Milyen lesz Vitézy után?

2014.12.07. 18:29 - vancat

Túl vagyunk az úgynevezett Vitézy-ügyön Budapesten.

Ha a baloldalitól a jobboldali politikusokig, sajtóig, internetes hírportálokig mindent és mindenkit alaposan elolvastunk-meghallgattunk mostanság Vitézy Dávidról, a Tarlós istván budapesti főpolgármester által a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) rapid módon kirugott vezetőjéről, akkor a következő információk birtokába juthattunk vele kapcsolatosan az elmúlt napokban:

1. Vitézy Dávid túl fiatal

2. Vitézy Dávid hisztériás

3. Vizézy Dávidnak nincsenek vezetői képességei

4. Vitézy Dávid homoszexuális

5. Vitézy Dávid nárcisztikus, szereplésmániás, öntömjénező

6. Vitézy Dávid nem zseni, csak önjelölt zseni

7. Vitézy Dávid elárulta és semmibe vette a Veke-t (Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület), ahonnan indult

8. Vitézy Dávid Orbán Viktor rokona, de Orbán Viktor soha nem segítette és nem állt mögötte

Ezek egyébként olyan, egyébként pletykálkodásra, politikai odamondogatásra tökéletesen alkalmas állítások, amelyek speciel bennem, az év nagy részében Budapesten élő, környezettudatos, a környezet szennyezése miatt egyre jobban aggódó magyar állampolgárban, semmifajta érzelmet, indulatot, szimpátiát és antipátiát nem váltanak ki Vitézy Dáviddal kapcsolatban.

Csúnyán fogalmazva: egyenként és együtt is pont leszarom mindazt, ami Vitézyről a nyílvánosság előtt elhangzott az utóbbi időben.

Engem a Vitézy-ügyben egy valami érdekelt volna, de az nagyon.

Azt szerettem volna valakitől, mondjuk Tarlós főpolgármestertől, vagy bárki más, kompetens embertől megtudni, Vitézy villámgyors menetésztése után milyen irányba mozdul Budapest közlekedéspolitikája?

Vitézy nevét évekkel ezelőtti kinevezésekor ugyanis kizárólag azért jegyeztem meg egyáltalán, mert úgy tűnt: egy környezettudatos, a környezetbarát, közösségi közlekedés alapú városi közlekedést preferáló, a városi motorizáció borzalmas és irreális kárait felfogó embert került helyzetbe Budapesten a személyében.

Namármost, miután ugyanazok, akik annakidején teljeskörű bizalmat szavaztak neki, most hirtelenjében jól kirúgták, azt gondolom, logikusan adódik a kérdés: Budapest vezetői, ellenzéke, intézményei, döntéshozói, polgármestere továbbra is elkötelezett-e a tömegközlekedés, a kerékpáros közlekedés, a forgalomcsillapítás prioritásának? Vagy esetleg Vitézy személyének eltávolításával újra a jobb és baloldalon egyaránt igen erős, buta, retrográd autóslobbi veszi át újra az uralmat a főváros közlekedésfejlesztésében. Vagyis újra megkezdődik-e az a fajta motorizációs terror Budapesten, amelynek eredménye az élhetetlen nem ember, hanem autóalapú városfejlesztés prioritása.

Mert, ha ez így lesz, attól sajnos én is legalább olyan hisztériás leszek, mint amilyen - állítólag - Vitézy Dávid volt vezetőként.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr156965119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2014.12.09. 08:52:33

Vitézynek csak a szavai voltak az én olvasatomban elkötelezettek.
Egyébként ki nem állhattam a búráját.