ezt is megszenvedi a környezet, ostoba, rövidtávú gondolkodásból sosem születik jó.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:11:03

@J.László: abban a pillanatban, mikor megnyomtam a "Komment küldése" gombot, tudtam, hogy mire fogsz rárepülni :)

gatto nero 2013.11.16. 20:14:03

@engelbert:

Igazi környezetvédő nem az alapján alkot véleményt, hogy a kormány vagy ellenzés politikája népszerűbb-e.

J.László 2013.11.16. 20:18:32

@Tökönrúgott Feleségek:
Göring mondta. Erhardt Milch tábornaggyal kapcsolatban hangzott el az ominózus kijelentés, aki zsidó létére a Luftwaffe államtitkáraként Göring helyettese volt a "náci Németországban".

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:20:07

@J.László: figyusz! nem akarok én magyarázkodni, hogy többek között hol csúszik el a Jobbik részéről ez az egész, de mindennap olvasom a Kurucinfót és egyszerűen azt érzem, statisztikailag lehetetlen, hogy szerintük minden, ami a szar, a zsidóktól ered, ami jó, az vagy tőlünk, vagy valami felsőbb rend utasítására. Olvastad folyamatosan a kocogó nő gyilkosságáról tudósító cikkeiket? Ha igen, érted, mire gondolok.

kvadrillio 2013.11.16. 20:21:02

IGEN...IGEN....EGYRE TÖBB BAJ VAN A ZSIDÓKKAL ! EGYRE TÖBB HELYEN KAVARNAK-KEVERNEK ÉS EGYRE TÖBBSZÖR KÖVETNEK EL HAZAÁRULÁST !
SZTEM A LEGJOBB HELY SZÁMUKRA: IZRAEL.

kERTÉSZ AZ ÁKOS.....

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:21:50

@J.László: Persze gondolom, ezt is arra hozod ki, hogy ott és akkor nem volt zsidóüldözés :)

J.László 2013.11.16. 20:22:47

@Tökönrúgott Feleségek:
Senki nem akarta reklámozni a kuruc.info-t. Annyit mondtam, hogy a liberálisok cigányozása emlékeztet a jobbikosok cigányozására (vagy zsidózására, ahogy tetszik). A "liberálisok" pont olyan rasszisták, mint a szélsőjobb. Ennyi az egész.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 20:27:06

@J.László: Baszkikám a zsidóutálatodnál csak a sötétség a fejedben nagyobb.
Látom megvolt a mai továbbképzésed. Tulképp mi a fasz bajod van a zsidókkal? Az, hogy több eszük van mint neked? Akkor az emberek 95%-át utálhatnád...

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:27:48

@J.László: "A "liberálisok" pont olyan rasszisták, mint a szélsőjobb. Ennyi az egész. " Ebben maximálisan egyetértünk. De mutass most egy liberálist. Mindenki, aki nem ért egyet a Fidesszel meg a Jobbikkal?

martineden 2013.11.16. 20:30:23

@J.László: Vegre egyet ertesz.Ez nem semmi.Mondjuk nem ertem mert bant annyira ha valaki kiirja hogy cigany.Cafolni te sem cafoltad.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 20:30:37

@Tökönrúgott Feleségek: "Mindenki, aki nem ért egyet a Fidesszel meg a Jobbikkal?"
Azok nem is magyarok! Nem tudtad? A Nemzet ellenségei, hazaárulók!

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:31:50

@J.László: Tudod, még az jutott az eszembe, hogy a "liberálisok" egy abszolút behatárolhatatlan halmaz (vö. maszlag), míg a "jobbikosok", ill. a Kuruc.info egyáltalán nem.

Sírköves Slomó 2013.11.16. 20:32:58

Orbán nem náci. Orbán náci. Én is írtam Orbánról, mosmá énis poszter vagyok...

LOL

J.László 2013.11.16. 20:34:58

@Tökönrúgott Feleségek:
A "liberális" jól behatárolható halmaz. Egy perc alatt felismerhető. Sokszor meg sem kell szólalnia. A külseje elárulja. Ha mégis megszólal, egy mondat után tudod, kivel van dolgod.

Ami a Jobbikot illeti, szerintem ugyanazok pénzelik, akik az MSZP-t.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.11.16. 20:41:06

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...

(Ez egy ásítás volt)

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:42:08

@J.László: "A "liberális" jól behatárolható halmaz. Egy perc alatt felismerhető. Sokszor meg sem kell szólalnia. A külseje elárulja." Na ez a hozzáállás a probléma, amit leírtál, vagyis TE döntöd el, ki a liberális, MIELŐTT megszólal. Innentől mondhat akármit, min. hazaáruló, satöbbi. Egyébként a kinézet kategóriáiba belefér pl. a lófarok vagy harcsabajusz vagy pisze orr vagy zöld szem?

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 20:43:23

@Tökönrúgott Feleségek: Látod @J.Lacika még válaszolni se mer nekem:)))
Arról pl. nem ír, hogy a fideszt kik pénzelik...

