Érinthetetlenek

2013.10.08. 12:48 - vancat

Nem tudom, igazat mond-e a Fenyő-gyilkosság perének - egyébként eskü alatt igazmondásra kötelezett - koronatanúja, Radnai László, amikor azt állítja: ajándéknak szánták Fenyő halálát Gyárfás Tamásnak.

Nem tudom és - gondolom többmillió honfitársammal egyetemben - rá sem látok az ügy részleteire. Így aztán arról sincsen elképzelésem, valójában ki ölethette és ölte meg Magyarország egyik leggyűlöltebb emberét, Fodor Gábor és Horn Gyula jó barátját, Fenyő Jánost.

Az igazat megvallva ráadásul nagyon nem is tartozik egy környezetvédő blog téma- és hatáskörébe ennek a kiderítése és/vagy latolgatása. Viszont maga a Gyárfás-jelenség annál inkább.

Gyárfás Tamás ugyanis vagyonának jó részét köztudottan budai luxusvillák építtetéséből, majd azok el- és kiadásából szerezte. Ráadásul úgy, hogy egykori Napkelte című műsorában abszolút szabadon hirdetgetett, barterezgetett építőipari és egyéb vállalkozásokat, amelyek aztán a megjelenésért cserébe építkeztek neki.
Gyárfás puszihaverja volt Tasnádinak, ezt többször mindketten büszkén hangoztatták is. Kiderült, hogy Portik Tamás is tőle vett házat, és hát most - finoman szólva - felvetődött a neve a Fenyő-ügy büntetőperében.

Mindezek után és mindezek tudatában egyszerűen fel nem foghatom, hogy a nagy elszámoltatási, kommunistázási és maffiabaloldalazási lázban miként lehet az, hogy ez a szerény és szubjektív véleményem szerint amúgy sem túl bizalomgerjesztő figura együtt utazgat Orbán Viktorral, egymás vállát veregetik Kósa Lajossal, és senki meg nem vizsgálja, hogy betartotta-e az építési, a környezet- és természetvédelmi szabályokat azokon a bérépítkezéseken, amelyeket az elmúlt évtizedekben bonyolított a budai zöldövezetben.

Miközben Bajnai Gordont például Portikkal közös plakátokon hurcolássza a Fidesz, eszébe nem jutott mondjuk a második, tizenkettedik vagy éppen harmadik kerületi fideszes polgármesternek, hogy megvizsgáltassa Gyárfás építőipari munkásságát.

Pedig Csipak Péter esetéből jól tudjuk: ha valaki gyanús, a legjobb módszer, ha megnézzük az építési engedélye és az építendő háza közötti különbséget. Rögtön kiderül, tisztességes emberrel állunk-e szembe.

Gyárfás valami miatt mégis érintetlen és érinthetetlen. Ő az úszószövetség elnöke, ő nem "komcsi", ő nem "maffiabaloldali", ő nem a "bukott szocialista rendszer szekértolója". Ő olyan ember, akit a jelenlegi miniszterelnök számos alkalommal személyes jelenlétével vállal fel, miközben teljesen kizárt, hogy Orbán Viktor és környezete ne ismerné jól Gyárfás korábbi kapcsolati hálóját.

Érdekes, de nem egyedi eset: ugyanilyen védett személy az egykori D-209-es besúgó, Medgyessy Péter, aki lassan a Fidesz megmondóembereként - és, mint hírlik, a háttérben gazdasági diplomatájaként - mond véleményt fontos kérdésekben.

Érdekes, transzparenciahiányos egy helyzet ez. Ahol egyre inkább nem értjük, ki miért az, ami, más meg miért nem az, bár valójában ugyanaz. Az ilyen légkör pedig nem kedvez semminek, ami szép és jó. Ismerjük már jól az ilyet. Ebben a legkörben épült gond nélkül természetvédelmi területre Fenyő megalomán villája, Tasnádi giccses palotája, és ilyen légkörben tervezgettek kaszinókat a Velencei-tóhoz, közpénzből meg autóversenypályát a Balatonhoz.

De - félreértés ne essék - ezekhez Gyárfásnak természetesen semmi köze. Ő (nyilván nagyszerűen úszóként) a Magyar Úszó Szövetség - lassan örökös - elnöke.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr985556819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyó 2 2013.10.09. 08:53:49

Pontosan. Ez nekem is feltűnt.
Gyárfás már a Napkeltékben se volt soha szimpatikus az agresszív, kifejezetten szemétkedő kérdéseivel, hasonló erős emberes militarista jelenségével, keménykedő seggfejes stílusával. És lám-lám, most is nagy kegyelt, pedig akkor a másik oldal emberének tűnt.
S ugyanígy fura, hogy pl. Medgyessy, aki a megpuccsolása óta úgy tűnik, vérig van sértődve, micsoda ekézést folytat az ellenzékiek ellen, s dicsérgeti Matolcsyt meg Vargát Bajnai ellenében. AZ egykori D-209. Fideszes fejekben ez nem okoz zavart, hogy mikor kell valakit utálni, majd ha Eurázsia barát lesz, akkor meg hirtelen szeretni, ha a Nagy Testvér azt mondja?
A mostanában nyilvánosságra kerülő Dömsödi nyilatkozat alapján már értem akkor, hogy miért szárnyalhat még egy ilyen abszolút tehetségtelen, szakmailag nagyon alacsony színvonalat képviselő és jellemgyenge ember karrierje, mint Hajdú Péter.

