Vitézy magányossága

2015.03.28. 09:59 - vancat

Hosszú csend után újra hallani Vitézy Dávidról, a Budapesti Közlekedési Központ egykori vezetőjéről, aki nemrégiben kormányzati megbízást kapott.

Feladata elég sokrétű lett, de ami ebből a legfontosabb: országosan össze kellene hangolni a Volán-társaságok buszjáratait és a vonatközlekedést.

Ha Vitézy tisztességgel igyekszik majd elvégezni ezt az egyébként igen fontos és kormányzati, szakpolitikai szinten régóta halogatott munkát, nos, akkor előre borítékolható, hogy korábbi fővárosi munkájához hasonló konfliktusokra számíthat.

Vitézy Dávid - ahogy megismertük - alapvetően környezetvédő, a zöld közlekedés preferenciáit magáénak valló szakember.

E - számomra - szimpatikus mentalitása miatt került konfliktusba Tarlóssal, Láng Zsolttal és még sok más, a zöld közlekedésről csak pofázó, rossz esetben inkább hazudozó fővárosi politikussal.

Attól tartok, ha Vitézy igazán komolyan veszi az új munkáját, ugyanezek miatt fog konfliktusba kerülni a zöld közlekedésről csak pofázó, rossz esetben inkább csak hazudozó vidéki polgármesterekkel.

Vitézy munkája során nyilván igyekszik majd azt az alapelvet érvényesíteni, hogy ahol vasút van, ott a buszjáratok hatékony ráhordó szerepet kapjanak, és ahol nincsen kötöttpályás helyközi tömegközlekedés, ott kapjanak főszerepet a - lehetőség - szerint minőségi buszjáratok.

Nézzünk egy-két konkrét példát.

Kisbér távolsági tömegközlekedését Székesfehérvár és Komárom felé nyilvánvalóan a viszonylag jó minőségű Komárom-Székesfehérvár vasútvonal és az arra ráhordó buszjáratok fejlesztésével kellene-lehetne megoldani.

Szakmailag ez teljesen egyértelmű.

Csakhogy.

Kisbér fideszes polgármestere, Udvardy Erzsébet, aki a Bajnai-kormány vasútbezárásai idején még masszívan, hangosan és folyamatosan hazaárulózta a "nemzet felemelkedésének zálogát jelentő vasutakat bezáró" baloldalt, most szép csendben dolgozik a vasút elsorvasztásán.

Székesfehérvár fideszes polgármestere, a Fidesz egykori legagresszívebb megmondóembere, a vasútbezárások miatt hazaárulózó Cser-Palkovics András gyakorlatilag hallani sem akar arról, hogy a fentebb említett Székesfehérvár-Komárom vasútvonalat felfejlesztve, azt egy ütemes menetrenddel bekapcsolják Fehérvár agglomerációs tömegközlekedésébe.

Komárom első embere, Molnár Attila, aki Bajnaiék vasútbezárási intézkedései idején állomásról állomásra járt hazaárulózni, most - hasonlatosan a vasútbezáró hazaárulókhoz - lényegében nem létezőnek tekinti a Komáromot északra (akár Érsekújvárig) és délre (akár Kisbérig) kötöttpályás helyközi tömegközlekedéssel kiszolgáló vasútvonalat.

Soroljam még?

Siófok, Tab, Kaposvár - ahol a polgármesterek lényegében csendben és rendben irtják, sorvasztják a városukon áthaladó, vagy oda érkező mellékvonalakat és eszük ágában sincsen közreműködni annak valódi elővárosi közlekedési eszközzé fejlesztésében.

Szóval csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem lesz könnyű dolga Vitézy Dávidnak új, vasúti- és buszközlekedést összehangoló kormányzati pozíciójában.