J.László 2013.11.16. 20:44:18

@Tökönrúgott Feleségek:
A "liberális" honnan ismeri fel a cigányt?

J.László 2013.11.16. 20:45:51

@Tökönrúgott Feleségek:
Csak nem ők döntik el, ki a cigány (lásd pölö: csuti cigány)?

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:50:39

@J.László: szerény véleményem szerint (és ebbe a mai Magyarországon élők többsége -számodra bármennyire is hihetetlen- beletartozik) egy cigányt könnyebb felismerni, mint egy zsidót (hacsak nem lóg spirálban a pajesza, stb)

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:52:32

@J.László: ezek szerint az a liberális, aki Orbánt le"felcsuti cigányozza"?? És aki semmi ilyet nem mond róla, de nem úgy látja a világot, ahogy ő szeretné, hogy lássa?

christophe 2013.11.16. 20:53:23

@J.László: 44èves vagyok mègse voltam kisz tag igaz,nem vagyok politikus.Alapvetoen nem a ''szimpla'' kisz tagokra gondolok,hanem azokra akik, komoly funkciokat toltottek be anno az àtkosban,pl.Kovèr,Hoffman stb...

Sírköves Slomó 2013.11.16. 20:54:15

@Tökönrúgott Feleségek: Talán annyival, hogy a zsidó bujkál, nevet változtat stb. 2000 éve. Persze amint megszólal lebukik, legkésőbb. Meg azért elég bekapcsolni a kerTV-ket, lehet őket tanulmányozni.

J.László 2013.11.16. 20:54:30

@Tökönrúgott Feleségek:
"Liberálisokról" van szó, nem zsidókról. Nem mossuk egybe a kettőt.

Tehát a "liberálisok" maguk döntik el, ki a cigány? Csuti cigány például.

engelbert (törölt) 2013.11.16. 21:00:12

@gatto nero: pedig a posztoló nagyon igyekszik beállni a sorba.Tíz irományból kilenc ellenzéki,logikus hogy ő is ilyen hangulatút karmol össze ,hiszen erre állította be a környező posztok többsége, az átlag blogolvasó hangulatát. Mindenkinek van valamilyen problémája, a legkönnyebb dolog természetesen ezeket levezetni a kormány helytelennek vélt intézkedéseiből. Pedig egyébként mindig volt hobbivadászat és hobbi horgászat,tereprali legalább negyven éve van,az atomerőmű immár harminc éve szállítja az olcsó áramot.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 21:00:36

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: nade ha bujkál, akkor TE, honnan tudod, ki az? innentől kezdve ez egyenlő azzal, hogy TE döntöd el, ki az (vagyis, aki valamiért nem szimpatikus neked). Eléggé a fentebb említett "úriember" hozzáállása.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 21:01:20

@J.László: "Tehát a "liberálisok" maguk döntik el, ki a cigány? Csuti cigány például."
Csak rájuk kell nézni agyaska. Nézd meg orbán fiatalkori fényképeit

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 21:02:41

@engelbert: mondjuk, ha olvastál 2010 előtt is indexes blogokat, nagyjából 10-ből 9 ellenzéki volt.

Sírköves Slomó 2013.11.16. 21:04:03

@Tökönrúgott Feleségek: Még szép hogy én döntöm el ki az (szerintem). Meg aztán vannak erre teljesen egzakt mérési módszerek is, de ez a mindennapokban nekem nem túl fontos.

J.László 2013.11.16. 21:05:26

@christophe:
Kövér és Hoffmann talán nem töltött be akkora szerepet "anno az átkosban", mint példának okáért Kovács László vagy a botoxos.

Ez utóbbi úriember és úrhölgy gyakorlatilag gyámság alá helyezte Mesterházyt, aki emberemlékezet óta először próbált volna meg végre valamit újítani a kommunisták háza táján.

Ehhez képest kommunistáznak orrba- szájba az őskommunisták. Szép.

gipsz.jakab 2013.11.16. 21:07:33

orbán egy hitvány rohat kiSStitzkár g*ci...

de a poszthoz érdemben:
tévedésben vagy a nacionalizmus fogalmával...

patriotizmus = ÉRZELMI alapú hazaszeretet
nacionalizmus = ÉRTELMI alapú hazaszeretet
sovinizmus = más népek egészségére káros hazaszeretet...

gipsz.jakab 2013.11.16. 21:09:20

@martineden: "nem mind volt KISZtitkar"

ja ja voltak ÁVÓSOk, ügynökök és egyéb "beszervezettek"
mint orbánkövérstb hitvány xarok...

Minorkavidor 2013.11.16. 21:19:17

Érdekes

A magyar származású John Lukacs ()Lukács János 1947-ben a kommunista uralom elől), magát konzervatívnak, sőt reakciósnak (?) (saját meghatározás!!! nem viccelek!!) tartó amerikai történesz így ír erről A történelmi Hitler című munkájában (114.o.)

