Globalizált világunkban szinte már semmi meglepő nincsen abban, hogy az olasz motorgyártás egyik legnagyszerűbb termékei - a Piaggiók, Vespák, Bugattik, Borilek, Beták, Benellik, Motoguzzik, Morinik, Bimoták, Apriliák - mellett, sőt, lassan azok előtt, nem más menetel stílusban, mint a Honda SH 12S.
A hosszú ideje Itáliában gyártott, sőt, részben ott is fejlesztett, japánosan konzervatív és high-tech, viszont olaszosan sármos és trendi univerzális robogó nemcsak az olasz motorpiac vezetője, de egyúttal a világ legsikeresebb kétkerekűje is. Ráadásul most - immáron sokadszorra - ismét megújult. A biztonsági felszerelések, külcsín és praktikum mellett éppen a takarékosság, tehát a környezet kímélete ügyében lép ismét nagyot előre az SH, amely a japánok olasz büszkeségében, amely a "stabilimento attesá"-ban készül mostantól.
Szériafelszereltsége az ABS, a PCX 12S-ben már megismert, zseniálisan finom start-stop rendszer és a két liter közötti átlagfogyasztás, amely 300 kilométer körüli autonómiát biztosít a szinte már önálló almárkaként és rendkívül szimpatikus brandként működő SH-nak. A japánok olasz büszkeségére ráadásul rendkívül büszkék az olaszok, a japánok és elismeri az egész világ.
A SH-kból többet forgalmaznak Itáliában, mint Piaggióból és Vespából együttvéve; de nem mellesleg a világ közel száz országában is etalonnak számít a környezetbarát és praktikus egyéni közlekedésben.