Perverz, mocskos elit

2014.02.06. 07:13 - vancat

Kedves olvasóim, Önök is észrevették, amit én látok? Hogy lassan már nem az a kérdés, ki támogatja Paksot, ki nem? Ki akar gyed extrát, ki nem? Ki akar vízlépcsőt, ki nem? És ki fogadja el a költségvetést, az egykulcsos adót,a Horthy-szobrot.

A kérdés lassan az, vannak-e, akadnak-e még olyan tagjai a jelenlegi magyar politikai osztálynak, akik nem részei, részesei, haszonélvezői, haszonlesői vagy néma cinkosai ennek a perverz, mocskos nagykoalíciós luxuselitnek?

Hogy jutottunk idáig? Hogyan juthattunk el addig, hogy szépen lassan megszokjuk, elfogadjuk, aztán hallgatólagosan és rosszallólag bár, de tudomásul is vesszük, hogy politikusaink vadászgatnak, szívogatnak, kurvázgatnak, pénzt parkoltatnak, lézerblokkolnak? Hogyan juthattunk el addig, hogy ma már szinte bárkivel beszél az ember, mindenkinek a környezetében vannak olyan választott politikai vezetők, akikről tudni/sejteni lehet, hogy komoly illegális pénzeik vannak külföldön, rendszeresen közpénzen kurvázgatnak, kokainozgatnak és elképesztő, pofátlan luxusban tobzódnak.

Ott tartunk, hogy egy mélyszegénységben élő baranyai kistelepülés polgármestere néhány napja semmi kivetnivalót sem látott abban, hogy a megengedett sebesség többszörösével, közúton ralizik tuningolt Subarujával, és ezt még videóra is veszi?

Belegondoltak ebbe, kedves olvasóim? Hogy juthattunk idáig?

Hogy juthattunk odáig, hogy Magyarország egykori honvédelmi miniszterének köztudottan és bevallottan prostituált lánya azt sejteti, hogy több politikusnak szerzett rendszeresen kurvát, kokaint. És szinte senkinek meg sem fordul a fejében, hogy ez ne lenne igaz? Ráadásul azért nem fordul meg szinte senkinek a fejében, hogy ez ne lenne igaz, mert szinte mindannyian, akik kicsit intenzívebb érdeklődést mutatunk a közélet iránt, tucatszámra tudunk közpénzből kokainozó, kurvázó, elképesztő luxusban élő politikusokról, és őket finanszírozó üzletemberekről?

Ez lenne a demokrácia? Demokrácia ez? Vagy csak egy szarul működő jogállam-szolgáltatás?

Szétkokainozott, kurvabaszó, bankárokkal és ügyészekkel vadászgató, luxusban élő, kiszolgáltatott, zsarolható, frakciókba tömörült és tömörített emberek szavazgatnak ezermilliárdokról? Majd a Parlamentben és a képviselői irodaházban elszaladgálnak az újságírók elöl? Hát, miért nem rúgja ki valamelyik tévériporter Molnár Zsolt (MSZP) lábát, és kérdezi meg tőle, hogy hová az anyádba szaladsz, amikor arról szeretnénk megkérdezni, honnan lopta a párttársad és haverod a negyedmilliárdot?

Selmeczi Gabriellától, aki mostanában már naponta több sajtótájékoztat is tart, senki, egyetlen bevállalós sajtómunkás nem kérdezi meg, tartja-e még a kapcsolat a világ legmocskosabb fegyvergyártójával, a Lockheed Martinnal, amelynek érdekében annak idején aláírásokat gyűjtögetett a Parlamentben?

Az MSZP-ben most azt mondják, pont Simon Gáborról gondolták volna legkevésbé, hogy százmilliókat rejteget Ausztriában.

És kiről gondolták jobban?

És azt kiről gondolják leginkább, hogy kokainfüggő, és fiú- valamint lánykurvákat is gyakran rendel? Vagy ilyenekből annyi van a pártban, hogy elképzelésük sincsen, melyikre gondolhat Keleti Györgyi?

Nem kéne az egész politikai elitnek kérnie maga ellen egy vagyonosodási eljárást, egy átfogó és visszamenőleges adóellenőrzést, egy drogtesztet és egy nemzetbiztonsági átvilágítást?

Ilyen szinten lealjasodott, morálisan lecsúszott és anyagilag megtollasodott, zsarolható emberekkel ugyanis még értelmesen vitatkozni sem érdemes. Semmiről. Se költségvetésről, se környezetvédelemről. Egyáltalán semmiről.

Sajnos szilárd meggyőződésem, hogy ennek a most lebukott MSZP-s Simonnak az esete tényleg csak csepp a tengerben. Ez a Simon tényleg csak egy "B kategóriás szürke kis pöcs", akinek "csak" negyedmilliárdja parkolt Ausztriában. A többi pénzrejtegető, kokainozgató, kurvázó meg egymást gyanúsan méregetve lapít, mint szar a fűben.