" A patriotizmus hagyománytisztelő, mélyen gyökerező, és védekező, a nacionalizmus populista, kifelé forduló és támadó, ideologikus. A populizmus népi, a hazafiság nem. Ez a huszadik században szinte egyetemes jelenség - vagy inkább tendencia. A tizenkilencedik században számtalan liberális nacionalista volt, köztük nemes és inspiráló szellemek., a huszadik században ritka az ilyen. A nacionalizmus és a patriotizmus olyasfajta megkülönböztetése amilyenről Orwell írt 1947-ben száz évvel ezelőtt értelmetlen lett volna. Nacionalizmus és patriotizmus ma is gyakran átfedik egymást az egyes ember érzés- és gondolatvilágában. Különbözőségükkel mégis tisztában kell lennünk - mégpedig a populizmus jelensége miatt, amely a régimódi hazafiságtól eltérően a népről táplált mítosztól. A populizmus népies, a hazafiság nem az. Lehet valaki egyszerre hazafi és - legalábbis kulturális értelemben - világpolgár. A populista valamilyen formában óhatatlanul nacionalista. A patriotizmus emellett kevésbé rasszista, mint a populizmus. A hazafi nem rekeszt ki minden más fajtájút abból a közösségből, amelyben hosszú évek óta együtt élnek és ismerik egymást, a populista viszont gyanakvással tekint mindazokra, akik nem látszanak vele egy törzsbe tartozni. " A megrögzött nacionalista - állapítja meg helyesen Alfred Duff Cooper - elsőként mindig honfitársaira süti rá az áruló bélyegét."
Hitler a jól példázza a nacionalizmus és a hazafiság közti különbséget, mellyel egyértelműen tisztában volt. Ifjúkorában ezt így fogalmazta meg a Mein Kampf-ban:" Nacionalita voltam, de nem patrióta." "

Lukács könyvét az Európa kiadó adta ki 1998-ban. A könyv 1997-ben New Yorkban jelent meg 1997-ben. ,

röhögő 2013.11.16. 21:21:39

@J.László: hazudsz, köcsög. A renccer váltáskor is nyereséges cuccokat az Antallék atták el. Akkor egy Mádl Ferenc nevű ember felügyelte a szétlopást. Hornék a veszteséges cuccokat atták el, lásd ELMŰ, amit a németek rendbe raktak.

J.László 2013.11.16. 21:23:35

@Minorkavidor:
Ez a mű kötelező olvasmány kéne hogy legyen. John Lukács legtöbb könyve zseniális. A "Történelmi Hitler" című műve, ismétlem, kötelező olvasmány kéne legyen.

gipsz.jakab 2013.11.16. 21:25:42

szval öszefoghlalva
orbán nem nacionalista (nem szereti a hazáját)
szóban soviniszta... de mivel gyáva xar alak ezért valós veszéjt nem jelent semmejik szomszédra...
ellenben egy hitvány alkalmatlan senki aki elválalva amire nem alkalmas... és nem méltó...
ezzel HAZAÁRULÓ, ORSZÁGRONTÓ és NEMZETVESZTŐ

Blogger Géza 2013.11.16. 21:26:51

@¿Qué tapas hay?: Ezt tényleg csak Modor Tibi írhatta, ez komolynak elég durva lenne. :)

Blogger Géza 2013.11.16. 21:30:00

@christophe: Miféle "komoly pozíciót" töltött be Kövér?

Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor 2013.11.16. 21:30:58

@Tökönrúgott Feleségek: Nekem remek orrom van arra, messziről megérzem, ki a zsidó. Anyám zsidó volt és sajnos sokat kellett Tóra olvasásokra járnom. Úgy hogy hidd el, pár mondatból már tudom!

P.Freddy 2013.11.16. 21:32:32

@MACISAJT:

Orbán Viktor öngyilkosságba kergette a Hajdú-Bét libás kisvállalkozóit, amikor a Bábolnai haverjait KÖZPÉNZBŐL feltőkésítette azért, hogy a Hajdú-Bét tönkremenjen.

Több mint 9 öngyilkosság írható ennek az embertelen, üzletszerű haszonszerzésnek a számlájára!!!

J.László 2013.11.16. 21:39:13

@P.Freddy:
Természetesen nem ti gyártotok összeesküvés elméleteket. Ellenzékből közpénzt osztogat. Hogy az a szegény, talpig becsületes Hajdú-Bét megszívja.

De tulajdonképpen leírod, hogy a demokratikus ellenzék vezére 9 ember haláláért felelős. Legalábbis közvetve. Kösz.

Blogger Géza 2013.11.16. 21:40:48

@komplikato: Miféle "sztráda" épült Natura 2000 területen és mikor???

Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor 2013.11.16. 21:44:57

@J.László: Hülyegyerek! A Hajdú-Bét 1998-2002-ben vesztette el a piacait, miközben Orbánék feltőkésítették Bábolnát mielőtt eladták. A csőd 2003-ban következett be, te hazudós geci!