SemBoga 2013.10.09. 08:54:14

"Ő (nyilván nagyszerűen úszóként) a Magyar Úszó Szövetség - lassan örökös - elnöke."

véleményem szerint az úszó szövetség elnökének nem úsznia kell jól, hanem intéznie az ügyeket a szövetség és az úszók érdekében

Borenbukk 2013.10.09. 08:58:16

Reszletkerdes, de ravilagit, hogy angolszasz ugyved-sorozatokat nezunk: A magyar jogrendben a tanu nem eskuszik. (Remelem jol emlekszem!)

jánosbácsi (törölt) 2013.10.09. 09:04:44

Mit vártok a szabadkőművesektől? Ott nincs jobb - és baloldal. Csak cél, ami szentesíti az eszközt!

budy01 2013.10.09. 09:06:04

@Borenbukk: De igazmondási kötelezettsége van, különben hamis tanúzásért megbarackolják..

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.09. 09:11:02

"egyébként eskü alatt igazmondásra kötelezett"

Tyű, pedig hazudni akart, de hát eskü alatt nem teheti meg...

Bélám 2013.10.09. 09:13:05

Hülye vagy komám. Vagy inkább szarkeverő, az életben is.
Az egész irományod kusza és hangulatkeltő feltételezések gyűjteménye.
Nincs közöm egyik személyhez sem, de milyen csúsztatás, ha a D-209-es "besúgóról" írsz, amikor az illető feladata a titkosszolgálatnál az MNB külkapcsolatait figyelni. Nem téged figyelt, vagy a munkatársait tartotta szemmel.
Persze ettől még lehet szar alak mindegyik, de ez nem a te írásodból fog kiderülni.

MACISAJT 2013.10.09. 09:17:33

"Ebben a legkörben épült gond nélkül természetvédelmi területre Fenyő megalomán villája, "

Aki "Á"-t kimondja..mondja ki a "B"-t is, kedves szerző...

Vagyis azt hogy kihez és hogy került fenyő meggyilkolása után
ez a borzalmas építmény, amiért letarolták a fél erdőt.....

Dr_utcai_arcos 2013.10.09. 09:23:07

"Így aztán arról sincsen elképzelésem, valójában ki ölethette és ölte meg Magyarország egyik leggyűlöltebb emberét," Had áruljak el egy titkot. Amíg le nem lőtték, Magyarország 99%-nak fogalma sem volt arról, ki a franc az a Fenyő János. Hagyjuk már az ilyen túlzó mesterkélt jelzőket.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.09. 09:24:07

Magyarországon mióta kell eskü alatt vallomást tenni? Ettől függetlenül még igaz is lehet persze

vitalis06 2013.10.09. 09:28:39

Nagyon nem szeretem Gyárfást (mondhatni rühellem), de a posztban leírtál egy csomó butaságot.
- mindenki aki a 90-es években a zavarosból merített és milliárdokat keresett kapcsolatban volt egymással
- "építőipari munkásságát" már nem lehet vizsgálni, eltelt több mint 10 év, bármilyen szabályt is szegett meg, a házakra már fennmaradás vonatkozik.
- nem "Orbán barátja", mindig is inkább a másik oldalhoz húzott, de alapvetően üzletember, arra mosolyog akire épp kell
- ha "komcsi", "ügynök" akármi is lett volna, nem számít, nem politikus, hanem üzletember, nem megválasztják, hanem a pénze választja őt
- biztos benne volt egy csomó bagyon zűrös dologban, de azok minden bizonnyal már elévültek, annyi esze meg szerintem mindíg volt, hogy nagy balhéban ne legyen benne
- az úszószövettségnek az a jó elnöke aki kibulizik mindent az úszóknak. ezt (talán csak ezt, de ezt biztos) jól csinálja

OkoskaTo:rp 2013.10.09. 09:29:15

@SemBoga: Well, well. Akkor nézzük vissza Gyárfás *eddigi* munkásságát az úszószövetség elnökeként! Épült egyetlen új _nyitott_ medence, közvetlenül a Hajós mellé (azaz a területi eloszlás semmivel sem lett jobb, cserébe zöldövezetet sikerült felszámolni). Nemzetközi nagyverseny rendezésére alkalmas uszodája nincs Magyarországnak. Az úszás utánpótlás, és a már szponzorokkal rendelkező világbajnok úszókon kívüli versenyzők támogatása (az összes nemfoci sportághoz hasonlóan) nem megoldott. Uszodák felújítása, építése, tanuszodák építése (ha már mindennapos testnevelés) nem történik.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.09. 09:36:15

@OkoskaTo:rp:
"Nemzetközi nagyverseny rendezésére alkalmas uszodája nincs Magyarországnak. "

Szóval akkor nálunk soha nem rendeztek nemzetközi úszóversenyeket? Ez szívás...

vitalis06 2013.10.09. 09:42:21

@OkoskaTo:rp: ugyan az uszodák építése alapvetően nem a szövetség dolga, de tanuszodák épültek szép számmal javarészt önkormányzati finanszírozással. és most a napokban indítottak el egy újabb 30 tanuszodás programot.
Ha "nagyverseny" alatt a vizes VB-t érted, ahhoz valóban kell még uszoda, de úszó és vizilabda EB-t rendeztünk többször is az elmúlt 15 évben

szvsz 2013.10.09. 09:48:14

Így van ez, és így is lesz amíg a birkamagyar nem tudja eldönteni, hogy 2 rossz közül melyiket válassza négyévente.
A elszámoltatást nekünk kell megtenni és az első lépés talán az lenne, hogy ne helyezzük magunk fölé dirigálni azt akit el akarunk számoltatni...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.09. 09:51:04

@szvsz:
Mi mindig csak a másikat, a másik brancsot akarjuk elszámoltatni, a sajátunkat sose. Az jó, ahogy van.
Ezt már eltanultuk valakiktől. Vagy a maffiától, vagy a z egyik magyarországi népcsoporttól, hogy vagyunk mi, és nekünk mindent szabad, még elvenni is a másiktól - hiszen ő nem "mi"...