Attól tartok, ezzel az elittel már nem nagyon van mit tenni: vagy elhúznak - a börtönökbe, vagy előbb-utóbb mi, sokszázezren, millióan húzunk el Magyarországról. Egy olyan országba, ahol a kurvázó, kokainozó, kamerák elől szaladgáló tolvaj politikusoknak legalább nincsen minden nagyobb pártban stabil kétharmados többségük.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr545801092

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Perverz, mocskos elit 2014.02.06. 10:13:01

Sajnos szilárd meggyőződésem, hogy ennek a most lebukott MSZP-s Simonnak az esete tényleg csak csepp a tengerben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogas 2014.02.06. 08:13:50

"rosszallólag bár, de tudomásul is vesszük, hogy politikusaink vadászgatnak"

Én nem rosszallom :)

nagyfeszültség 2014.02.06. 09:15:43

@Bogas:
Én meg nem veszem tudomásul.

gatto nero 2014.02.06. 10:05:00

@Bogas:

azt sem rosszallod, ha mindezt közpénzből csinálják?

Bogas 2014.02.06. 10:06:35

@gatto nero: Idézd kérlek a jogerős ítléetet, ha van. Ha meg nincs, akkor nem zavar.

toportyánzsóti 2014.02.06. 10:23:28

Pontos az írásod,gratula.Sajna nem a politikusainkkal van baj,hanem az eszetlen adószinttel és a győztest erősítő mandátum elosztással.Tojásfejűink ezt főzték ki anno az mszmp-vel közösen,kétpárti diktatúra és az oligarchák,gengszterek anyagi alapját szolgáló adószint,megfejelve a következményeknélküli jogrenddel!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.06. 11:18:07

"A kérdés lassan az, vannak-e, akadnak-e még olyan tagjai a jelenlegi magyar politikai osztálynak, akik nem részei, részesei, haszonélvezői, haszonlesői vagy néma cinkosai ennek a perverz, mocskos nagykoalíciós luxuselitnek?"
Ez nem kérdés. Nincsenek.
Néha az LMP-sek talán, de csak néha. És szintén nem látom okát, hogy rájuk szavazzak :(

gatto nero 2014.02.06. 11:19:02

@Bogas:

talán pont erről a hozzállásról szól ez a kicsit durva, de nagyon igaz poszt. ez a jog diktatűrája. milyen jogerős ítéletet kérsz számon azokkal a perverz, tolvaj, drogozó, kurvázó politikusokkal szemben, akik abszolúte minden jog és kontroll felett állnak?
egy eljárás eltart 4-5 évig....már amelyik egyáltalán elidnul.

gatto nero 2014.02.06. 11:24:20

@ColT:
Igen, én is azt gondolom, hogy talán az LMP-sek.
Akik viszont - sajnos - elég töketlen, dilettánsok.

Bogas 2014.02.06. 11:48:16

@gatto nero: Egy eljárás eltart 4-5 évig? Ez igaz, de nem csak a politikusoknál. A polgári perek során ugyanez van.

De ha nem kell megdönthetetlen bizonyíték, akkor én meg azt mondom, hogy az ENSZ-főtitkár kecskékkel hál! Ja bizonyíték nincs rá...

asima · http://www.asimind.hu/fooldal01.html 2014.02.06. 12:05:39

Egyáltalán miért is választunk KONKRÉTUMOK Garanciák, Felelősség vállalások nélkül 24 éve?

Gabriella Veres 2014.02.06. 12:24:20

Teljesen értem és egyetértek minden szavaddal!!!

Bognár Attila · http://kulsohaz.blog.hu 2014.02.06. 12:46:51

Talán kéne egy jó kis LIKVID demokrácia...
A Kalózpárt pl. ezt szeretné - az se baj, ha dilettáns módon, mert a profikból (értsd akik PÉNZÉRT csinálják) már elég volt :(
(kár, hogy nem állnak mögé tömegek)

tobeor 2014.02.06. 13:15:16

Putyin, 2003:
"az energetikai üzletek meghatározzák Oroszország geopolitikai befolyását."

wallenberg8805 (törölt) 2014.02.06. 13:44:18

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

"vannak-e, akadnak-e még olyan tagjai a jelenlegi magyar politikai osztálynak, akik nem részei, részesei, haszonélvezői, haszonlesői vagy néma cinkosai ennek a perverz, mocskos nagykoalíciós luxuselitnek?"

Igen vannak, a Jobbik. Ők nem tagjai a szélsőséges cionista tolvaj mutyi nagykoalíciós politikai bűnöző luxuselitnek.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.06. 13:45:04

@Bogas: Bajnainál sincs jogerős ítélet libaügyben, mégis gágognak a kormányszimpatizánsok. Ott ez nem annyira zavaró.

Jó tudom, az nem ugyanaz...

pisda 2014.02.06. 13:53:57

@wallenberg8805: Az érdekes mennyire nagy orosz barát lett a lett a jobbik. Most már nem is zavarja Őket a szovjet emlékmű.

Bafana 2014.02.06. 13:57:41

@wallenberg8805: Csatlakozom. A Jobbik harcol a legerősebben a politikusbűnözés ellen. Van amiben sikerrel - az álláshalmozás úgy néz ki meg fog szűnni -, van amiben még egyenlőre nem - a mentelmi jog eltörlése, vagy a közéleti szereplők büntetési tétel duplázása.

