Orbán nem nacionalista

2013.11.16. 10:14 - vancat

Az alábbiakban be fogom bizonyítani, hogy aljas rágalom, mi több: szemenszedett hazugság Orbán Viktort nacionalizmussal vádolni. A baj csak az, hogy ezért abszolúte nem fognak megszeretni Orbán Viktor rajongói.
Ráadásul a poszt végére az Orbánt gyűlölők nagy része is utálni fog, sőt: nem vagyok biztos abban, hogy esetlegesen nem kapok egy Facebook-feddést személyesen a miniszterelnök lányától, Orbán Rácheltől, aki az utóbbi időben kezdi felvenni a virtuális bokszkesztyűt az édesapjával kapcsolatos negatív vélemények megfogalmazóival.

Ennyi előzetes magyarázkodás után, ha megengedik bele is vágnék.

Azt, hogy valaki nacionalista, több elég egyértelmű jelből észre lehet venni. Például az átlagosnál sokkal jobban, esetleg harsányabban szereti a hazáját, óvja, védi az értékeit, hagyományait. Büszke azokra és mindent elkövet a megőrzésükért. Sőt, meg van győződve róla, hogy saját hazájának, országának, nemzetének értékei előrébb valók másokénál. Értékesebbek azoknál.

Aki nacionalista, az hazafi. Aki hazafi, az szenvedélyesen szereti a hazáját. Aki szenvedélyesen szereti a hazáját, az rendkívül büszke annak kulturális, történelmi és természeti hagyományaira. Aki rendkívül büszke ezekre, az nem engedi ezeket felszámolni, tönkretenni, elpusztítani: sem a kulturális, sem a történelmi, sem pedig a természeti hagyományait.

Márpedig ma már kétséget kizáró tényként megállapítható, hogy jelenleg Magyarországon egész pályás kormányzati letámadás indult természeti értékeink, kincseink ellen - is. Ha taxatíve felsorolnám, hogy pontosan mi minden ellen, még a leglelkesebb kedves olvasóm is ráunna, annyiféle természeti értéket kellene felsorolnom.
Ezért az alábbi felsorolás, abszolúte nélkülözi a teljesség igényét.

Törvények készülnek az erdőirtás és nem az újratelepítés megkönnyítésére, vagyis a kizsákmányoló, elhasználó erdőgazdálkodás ismételt meghonosítására. De veszélyben vannak a lápok, amelyeket mostantól lehet bányászni, a tőzeges területek, amelyeket szintén ki lehet majd termelni. A vizes élőhelyek, amelyeket művelésbe vonnak, a mezőgazdasági területek, amelyeken élelmiszer-alapanyag termesztés helyett bioetanol-gyártás zajlik. Veszélyben a természetes halállomány a hobbihorgászat gátlástalanságától, a védett területek a kormánypolitikusok parancsára kiadott rali- és tereprali-versenyektől, a vadállomány a konzumidióta módjára gyilkolászó hobbivadászoktól, élükön a mellesleg etanol- és atomlobbista miniszterelnök-helyettessel, Semjén Zsolttal.

Veszélyben a tiszta levegő a tönkretett vasúti közlekedés miatt, és a pusztító kamionos tranzitforgalomtól. Veszélyben a védett - és többségükben a magyarság ősi szimbólumainak is számító - madaraink a "gazdálkodók" aljas és világviszonylatban is elképesztő gátlástalanságú mérgezéseitől - amelyhez a rendőrség pancserségével még hatékonyan asszisztál.

Veszélyben a mezőgazdasági táblák közötti erdős, ligetes területek az agrárvállalkozók kapzsiságától. A városi parkok a korrupt építési vállalkozásoktól.

Egy olyan országban, ahol mindezek a hosszú távon egyenként is halálos tünetek egyszerre, egyre nagyobb intenzitással vannak jelen, ahol a törvények mindezeket egyre egyszerűbbé és büntethetetlenebbé teszik, nos, annak az országnak kizárásos alapon nem lehet nacionalista kormánya. Hiszen mindezek megengedése kizárja a nacionalizmust, vagyis a haza értékeinek szenvedélyes szeretetét.

Szóval súlyos méltánytalanság és alapvető tévedés ennek a kormánynak a vezetőjét, Orbán Viktor miniszterelnököt nacionalizmussal vádolni. Az a miniszterelnök, aki természetvédelem-ellenességével immáron bizonyosan beírta magát a történelembe, az nem lehet nacionalista. Aki ezzel vádolja, téved vagy hazudik.

Hiába csináltatott tehát valamelyik miskolci fideszes balfasz új - és ízléstelen - síremléket a magyar természet- és állatvédelem megteremtőjének, Herrman Ottónak, és hiába nevezik el utcák, iskolák, közintézmények tucatjait róla, szegény bizonyosan forog a sírjában. Ahogy Kaán Károly, a hazai erdősítés és erdővédelem apostola is: aki szegény talán az 1919-es gyilkos vörösterroristák és Horthy alatt is több empátiát tapasztalt Magyarország természeti értékei iránt, mint ami manapság a kormányzat intézkedéseiből következik.