HgGina 2013.10.09. 09:52:04

@Hoppácska: akkoriban volt, ma meg nincs. Nemzetközi verseny - nemzetközi nagyverseny (egybe írva nem értem, talán szakkifejezés) szintén nem ugyanazt jelenti.
Szövegértés?

lobster thermidor 2013.10.09. 09:54:28

Drága Blogger!
Ezzel az okfejtéssel csak az a picinyke baj, hogy az ország mérete, és az iparág belterjessége okán kellő fantáziával, néhány bulvárcikk összeollózása után minden magyar "médiaszemélyiségről", valamint a dicső köz szereplőiről le lehetne vezetni ilyen, vagy ehhez hasonló, összeesküvés elméletbe hajló spekulációkat.

HgGina 2013.10.09. 09:56:45

@Hoppácska: azokra gondolsz, akikről Arany, Petőfi és Vörösmarty is írt, és akikről elnevezve már nem lehet a klasszikus ételt a nevén nevezni, csak valami magyaros pecsenyének vagy mi a lóbizgentyűnek?
Nyilván a francia focista is nevet kell majd változtasson Tiganaról Romanara.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.09. 09:57:35

@HgGina:

Jó, akkor hülyegyárfásmongyonle :)

Meg mindegyik sportvezető, aki nem tud nemzetközi versenyt rendeztetni nálunk.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.09. 09:58:50

@HgGina:
Azokra gondoltam, de ők engem nem érdekelnek: engem a magyarok érdekelnek, akik ezektől átveszik ezt a mentalitást.

Dr Kangörény 2013.10.09. 09:59:54

1. Gyárfás egy irritáló nagyképű alak.
2. A neve nem most merült fel a gyilkosság kapcsán, hanem rögtön a gyilkosság után.
3. Fenyő János nevét szinte senki sem ismerte, addig, amíg meg nem ölték.
4. Gyárfás az úszószövetségben teljesen jól végzi a dolgát.
5. Ha az uszodaépítések száma lenne a mérce, akkor ezen az alapon Csányi Sándor a legjobb MLSZ elnök, hiszen milliárdos stadionépítések zajlanak - ellenben a foci a béka segge alatt, a vizi sportok pedig már megszokott módon a világ élvonalában.

SemBoga 2013.10.09. 10:00:38

@OkoskaTo:rp: én nem ítéltem meg gyárfás munkáját a szövetség elnökeként - csupán arra hívtam fel a figyelmet, hogy még ha az úszó szövetségről is van szó, nem az úszóképesség a döntő a vezetőség esetében

egy atlag 2013.10.09. 10:04:35

akkor most pintér vagy gyárfás a keresztapa?

átlátó 2013.10.09. 10:12:25

Egyszerű rokkendrolistaként az ember soha nem tudhatja, hogy mekkora nagy emberekkel szívhatja egy légkörben a levegőt, - mondjuk az alulról szagolókat most nem forszíroznám, de az említettek mind megvoltak. Szeretik a rokkendrol életformát és slusszpasz...

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 10:22:21

Most, hogy az ötödik kemény cigánybűnözőt is sikerül kiengedni, az biztos, a bíróságok rendesen elmerülhetnek a korrupcióban. El tudom képzelni hányan távozhattak úgy, hogy nem írták meg az újságok, persze nem tűnt fel ez senkinek.

Gyárfás pedig a Juszt vonal, itt bármi elképzelhető.

gatto nero 2013.10.09. 10:25:36

@MACISAJT:

Segítek: fenyő özvegyének hozzájárulásával Friderikusz Sándorhoz, aki ilyen módon abszolút haszonélvezője volt Fenyő halálának.

gatto nero 2013.10.09. 10:26:28

@SemBoga:

De a feddhetetlenség és a gyanú felett állás azért nem hátrány - meg az, hogy ne bűnözők legyenek a barátai és üzletfelei.

OkoskaTo:rp 2013.10.09. 10:30:49

@Hoppácska: Rendeztek, régebben. A jelenlegi FINA szabályoknak ezek már kevésbé felelnek meg (pl. 10 pálya kötelező, 3 méteres vízmélység ajánlott stb.)

@vitalis06: Ami jelenleg van, az egy _ígéret_ 5 milliárdról a választások utánra. Mivel a 2014-es költségvetés megalapozottsága khmm... vitatható, ne legyenek kételyeink, hogy sok mindent meg fognak vágni.

nagyfeszültség 2013.10.09. 10:31:37

@Bogyó 2:

Egyébként a blogger szerintem ésszerű logikáját folytatva, azt sem értem, egy Hajdú Péter mit keres Orbán és Habony Árpád társaságában.