Pamuk 2014.02.06. 13:57:45

Írjál még.
Sokat.

wallenberg8805 (törölt) 2014.02.06. 13:59:23

@pisda:

Olyannyira nem zavarja a Jobbikot a szovjet emlékmű, hogy még a parlamentben is beterjesztett határozati javaslatot a szovjet emlékmű áthelyezéséről a katonai temetőbe, amit a Fidesz-MSZP-nagykoalíció simán lesöpört.

tobeor 2014.02.06. 14:00:02

Putyin, 2003:
"az energetikai üzletek meghatározzák az ország geopolitikai befolyását."

Orbán, 2011:
"Magyarország és Közép-Európa megújításának egyik kulcsa az energiafüggőség csökkentése"

Putyin-Orbán paktum, 2014:
Orbán hazaárulása, orosz geopolitikai befolyás növelése.

Jenyei 2014.02.06. 14:00:20

@Bogas: Móricka erre azt mondaná, hogy csak kell egy legfőbb ügyész, aki addig vár az egésszel, amíg elévül. Mert Móricka még emlékezne Kaya Ibrahimra, meg az akkori áron 100 millióra. Szóval ENNÉL azért bonyolultabb egy kicsit a dolog.

Dolgozónép 2014.02.06. 14:02:25

El kell őket zavarni, hogy ne ők zavarjanak el minket. Fel, támadunk!

Kámasuka 2014.02.06. 14:02:45

Egyből nagykoalíciós lesz a luxuselit, amint lebukik egy mszp-s....:DDD

Cinkes 2014.02.06. 14:07:56

@Bogas: eltöröm kezed, lábad, kirabollak, a gyerekeid megrontom, miután engem meg se találnak így jogerős ítélet nélkül téged ez nem fog zavarni. comprende amigo.

dr kíváncsivagyok 2014.02.06. 14:08:29

"Sajnos szilárd meggyőződésem, hogy ennek a most lebukott MSZP-s Simonnak az esete tényleg csak csepp a tengerben. Ez a Simon tényleg csak egy "B kategóriás szürke kis pöcs", akinek "csak" negyedmilliárdja parkolt Ausztriában. A többi pénzrejtegető, kokainozgató, kurvázó meg egymást gyanúsan méregetve lapít, mint szar a fűben."

Ocsmány és undorító amit ez a fasz muvelt,...de !

Hol van ez a 3000 milliárdos manyup pénztol .?
Hol van ez a 4000 milliárdos atommutyitól ?
Hol van ez a Kozgépes 3-400 milliárdoktól ?
Hol van ez a trafik és foldmutyitól ?
Hol van ez a baltásgyikolstól....

dr kíváncsivagyok 2014.02.06. 14:09:21

@dr kíváncsivagyok:
ÉS HOL VAN EZ A NÁCIK NYÍLT TAMOGATÁSÁTÓL ????

nyomasek 2014.02.06. 14:10:07

Ha nem lennének pártlisták, plusz visszahívhatóak lennének a képviselők, egyből más lenne a helyzet. Persze ha még megtoldanák egy kis cenzussal, az maga lenne a kánaán. Kérdés hogy nem dobnának-e le néhány bombát azonnal a demokráciát erősíteni, keletről vagy nyugatról. Esetleg mindkét oldalról egyszerre.

Bogas 2014.02.06. 14:10:08

@Cinkes: Nem hinném, amigo. Az új BTK alapján ugyanis akkor én téged teljesen büntetlenül lelőnélek, mint egy kutyát. Comprende amigo?

Kámasuka 2014.02.06. 14:10:17

@dr kíváncsivagyok: 'Hol van ez a 3000 milliárdos manyup pénztol .?
Hol van ez a 4000 milliárdos atommutyitól ?
Hol van ez a Kozgépes 3-400 milliárdoktól ?
Hol van ez a trafik és foldmutyitól ?
Hol van ez a baltásgyikolstól.... '

Itt a sundámbundámot ugyanúgy bizonyjtani kell mint Simonnál, meg is áll a tudomány villámgyorsan.

Shaja 2014.02.06. 14:10:40

Talán, egyszer, kedves posztoló, fognak egyszer filmet forgatni valakiről ebből az elitből, kb. "Az Országház Farkasa" címmel. Scorsese után szabadon.....

dr kíváncsivagyok 2014.02.06. 14:11:02

@Bafana:

". A Jobbik harcol a legerősebben a politikusbűnözés ellen. "

jJA,..SAVANYÚ A SZOLO... még kozelébe se kerulnek komoly pénzeknek...

dr kíváncsivagyok 2014.02.06. 14:12:05

@Kámasuka:
"'Hol van ez a 3000 milliárdos manyup pénztol .?
Hol van ez a 4000 milliárdos atommutyitól ?
Hol van ez a Kozgépes 3-400 milliárdoktól ?
Hol van ez a trafik és foldmutyitól ?
Hol van ez a baltásgyikolstól.... '

Itt a sundámbundámot ugyanúgy bizonyjtani kell mint Simonnál, meg is áll a tudomány villámgyorsan. "