Most nem a hazaáruló Bajnai-kormánnyal, hanem a korábban ellenzékből vasútbarátságot színlelő, a valóságban - Bajnaiék bandájához egészen hasonlatosan - regionális vasutaktól mentes jövőt képzelő, gerinctelen, hazudozó fideszes gecikkel kell majd megküzdenie - ha korszerű, zöld és európai megoldásokat akar elfogadtatni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr437311832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoci 2015.03.29. 01:25:49

Vitézy egyáltatlán nem a állítólagos "zöldsége" miatt került konfliktua a feletteseivel, hanem a kiállhattatlan narcisztikus stílusa, és szűklátókörű szakmaitlansága miatt.
Semmiféle zöld szándék nem volt abban amit csinált. csak BKV gyülölő tömmegközlekedésnáciként tette tönkre többszázezer budapesti életét. Több kárt okozott Budapestnek, mint az elötte levő 20 év.

samot 2015.03.29. 06:28:39

zsoci
Gözöd sincs.A Vitézy az egyetlen aki ért valamit a közlekedéshez! Az àtszervezései mind a Ny.europai példàk voltak.Azért kellett mennie,mert okossabb volt mint a fönökei!
Ö nem volt lusta tanulmànyozni,akàr kiutazàssal is személyesen a helyszinen a késöbb bevezetett dolgokat.
Persze az nagyon "kellemetlen",amikor a beosztott jobban érti a témàt a fönökénél.
Egyedül a Làzàr làtta ezt,azért vette oda a MÀV-hoz.Azota is az egyetlen jo döntése volt a mai napig a Làzàrnak.

funfun 2015.03.29. 07:53:22

@zsoci: Úgy imádom, hogy valaki elolvas 2-3 bulvárcikket, és rögtön bennfentesként alkot véleményt, mit véleményt, határozott közleményt tesz. Te ismered talán bármelyiket? Vagy ott voltál legalább egyszer, mikor Vitézy és Tarlós beszéltek egymással?

Álom Polgár 2015.03.29. 08:28:54

Számomra és akikkel beszéltem, egyértelműen eredményes volt
Vitézy BKK-s tevékenysége.
Észrevehető volt a pozitív változás és a szemlélet váltás.
Az, hogy a Tarlóssal ill. a fideszes potentátokkal konfliktusa volt
az nem lep meg.
Lehet, hogy nehéz természete van, de legalább van valami elképzelése arról a feladatról amit bevállalt.
Sok fideszessel ellentétben akik csak szélkakasként forgolódnak.

2015.03.29. 08:39:06

hát tarlósról nehéz jót mondani
vén trotty aki azt csinál amit akar csak mert megteheti
jó lenne ha elhúzna és valami normális (nem nyugdíjaskorú) emberre hagyná a város vezetését

2015.03.29. 08:43:05

Szerintem Vitézy lehet, hogy jó szakember, (ezt nem tudom, ha jól emlékszem a VEKE-ből nőtte ki magát) de a kamerák előtt nem hiteles a külseje miatt. Megláttam és kapcsoltam el, nem is érdekelt mit mondott. Mint egy jó nagyra nőtt, jóllakott, pocakos óvodás. Sajnálom, de nem tudtam elvonatkoztatni a külsejétől. Ha okos lett volna, akkor nem ő maga tetszeleg a kamerák előtt, hanem felvesz egy PR-ost, sajtóst, médiamunkást, aki kinéz valahogy és azzal mondatja el a szöveget.
Az sem tolta pozitív irányba a megítélését (általam) hogy budapesti vagyok, naponta 2 órát tömegközlekedem és hülyét kapok a BKK-BKV párostól, meg hidegrázást a rengeteg ostoba, értelmetlen szabálytól és intézkedéstől. Az ellenőröket már meg sem említem. (az már szerintem nonszensz, hogy a bérletvásárlásról szóló nyugtát is minden hónapban magammal kell hordanom, hogy igazolni tudjam, nem hamisítottam a bérletet)
Mivel folyamatosan HÉV-el, metróval közlekedem, meg se próbáltam soha csalni, hamisítani, bliccelni. Nem éri meg. De gyakorlatilag 2 naponta vegzáltak az ellenőrök a bérletem nagyító általi megvizsgálásával, a stílusról pedig inkább nem írnék litániákat.
Az sem világos, hogy a HÉV-eken miért 50-60 éves járgányok közlekednek folyamatosan, míg az elővárosi szerelvényeket lecserélték motorvonatokra. A HÉV használók nem érdemelnének meg légkondival ellátott újabb kocsikat, csak a vonatozók?! Szerintem aki összefonódik a politikai pártokkal, ne csodálkozzon, ha (szakmaisága ellenére) félretolják mint egy megunt tolltartót.