Viszont lenne néhány kérdésem - nem a blog szerzőjéhez, inkább csak a hatóságokhoz:

- Miért nem hallgatták ki Fenyő kis csicskáját Fodor Gábort ebben a nyomozás során?

- Miért nem hallgatták ki Horn Gyulát - amíg közpénzből fizetett luxus kórházi lakosztályában el nem húnyt?

- Miért hallgat a Fidesz Leisztinger Tamásról, aki Zalában egész erdőket épített be?

- Miért nem hallgatták ki Friderikuszt a Fenyő gyilkosság ügyében?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.09. 10:33:50

és még hány ilyen van aki ügyesen maradt csöndben, váltott oldalt egyszer csak...

MACSKANŐ 2013.10.09. 10:35:29

Tényleg, ha már itt szó esett róla, mi van Csipak Péter illegális beépítésével?
Visszabontatták?
Nem tudja valaki?

nagyfeszültség 2013.10.09. 10:39:52

@Bélám:

Édes vagy....neked csak az a fontos, nehogy csúnyát írjanak erről a beszédhibás, rohadt gazember Medgyessy Péterről. Nyugi, úgy tűnik ebben a posztban nem a D-209-es hazaáruló a főszereplő.
Ha jól értelmezem az írást, ő csak példa arra, hogy micsoda mocsadék alakokkal áll le a Fidesz.
Ez Gyárfásról, Fodorról, Fenyő barátairól, kitartottairól és ellenségeiről szól.

nagyfeszültség 2013.10.09. 10:41:38

@doggfather:

Gyárfás mindig is egy meghúzódó, szarevő, betegesen smucig sunyi alak volt, aki a háttérből intézkedett.
Jól megtalálná a helyét a börtönben is. Az ilyen figurák ott is sikeresek.

CSENDES 2013.10.09. 10:42:41

@nagyfeszültség: Friderikuszt kihallgatták tudomásom szerint.

nagyfeszültség 2013.10.09. 10:45:24

@CSENDES:

Akkor te jobban értesült vagy. De én elsősorban arra gondolok, hogy nem egyszerűen csak letudnának egy kihallgatást, hanem megfelelő nyomozási stratégiával beszaratnák a buzerátort, hogy elmondja az igazságot.

Egyébként - szerintem - Dömsödi Gábor is elég sokat tud a Fenyő gyilkosságról, de nem azért mert érintett lenne.

gatto nero 2013.10.09. 10:47:05

@CSENDES:

És Fodor Gábort, akit lényegében úgy tartott el Fenyő, mint egy szeretőt - nem azért, mert ő is buzi lenne?
Kocsit is vett a Gabriellának (Renault Safrane).

ProsTata 2013.10.09. 10:57:12

Basszus ez a poszt kiverte a biztosítékot nálam...!

A posztoló idecsap-odacsap, próbál pártatlan lenni, mindent összeszarozni, de az egésznek semmi értelme, egy hatalmas halmaza a féligazságoknak és hülyeségeknek, amiből összeesküvés elméletet gyúr egy amúgy környezetvédelemről szóló blogban. Ne már!

Sok-sok hülyeségből néhányat emelnék ki.

Ha valaki valakitől vásárol valamit, akkor annak barátja, puszipajtása? Én eladtam egy ingatlant egy mostani Fideszes parlamenti képviselőnek. De tényleg így történt. Akkor most én Fidesz-barát vagyok?

Mi van a hirdetésekkel? Attól jó barátok, hogy hirdetett a Napkeltében? Basszus, akkor nekem is barátom, sőt Anettka különösen (bocsánat: Fehér Anettka), mert rajta, illetve a cégén keresztül is hirdettem. Ezt most akkor hova rakjam?
Mit barterezgetett hirdetésekkel és ezért milyen ingatlanokat kapott ellentételezésül? Szeretném megemlíteni, hogy az ottani (akkori) hirdetési árakért, nem kapsz ingatlant sehol. Amúgy a barter legális és normális dolog volt, én is szállítottam nem publikus tárgyakat és cserébe kaptam reklámot, ráadásul ezek megjelentek a képernyőn...

Mit akartunk mondani azzal, hogy Fodor Gábor és bajnai jóbarátja (volt) Fenyő? Mit sejtetünk? Egy bekezdésben a meggyilkolásáról szóló találgatásokkal?

Mi a gond azzal, hogy Gyárfás Orbán Viktorral parolázik? Basszus, ez a kormány jóformán már csak a sportsikerekben bízhat és ő az úszószövetség elnöke, mikor és melyik kormány alatt számíthat támogatásra, ha nem most? Mikor és melyik kormány volt utoljára, amelyik a neki csontig benyaló hűbéreseknek ennyit csöpögtet? Ezt úgy hívják lobbi. Különben meg Magyarország hamarosan úszó-vizilabda európa bajnokságot szervez és VB-t. Ezek elég nagy sportesemények.