Mert torvényt alkottak a korrupciora....

zorki 2014.02.06. 14:13:20

@Bogas: Hagyjuk már. Lásd Simon.
Állítólag 2008-ban jelzett az osztrák bank pénzmosás miatt.
Mi történt azóta? Hol volt NAV, ügyészség, rendőrség?
El se jutott a tárgyalásig.
Nyahh, erről beszélünk elég sokan!
De nem csak országos szinten.
Helyi szinten is ez megy. Ha felmerül egy önkormányzati cégnél, hogy valami mutyi volt, nem nyomozni kezdenek előbb, hanem kirúgják a feljelentőt. Aztán elkezdődik a mellébeszéd.
Legyen neked!
A vadászat csak bokréta a politikai osztály mutyizós, velejéig korrupt kalapján.

wallenberg8805 (törölt) 2014.02.06. 14:14:33

@dr kíváncsivagyok:

"ÉS HOL VAN EZ A NÁCIK NYÍLT TAMOGATÁSÁTÓL ????"

Pontosan. A Fidesz-kormány nyíltan támogatja az izraeli rezsimet és nyíltan engedelmeskedik az izraeli nagykövet utasításainak.

pisda 2014.02.06. 14:16:05

@dr kíváncsivagyok:

Volt azért egy két érdekes szerződése a Jobbik Parlamenti Frakciónak is. Amit azért lehetne vizsgálni. Pl. egy friss alakult vállalkozás (pl Kilián Alexandraé, akinek eddig egyetlen vállalkozása se volt, viszont van egy-két jobb(ik) barátja) hogyan kap jó pár milliós szerződést.

Cinkes 2014.02.06. 14:17:16

@Bogas: persze törött kézzel majd lövöldözni fogsz... gondolom a farkaddal. miközben egy bunkósbot áll ki a seggedből és eszméletlen vagy, de még az arcomat se láttad. az a lényeg, hogy téged nem zavarnak az ilyenek jogerős ítélet nélkül.

Bogas 2014.02.06. 14:20:52

@Cinkes: Gyere. Van fegyverem, csak halhan súgom, hogy teljesen legálisan. Ja bocs, nem fegyverem van, hanem fegyvereim.

buddha 2014.02.06. 14:22:52

Mintahogyan viktortol sem kerdezi meg senki vagy lezerjanitol,honnan szerzett milliardos vagyont vagy tarlostol,hogy o nem tudodt semmit vizoviczkirol aki 15evig tevekenykedett a keruleteben?

Cinkes 2014.02.06. 14:27:30

@Bogas: pfú... de nevetséges vagy. akkor csak egy maszk kell és a gyerekeidet a farkamra húzni egy utcasarkon, hogy téged ne zavarjon...

Bogas 2014.02.06. 14:30:04

@Cinkes: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Azt megnézném. Egy szál gyerekem sincs :DDDDDDDDDD

Cinkes 2014.02.06. 14:32:19

@Bogas: értem én, hogy kretén vagy de talán leeshetett volna, hogy nem konkrét fenyegetéseket fogalmazok meg...

pisda 2014.02.06. 14:35:56

@HaCS:

De olyan aranyosak ahogyan vitatkoznak.

Cinkes 2014.02.06. 14:42:53

@pisda: @HaCS: tényleg nem jött át az analógia?

Bogas 2014.02.06. 14:43:45

@Cinkes: Az más, akkor életben hagylak.

Cinkes 2014.02.06. 14:45:04

@Bogas: te tényleg meg tudtad fejelni egy még szánalmasabb dologgal az előbbieket...

Bogas 2014.02.06. 14:46:03

@Cinkes: Oh, igen: legyőztél :D

Cinkes 2014.02.06. 14:48:51

@Bogas: szerintem meg olyan kretén vagy, hogy magadat aláztad le....

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.06. 14:52:55

@Bogas:
"Idézd kérlek a jogerős ítléetet, ha van. Ha meg nincs, akkor nem zavar. "

Te vagy egy kurva nagy barom vagy, vagy egy idióta troll.

Bogas 2014.02.06. 14:53:25

@Cinkes: Hát, mindenesetre legalább nem fantáziálok gyerekmolesztálásról...

Bogas 2014.02.06. 14:54:24

@Hoppácska: Mivel vadászom, ezen a blogon ezt kimondottan bóknak veszem :)

Gérard Duchemin 2014.02.06. 14:56:30

@Bogas:

"Idézd kérlek a jogerős ítléetet, ha van. Ha meg nincs, akkor nem zavar."

Elég ostoba, gondolkodni képtelen ember az, aki csak azt helyteleníti, ami ellen törvény van. Az egy erkölcs nélküli ember. No jó, az igaz, hogy az ország népességének kétharmada erkölcs nélküli, de jó az?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.06. 15:00:54

Miután kétharmados fideszhatalom van 4 éve,

elég vicces egy ilyen poszt, amelyik egyetlen fideszpolitikust sem merne megnevezni.

Hogyan várod el akkor, kedves posztoló, hogy egy halandó újságíró vásárra vigye a bőrét egy kérdezősködéssel,

ha még a hatalom nevét se mered leírni ?