Blogger Géza 2013.11.16. 21:46:31

@P.Freddy: Én még nem hallottam olyan emberről, aki azért lett öngyilkos, mert MÁS pénzhez jutott. Inkább azért lettek azok, mert ŐK nem kapták meg a vevőjük tulajdonosától jogszerű jussukat. Akinél a tulajdonost (magyar állam) végül is Orbán Viktor képviselte, azok megkapták pénzüket. Ahol Bajnai Gordon - hát ők akaszthatták fel magukat.. :(

Ј.László 2013.11.16. 21:48:00

@Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor: Na és? 1998-2002-ben nem Hornék voltak hatalmon?

P.Freddy 2013.11.16. 22:03:33

@J.László:

A Bábolnai gazdaságot, a Fidesz-kormány milliárdokkal tömte ki. Közpénzből, mint amiből titeket fizet.

Orbán Viktor kormánya.Érted ezt? Orbán Viktor, a Fidesz lopta el tőlünk a pénzt ezért, hogy Bábolna, a Hajdú-Bét versenytársában lévő haveri köre (akárcsak most Mészáros Lőrinc, a Közgép, vagy bármelyik becsületes, Orbán-közeli, Kajmán-szigeteki cég) milliárdokat kapjon.

Emiatt ment csődbe a Hajdú-Bét. És az öngyilkosságokat Ti, Fideszes seggfejek "nyomoztátok" ki.

Tehát amit ezekről összehordtatok (hogy hazudozott-e a Fidesz erről, vagy bizonyítékai vannak az legyen a ti hasfájásotok), az MIND-MIND Orbán Viktor Kormányának Tevékenysége miatt történt.

Blogger Géza 2013.11.16. 22:05:40

@MACSKANŐ: Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Abszurd posztra abszurd kommentek. Ha már valaki annyira aggódik az erdők miatt, le lehetett volna írni, hány % ma az erdővel borított terültek aránya az országban, és az hogyan viszonyul a néhány évtizeddel ezelőttihez képest. (Ha már pocskondiáztad az összes kormányfőt rendszerváltás óta.) Vagy hogy hány %-ot ért el mára a Natura 2000 területek aránya. Vagy bármi konkrétumot, demagóg ömlengés nélkül...

J.László 2013.11.16. 22:07:24

@P.Freddy:
Értem. Nem azért nem tönkre, mert "nem értettünk hozzá". Semmiféle vagyont nem is mentettek ki a Hajdú-Bét-től. A világért sem.

Sem a kormányt, sem a tevékenységet nem kell nagybetűvel kezdeni mondat közben.

Blogger Géza 2013.11.16. 22:10:17

@P.Freddy: Te szerencsétlen, mégis ki emeljen tőkét egy állami tulajdonú cégben, ha nem az állam? Ha egy cég tőkehiányos, és emiatt már bajban van a működése, sem tovább működtetni, sem normálisan értékesíteni nem lehet, ha nem tőkésíted fel, és nem rázod gatyába. Ezt a Hajdú-Bétnél "megspórolta" a tulajdonos - pár halott és sok ezer tönkrement gazdálkodó árán...

Ј.László 2013.11.16. 22:11:36

@P.Freddy: Mondhatsz nekem akármit, akkor is a Bajnai miatt volt minden!

P.Freddy 2013.11.16. 22:11:59

@Blogger Géza:

"Akinél a tulajdonost (magyar állam) végül is Orbán Viktor képviselte, azok megkapták pénzüket."

Bizony, jól mondod: ahol Orbán Viktor haverjai strómankodtak, azok megkapták a (kialkudott) pénzüket.

Ez most is így megy: igen jól fizető állás ma Orbán Viktor strómanjának lenni bárhol, Közgép, Mészáros, Sánta János cége, Trafikok, stb: mindenhol megvan a fix lóvé, afölött kell csak leadni, de azt kőkeményen (mondjuk az a több ami fölötte van:)

Ј.László 2013.11.16. 22:12:53

@Blogger Géza: Így van! ezért ne versenyezzenek az állammal ezek a szerencsétlenek, mert azok állami pénzzel lenyomják az árakat. Hülyék voltak és kész.

Ј.László 2013.11.16. 22:13:36

@Blogger Géza: és azt se feledjük, hogy miután feltőkésítették, jól eladták!

Ј.László 2013.11.16. 22:14:23

@P.Freddy: AKKOR IS ROHADT BAJNAI!!!!!!!

J.László 2013.11.16. 22:15:38

@Blogger Géza:
Bocs, ez egy faszszopó köcsög volt. Júniusban ráregisztrált több létező nicknévre, többek között szerény személyemre is.

Az eredeti regisztráció (J.László): blog.hu/user/673356
A kópia (J.László): blog.hu/user/805226

Azzal szórakozik, hogy figyeli a blogokat és ha megjelensz valahol, akkor egyből elkezd a nevedben faszságokat
komentelni. Valószínűleg elmebeteg. Vagy fizeti valaki. Nem tudom.