Nem is folytatom...

gatto nero 2013.10.09. 10:57:18

@♔bаtyu♔:

És például mi van Demszkyvel, meg az akkori fővárosi kerületi polgármesterekkel, akik idején Gyárfás barterben építgethette a később jobbára bűnözőknek eladott villáit?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.09. 10:59:40

@nagyfeszültség: de nem fog börtönbe kerülni, de még csak bíróságra se sose.

vasmargitt 2013.10.09. 11:03:27

gyárfás, medgyessy, hajdú, leisztinger és ma az orbán seggét nyaló sok-sok korábbi mszp mind-mind jellemhibás emberek. az mszp bűne, hogy ezt nem vették észre annak idején és készpénznek vették, hogy az illető urak élnek-halnak a pártért és boldogan fogadták a felajánlkozásukat. többségük saját zsebre dolgozott és az sem tünt fel az mszp-nek, hogy csak bagót tejelnek a pártnak. egy leisztinger, aki milliárdokat zsebelt be gyurcsány alatt, ma orbán parancsára a diósgyőrt finanszírozza és egy fillért se ad a gyurcsány alatt felnyalt milliárdokból pl a baloldali média fenntartására.

ezek a jellemficamos urak ma a helyükön vannak -ott, ahol rajtuk kívül is mindenki ilyen emberi minőséget képvisel. orbán ezekre a ficamos urakra építi a személyi diktatúráját. ezek az urak pénzért mindenre kaphatók. orbán ezt pontosan tudja róluk, és olyasmiket bíz rájuk, amihez gyomor kell. nekik van.

hülye mszp, ennyi emberismeret nem szorult beléje - egy gyárfásban bízni....

gatto nero 2013.10.09. 11:05:50

@ProsTata:

Tényleg, semmi, de semmi probléma. Nem is értem, mi baj van azzal, hogy Fenyő tartotta el Fodort, hogy Gyárfás azt csinált a közszolgálati televízióban szakmailag és üzletileg, amit akart. Azzal sincsen semmi baj, hogy Orbán azzal utazgat, akinek a neve felvetődött a Fenyő gyílkosság ügyében.
Semmi baj, tényleg semmit.
Hiszen te is bartereztél Anettkával, mint Gyárfás a szocialista kormányokkal.
Gond egy szál sem.

Ppix 2013.10.09. 11:07:53

Nagyon egyszerű. A fidesz a posztkommunista maffia nyerésre álló ága, amihez a fenti elvtársak időben átpártoltak...

Wagem 2013.10.09. 11:08:28

@Dr Kangörény:
Gyárfás,és Princz G.szerepe gyakorlatilag azonnal felmerült egymással párhuzamosan.

rexter 2013.10.09. 11:10:11

nevetseges h meg csak most kezdik el kapirgalni, hogy GYT erintett. bazmeg miota megoltek Fenyot _mindenki_ az elitben tudja, hogy o volt. miert most jott ez elo??? regesóregen sitten kellene ulnie a szimpatikus uszoszovetseg elnokenek. az egesz orszag egy oriasi atveres.

gatto nero 2013.10.09. 11:10:26

@Wagem:

És azóta mi történt?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.09. 11:12:21

@Borenbukk: jól emlékszel, csak figyelmeztet a bíró a hamis tanuzás következményire...

emlékező2009 2013.10.09. 11:23:31

Én Gyárfás "fekete gazdaságot támogató" Tamást, már akkor figyelmeztettem, amikor kritika nélkül engedte vetíteni a befektetési szövetkezetek toborzó hirdetéseit a Napkeltében, persze jó pénzt keresve a későbbi károsultak pénzéből. A kivétel csak az volt, hogy ezt neki nem kellett visszafizetni és súlyos börtönéveket sem kapott, mint bűnsegéd. Abszolút nem volt erkölcsi aggálya sem e hirdetések sugárzását illetően. VELE KAPCSOLATBAN NEM LEP MEG SEMMI:

déjá vu39 2013.10.09. 11:23:58

@vasmargitt: "hülye mszp, ennyi emberismeret nem szorult beléje - egy gyárfásban bízni.... "

Nem azért mondom, de a jelenlegi hatalom is bízik Gyárfásban (tulajdonnév, nagybetűvel kell kezdeni). Akkor ők is hülyék, ugye?

s 2013.10.09. 11:24:02

Nem az a probléma, hogy fenyőt lelőtték. Az a probléma, hogy többit nem.

s 2013.10.09. 11:27:23

Úszószövetség, ja. Megúszószövetség. De nem akarom elkiabálni, mert ki tudja . . .

nagyfeszültség 2013.10.09. 11:28:36

@emlékező2009:

Gyárfásnak erkölcsi aggálya?
Ugye viccelsz!
Ő egy csendes, gátlástalan, aljas, gerinctelen féreg.
Ráadásul törpe, gnóm és olyan a pofája, mint a lelke. Sötét.

gatto nero 2013.10.09. 11:30:32

@s:

Még van remény!
A gyilkosság - hála a Fidesznek (az egyik jó törvénymódosító lépésük volt) nem évül el!
Befejezhetik még Szegeden a C folyosón....

vasmargitt 2013.10.09. 11:44:03

@déjá vu39: kár, hogy nem értetted, amit írtam. orbánnak éppen ilyen emberekre van szüksége. ő pontosan tudja, kik a gyárfás-félék. az mszp nem tudta.

nincs nagybetűm. cső

Bicepsz Elek 2013.10.09. 12:00:59

www.youtube.com/watch?v=tld3JrXCvIM

Brády Zoltán hatrészes, a rendszerváltás utáni korszakról szóló, és a gyilkossággal is foglalkozó filmjét 2005 elején kétszer is bemutatták, ám a film nem keltett nagyobb visszhangot, például egyetlen televízió sem akarta bemutatni.