Lécci mószeroljál pár ellenzékit, mert mást nem mersz.

Bogas 2014.02.06. 15:04:46

@Hoppácska: Ő nem, de a feleségem igen.

Bogas 2014.02.06. 15:05:41

@Gérard Duchemin: Nem jó, de nem vagyok népnevelő.

omboz 2014.02.06. 15:10:33

"Egy olyan országba, ahol a kurvázó, kokainozó, kamerák elől szaladgáló tolvaj politikusoknak legalább nincsen minden nagyobb pártban stabil kétharmados többségük."

Melyik országra gondoltál? Nagy Britannia? Ahol botrány botrányt ér? Netán Kanada? A krekkelő torontói polgármesterrel? A támogatottsága csak nőtt, amikor kitudódott... Hollandia? Ahol a volt védelmi miniszter helikopáter-beszerzési mutyiba bukott bele? Pedig milyen szép nátófőtitkár lett volna belőle! Vagy lett is? Nem tudom. Lényegtelen. Vagy úgy általában az EU-ba? Ahol az ég világon semmi felhatalmazása nincs az elitnek? Egymást választják meg, aztán menekülnek a folyosókon az újságírók elől. Egy rohadó fertő az, ami körbevesz minket. Majd kinőjük. Vagy nem.

Maradjunk csak ott, ahová születtünk!

Bogas 2014.02.06. 15:11:38

@Hoppácska: Az anyja nem, az apja igen.

Cinkes 2014.02.06. 15:13:11

@Bogas: meg nem érted azt se, hogy mi az az analógia...

Bogas 2014.02.06. 15:14:37

@Cinkes: Ennek örülj még holnap is.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.06. 15:18:05

@Bogas:
Na jó, de a kurvát csak nőre szoktuk mondani.

873ujr3rk 2014.02.06. 15:24:04

@nyomasek: fogyatékos.
ha a képviselők visszahívhatóak lennének néhány hónapon belül megszületne a törvény az örök életről és az ingyensörről.
mégis mit gondolsz a sok sérült szerinted eltűrné a végtelen újraelosztás megszüntetését ?
teljesen kizárt.

wallenberg8805 (törölt) 2014.02.06. 15:31:39

@873ujr3rk:

Ha a Jobbik náci lenne, akkor az ortodox izraelita rabbik nem demonstráltak volna mellette Londonban:

www.bbc.co.uk/news/uk-25906184
26 January 2014 Last updated at 18:50 GMT
"Members of the anti-Zionist Neturei Karta, an ultra-Orthodox Jewish sect which is opposed to the existence of the State of Israel based on their interpretation of Jewish law, were demonstrating in support of Mr Vona."
(...)
"Update 31 January 2014: An incorrectly captioned picture was removed from this story and replaced by one showing members of the anti-Zionist Neturei Karta, making clear they were demonstrating in support of Mr Vona."

gebebegbrer 2014.02.06. 15:42:09

"Ilyen szinten lealjasodott, morálisan lecsúszott és anyagilag megtollasodott, zsarolható emberekkel ugyanis még értelmesen vitatkozni sem érdemes. Semmiről. Se költségvetésről, se környezetvédelemről. Egyáltalán semmiről."

A kérdésedre a válasz tömören: igen.
Egy Monty Python féle kormányzás zajlik olyan szinten, hogyha bizonyos parlamenti közvetítések alá (pl. a mai szirénázás), bevágnánk a Benny Hill zenéjét, akkor a tévében leadva azt, az emberek röhögőgörcsöt kapnának.

Albrecht Ens 2014.02.06. 15:53:43

Az a baj, hogy a legtöbb ember még mindig csak a fidesz-mszp alternatíván gondolkozik a választásokon. Amit írtál, hogy egyik sem jobb a másiktól, már 3 választástól ezelőttről tudom.
Az LMP és a Jobbik már többször is hangsúlyozta, hogy ezek összejátszanak. Egymás ellen bizonyító erejű törvényeket (pl:ügynöktörvény), együtt szavaztak le.
Ha valóban változást, megújulást akarunk, akkor ezekre nem szabad szavazni, hogy lehetőleg még a parlamentbe se jussanak be.
ui: mszp alatt természetesen az együtt,pm,dk,stb. által alkotott kartellt értem - (értelmezés a trolloknak)

gebebegbrer 2014.02.06. 15:56:50

@Albrecht Ens:
Én pl. úgy fogok szavazni, hogy a legismeretlenebbre adom a voksomat. Teljesen mindegy kik lesznek azok, csak ezek a jelenlegi mocskos gengszterek halnának már ki végérvényesen.

zsg? 2014.02.06. 15:58:53

"Sajnos szilárd meggyőződésem, hogy ennek a most lebukott MSZP-s Simonnak az esete tényleg csak csepp a tengerben. Ez a Simon tényleg csak egy "B kategóriás szürke kis pöcs", akinek "csak" negyedmilliárdja parkolt Ausztriában."