Viszont a méltányosság és korrektség kedvéért végezetül le kell lohasztanom az Orbánt gyűlölő ellenzékiek esetlegesen felkorbácsolt lelkesedését is. Hiszen a tényszerűség kedvéért azt is nyugodtan kijelenthetjük: korábbi miniszterelnökeink, a nagybeteg, tehetetlen és az országot kiárusító Antall József, a pufajkás alkoholista Horn Gyula, vagy a politikai alvilág kategóriájába sorolható Gyurcsány és Bajnai sajnos egy fokkal sem voltak jobbak.

Legfeljebb többen voltak (voltunk?), akik Orbántól természet- és környezetvédelemben (is) egy kicsit azért többet vártunk. Vagy inkább csak kevesebbet. Kevesebb pusztítást.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr735636579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenyei 2013.11.16. 17:16:22

Antall Józsefet így elintézni végtelenül méltatlan és igazságtalan. Egy-egy jelző ide-oda: nagybeteg-alkoholista. Mintha ugyanarról lenne sz. Normális vagy te?

[megmondoember] 2013.11.16. 17:21:36

"Hiába csináltatott tehát valamelyik miskolci fideszes balfasz új - és ízléstelen - síremléket a magyar természet- és állatvédelem megteremtőjének"
Azt nem Herman Ottó, hanem a saját emlékére csináltatta Kovács László. Csak előbbi sírja fölé.

¿Qué tapas hay? 2013.11.16. 17:26:11

Egyre inkább meggyőződésem, hogy ez a No emisszió-blog egy paródia-blog, a Modorosblog egy végtelenül kifinomult, ínyenceknek való változata.

Sinistroll 2013.11.16. 17:28:25

Aki nacionalista, az kirekesztő, irracionális, egzaltált, agresszív. Egy ökör, magyarul.
Gondold àt azt a címet! ;)

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2013.11.16. 17:30:00

Aki nacionalista, nem biztos, hogy hazafi, az se, hogy szereti a hazáját.
Az következik csak belőle, hogy gyűlöli az idegeneket.

MACISAJT 2013.11.16. 17:42:09

No már megint egy elmeroggyant nekifutott a kényszeres napi Orbánozásnak.
Ami aztán ahogy az szokás,kikerül az Index címlapra.

Akkor legyen egy jó napotok:
ORBÁNBÁNYÁK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

alfa.orionis 2013.11.16. 17:46:48

No, e misszió (mármint az orbánozás) nagyon gyatrára sikeredett.

Pöfög, mint egy 28 éves Barkas.

engelbert (törölt) 2013.11.16. 17:54:03

Nagyon gyatra ez. Inkább zendítettél volna rá a stadionokra, meg a Tiborc birtokra,most az a divat.Esetleg kitalálhattál volna valami ütősebbet,pl.Orbán bikacsökkel verte Kertész Ákost a TEK pincéjében,ezért emigrált.

Normál 2013.11.16. 17:56:10

"Hiszen a tényszerűség kedvéért azt is nyugodtan kijelenthetjük: korábbi miniszterelnökeink, a nagybeteg, tehetetlen és az országot kiárusító Antall József..."

Basszus.

Ha legalább gugliznál mielőtt baromságokat írsz!

Az ország nagyobb vagyontárgyait már 1998-1990 között eladták (Antall előtt), illetve a privatizációs bevételek csúcsa a Horn kormány alatt volt.

Ezen túlmenően a Megyó - Gyurcsi időszakban adták el az ország vagyonának nagyobb részét... (Valamiből kellett a látszólagos gazdasági növekedés.)

Tényleg csak egy keresés...

Persze tudom, hogy a hit és a gyűlölet fontosabb, hiába koptatom a gombozatomat. :-)

Húsleves 2013.11.16. 18:04:11

Csatlakozva egy előttem hozzászólóhoz, Antall Józsefet így elintézni tényleg végtelenül méltatlan és igazságtalan. Antall József igazi betegsége egy hiánybetegség, az úgynevezett súlyos gerinc-elégtelenség volt.
Egyetlen igazi államférfiúi cselekedete az volt hogy ciklusának vége előtt megdöglött. Ezt viszont példaértékűnek tartom követői számára. Próbáljanak meg végre felnőni hozzá!