Ј.László 2013.11.16. 22:16:56

@Blogger Géza: Így van, ez a @J.László: egy faszszopó köcsög.

P.Freddy 2013.11.16. 22:20:43

Na jó, veszekedjetek csak a fideszes koncon, a lényeg változatlan:

Orbán Viktor Hazudik.

Oszt jónapot.

J.László 2013.11.16. 22:22:47

Ma "Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor" nevét nyúlta le a kisköcsög.

Az eredeti regisztráció: blog.hu/user/734748
A kópia: blog.hu/user/831409

Ј.László 2013.11.16. 22:29:42

Ma minden nicket végig fogok nézni, ez lesz a küldetésem és jelentem a központban.

martineden 2013.11.16. 22:38:05

@P.Freddy: Orbán Viktor Hazudik.......Es mint tudjuk aki hazudik az lop is.Sajnos nem is keveset

martineden 2013.11.16. 22:41:57

@Ј.László: Igen .most tenyleg igazad van...J.laszlo es Blogger Geza faszszopo kocsog

martineden 2013.11.16. 22:50:45

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Talán annyival, hogy a zsidó bujkál, nevet változtat stb. 2000 éve. .....Tenyleg igy van.Csak kapkodja az ember a fejet ezeken a neveken.Szuz Maria,Szent Peter stb

RÖVIDLÁTÓ 2013.11.16. 23:54:33

"Orbán nem nacionalista"
Ez, igaz.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 00:21:34

@martineden: Hát még ez s jött össze, mert Péter nem volt zsidó.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.11.17. 05:03:11

@P.Freddy: @Blogger Géza: @Ј.László:

Először is, nem 9 öngyilkosságvolt - én egyről tudok.
Másodszor: minden libatenyésztő kockázatot vállalt.
Harmadszor: Bajnai nem a Hajdú Bét első embere, hanem a Wallis csoport vetérigazgatója volt.
Negyedszer: jogilag és erkölcsileg így nem felelős a Hajdú bét menedzsmentje által hozott rossz döntésekért (ha voltak).
Ötödször: a Wallis 10 Mrd Huf buktával szállt ki a liba-galibából. Ők bukták a legtöbbet.
Hatodszor: egy Zrt. (bármilyen iparág) menedzsmentjének és igazgaatóságának az a dolga, hogy először a RÉSZVÉNYESEK pénzét mentse, s ne a beszállítókét...szépen néznénk kii, ha fordítva lenne, minimum hűtlen kezelés bűntette valósulna meg.
Nyolcadszor: nincs jogerős bírósági ítélet, ami kimondja, hogy az egyetlen öngyilkosság felelőse Bajnai Gordon.
Kilencedszer: a "libás" ügy miatt - előző tényállásból eredően -Bajnai több pert is nyert, többek közt sajtópert is a Magyar nemzet ellen.
Tizedszer: Igen, a Bábolna fel lett tőkésítve a MI pénzünkből, ...és ezzel a Hajdú Bétnek be is fellegzett, hiszen ők magántőkéből és a piacról szerezték forrásaikat - nem volt mögöttük 8 millió adófizető.
Érdekes...

És legvégül, tizenegyedszer: néhány kattintással a fenti infók elérhetők a neten - illendő lenne egy (itt fent tévesen 9) ember halálát taglaló témában tisztességgel és a tényeknek megfelelően eljárni, véleményt alkotni.

Ez lenne a minimum, de a pártpreferencia nagy úr, tudom...

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.11.17. 05:25:35

@Ј.László:

A stílus maga az ember.

(Azt nem kérdezem meg, melyik László vagy, ez tulajdonképpen mindegy.)

nu pagagyí 2013.11.17. 06:33:41

Megint egy mindent mindennel összemosó írás. Felhívnám a figyelmet arra, hogy Orbán előtt még demokratikus viszonyok voltak, az államot is sikerrel lehetett perelni. Ezért a korábbi időszakokat nem lehet összehasonlítani a jelenlegi maffiakormányzással. Akinek bármilyen sérelme volt és szóvá tehette, nem kellett például Tiborczok bosszújától fosnia.

nemecsek ernő áruló 2013.11.17. 07:16:20

Aki a '98-'02-es ciklus után bármit is várt, vagy remélt Orbántól, az elég nagy lúzer lehet.

xxyati 2013.11.17. 07:26:18

@nemecsek ernő áruló: Én azt vártam hogy bölcsebb lesz. De nem, sokkal arrogánsabb. Mondjuk sok jót eredetileg sem vártam. Hozzá kell tenni, ha vissza akarja szerezni a kiárusított országot, azt másképp nem lehet tenni. Kérdés jó lesz-e nekünk az így visszaszerzett ország, vagy előadjuk a régi szoci albán modellt.

nemecsek ernő áruló 2013.11.17. 07:35:38

@xxyati: Miféle kiárusított országot? Ennél nagyobb faszságot még a történelemben soha nem hallottam!