Ez pontosan így van. Ezért is dobhatták fel simont: mert nem tud visszaütni, nincs - elég - zsaroló információja. Mert nincs benne a nagy mutyikban, nem strabagozik, nem közgépezik, nem dohányboltozik, nem erőművezik. Mert csak egy piti kerületi tolvaj, aki a piti kerületi beszerzésekből 5-10-20 milliónként lopta össze ezt a negyed milliárdot. Mert egy kis pöcs, akit nem kockázat bebuktatni, ellenben zsíros politikai haszonnal jár.

És ugyanígy abban is biztos lehetsz, hogy még ekkora gyomros után sem fogja az mszp kinyitni a puch laci bácsi jegyzetfüzetét és nem olvassa fel. Még egy sorát sem, nemhogy az egészet. Mert az viszont az egész rendszert buktatná meg, tokkal-vonóval. Autópályázással, grippenezéssel, dohányozással és atomozással együtt. Elsöprőbb lenne, mint a rendszerváltás(?).

Ez már senkinek sem az érdeke. Helyesebben, a politikai elitnek nem az érdeke. Ők egymást gyűlölve, utálva, de a lopás töretlen folytonosságára ügyelve élik mindennapjaikat.

Nyilas Mise 2014.02.06. 16:33:43

minden politikus bűnöző !

szerintem a vége a stadionokban lógás lesz

gatto nero 2014.02.06. 17:13:20

@Bogas:

Te tényleg nem ismered a jóerkölcs fogalmát és megelégedsz a jogszolgáltatás tényállásaival.
Fura egy ember lehetsz.
Minden rosszerkölcsű ember el van ítélve jogerősen? Te is pontosan tudod, hogy nem.

gatto nero 2014.02.06. 17:15:02

@én már a fény gyermeke vagyok:

Ez nem elég?
Az első Orbán kormány idején az egyik legnagyobb botrány volt:

Selmeczi Gabriellától, aki mostanában már naponta több sajtótájékoztat is tart, senki, egyetlen bevállalós sajtómunkás nem kérdezi meg, tartja-e még a kapcsolat a világ legmocskosabb fegyvergyártójával, a Lockheed Martinnal, amelynek érdekében annak idején aláírásokat gyűjtögetett a Parlamentben?

gatto nero 2014.02.06. 17:15:54

@Albrecht Ens:

A Jobbik viszont - sajnos - részese ennek a mocskos paksi nagykoalícónak.
Így marad az LMP.

2014.02.06. 17:21:34

Részemről is az LMP.
Ha meg valaki ismeretlen pártot szeretne,annak ajánlom a 4K-t.

nagyfeszültség 2014.02.06. 17:23:04

Kérdédeim:

Rendelt kurvát Keleti Györgyitől Tóbiás József?

Kokainozott Szalai Balázs éttermében a születésnapjain (is) Ujhelyi istván?

Drogozik Nyakó István?

Hajlandóak-e drogtesztnek alávetni magukat?

Reggie 2014.02.06. 17:43:06

"Hogyan juthattunk el addig, hogy szépen lassan megszokjuk, elfogadjuk, aztán hallgatólagosan és rosszallólag bár, de tudomásul is vesszük, hogy politikusaink vadászgatnak, szívogatnak, kurvázgatnak, pénzt parkoltatnak, lézerblokkolnak?"

Engem csak a penzek parkoltatasa/lopasa zavar. A tobbivel nincs gond.

AntiKorrupt 2014.02.06. 17:58:21

Ugye emlékeztek az olajügyre, ahol a gazdasági háttérmaffia több mint ezermilliárd forintot zsákmányolt, nyomozókat öltek meg vagy vertek agyon, a valódi felelősök felderítése és felelősségre vonása elmaradt, a nyomozati anyagokat hosszú évtizedekre titkosították?
A mechanizmust lehet általánosságban úgy definiálni, hogy a gazdaság és a politika egyes szereplői szövetkeznek egymással egy bűnszövetkezetben, különösen nagymértékű tisztességtelen profit elérése érdekében, amely lehetővé teszi az ellenőrző hatóságok magas rangú képviselőinek korrumpálását az olajozott működés érdekében, és az eszköztárukban a legdurvább maffiamódszerek is szerepelnek.

Egy nagyon kiterjedt maffiáról van itt szó, mely a politikai pártokat, a rendőrséget, egyéb hatóságokat teljesen behálózta.
Valójában teljes mértékben alkalmazható a konteósok körében közkedvelt "gazdasági háttérhatalom" megnevezés.
Persze aki erről beszél, azt a hatalom minden eszközzel megpróbálja elhallgattatni vagy hitelteleníteni. Bevett szokás összeesküvés-elmélet gyártónak, vagy paranoiás futóbolondnak bélyegezni (mint a NAV mutyit leleplező Horváth Andrást vagy a földmutyit leleplező, és a kormány mögött álló maffiáról beszélő Ángyán Józsefet) vagy eltakarítani az útból; agyonverik, ellehetetlenítik, mint az olajügyeket leleplező Karancsi Tibort, vagy egyszerűen megölik, mint Karancsi több kollégáját.