Az NNYI kommandósai májusban váratlanul lefoglalták a film és a húszórányi felvételt tartalmazó nyersanyagot, Brády Zoltán pedig titoktartásra kötelezték. A rendőrség a filmet bizonyítékként a nyomozati anyaghoz csatolta.

,,Perczel Tamás országirányító családok leszármazottja - volt. Elismert pszichológus, remek tanulmányok szerzője, több tudományos társaság elnöke - volt. Mindezek mellett jeles üzletemberek, politikusok, bankárok tanácsadója (p. VICO, Synergon) - volt. Cégeit is eredményesen irányította. A halál nem engedte megöregedni. A közelgő vég tudatával meséli el családja, hazánk sajátos történelmét - főleg az elmúlt hatvan évet, amit cselekvően átélt. Sok titok nem hagyta, hogy átvigye a halálba."

SZÁMVETÉS I-VI. színes, video, 264 perc KAPUFILM (2003-2005)
rend., op., vágó: Tóth Péter Pál, rip., szerk., prod.: Brády Zoltán
Megrendelhető: www.kapu.cc

maskep 2013.10.09. 12:03:16

Na, a "környezetvédelem" alibije alatt hogy telekentél, válogatás nélkül ennyi embert szarral!... Izé, biotrágyával... Mindegy, bűzlik...

Jenyei 2013.10.09. 12:19:08

Baromság. Gyárfás olyan amilyen, de nem öletett meg senkit. Ugyanez ment Bush elnökkel meg a 09/11-gyel. Bush olyan volt amilyen, de nem ők szervezték meg a merénylet sorozatot. Értelmetlen, képtelenség, baromság. Őrizzük már meg a józan eszünket.

s 2013.10.09. 12:29:21

@vasmargitt: "ő pontosan tudja, kik a gyárfás-félék. az mszp nem tudta"

Az mszp is tudta. Zsarolható faszkalapok kellettek nekik. Csak a fejükre nőtt a mocsok.

s 2013.10.09. 12:31:32

@maskep: Szarosak voltak azok eddig is. Csak legfeljebb te nem tudtad.

Partjelző 2013.10.09. 12:37:03

@s:
Kész szerencse, hogy jöttél te és minden tudatlant felvilágosítottál...
Jó tudni, hogy ilyen tájékozott emberek is élnek köztünk!

s 2013.10.09. 12:38:50

@Partjelző: Kérdezz, pubi. Nekem szarul esne, ha hülyén halnál meg.

salv 2013.10.09. 12:43:07

Orbant nem erdekli senkinek a multja, ha hu talpnyalojava valik, es hasznot remel tole (ez nem uj jelenseg, jol ismert pl. az "en mondom meg, hogy ki a zsido" tortenet). Ki tudja, hogy mennyi penzhez jutott Gyarfas reven a fidesz es Orban maga.

Partjelző 2013.10.09. 12:43:35

@s:
Nincs kérdésem.
Hála neked, már mindenki, mindent tud!

kalandfereg 2013.10.09. 12:45:00

"Az ilyen légkör pedig nem kedvez semminek, ami szép és jó."
- Ez a mostani Orbán-kormány eddigi legcukibb kritikája. Imádom ezt a blogot. :)

2013.10.09. 12:49:16

Most nem azért, de ez eredetileg nem egy öko/környezetbarát/zöld tematikájú blog volt? Ha igen, akkor mi köze ehhez a fentieknek? Állatira gáz, hogy minden blog átnyergel poltikiai témára, hogy kikerülhessen főoldalra, lassan a macskás meg kajás blogok is politikáról fognak szólni. nem érzitek kínosnak?

kérődzőgiliszta 2013.10.09. 12:56:30

@nagyfeszültség: Vélhetően ismerik az elkövetői kört és ők nem tartoznak bele! :-)

gigabursch 2013.10.09. 13:00:49

@szvsz:

"Így van ez, és így is lesz amíg a birkamagyar nem tudja eldönteni, hogy 2 rossz közül melyiket válassza négyévente."

Ne haragudj, de ilyen magas labdára csak egy válasz van.
A Jobbikat. (-ot?)

:-)

ottomoll 2013.10.09. 13:10:00

Én sem értem, hogy miért nem csinálta ki a Fidesz. Valószínűleg-egyelőre- nem fűződik hozzá politikai érdekük. Émlékezzünk csak arra amikor a Fidesz-még ellenzéki pártként-bojkottálta a műsorát. Nem tudom elképzelni, hogy azóta mit tudott felvillantani hogy békénhagyják, dehát nagy macher az ürge, ezt mindenki tudja.

Balt 2013.10.09. 13:10:48

Ne hallgassuk el, hogy Gyárfás úszószövetség elnöki minőségben lehet jelen egyáltalán közös fotón bármely érintett kormányzati vezetővel. (Akár a debreceni úszó EB, akár a kormányzat által támogatott, megpályázott úszó világversenyek miatt.) Az úszás magyar sikersport, ez vitathatatlan. Hogy mi tartja ott az úszószövetség választott elnöki pozíciójában, az jó kérdés, de ott van pl. Baráth Etele, ő is maradt. (Talán még a vállalhatóbb MSZP-s arcok közül való.)