Fullánkos Algol 2013.11.16. 18:05:10

A haza számára azokat jelenti akik hatalomhoz juttatják. A lápok nem tartoznak ezek közé.
Viszont mivel ő www.szuperinfo.hu/2013/10/orbanviktorfideszmpsz09010402.jpg volt előző életében a Kun Béla upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/28/Kun_bela.jpg , ezért az északi hadjárat egykori támogatói, meg az egykori Lenin-fúk (mint pl. a bal felső kuruc.info/galeriaN/egyeb/zsidokomm1.jpg egykori Zagyva György) igen.
Sőt az egykori Tisza István www.origo.hu/i/1310/20131031-oszirozsas-forradalom-1918-magyarorszag-a.jpg is, mivel most ő is narancskomcsi lett hetivalasz.hu/data/cikk/2/96/54/cikk_29654/kover_rovid_hajjal.jpg

gatto nero 2013.11.16. 18:11:07

Nekem viszont nagyon tetszik ez egyedi megközelítés. Orbánék tényleg felélik a jövőnket egy kis rezsicsökkentésért.

tcom 2013.11.16. 18:12:33

El kell dönteni, hogy fél e post író a fideszes kommentelőktől, vagy sem.
Ha az erdő irtást a vizes területek tönkretételét most tettek lehetővé, akkor nem biztos, hogy Antall, vagy Gyurcsány rosszabb volt ebből a szempontból.

A post lényege, hogy a kommunizmusban szocializálódott Orbán sem különbözik a többi min.elnöktől. A kommunizmus tönkretette a közösség tudatot, a közös értékek védelmét.
Orbán minden cselekedetét a saját hatalmi érdekei, vagy beteges rögeszméi vezérelnek.
Ebből rengeteg vicces és siralmas esemény következik. Vicces, hogy kituntetik a dohányzás visszaszorításáért, miközben ő csak a sleppet akarta kifizetni. Siralmas viszont a foci mániája, ahogy 10 milliárdok mennek el a semmire, olyan kérlelhetetlen konoksággal, ami akár a politikai bukását is okozhatja majd.

Nincs itt szó nacionalizmusról, patriotizmusról, csak kő kemény kommunista gyökértelenségről, opportunizmusról.

Lordofearth 2013.11.16. 18:14:15

Orbánnál folyamatosan Helloween van - folyamatosan cserélgeti a kosztümjeit, lényeg a pénzsajtolás mindenhonnan. Lassan megérjük, hogy a Budai Várat is átjátsszák magántulajdonba - igaz kié is most a Budai Vár ?

Netuddki. 2013.11.16. 18:16:15

Az orbán szereti a hazáját. Mit szereti! Egyenesen szekszuális vonzalmat érez iránta. Ezért baszogatja állandóan...

Netuddki. 2013.11.16. 18:18:17

@MACISAJT: Mi van maciszar! Kommunista szombat van a fideszirodán?

gatto nero 2013.11.16. 18:18:37

@Jenyei: igen, szerintem a szerző normális. Antall vastagon benne volt abban, hogy nem akadályozta meg és állítatta le az ország már korábban megkezdett kiárusítását. Ezt egyébként nem ez a noemisszio blog találta ki, köztudott. Ráadásul egy szemétláda, dilettáns mocskot, keresztes k sándort nevezte ki környezetvédelmi miniszternek. Szóval Antall -Iisten nyugosztalja - jól elbaszta.

Lordofearth 2013.11.16. 18:19:12

@tcom:
Na, akkor most ez hogyan is van?? Kádár alatt valahogyan úgy éreztem, összetartozik az állam, az emberek alkotják. De nekem most olyan érzetem van, aki összetartozik, az nem az állam zászlója alatt teszi. Ez pedig azt jelenti, hogy az állam már "magántulajdon" lett. Ennél pedig a Kádár-rendszer érzete valahogyan nosztalgikussá kezd válni, még a hibáival egyetemben is.

miketbeszéltek 2013.11.16. 18:21:16

@MACISAJT: Nem értek egyet a blog minden kitélelével. De az egyre jobban az ötvenes éveket idéző kényszeres rendszervédelmetekben eljutottatok oda is, hogy a Vezetőt (vagy rendszert) bírálók: elmebetegek.

Netuddki. 2013.11.16. 18:23:48

@gatto nero: A "teccettek volna inkább forradalmat csinálni" jóska alatt kezdték szétlopni az országot. Ami azóta sajnos még mindig folyik. Igen, pont azok lopják el a közpénzt, közvagyont akiknek ezt meg kellene akadályozni...

miketbeszéltek 2013.11.16. 18:24:48

@engelbert: Szerinted a vérlázító mutyik bírálata: csak divat? Milyen szinten kell elnyomni az erkölcsi érzéket a szervilizmusnak ahhoz, hogy nem a mutyi, hanem a mutyi kritizálása váljon a gúny tárgyává?

nagyfeszültség 2013.11.16. 18:24:49

@Jenyei: csak olyan piacgazdaságot építhetünk, amelyik kíméli a környezetet - hazudta antall az mdf egyik országos gyülésén.