Jegkoko 2015.03.29. 09:08:45

Hát pedig a kis langyi vitiézi több kárt okozott a bkv nál mint ami hasznot csinált.Kezdte azzal, hogy az összes járatot átszámoztatatta mert hát ugye nem lehet 3 as villamos meg ugyan ilyen nevű busz .A buszokat átfestette arra az ocsmány kék színre aminek semmi értelme nem volt, cserébe felrúgta a bkv színtervét mert neki nem tetszett.A járatokat kiszervezte a haveroknak jó pénzért.

Szomjas madár 2015.03.29. 09:09:39

Hmmm.

Miért került konfliktusba Tarlóssal ? Tarlós nem tudta elviselni, hogy egy beosztottja szerinte primadonnaként viselkedik, többet szerepel a sajtóban. És azt sem, hogy nem hagyta magát irányítani, meg hogy az autósok érdekeivel szemben döntött sokszor. De ez nem szakmaiatlanság volt - pont ellenkezöleg. Hogy a szándéka zöld volt-e, vagy más színü, nem tudom, mert amit tett, abban én nem a természetvédök sokszor idióta érvelését látom (Zárójel: a természetvedök tiltakoznak a szélerömü ellen, Németországban az atomerömüvek leállítása miatt szüségessé vált észak-déli nagyfeszültségü vezetékek megépítése ellen, egyszerüen minden változás ellen - legszívesebben visszaköltöztetnének mindenkit a barlangba. De idöközben egy kicsit megszaporodott az emberiség - nem jut már minden hordának egy barlang. Nagyon jó, hogy vannak a zöldek, lelkiismeretként jól funkcionálhatnak, megfontolandó szempontokat adnak, csak döntési helyzetbe nem szabad a kemény magot engedni), hanem a célszerüséget - egy nagyvárosban nincs elég hely, az autós közlekedés helyett a busz / villamos / metró meg a kerékpár olcsóbban adhat jobb eredményt. És igen, e közben azoknak, akiknek a seggükhöz nött az autó, a lábukra kell lépni, azt kell figyelni, hogy több embernek javuljon a helyzet, mint amennyinek romlik.

Azt is megértem, ahogy a blogbejegyzés nekimegy a fideszes polgármestereknek. Köpönyegforgató, haszonlesö banda a többségük, nem árt, ha ezt gyakran elmondja valaki, hogy minél több embernek leessen végre a tantusz, milyenek ezek.

De ettöl még nem biztos, hogy a másik oldalon van az igazság.

> Kisbér távolsági tömegközlekedését Székesfehérvár és
> Komárom felé nyilvánvalóan a viszonylag jó minőségű
> Komárom-Székesfehérvár vasútvonal és az arra ráhordó
> buszjáratok fejlesztésével kellene-lehetne megoldani.
>
> Szakmailag ez teljesen egyértelmű.

Szerintem viszont nem egyértelmü. Én nem tudom.

Elmúltak már régen azok az évek, amikor csak a tömeg - a "dolgozó nép" - elszállítása volt a feladat. Kellett egy forgalomszámlálás vagy becslés, a nagy könyvben meg meg volt írva, hogy milyen számhoz milyen közlekedési eszközt kell tervezni. (Ilyen nagy könyvböl tanult az is, aki a 4-es játékmetrót tervezte).

A mai világban viszont van választék, a kényelem, az eljutási idö, a minöség komoly szerepet játszik.