Jó, Schmitt lejárt lemez, de ne feledkezzünk meg róla, hogy a korábbi (Borkai előtti utolsó) MOB elnökválasztáson Gyárfás mindent megtett Schmitt újraválasztása ellen. Hogy a Fidesz nem tekint rá partnerként már csak a Napkelte-sztori miatt sem, az egész biztos. Hogy Gyárfás a saját érdekéből dörgölődzik, az más kérdés, hisz pont ezt láttuk Portiktól is a másik oldalon, még 2010 előtt. Meglehetős aránytévesztés tehát a Fidesszel összemosni Gyárfást, pont olyan, mint az egyszeri részeg vicc a vonatkupéban:
- Ne üljön ide, maga be van rúgva!
- Broááááf... (lehányja a szemben ülőt.) Maga dumál, hát hogy néz ki?!

kasu 2013.10.09. 13:18:16

Van olyan naiv ember, aki azt hiszi, a közélet mentes az át -meg visszaszövődő kapcsolatoktól? Valahogyan el kellett jutni "odáig" a pozícióig, a hatalomig és közben rengeteg hibát (bűnöket? aberáltságot? törvénytelenséget?) követtek el... Ezek nem maradnak titokban, de nem nyilvánosak, hanem mindenki rajta tartja a kezét mások nyakán, mint ahogyan az övét is barátian szorongatják.
Mégis van azért halvány remény és meg is történik, hogy egyesek sokkal kevesebbet hazudnak, kevesebbet harácsolnak maguknak és többet tesznek a közért, a közösségért, az országért. Vannak viszont, akik már eljátszották a maguk kis játszmáit, és se a népesség tagjai, se a rokonlelkek/politikusok/gazdasági emberek/hatalom birtokosok már nem kérnek belőlük. Vagy már nincs céljuk ezekkel az emberekkel, mert nem használhatók semmire.
A többi "használható" még tehet szívességeket, hasznára lehet a pozícióban lévőknek, ő, a kapcsolatai. Lehet egy ilyen zseniális gazembert épp Gy.nak hívnak.
De ne essék tévedés! Ez az érdekekkel átfűzött hatalomgyakorlás nem rendszerspecifikus, tehát volt, van és lesz, és nem magyar jelenség, hanem mindenfelé gyakorlat, mindenféle társadalmakban jelen van.

Balt 2013.10.09. 13:18:39

@♔bаtyu♔: "Gyárfás pedig a Juszt vonal, itt bármi elképzelhető."

Ezt hogy kell érteni? KGB-s?

gabest1 2013.10.09. 13:27:26

Ez jobb mint a rádiókabaréban az "állítólag" sorozat.

Balt 2013.10.09. 13:31:12

@shitgun: Tök mindegy, mert a "noemisszió"-ról nincs mit írni a továbbiakban, legfeljebb sci-fit. :)

bioLarzen 2013.10.09. 13:32:59

Sajnos mindig, minden kormányzat kapcsolódik valahogy, valamilyen szinten az adott ország gazdasági alvilágával. Ez elkerülhetetlen. Ezzel nem azt akarom mondani persze, hogy ez elfogadható, neadjisten tolerálható vagy jó. Csak azt, hogy ezek a maffiózók nagyon ügyelnek arra, hogy a kenyerük mindegyik oldala vastagon meg legyen vajazva - vagyis, hogy bármelyik oldal van hatalmon, legyenek ott lekötelezettjeik.

Sajna, ez van :(

bio

gatto nero 2013.10.09. 14:03:44

@Balt:

Jó a hasonlat. Éppen ezért nem szabadna megengednie Orbán környezetének, hogy egy Gyárfás, egy Hajdú Péter és egyéb, a politikai és médiavilág pöcegödréből kikandikáló figurák melléjük üljenek - és lehányják őket.

É2I 2013.10.09. 14:04:13

És akkor nagyot mondtál, hogy mindegyik politikai érdekcsoportnak megvannak az alvilági kapcsolatai.
Az alvilág meg azt a politikai szarkupacot keni, amelyik éppen regnál.
Jó reggelt kívánok!

OkoskaTo:rp 2013.10.09. 14:09:27

@Balt: Ööö, ez csak nekem tűnik Debrecennek Budapest helyett? Azt az uszodát nem Gyárfásnak köszönhetik az ottaniak, hanem Kósának. Létszámarányosan kb. 5 olyan uszoda "járna" a fővárosnak.

nagyfeszültség 2013.10.09. 14:09:40

@shitgun:

szerintem az, hogy Gyárfás és a hozzáhasonló
bennfentes szarháziak évtizedekig politikai hátszéllel büntetlenül építkezhettek zöldövezetekben, az elég zöld téma.

2013.10.09. 14:24:52

@nagyfeszültség: azért ez elég vérszegény magyarázat. nem a témával van bajom, hanem a jelenséggel, hogy minden blog átugrik politikai vonalra, mert az íróik arra verik ki, hogy főoldalon vannak valamilyen aktuáltéma csontjának huszadszori lerágásával. Ennyi erővel tőzsdei hírekről is írhatnának, mert a tőzsdén soka papír, az meg fából készül.

Balt 2013.10.09. 14:38:22

@OkoskaTo:rp: OkoskaTo:rp 2013.10.09. 09:29:15
"Nemzetközi nagyverseny rendezésére alkalmas uszodája nincs Magyarországnak."