Lehetett vállalkozni, és jöttek a befektetők, csinálták az új munkahelyeket. Ha ez az ország kiárusítása, akkor szeretném, ha továbbra is ez történne! Most Vitya áldásos tevékenységére a MAGYAR kis és középvállalkozások óriási hányada csődközeli állapotban van, és esély nincs a talpra állásra.

Vagy a devizahitelekről beszélünk? Amiknek egészen addig teljesen normális volt, hogy akár csökken is a törlesztője, amíg Vitya nem jött? Jó, volt egy világválság, de a devizahitel, az devizaspekuláció, a spekulánsoknak pedig csak Viktor üzent hadat, előtte mások nem.

Most Orbán hatására ha dönteni kell, hogy közép Európában hol hozzanak létre gyárat, Magyarország az utolsó opció. Orbán baszottul nagy arccal avatja fel a még Gyurcsány és Bajnai által idehozott cégeket, de egyszer ezek is elfogynak! És akkor mi lesz?

Én egyébként pontosan azt kaptam a fidesz kormánytól, amit '98-'02 után egy kétharmaddal vártam, és amire amire számítottam. Ez van.

Blogger Géza 2013.11.17. 07:41:15

@Elhárított királycsel: Az, hogy te miről tudsz, az egy dolog, a szocialista Karsai 9 öngyilkosságról beszélt- nincs okom kételkedni a szavában, miért tupírozta volna föl ő a számot?

mno.hu/migr/kilenc-ongyilkossagot-kerne-szamon-karsai-bajnai-gordonon-514151

Azt tudjuk, hogy "nemértünkhozzá" Gordon mindig ezzel takarózik, hogy ő "csak" a Wallisnak volt a vezetője de a két menedzsment erős együttműködésben dolgozott és nagyon úgy néz ki, hogy nem éppen a tisztesséfes beszállítók követeléseinek kifizetésén:

" a részvényesek ellenszavazat nélkül úgy döntöttek, hogy cégük 125 millió forintos kölcsönt nyújt az egyébként stabil anyagi háttérrel rendelkező Wallisnak, továbbá 180 millió forintos hitelkeretet is biztosít a Bajnai Gordon által vezérigazgatott társaságnak. Hogy miért hitelezett mintegy 300 millió forintot a végnapjait élő Hajdú-Bét a Wallisnak, nem tudni, mindenesetre több mint különös, hogy egy csőd közelében lévő társaság adjon kölcsönt gazdag tulajdonosának. Ugyanez a 2003. decemberi közgyűlés döntött arról, hogy tanácsadással, a gazdálkodás átvilágításával és határidős devizaügyletek megkötésében való közreműködéssel bízzák meg a Wallis Rt.-t. Hogy ez a három szerződés mekkora összegről szólt, nem tudni. Ráadásul a december 8-i közgyűlésen döntöttek az ingatlan vagyon egy részének eladásáról is. Így megkezdődhetett a zagyvarékasi gyárnak, a Hortobágy-Nyírmada Kft. üzletrészének és a törökszentmiklósi ingatlanegyüttesnek, valamint a rajta lévő hűtőháznak az értékesítése. Szakértők szerint a maradék ingó és ingatlan vagyon kimentése állhatott a tranzakciók hátterében. Ugyancsak a vagyonátmentést szolgálhatta az a 2004. január 8-án kötött szerződés, amely alapján a Hajdú-Bét egy közel 119 millió forintos követelését átjátszották a Wallisnak – derül ki egy másik, szintén a napilap birtokába került okiratból, amelyet a Wallis részéről Bajnai Gordon vezérigazgató is aláírt. Pedig 2003 decemberében a Hajdú-Bét már elvileg fizetésképtelen volt, beszállítóit és munkásait alig fizette. Holott a Wallisszal kötött hitelszerződések és az eladásra szánt ingatlanvagyon azt jelzik: gyakorlatilag tudtak volna. Mindez arra utal, hogy a Bajnai Gordon által irányított Wallisnak esze ágában sem volt megmenteni a Hajdú-Bétet. Hiába nyilatkozta azt az MSZP jelenlegi miniszterelnök-jelöltje, hogy ők mindent megtettek az összeomlás elkerüléséért, és hogy a történteknek mindenki a vesztese volt, a tények azt jelzik, hogy Bajnaiék szándékosan idézték elő a „fizetésképtelenséget”. A cégbíróság 2003. december 12-én rendelte el a Hajdú-Bét felszámolását, azonban 2004 januárjában a cég saját maga ellen indított új felszámolási eljárást, amelyet a Bács-Kiskun Megyei Bíróság jogerőre emelt. Ugyanebben a hónapban a Hajdú-Bétben lévő ingatlanokat fürgén kimentették, méghozzá a bíróság szerint valós értékük harmadáért. Sok mindent elárul a Hajdú-Bét közgyűléseiről a résztvevők listája. A 2003. december 29-i ülésen például három ciprusi (Vitonas Investments Ltd., Rába Holding Ltd., Westbay Holdings Ltd.), egy egyesült arab emírségekbeli (Abu Dhabi Investment A.), egy luxemburgi és két amerikai cég is részt vett. A szavazatok többsége a Wallis érdekeltségébe tartozó ciprusi cégeké volt. "