Ez a jól behatárolható szűk érdekcsoport csak ÁFA csalással kb. 1700 milliárdot lop el a közösből, ehhez hozzá lehet tenni a közel hasonló nagyságrendű járulékcsalásokat, jövedéki adó-csalásokat, az állami és uniós támogatási pénzek korrupt elosztását, valamint az önkormányzati és állami közbeszerzések során lenyúlt összegeket.
Ezek összértéke bőven meghaladhatja az 5000milliárd Forintot, a GDP 20%-át, és ebben a "kisemberek" adókerülése még benne sincs.
Az államháztartásból így hiányzó pénzt a hatalmon lévő pártok a magyar cégek és állampolgárok adóinak gátlástalan emeléséből pótolják.
Ez megfojtja a gazdaságot, a magyar áru versenyképtelenné a külföldivel szemben a rárakódó magasabb adóterhek miatt, és ez a legfőbb oka a lakosság elszegényedésének is. Ezeket az anomáliákat egyértelműen a maffiaállami működés hozta létre, és tartja fenn.
Az ország semminemű felemelkedése nem képzelhető el a maffiával való leszámolás nélkül. Az állam működése feletti társadalmi kontroll már szinte nem is létezik, ennek megteremtését csak egy széles körű társadalmi összefogás lenne képes kikényszeríteni. Ha ez nem jön létre, ez az ország örökre elveszett.

jogalany 2014.02.06. 18:29:22

Hallgatom a club rádiót, s azt mondja, Orbán miért nem lép be az egyik zsidó szervezetbe?
S bármelyik párt vezetője is megtehetné, a Vona is. Pont Ő az, akinek egyik beosztottja össze szerette volna számolni a zsidó állampolgárokat az országgyűlésben, és nem szólt rá, hogy hagyd már abba, hiszen Te is és én is simán megkapnánk a jogot, hogy belépjünk a kerekasztalba. Ennyit a jobbikról.
A cikk találó, ismerek néhány vezetőt (MSzP és fideszest is), és mind elég gazdag, hogy ne érdekelje Őket a nép, mint ember halmaz. Még egy jobbikos elnökhelyettes is a volt besúgói hálózat tagja, és ezt a vezetésük tudja.
Lopnak és megtehetik mert a nép lusta, pipogya, hagyja és fogja is. Az éh halál küszöbén fog csak mozdulni, de vezetés nélkül akkor is elbukik.
Stalint is akkor ölték meg, mikor egy új forradalom szervezésébe kezdett, mert látta, kialakult egy új, párt és állami bürokráciából szerveződő burzsoázia. És ezeket csak totális forradalom útján lehet eltávolítani.
A dolgok értelmét csak az képes belátni, aki tudja, valójában miért ölték meg Julius Caesart, Lenint, Keneddy-t, aki tudja mi a valós kapcsplat Vietnam és Nigéria között, és aki átlátja, miért ilyen ritka a lottó 5-ösnél a telitalálat, és miért rendszeresen 3 milliárdnál vagy felette, de mindig kerek számnál van nyerő, és az esetek többségében politikus. Miért kezelik zártan az adatbázist.
A "rohadt" antivilág politikusainak vizsgáltam magánvagyonát és akkor senkinek nem volt még kirívóan magas vagyona, soknak még saját lakása sem volt. De a vállalat vezetők már akkor elkezdtek csalni és loptak.

AntiKorrupt 2014.02.06. 18:45:04

@zsg?: Teljesen egyetértek. Ugyanez mehet a NAV-mutyi kapcsán, most érdekes módon a NAV most hetente buktat le többmilliárdos ÁFA-csalókat, nyilvánvalóan fel kell mutatni valamit a közvélemény megnyugtatására, megbeszélték a háttérben kiket lehet legkisebb veszteséggel feldobni, a nagyok meg természetesen érintetlenek maradnak.

gatto nero 2014.02.06. 19:07:52

@Reggie:

hát baszki, akkor meg is érdemled ezt a köcsög elitet...

gebebegbrer 2014.02.06. 19:29:08

igazából azt sem értem miért politikusnak nevezzük őket. Szerintem a maffiózók vagy a gengszterek megszólítás, sokkal jobban passzol hozzájuk.

nagyfeszültség 2014.02.06. 19:31:51

@gebebegbrer:

Így van. Ennek a nagykoalíciós elitnek a viselkedése abszolúte magán viseli a szerveztt bűnözés összes fontos törvényi ismérvét.

GERI87 2014.02.06. 23:02:22

"Attól tartok, ezzel az elittel már nem nagyon van mit tenni: vagy elhúznak - a börtönökbe, vagy előbb-utóbb mi, sokszázezren, millióan húzunk el Magyarországról. "

Ezt már 20 éve lehet tudni, jó reggelt!
Elit e ez?
Nem, csak a szarból felkapaszkodott prolik, az elitünket - nem túl tehetséges de azért valamire még tartható - rétegét 45-ben leváltották...

GERI87 2014.02.06. 23:13:23

@Bafana: @wallenberg8805:

A jobbik? vicc.
Tehetségtelen, a reálpolitikáról semmit nem tudó, amatőr banda...vágyálmokkal...tartásuk, elveik akkor miért lennének?