Netuddki. 2013.11.16. 18:31:26

@Lordofearth: Felesleges a kisebbségi érzéseket gerjeszteni. Qrvára nem érdekel, hogy "ezek" a nagy magyarkodó, műmájer balfaszok mit gondolnak. Nem attól magyar valaki, hogy önjelölt, zavaros fejű barmok mondják ezt meg.

Különben ez a széthúzás már a balfasz antall alatt elindult a kacagányos, magyarkodó múltba révedéssel. Aztán utána nemsokára színrelépett az orbán is. "Jó" érzékkel kisajátította a nemzeti jelképeket, aki nem vele(!) van az nem is magyar alapon. nagyon remélem még az életében elnyeri mindezért a méltó büntetését mindazért amit az országgal művelt!

Netuddki. 2013.11.16. 18:33:37

@miketbeszéltek: Ostoba fizetett fideszes troll ez nem más:

"engelbert 0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.08.25. óta tag."

Makkasz 2013.11.16. 18:40:37

Lelkes környezetvédelmi amatőr barátom:

- A vasúti szállítás életciklus elemzésében számított környezetterhelésében semmivel nem jobb mint a közúti közlekedés (egyedül t/km/üzemanyag l, de annyi minden más van). Magyarországon a MÁV-ot meg kéne szüntetni, és a vasúti közlekedést ott megmarad ahol az megéri. A vasút akkor jobb környezetvédelmi szempontból, ha 500 km-nél hosszabb a szállítás és a két végpont vasúti rakodóhely. Ha át kell rakni végpontok előtt, akkor 1000-1500 km.

- Ma Európában, USÁ-ban az etanol nem ellenfele az élelmiszernek, nem okoz sem éhséget sem áremelkedést, nincs verseny a földekért, ugyanis élelmiszer túltermelés van. Azért fizet az EU hogy parlagon maradjon terület. Az etanol, biomassza termelés munkát ad a vidékieknek. A fejlődő országokban is munkalehetőség, bevételi forrás, a válaszott vezetés döntése hogy mit termel. Nincs érdemi élelmiszer vagy biomassza export fejlődőkből, edig ők szeretnék. Fosszilis energiával üzletelők dobták be az élelem-ethanol ellentétpárt, legyen gumicsont.

- Magyarországon fenntartható erdőgazdálkodás folyik 300 éve. A II. világháború óta folyamatosan nő az erdővel borított terület. 2000 környékén volt egy időszak (mert a terület nem minden, koreloszlás, fafajösszetétel is fontos, a természetszerű erdőtársulások preferáltak), mikor az éves kitermelhető fatömeg lecsökkent (korábban túl sok idős erdőt vágtak le, újraerdősítve persze), de ezen is már túl vagyunk. Magyarországon példamutató az erdőgazdálkodás.

- Hobbihorgászat és halak. A horgászat egyetlen halfaj megritkulását vagy kipusztulását nem eredményezte Magyarországon.
Egyszerűen horgászfelszereléssel nem lehet kárt tenni a populációban, mert horgászok nem fedik le a területet és a hal döntése hogy kap-e (szemben a vadászattal, ahol az állat csak vár és nem tudja közel a halál). A halállomány csökkenését az alábbiak okozzák:
- élőhely csökkenés, folyószabályozás, lecsapolás, árvízvédelem,
- szaporodóhelyek megszűnése, előzőek + hibás vízkezelés,
- vízszennyezés,
- természetesvizi halászat - betitandó, nem vet miért arat?
- invazív fajok (törpeharcsa, kárász, ponty ilyen mértékben, naphal, amúri géb, amur, busa, angolna- ez nem invaziv, csak 1990-ig túltelepített)
Fentartható módon, évről-évre az idők végezetéig lehet kivenni halat a vizekből. Ennek legsportszerűbb, társadalmilag leghsznosabb módja a horgászat, horgászturizmus. A a horgászat túlszabályozott, túlnehezített. Csak hogy értsd. North Carolina 8 millió lakosából 3 millió horgász van (Moon 10 millió, 300 ezer). Az éves jegy összes vízre + óceán $35 (7500Ft). Ez Moon csak a velencei tóra 22.000 Ft. NC ingyen használhatóak a kiépített sólyák és WC-k, a halfogásra alig van korlátozás. A "game fish"-t boltban nem is árulhatják, csak magadnak foghatod (süllő, szabadvizi pisztráng).