dev.korrupedia.hu/index.php?title=Hajd%C3%BA-B%C3%A9t

Ezek után ép erkölcsi érzékkel rendelkezős ember nem mondhatja, hogy erkölcsileg nem volt felelős a történtekért, még ha jogilag nem is tudták elkapni.

xxyati 2013.11.17. 08:24:25

@nemecsek ernő áruló: Vállalkozók, befektetők? Az éremnek két oldala van!
A villamosipart tudom mondani.
90-ben az ELMŰ keményem veszteséges volt, a Díjbeszedő szedte be a lovét, milliárdos volt a kintlevőség.
92-ben a még állami ELMŰ beszerzett egy számlázási rendszert attól a cégtől ami az RWE tulajdona volt és bevezette.
qrva sok pénzbe került, igaz működött.
(Kocsis úr, ugye ismerős?) Felvettek 3 ezer leolvasót hozzá.
Az ELMŰ továbbra is veszteséges volt, de a kintlevőség jelentősen csökkent.
Aztán 95-ben (Kocsis úr Horn alatt) eladta az ELMŰ-t az RWE-nek.
Az RWE rendbe tette, beruházott, bevezette az éves számlázást, kirúgta a pénzbeszedőket.
De! A befektetés arányos profitot garantáltak neki. Fillérekért máshonnan leszerelt mérőket megvettek külföldről, majd drágán újra eladták itt. hatalmas pénzért bevezették a szar SAP ISU-t és ott viszik ki a pénzt ahol tudják.
Sajnos a németek kellettek ahoz hogy normális cég legyen, de ki is csórják a pénzt.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.17. 08:31:25

@Blogger Géza: kiscsávó miért nem papcsák úr dolgairól beszélsz? vagy a szombathelyi fideszes narkós fiukról? foglalkozz a saját korrupt pártoddal!

martineden 2013.11.17. 08:44:05

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: . Eredeti nevén Simonnak (héberül ‏‏שִׁמְעוֹן Siməón; figyelés, hallgatás, figyelem) nevezték. Jézus adta neki a Péter nevet, .....Igen hulye.mielott megszolalsz tajekozodj

xxyati 2013.11.17. 08:46:32

@J.László: Nem tűnik fel hogy csak az olyan elmebetegeket hamisítják mint pl te? Az értelmesen vitatkozókat pedig nem?

MACSKANŐ 2013.11.17. 10:09:55

@Blogger Géza:

Szerintem egy jelenségről írt a szerző és a hazája természeti értékének féltése szól a mondataiból. Én ezt adatok nélkül is értelmezhető üzenetnek tekintem.

martineden 2013.11.17. 10:12:54

@Blogger Géza: Akar hogy is volt elotte egy csomo penzt bele pumpaltak.Logikus hogy amit tudott meg mentett.Ez normalis reakcio.Az viszont nem mikor fidesz banda milliardokat lop es az miatt leszenk foldonfutok az emberek.Milyen egy aljas tarsasag ami meg a birkaszart is ellopja?

gatto nero 2013.11.17. 10:22:59

@nu pagagyí:

Azért az emberekre lövető őrült Gyurcsányt ne tekintsük demokratikus viszonyoknak, de itt, most környezetvédfelemről van szó. Ebből a szempontból sajnos az egész elit egyben bűnös.
Az illegális fakitermelő, fenyegetőző Tiborcz is - hogy megnyugodj -:)

martineden 2013.11.17. 10:52:35

@gatto nero: Azért az emberekre lövető őrült Gyurcsányt ........Tiz ev mulva mar sortuz lesz,ahol elvereztek a hos fideszesek?Majd buszken emlegeted h micsoda verengzest usztal meg

Minorkavidor 2013.11.17. 13:51:18

@Blogger Géza:

Ezt benézted:))

"Helyreigazítás
MN

2007. november 29., csütörtök 00:00

Lapunk 2007. február 10-i számában A nemzet példaképe – a Gyurcsány-kormány közelebbről című cikkben
– valótlanul állítottuk, hogy a felperes Bajnai Gordon a KISZ reformágából a rendszerváltáskor a Wallis Rt. első embere lett, a valóságban Bajnai Gordon 1999. december 30-án lett a Wallis Rt. vezérigazgatója;
– valótlanul állítottuk, hogy 1999-ben a Bajnai Gordon vezette Wallis Rt. a Hajdú-Bét Rt. Baromfifeldolgozó többségi tulajdonosa lett, a valóságban a Wallis csoport 1999. március 25-i tulajdonszerzésekor Bajnai Gordon még nem dolgozott a Wallis Rt-nél;
– valótlanul állítottuk, hogy a céget nem fejlesztették, csak a pénzt vették ki belőle, valamint ugyancsak
– valótlanul állítottuk, hogy 2003-ban Bajnai Gordont bízták volna meg a cég felszámolásával."