Egy olyan párttól és tagjaitól miért várnánk mást ha annyira erkölcsi és szellemi rongyok hogy a rasszizmus, antiszemitizmus mucsai büdös proli fasságain jutottak be a parlamentebe?
Annyi gerincük nincs hogy bevallják: "igen, náci vagyok meg soviniszta, dögöljön meg az összes szlovák, meg a zsidók mind"
lófaszt, csak megy az összekacsintás, sunnyogás mint egy csöcsös vicc után...
Ezek ne lopnának?
Ha oda kerülnek a hatalom széléhez, majd ők is szépen lenyúlnak, már most is megteszik ne aggódj!

sztd 2014.02.07. 08:36:50

"Belegondoltak ebbe, kedves olvasóim? Hogy juthattunk idáig?"

Igazából a média kezdte. A kurvázás-drogozás már évszázadok óta a viselkedés része ami az elitet illeti, mert a parasztok a szomszéd...-hoz jártak.
Az újdonság az, hogy ezeket megírják, kiteregetik, stb. Régen elvárás volt (lehet, hogy ma is az), most pedig szégyellni való dolog Magyarországon. Nyugatabbra nincs ilyen váltás, ott most is elfogadott. Keletebbre is.

"Egy olyan országba, ahol a kurvázó, kokainozó, kamerák elől szaladgáló tolvaj politikusoknak legalább nincsen minden nagyobb pártban stabil kétharmados többségük."
???
A Menyországba kicsit máshogy kell eljutni, de kívánom, hogy utad végén te is ott köss ki. Ahhoz azonban még az exkurvázókat, exkokainozókat és extolvajokat is el kell tudni fogadni. Ez persze nem azt jelenti, hogy mindenki így éli életét, de azért elég nagy arányban.

Globetrotter2014 2014.02.07. 11:50:21

A baj az hogy az elit semmivel sem jobb mint a "nem elit". Sajnos ez egy öngerjesztő folyamat, nehéz megmondani hány helyen rontottuk el.

nekem úgy tűnik annak idején a románok úgy állították meg a folyamatot hogy annyi ember ment el külföldre, hogy ezek egy idő után anyagilag és politikailag is tényezővé váltak.

A Balti államok ezt már 90ben megtették. Valamiért nálunk ez sajnos nem indult be eléggé 90ben.

Illetve szembe kell nézni azzal a változattal hogy mi tényleg ilyenek vagyunk....

GERI87 2014.02.07. 12:01:57

"A kurvázás-drogozás már évszázadok óta a viselkedés része ami az elitet illeti"

Azért ne általánosítsunk...ne mossunk össze korokat, civilizációkat, itt Európában meg a "drog" sokáig max az alkohol volt.
Másrészt ma erkölcstelen drogozni és kurvázni, egy felelős politikustól nem ezt várjuk és pont.

"Ahhoz azonban még az exkurvázókat, exkokainozókat és extolvajokat is el kell tudni fogadni."

Nem kell.

Poroszkai Attila 2014.02.08. 10:13:45

a hibás a nép, a politikusok is a nép fiai. meg kell nézni hogyan viselkedik egy újgazdag magyar vállalkozó. nem lehet csodálkozni, hogy ez a "kultúra" már átcsúszott a politikába is, csak idő kérdése volt.

kalmik 2014.02.10. 11:54:27

"A kérdés lassan az, vannak-e, akadnak-e még olyan tagjai a jelenlegi magyar politikai osztálynak, akik nem részei, részesei, haszonélvezői, haszonlesői vagy néma cinkosai ennek a perverz, mocskos nagykoalíciós luxuselitnek?"
Ez nem kérdés. Nincsenek.
Néha az LMP-sek talán, de csak néha. És szintén nem látom okát, hogy rájuk szavazzak :( "
Súlyos tévedés a politikai osztály nyakába varrni a problémát. Az egész társadalom ilyen a cikket kiböfögő, és a vele egyetértő bűnbak keresők hadával együtt. És aki ezt kimerte mondani, ("Kurva ország vagyunk") megakarta változtatni, bűnbak kereső úgynevezett értelmiségiek vezényletével meg akarták kövezni, mert az igazsággal nem voltak képesek, igaz nem is akartak szembenézni. Úgy hogy jobb lenne kevesebbet böfögni, és jobban önmagunkba nézni, esetleg differenciáltabban nézni a magyar valóságot.

kalmik 2014.02.10. 12:18:13

@gatto nero:
Túl nagy fába vágtad a fejszéd. Milyen erkölcsről beszélünk? Hol húzódik a vonal az erkölcsös és a nem erkölcsös ember között? Aki adót csal lehet erkölcsös? Aki az egyéni vállalkozótól elfogadja az áfa nélküli ajánlatot az lehet erkölcsös, és az ezt felajánló vállalkozó? Aki megcsalja a férjét, vagy a feleségét? Stb, stb.

Mr Neanderthal 2014.02.13. 19:51:55

az a kurvazas nagyon faj a szerzonek,
es erre mondta George Carlin hogy "garbage in, garbage out" :)


süti beállítások módosítása