- vadászat. A nagyvadálomány (vaddisznó, gím, dám, őz) Moon túlszaporodott, indokolatlanul nagy, nincs természetes ellensége, vadásztársaságok bevétel érdekében hagyják ezt a természetellenes állapotot. Pontosan a mai protekciós, szűk körű vadászat helyett sokkal több embernek kéne lehetővé tenni a vadászatot. Amit ma semjén és basák művelnek szégyenteljes, az is hogy védett fajokat akarnak lőni. Több, de normális vadász kellene. A vadászat a természetszerető emberek sportja. A trófea helyett a vadhúsért kellene történjen. NC-ban bárki lehet vadász aki vadászvizsgát tesz (10 nap online 1 nap terep) és kiváltja a $35-os éves jegyet (ha nem akar szarvast lőni akkor $20). A hús a vadászé, nem az államé, hiszen azért vadászik, nem értelmetlen állatkínzásért.
Az apróvad állomány fennmaradását már régóta a vadászok biztosítják szaporítással, telepítéssel.

sírjatok 2013.11.16. 18:41:00

napi orbánozásunkat add meg nekünk ma

Makkasz 2013.11.16. 18:41:56

@gatto nero: Posztolónak halvány fogalma nincs arról, amiről írni próbál, lásd elöző kommentemet.

J.László 2013.11.16. 18:44:12

Ne keverjük össze a nacionalizmust a sovinizmussal.

komplikato 2013.11.16. 18:45:17

A bejegyzés mondanivalóját érteni vélem és sajnos ilyen (vagy rosszabb) a helyzet, de nem ilyen nyelvezettel kell ezt leíni, még ha vérlázító is. Mióta saját Miniszter Elnökünk azon vetegélt, hogy ki akadályozhatná meg sztráda építését egy Natura 2000 természedvédelmi területen, nincsenek illúzióim. :(

J.László 2013.11.16. 18:52:04

@kovi1970:
1988-ban kezdték szétlopni az országot. E szétlopást majd 1994-98, majd 2002-20010 között járatták csúcsra. A magyar történelem legnagyobb leszedése, a "privatizáció" e két időszakban zajlott le. Horn, Megyó, Gyurcsány.

christophe 2013.11.16. 19:04:57

@J.László: Szegèny orbàn ès bandàja mèlyszegènysègben èlt 2010 elott,ugyi?A mai magyar parlamentben,jo ha van 20ember,aki nem lopott kozpènzt,nem volt kommunista,kisz tag....

martineden 2013.11.16. 19:07:16

@Húsleves: Hat nem szoktam egyet erteni veled.de most nagyot notel a szememben

J.László 2013.11.16. 19:10:08

@christophe:
A mai 45 felettiek KISZ-tagok voltak, ez van.

A "spontán privatizáció" és a horni, gyurcsányi mega-privatizációból nem tudom, hogy vezeted le "Orbán és bandája mélyszegénységét". Te biztos látod az összefüggést.

nagyfeszültség 2013.11.16. 19:13:03

@Makkasz:

Pusztító kamion tranzit?

Városi parkok beépítése?

Védett madarak eszetlen mérgezése?

MACSKANŐ 2013.11.16. 19:22:03

Nekem kicsit abszurd, hogy a hozzászólók legtöbbje a környezetünkért és természeti értékeinkért abszolút jogosan aggódó posztírót alázza és gyalázza.
Nem azokat a politikusokat, akik felelősek a környezetpusztításért.

martineden 2013.11.16. 19:24:19

@J.László: A mai 45 felettiek KISZ-tagok voltak, ez van.
Igazad lehet,de nem mind volt KISZtitkar,akinek az apja part titkar,mint a csuti cigany orbannak

J.László 2013.11.16. 19:25:58

@martineden:
Mindig csodálkozom, hogy az antirasszizmus vallását hirdető liberálisok cigányoznak a leghangosabban. A Jobbik kemény magja megirigyelhetne Titeket.

gatto nero 2013.11.16. 19:30:01

@tcom:

Anztall hagyta szétverni a városi és helyközi tömegközlekedést, gyucsány be akarta építtetni a velencei tó partját.
Mindegyiknek megvan a maga történelmi bűne a környezetvédelem területén.
És helyesen írja a szerző: Orbántól legfeljebb sokkal többen nem ezt várták.
De ez ma már lényegtelen, hiszen nyílvánvalóvá vált: ő is ugyanolyan gátlástalan és lelkiismeretlen természetpusztító.

Makkasz 2013.11.16. 19:36:27

@nagyfeszültség:

Ezekről nincs ellenvéleményem ill. tudásom.

A pusztító kamion tranzitot mondjuk nem értem pontosan mi, mikor az elmúlt 20 évben kibővült az autópálya hálózat, megépültek elkerülő utak, de biztos most is vannak lakott területek ahol keresztül megy a kamionforgalom. Hogy mennyire pusztító, azt nem tudom, hogy zajos, poros, füstös azt elhiszem.

Városi parkok beépítésénél jó lenne érteni mire gondolsz, melyik városban, hol épültek be parkok és ez mennyire Orbán bűne (tipikus önkormányzati kompetencia). Ha van ilyen valahol, az rossz. De ott a Westend, ahol a ronda vágányok lettek eltüntetve, parkolási probléma kezelve és zöld felület keletkezett a sinek felett.