Itt a link:

mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-422201

Amúgy érdekes, hogy a magyar nemzet (és tsa) szerint tkp. egy naptárreform történt a 90-es években:))
Eddig úgy tudtam, hogy a Gergely-naptár 1682. október 4-én csütörtökön lépett érvénybe úgy, hogy a következő nap október 15-e lett. A ket dátum közti nap abban az évben kimaradt.
De a mn helyesbítéséből kitűnik, 1999. decembere megelőzte 1999 márciusát:))
Érdekes sem akkor se azóta nem közölték hivatalosan, hogy a újabb naptárreformot hajtottak volna végre:))
hu.wikipedia.org/wiki/Gergely-napt%C3%A1r

Minorkavidor 2013.11.17. 14:03:15

@Elhárított királycsel:

Ehhez még azt is vedd hozzá, hogy hol tart az akkor helyzetbe hozott Bábolna? De megemlíthetjük pl. a gyulai húskombinát e ciklusbeli vergődését is.

Az ok: nincs elég feldolgozni való állat:

Íme itt van az állatállomány változás:
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/agrar/html/tabl1_5_1_1.html
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/agrar/html/tabl1_5_1_2.html
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/agrar/html/tabl1_5_1_4.html

Az mn-ről, meg a sajtóperekről lásd a fenti hozzászólásomat:

Minorkavidor 2013.11.17. 13:51:18
@Blogger Géza:

Blogger Géza 2013.11.17. 14:03:50

@Minorkavidor: Ezt te nézted be. Semmi nincs megcáfolva abból, amit bemásoltam. Ezek egy újságcikk pontatlanságai, amik nem érintik a lényeget. Illetve nyilván könnyen lehet helyreigazíttatni egy olyan általános mondatat, hogy "a céget nem fejlesztették", hiszen ha már vettek egy számítógépet, ezt el lehet adni "fejlesztésként". Ez a sajtóper nem támaszt fel egy halottat sem.

Minorkavidor 2013.11.17. 20:03:14

@Blogger Géza:

Azért bukott el a magyar nemzet 600 sajtópert Karas Mónika segédletével:))

2013.11.18. 08:23:39

@Tökönrúgott Feleségek: Én nem emlékszem arra, hogy valaha is ilyet mondott volna! Ezt mire alapozod nem tudom. Anticionisták az igaz, de ezt soha nem tagadták, viszont az anticionizmus nem egyenlő az antiszemitizmussal. Az anticionizmus az Izrael bírálatát jelenti, dióhéjban. Ezzel kapcsolatban elárulok neked egy nagy titkot, a zsidók között is rengeteg az anticionista, olyanok akik még Izrael létét is megkérdőjelezik. Így amit mondasz nem állja meg a huelyét!

to:rppapa 2013.11.19. 18:45:16

@Minorkavidor: Végre valaki a posztra is reagál. Vagyis az abban foglalt fogalmi zavarokra. Szegény posztíró azzal próbált figyelmet kelteni írása iránt, hogy Orbán nevét tette a címbe, ezután kellett valami ütős indítómondatot írnia, hogy tovább olvassák az írását. Az nyilvánvaló marhaság, hogy aki nem védi a környezetet, az nem lehet nacionalista, ezért kellett kitalálni azt a baromságot, hogy a nacionalista=hazafi. Ez sem magyarul, sem idegen nyelveken nem igaz!

to:rppapa 2013.11.19. 18:59:56

@Blogger Géza: Ha a RTóninak eszébe jut a MN olvasóiról szobrot állíttatni az adófizetők pénzén, azt rólad fogják megmintázni. Mindegy, hogy sorban elveszíti a sajtópereket, helyreigazítások sorára kötelezik, amíg minden egyes leírt mondatát nem kell külön-külön megcáfolnia, addig "a lényegben" igaza van. Olyan mint a Biblia. Számos sorát, történetét tételesen lehet cáfolni, de a lényegben igaza van :)

hidegchaco 2013.12.14. 15:57:38

" magyar természet- és állatvédelem megteremtőjének, Herrman Ottónak, és hiába nevezik el utcák, iskolák, közintézmények tucatjait róla"

Ha már ennyi mindent neveznek el e valóban nagyszerű emberről, akkor talán illene helyesen írni a nevét: Herman Ottó.
(Továbbá: "szakzsargon" és nem "szakzsargom", ahogy az egy másik posztban szerepel - a helyesírási hibák még akkor is hiteltelenítik az elkövetőt, ha amúgy az írás tartalma más megítélés alá esne.)


süti beállítások módosítása