A közúthálózatot megszüntetni, magára hagyni és hagyni lerohadni nem lehet. A boltba az árunak, a beteghez a mentönek el kell jutnia. Erre az alapellátást képviselö útra a busz, néhány autó szinte ingyen ráfér. De egy milliós nagyváros bejáró forgalma már nem fér rá, a célnál az atuók parkolni nem tudnak. Ott, ahol ez az alapellátó úthálózat kényelmesen kiszolgálja az igényeket, a párhuzamos vasútnak még a fenntartása is kidobott pénz, nemhogy a mai igényekhez való felzárkóztatása, fejlesztése. Ahol meg ez az útházózat kevés - vagy a célpontoknál a parkolás megoldhatatlan - oda kell a közösségi közlekedés, a kötöttpályás hálózat.

Vajon van Székesfehérvár bejáró forgalma Komárom felöl olyan nagy, hogy szükséges legyen egy másik eljutási mód is ? Vajon tud-e ez a másik mód olyan minöséget adni, mint a közút ? Ha minimum kétszer át kell szállnom egy 20 km-es útért a vonattal, akkor lehet, hogy inkább a közvetlen buszt választom, ha meg olyan nem is volt, vagy megszüntették, akkor inkább az autót - ha nem rostokolok vele a dugóban sokkal többet.

Mennyibe kerül egy jó minöségü vasúti összeköttetés kiépítése ezen a vonalon (pályarekonstrukció, jármüvek) ? Mit lehetbe ebböl a pénzböl közúton elérni ? Szóba jöhetne a karlsruhei modell (villamosként keresztül a városon, aztán a vasúti sínen a környezö falvakba, városokba, kis rágyaloglást igénylö és átszállás nélküli kapcsolat) ? És az mennyibe kerülne ?

Én a "szakmailag ez egyértelmü" kinyilatkoztatás helyett csak kérdéseket látok, és nekem nincsenek meg a szükséges számok, hogy eldönthessem, mennyi pénzt lehet/érdemes erre fordítani, abból mit lehet ilyen meg olyan módon megvalósítani, annak mi a haszna az emberek számára.

♔bаtyu♔ 2015.03.29. 09:14:20

Nem nagyon érdemes ezen rugózni, két dudás nem lehet egy csárdában, ezért ment Vitézi és ezt érti meg Orbán, amikor "leveszi" a Tarlós helyett dönteni akaró fideszeseket Tarlósról.

Szomjas madár 2015.03.29. 09:18:43

@Jegkoko: A buszok átszínezését nem Vitézy, hanem Tarlós akarta. Szerintem azért, hogy mindenki lássa, "mi milyen sok új buszt szereztünk". A járatok kiadása gebinbe - az elsö fecske VT Transman-al - meg jóval Vitézy ideje elött megkezdödött.

Az átszámozás tényleg töle eredt. Így valószínüleg egyértelmübb az idegennek - vidékinek, külföldinek -, amúgy meg ismerösebb volt a régi budapestinek. Egy átállás nehézsége megérte-e a tartós, de kicsiny elönyért ? Azóta sok járat változott, új járatok indultak, enyhült a többszöri átszállásra kényszerítés. Összességében nekem tetszenek a változások. Ami meg közvetlenül engem érint, ott az M4 indításával kapcsolatos elözetes félelmeimmel szemben még javult is helyzet.

Szomjas madár 2015.03.29. 09:23:30

@♔bаtyu♔: Egyébként meg vajon van valami összefüggés a két Vitézy esete között ? Mert a Helyi T(h)éma csödbe ment.

zsoci 2015.03.29. 09:28:20

@funfun: Sajnos több közöm is volt a hivatalos részhez ennél.