Wagem 2013.10.09. 14:50:26

Doszpot volt a helyszinelő/mszp../ Sztár zsaru.
Érdekes volt hallgatni a Boros Tamással készült "Pesti Srácok"doku. videóját.
Akit érdekel nézze meg .Tanulságos.
Az viszont felettébb figyelemre méltó,hogy ahol kiemelt fontosságú életellenes bűncselekmény történt,Doszpot mindig feltűnt.
Eredményes felderítést egyetlen esetben sem produkált.
És állítólak Pintér elsők között érkezett a helyszínre.

nagyfeszültség 2013.10.09. 15:08:12

@shitgun:

Azért vannak Gyárfás építkezései körül elég meredek történetek, például védett barlangok bebetonozása, kenőpénzek és egyebek. De nem ez a lényeg.
A lényeg az, hogy inkább annak kellene örülnünk: vannak még emberek(bloggerek) akikben van elég civil kurázsi, az ilyen szerháziakkal szembeszállni.

áasdklfjáasn 2013.10.09. 15:10:34

"az egykori D-209-es besúgó, Medgyessy Péter"
Medgyessy a beosztásából fakadóan lett a III/2-es ügyosztálynak is tagja.
Mégis ki a faszt súgott volna be miniszterhelyettesként, majd miniszterként, a többi minisztert vagy az alá beosztott államtitkárokat?

Te tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak gondolkodni nem tudsz?

z003 2013.10.09. 15:14:57

Akkor most melyiknek volt kisebb az ökológiai lábnyoma, és hogy ingázzak-e bringával?

Fejben Futó 2013.10.09. 16:01:32

Gyárfásnak, úgy tudom, csinos lánya van, a Duna Tv egykori "arca".

csavari 2013.10.09. 16:36:02

vancat

Nem értem a csodálkozását! Azon nincs kiakadva hogy hogyan lehet belügyminiszter a sintér-pintér többszörös rendőrgyilkos, olajmaffiózó, tolvaj, lakhely áruló, egyenruhás bűnöző bolsevik söpredék? Ha erre megadja a választ akkor megkapja arra is hogy a gyárfás miért tartozik a haveri körbe!

kvadrillio 2013.10.09. 17:05:40

..HMMM.... ez az az ügy, amit már 1000 éve nyújtalan, mint a rétestésztát....vagy mint a KULCSÁR ATTILA ÜGYÉT ??? VAGY MIN T A HUNVALD - GÁTI ÜGYÉT..???..VAGY MINT A TÖBBI CSIRKEFOGÓ ÜGYÉT ???????

kvadrillio 2013.10.09. 17:09:42

@kvadrillio: ...DE NEKEM DEMSZKY GÁBORKA IS NAGYON HIÁNYZIK ÁM, A SOKMILLIÁRDFOS LENYÚLT KORRUPCIÓS PÉNZÉVEL MEG A VILÁGON SZERTE VÁSÁROLT APARTMANJAI KIADÁSÁVAL BESÖPÖRT ADÓCSALÁSAIVAL EGYÜTT IS !!!!! :) EGYEM A MÁJÁT NEKIJEHHH....

....A JÓL ÉRZI MAGÁT A NÉMETEKNÉL ?????

nagyfeszültség 2013.10.09. 18:05:51

@Fejben Futó:

Állítólag nem a lánya csak a névrokona, ennek a rusnya szarevő törpének.

Parajpuding 2013.10.09. 18:08:56

Nincs az a "büdös komcsi", aki - ha a fidesz oldalára áll - ne lehetne tiszta mint a hó. Magyarországon orkbán és rezsimje szemszögéből mindenki ellenség, aki nem velük van. Ennyire egyszerű és egyben ennyire súlyosan beteg a gondolatviláguk.
A hal pedig - itt az élő bizonyíték - a fejétől büdösödik.

mandro 2013.10.09. 18:21:52

Már a Fenyő gyilkosság idején is felmerült Gyárfás neve, köztudottan konkurencia volt számára Fenyő. A motívum tehát adott, persze ez nem jelent semmit. Utálom Juszt Lászlót, de abban nagyon igaza volt egy másik, szintén nagyon baloldali simlis ügyben (amely hemzsegett a gyilkosságoktól), hogy lefogadja, az ügy sohasem lesz felderítve. És ezt még Noé idejében mondta. Úgy tűnik, igaza volt, sőt, biztos!:)

nagyfeszültség 2013.10.09. 18:31:07

@mandro:

Hát igen Juszt már csak tudja, elvégre ajándékórákért dolgozott az alvilágnak.

Mikrobi 2013.10.09. 18:42:58

Ha Gyárfás puszipajtása Orbánnak (amiről én eddig nem hallottam), az tényleg nem normális. De a Medgyessy már régen nem tényező, viszont a saját párttársai puccsolták meg, tehát ha a Magyar Nemzet fel tudja mutatni a sértett volt miniszterelnököt a baloldali szavazók számára, hogy íme, a köreitekből egy tekintélyes személy is fikázza a pártjaitokat, az a jobboldal malmára hajtja a vizet. Szóval a vele való barátkozás szimpla divide et impera

salamander 2013.10.09. 18:54:06

Sok mindenben egyetértek a cikk írójával.
Természetesen Magyarországon nincsenek elvek, normák, csak célok és eszközök.

***

mandro 2013.10.09. 19:51:04

@nagyfeszültség:

Ebből is látszik, mennyire autentikus:)


süti beállítások módosítása