Madarak szándékos mérgezése a kínai verébírtás óta nem történt. Velencében is csak fogamzásgátlót kapnak a galambok. A mérgezett csali kihelyezésnek szigorú szabályai vannak. Igazad van, szerintem ez a róka vagy más álat pusztítására kitett mérgezett csali rossz. Ugyanakor ebben sem jogszabály nem változott utóbbi időben, sem Orbán nem utasított rá senkit.

Én nem ellnkezem a posztolóval, vagy védem az általam gyűlölt antidemokratikus orbánt, csak jeleztem hogy városi legendákra alapozva próbál politikai kritikát megfogalmazni.

A környezetvédelmi, biológiai okatatás szegényes Moon, a hivatásos természetvédők pedig nem szeretnek dolgozni és tudásuk is hiányos.

Most éppen halászat trv vitája folyik, korlátozni tervezik halfajok foghastóságát. Szakmai gondok:
- nincs cél,
- nincs állomny ismeret, állomány dinamikai ismeret, ok-okozati összefüggések ismerete (egyszerűen másutt mérik hogy változik élőhelyenként az állomány, darabszám, korösszetétel, egészségi állapot, és miért, erre alapoznak jogszabálytervezetet),
- nincs emberek érdeke figyelembe véve, természetvédelem valmilyen elvonatkoztatott idea mentén történik - mintha a korlátozás, szenvedés önmagában eredménnyel járna,
- nincs társadalmi vita,
- nincs mérési módszer (monitoring) hogy tudjuk ott vagyunk már a célnál.

A monitoringhoz, bázisadatokhoz nem is pénz, csak akarat, munkavégzés kéne.

Ez nem orbánék hibája, a bürokrácia egyszerűen nem lett szolgáló, szolgáltató, hanem megőrizte kommusta működését, a fizetett semmittevést.

Sajnos hivatásos természetvédők hasonlóan amatőrök mint posztoló (könyezetvédelemben, erdészetben dolgozók picivel jobbak szakmailag, messze nem elég).

nagyfeszültség 2013.11.16. 19:46:39

@Makkasz:

Én sem vitatkozni akarok veled - nem is lenne könnyű, mert elég alapos vagy -:) - de az tény, hogy a környezetterhelés szempontjából negatív folyamatok a Fidesz kormány alatt nem lassultak, sőt sokszpr inkább gyorsultak, erősödtek.
Ez baj és csalódás.
Én is azt gondoltam, reméltem: Orbánék ennél sokkal környezettudatosabb államot építenek majd.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 19:47:44

@J.László: a liberalizmus nem zárja ki azt, hogy az ember ne imádja a cigányokat!

J.László 2013.11.16. 19:50:15

@Tökönrúgott Feleségek:
Ha teszem azt, a Jobbik cigányozik, az nyilván fasizmus. Amikor a libsik cigányoznak, az mi?

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 19:53:13

@Makkasz: amit a halászati trv-nyel kapcsolatban, mint negatívumot leírtál, nyugodtan átemelheted (a kulcsszavakat kicserélve) bármelyik, mostanában hozott törvény kritikájához is.

¿Qué tapas hay? 2013.11.16. 19:53:39

@MACSKANŐ: Te a hírcsárdát is komolyan veszed? Először én is azt hittem, hogy ez egy komolynak szánt blog, vancat meg csak egyszerűen ostoba, de azért az ostobaságnak is vannak természetes határai. Ami azon túl van, az szükségszerűen groteszk/paródia/karikatúra kell legyen. Bár szerintem a politikai vonal kár volt a blogba, az egyszerű, tudatlan és tájékozatlan sötétzöld aktivista szerepe jobban állt a poszternek.

colonel Tigh 2013.11.16. 19:53:44

@tcom: Ja, Orbán kitüntetésén amit a dohányzás visszaszorításáért kapott én is jót röhögtem. Kb olyan abszurd mint Obama Nobel-békedíja....

Makkasz 2013.11.16. 19:53:51

@nagyfeszültség: Igazad van. Illés egy paprikajancsi, nem stratéga.

Könyezetvédelmet egyébként nem lehet négyéves ciklusokban csinálni, nem is igazán politikai, inkább szakmai terület kéne legyen.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 19:54:57

@J.László: a Jobbikkal nem az a baj, hogy cigányozik, hanem, hogy mellette mindenfelé vagdalózik (lsd. zsidók, multik, Ny.Európa, irány a Kelet WTF?)

Makkasz 2013.11.16. 19:55:40

@Tökönrúgott Feleségek: Tény, igaz.

Meg az is hogy 200 törvény / év országában ki tudna jogkövető lenni, mindennap Magyar Közlönyt értelmezni 3 órát, meló után. LOL, marhák.

2013.11.16. 19:55:55

@Sinistroll: a nacionalista nem kirekesztő csak szereti a hazáját és kiáll annak az érdekében. kevered a sovinisztával az egy teljesen más kategória de ne zavarjon. Amúgy meg minden állampolgár kötelessége kiállni a hazája érdekében. Sajnos az elmúlt 23 évben erre egy miniszterelnök sem volt képes. Fontosabb volt a párt és a holdudvar érdek.