Jegkoko 2015.03.29. 09:31:10

@Szomjas madár: Meg még sosorolhatnám azt is amikor több busz megy ugyan azon az útvonalon egymás seggébe és a lassú kerülő útón menő busz simán utoléri a rövidebb gyorsjáratot.Azt tudom, hogy már elötte is volt egy két kiszervezett járat, de csak azután lett még több miután ez a kis tehetségtelen kis senki megjelent a színen.Apropó a bubi is milyen gáz lett már és mekkora iszonyatos összegbe került.Ráadásúl szinte alig használja valaki.

zsoci 2015.03.29. 09:36:13

Ja és még csak annyit: VD a VEKE ben szóvivő volt, zakmai munkát nem végzet. És korábban semmilyen munkáhelye nem volt, nem dolgozott. Pont ennyi a szakmai tapasztalata.

nagyfeszültség 2015.03.29. 10:28:28

@zsoci:

Zsoci, valójában nem az a kérdés, milyen ember Vitézy. lehet, hogy nárcisztikus, lehet, hogy buzi, lehet, hogy hisztériás, nem tudom. Az viszont biztos, hogy ezek a fideszes "gecik" tényleg ugyanolyanok, mint azok, akiket korábban hazaárulóztak.
Egyik évről a másikra levették a kezüket a szárnyvonalakról és most, méltatlan, lassú halálra akarják ítélni őket.
Szóval Molnár Attila - Komárom, Udvardy Erzsébet - Kisbér, Cser Palkovics András- Fehérvár, Szita Károly - Kaposvár stb. Ők az igazi nárcisztikus köcsögök, az árulók. Hozzájuk képest Vitézy legfeljebb egy kissé elviselhetetlen, de zöld szemléletű közlekedési szakember.

Nemzeti Dohányos 2015.03.29. 10:31:46

@zsoci: Bár csak tarlós és orbán is úgy tenné tönkre az életem, mint Vitézy..

Nemzeti Dohányos 2015.03.29. 10:33:03

@vuvuzela importőr: Meg aki egy levélre nem úgy reagál, hogy túl hosszúak benne a mondatok, nem érti.

Nemzeti Dohányos 2015.03.29. 10:37:34

@zsoci: És ez Vitézyre nézve gáz, vagy az előtte 20 évig garázdálkodó "szakemberekre"?

Nemzeti Dohányos 2015.03.29. 10:38:42

@Jegkoko: Aztán hogy a faszban hoztál volna máshogy új buszokat, mesélj? Kalapozol viktornál a bűnös városnak?

nagyfeszültség 2015.03.29. 10:39:56

@Szomjas madár:

Sajnos te is a a Komárom-Fehérvár vasútvonal mostani, leronnamt állapotából indulsz ki. Éppen ez a kommunikációs csapda. Ha erre a vonalra csak századannyi pénzt költenének mint a közutakra, ragyogó alternatíva lehetne - persze az állomásokra ráhordó, okos menetrenddel működő buszjáratokkal együtt.

Jegkoko 2015.03.29. 10:57:52

@Nemzeti Dohányos: A 2000-es évek közepén a 150 Volvo busz is BKV tulajdona lett és nem pedig alvállalkozó által üzemeltetett volt.Igy nem olyan elképzelhetetlen új buszok beszerzése.

MACSKANŐ 2015.03.29. 11:00:44

Vitézy legalább elkötelezett egy zöldebb közösségi közlekedés mellett, ellentétben a hazudozó, dilettns politikusokkal. Egyébként a posztban említett két vasútvonal, a Komárom-Székesfehérvár és a Siófok-Kaposvár Magyarország legszebb szárnyvonalai között van, így már csak turisztikai okoból is fejlesztést érdemelne. Így a politikusok részéről duplán szégyen, hogy elhanyagolják őket.

Szomjas madár 2015.03.29. 11:14:52

@nagyfeszültség: Nem, a gondolatmenetem független a vonal jelenlegi allapotától. A kérdésem az, hogy elég nagy-e Székesfehervár és az abból az irányból való bejáró forgalom ahhoz, hogy érdemes legyen vasúttal utazni.

Ha nekem elöbb egy busszal le kell mennem a vasútállomásra, a vonat elvisz a városi pályaudvarra (megkerülve a várost), ahonnan megint helyi busszal kell bemennem a célomhoz, akkor az 2 átszállás, idöveszteség, kényelmetlenség. E helyett valószínüleg a többség az autózást választaná.

Ha a vasútállomásra le tudok sétálni / biciklizni (és a kerékpárt megnyugtató helyen hagyni), a városban meg a célom közelében is van megállója a vonatnak, akkor inkább vonatozok. Ha az egyik helyen kell egy ráhordó busz, ami jól össze van hangolva a vonattal, az még nem fog nagyon zavarni. De több átszállás esetén már elgodolkodom, hogy nem éri-e meg inkább autózni.

(adalékként: Budaörsön lakom, Köbányán dolgozom. Busszal meg vonattal járok minden nap, Budapest bérlettel. Kicsit lassabb csak, mit kocsival, de jóval nyugodtabb, olcsóbb és megfelelö minöségü a flirt-ökkel Kelenföldröl a Kökire)

Az már a vasút privát pechje, hogy még mindig túl egyedi. A globalizált világban tömegtermelt autókkal és közúti építö-technológiákkal kell versenyeznie, miközben a kis darabszámok miatt minden drágább.Bár szerencsére a vasúti (kis)királyságok oldódnak, a vasút is globalizálódik, de azért a költséghatékonyság területén van még mit behoznia.

nagyfeszültség 2015.03.29. 11:34:18

@Szomjas madár:
Akkor te pontosan tudod, miről beszélek. Ráhordhat a vasútra busz, építhetnek kerékpártárolót, lehet építeni p+r parkolót, egyre többen járnak vasúton is ingyen szállítható rollerrel stb...stb
Fehérvártól Kisbérig n yugodtan működhetne elővárosi vasútként ez a vonal - ha nem luxusautókkal furikázó politikai bűnözők irányítanák a vonal mentén lévő városokat.

Nemzeti Dohányos 2015.03.29. 11:40:44

@Jegkoko: Ja, ha van rá pénz nem elképzelhetetlen. De nem ez volt a kérdés. Hanem hogy fejtsd ki, te hogyan hoztál volna buszt, ha nem így.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.03.29. 12:09:25

A vasutat fel kell fejleszteni, a vasúttal párhuzamos távolsági buszokat ritkítani kell, az egységes jegyvásárlás és menetrend is jó ötlet. Az egyetlen probléma ezzel, hogy nem Vitézy ötlete, már 2-3 kormánnyal ezelőtt is hallottuk ezeket a jelszavakat...
A bankkártyás fizetés a buszon is jó ötlet, elvileg a BKV jövőre bevezeti, igaz, hogy az is minimum 10 éves projekt...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.03.29. 13:07:15

Akik szerint VD elkötelezett egy zöld közlekedés mellett, azok nézzék meg az 5-ös buszt Pasaréten! Megy a csuklós 15 emberrel!

És ez csak egy a sok VD-féle baromság közül.

2015.03.29. 13:48:15

Jó ez a poszt :) Ha egyszer a poszter azt írja, hogy a fideszes polgik nem érdekeltek a vasút fejlesztésében, és direkt keresztbe tesznek, akkor az bizony úgy is van. Visszakérdezni nem illik! Pár konkrétum, hogy a poszter miből vonta le mindezt. Ki mit tett, mit mondott? Ugyan már!

Vitézyt pedig azóta sztárolják balról, amióta konfrontálódott a jobboldallal.

Itt például még 2012-őt írunk, és nagyüzemben zajlik "Dávidka" ekézése:

noemisszio.blog.hu/2012/01/08/a_veke_mar_smafu

"Fel vannak háborodva, hogy luxusautót vásároltatott magának, és úgy vélik: tökéletesen hiteltelen a Budapesten és környékén lakók körében a tömegközlekedést propagálni, miközben ő pofátlanul autóval és sofőrrel pöffeszkedik a városban. Ráadásul a VEKE elnöke szerint Dávidka például egyszerűen hazudott, amikor azt állította: a Budapesti Közlekedési Központ érdeme volt a használt, de nagyszerű Van Hool buszok beszerzése, ugyanis azt konkrétan a VEKE szerezte. És így tovább... "