J.László 2013.11.16. 19:57:43

@Tökönrúgott Feleségek:
A rasszizmus elutasítása, ami a "liberalizmus" egyik alapvetése, a cigányokra is vonatkozik.

A példád jó különben. Cigányok felé lehet "vagdalkozni", de pölö zsidók felé nem. Ez rasszizmus. Faji megkülönböztetés. Épp ezt utasítja el állítólag a "liberalizmus".

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 19:59:00

@¿Qué tapas hay?: addig sötétzöldözünk itt, amíg kb. 100 éven belül kiirtjuk MAGUNKAT.

nagyfeszültség 2013.11.16. 19:59:28

@Tökönrúgott Feleségek:

Meg az is baj a jobbikkal, hogy annakidején ők is azt hazudták: fontos számukra a környezetvédelem....

2013.11.16. 19:59:57

@Tökönrúgott Feleségek: a Jobbik nem cigányozik és nem zsidózik. Amit mond csupán az igazság az csak a sors fintora hogy utólag mindig igaza van. De látom te is inkább vagy vak attól jobban érzed magad.

nagyfeszültség 2013.11.16. 20:01:54

@Makkasz:

Akkor érted miért érzem becsapottnak magam, amikor a minimális empátiát sem érzem ebben a kormányban a természeti értékeink és a tiszta, egészséges környezetünk iránt.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:02:14

@J.László: ne haragudj, de engem még egy ortodox (vagy bármilyen kertész-imrénekákosnak tűnő) másvallású ember nem kergetett meg, rabolt ki...

engelbert (törölt) 2013.11.16. 20:04:11

Na jó elolvastam még egyszer. Tehát helyes a környezetért való aggodalom ,de ha a posztoló megpróbálja meglovagolni a blogok többségén eluralkodó ellenzéki hangulatot akkor felhívnám a figyelmét arra, hogy a Fidesz még mindig bőven vezet mindenféle más politikai formációk előtt a közvéleménykutatóknál. Van egy kínai mondás : Ha szelet érzel akkor ne szélfogót építs, hanem szélmalmot.

gatto nero 2013.11.16. 20:06:55

@nagyfeszültség:

Hát igen, azon én is csodálkotam, amikor Vona Gábor elment Paksra és csontog benyalt az atomerőmű köztudottan súlyosan gazember vezetőinek...

nagyfeszültség 2013.11.16. 20:08:44

@engelbert:

szerintem nem olvastad végig a posztot, mert én nem igazán érzek benne "ellenzési hangulatot.":

"Viszont a méltányosság és korrektség kedvéért végezetül le kell lohasztanom az Orbánt gyűlölő ellenzékiek esetlegesen felkorbácsolt lelkesedését is. Hiszen a tényszerűség kedvéért azt is nyugodtan kijelenthetjük: korábbi miniszterelnökeink, a nagybeteg, tehetetlen és az országot kiárusító Antall József, a pufajkás alkoholista Horn Gyula, vagy a politikai alvilág kategóriájába sorolható Gyurcsány és Bajnai sajnos egy fokkal sem voltak jobbak."

Legfeljebb többen voltak (voltunk?), akik Orbántól természet- és környezetvédelemben (is) egy kicsit azért többet vártunk. Vagy inkább csak kevesebbet. Kevesebb pusztítást.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:08:47

@ariskerase: bocsi, azt én soha nem róttam fel a jobbiknak, hogy "cigányozik". A "zsidózásnál" viszont azt érzem, hogy az a vezérelv, amit Göbbels mondott (de lehet, hogy Göring): "azt, hogy ki a zsidó, én mondom meg". Remélem, ezt a fajta logikát, nem kell magyarázni a Jobbikkal kapcsolatban.

Makkasz 2013.11.16. 20:10:25

@nagyfeszültség: Igen. Sajnos én minden területen borzalmasnak ítélem ami történik. Különösen a földesúri, feudális kizsákmányoló rendszer kiépítése borzalmas, ezt is megszenvedi a környezet, ostoba, rövidtávú gondolkodásból sosem születik jó.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:11:03

@J.László: abban a pillanatban, mikor megnyomtam a "Komment küldése" gombot, tudtam, hogy mire fogsz rárepülni :)

gatto nero 2013.11.16. 20:14:03

@engelbert:

Igazi környezetvédő nem az alapján alkot véleményt, hogy a kormány vagy ellenzés politikája népszerűbb-e.

J.László 2013.11.16. 20:18:32

@Tökönrúgott Feleségek:
Göring mondta. Erhardt Milch tábornaggyal kapcsolatban hangzott el az ominózus kijelentés, aki zsidó létére a Luftwaffe államtitkáraként Göring helyettese volt a "náci Németországban".