Szomjas madár 2015.03.29. 14:04:52

@A demokrácia leszakadó függönye: A VEKE fönöke most meg Tarlós jól megfizetett tanácsadója. Vajon a tanácsaira van szükség, vagy arra, hogy befogja a saját meg az egyesületi tagok száját ? Tévedések elkerülése érdekeben: ez kérdés volt. A VEKE mostani életét nem ismerem. (bár a VEKE alapító tagja voltam, pont az ö tevékenysége vitt arra, hogy kilépjek)

2015.03.29. 14:15:15

@Szomjas madár: Nem tudom, hogy nekem akartál-e válaszolni, vagy csak tévedésből címezted nekem. A válaszod tartalma alapján inkább az utóbbiról lehet szó.

Én ugyanis ezt írtam:

"Jó ez a poszt :) Ha egyszer a poszter azt írja, hogy a fideszes polgik nem érdekeltek a vasút fejlesztésében, és direkt keresztbe tesznek, akkor az bizony úgy is van. Visszakérdezni nem illik! Pár konkrétum, hogy a poszter miből vonta le mindezt. Ki mit tett, mit mondott? Ugyan már!

Vitézyt pedig azóta sztárolják balról, amióta konfrontálódott a jobboldallal.

Itt például még 2012-őt írunk, és nagyüzemben zajlik "Dávidka" ekézése:

noemisszio.blog.hu/2012/01/08/a_veke_mar_smafu"

És itt jött az idézet.

nagyfeszültség 2015.03.29. 14:37:36

@Szomjas madár:

Írjuk ide a nevé a fizetett ellenzékinek: Dorner Lajos

nagyfeszültség 2015.03.29. 14:55:28

@A demokrácia leszakadó függönye:
A fideszes polgármesterek mit tettek, mit mondtak?
Semmit.
Hallgatnak, mint szar a fűben.
Pont ez a baj.
Ezért igazán gecik.

Szomjas madár 2015.03.29. 16:59:35

@nagyfeszültség: Mihez képest ellenzéki ?
Én mindig is pártpreferenciával rendelkezö, azt véka alá nem rejtö embernek ismertem - akinek a szakmai vélemény alól is kikandikált a politikai véleménye. Csak amikor a szövivöböl atyaúristen lett, belöle meg semmi, akkor kezdett el fújni a régi harcostársra.

zsoci 2015.03.29. 18:51:39

@nagyfeszültség: Ebben teljesen igazad van. A politikus, mindegy melyik párt színeiben fut egykutya.
De nem is beszéltem róluk, mint ahogy az sem érdekel, hogy valakinek milyen a szexuális érdeklődése, mert ez lénygetlen és magánügy.
De egy vezetőnek meg kell felenie bizonyos elvárásoknak, mind emberileg, mind szakmailag. Ha egyik sincs meg, akkor nagy a baj.

zsoci 2015.03.29. 18:53:53

@Nemzeti Dohányos: Mindegyikre. Budapest közlekedését szisztematikusan semmibe veszik, és rombolják már 25 éve. Párttól, szemlélettől függetlenül. Én őszintén remélem, hogy a BKK új vezetése, akit szakmailag legmagassabban kvalifikáltnak tartok végre változtatni fog ezen, mert a BKV vezetésben már megtörtént a pozitív változás.

gigabursch 2015.03.31. 09:11:06

Nahát épp hősnek nem tartanám VD-t, meg a pereputtyát.

Kíváncsi leszek, hogy lesz-e pl normális buszközlekedés egyes megyszékhelyek között, így Tatabánya-Székesfehérvár, Szolnok-Miskolc, Eger-Miskolc.
Kész vicc, hogy ezeken a vonalakon gyakorlatilag értelmesen nem lehet közlekedni.

tranzitctrom 2015.04.05. 10:17:53

Vitézy,annyira zöld, hogy a zöld taknyát ette az idióta. :-))) ez aztán az elkötelezetség.


süti beállítások módosítása