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:20:07

@J.László: figyusz! nem akarok én magyarázkodni, hogy többek között hol csúszik el a Jobbik részéről ez az egész, de mindennap olvasom a Kurucinfót és egyszerűen azt érzem, statisztikailag lehetetlen, hogy szerintük minden, ami a szar, a zsidóktól ered, ami jó, az vagy tőlünk, vagy valami felsőbb rend utasítására. Olvastad folyamatosan a kocogó nő gyilkosságáról tudósító cikkeiket? Ha igen, érted, mire gondolok.

kvadrillio 2013.11.16. 20:21:02

IGEN...IGEN....EGYRE TÖBB BAJ VAN A ZSIDÓKKAL ! EGYRE TÖBB HELYEN KAVARNAK-KEVERNEK ÉS EGYRE TÖBBSZÖR KÖVETNEK EL HAZAÁRULÁST !
SZTEM A LEGJOBB HELY SZÁMUKRA: IZRAEL.

kERTÉSZ AZ ÁKOS.....

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:21:50

@J.László: Persze gondolom, ezt is arra hozod ki, hogy ott és akkor nem volt zsidóüldözés :)

J.László 2013.11.16. 20:22:47

@Tökönrúgott Feleségek:
Senki nem akarta reklámozni a kuruc.info-t. Annyit mondtam, hogy a liberálisok cigányozása emlékeztet a jobbikosok cigányozására (vagy zsidózására, ahogy tetszik). A "liberálisok" pont olyan rasszisták, mint a szélsőjobb. Ennyi az egész.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 20:27:06

@J.László: Baszkikám a zsidóutálatodnál csak a sötétség a fejedben nagyobb.
Látom megvolt a mai továbbképzésed. Tulképp mi a fasz bajod van a zsidókkal? Az, hogy több eszük van mint neked? Akkor az emberek 95%-át utálhatnád...

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:27:48

@J.László: "A "liberálisok" pont olyan rasszisták, mint a szélsőjobb. Ennyi az egész. " Ebben maximálisan egyetértünk. De mutass most egy liberálist. Mindenki, aki nem ért egyet a Fidesszel meg a Jobbikkal?

martineden 2013.11.16. 20:30:23

@J.László: Vegre egyet ertesz.Ez nem semmi.Mondjuk nem ertem mert bant annyira ha valaki kiirja hogy cigany.Cafolni te sem cafoltad.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 20:30:37

@Tökönrúgott Feleségek: "Mindenki, aki nem ért egyet a Fidesszel meg a Jobbikkal?"
Azok nem is magyarok! Nem tudtad? A Nemzet ellenségei, hazaárulók!

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:31:50

@J.László: Tudod, még az jutott az eszembe, hogy a "liberálisok" egy abszolút behatárolhatatlan halmaz (vö. maszlag), míg a "jobbikosok", ill. a Kuruc.info egyáltalán nem.

Sírköves Slomó 2013.11.16. 20:32:58

Orbán nem náci. Orbán náci. Én is írtam Orbánról, mosmá énis poszter vagyok...

LOL

J.László 2013.11.16. 20:34:58

@Tökönrúgott Feleségek:
A "liberális" jól behatárolható halmaz. Egy perc alatt felismerhető. Sokszor meg sem kell szólalnia. A külseje elárulja. Ha mégis megszólal, egy mondat után tudod, kivel van dolgod.

Ami a Jobbikot illeti, szerintem ugyanazok pénzelik, akik az MSZP-t.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.11.16. 20:41:06

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...

(Ez egy ásítás volt)

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:42:08

@J.László: "A "liberális" jól behatárolható halmaz. Egy perc alatt felismerhető. Sokszor meg sem kell szólalnia. A külseje elárulja." Na ez a hozzáállás a probléma, amit leírtál, vagyis TE döntöd el, ki a liberális, MIELŐTT megszólal. Innentől mondhat akármit, min. hazaáruló, satöbbi. Egyébként a kinézet kategóriáiba belefér pl. a lófarok vagy harcsabajusz vagy pisze orr vagy zöld szem?

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 20:43:23

@Tökönrúgott Feleségek: Látod @J.Lacika még válaszolni se mer nekem:)))
Arról pl. nem ír, hogy a fideszt kik pénzelik...

J.László 2013.11.16. 20:44:18

@Tökönrúgott Feleségek:
A "liberális" honnan ismeri fel a cigányt?

J.László 2013.11.16. 20:45:51

@Tökönrúgott Feleségek:
Csak nem ők döntik el, ki a cigány (lásd pölö: csuti cigány)?

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:50:39

@J.László: szerény véleményem szerint (és ebbe a mai Magyarországon élők többsége -számodra bármennyire is hihetetlen- beletartozik) egy cigányt könnyebb felismerni, mint egy zsidót (hacsak nem lóg spirálban a pajesza, stb)

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 20:52:32

@J.László: ezek szerint az a liberális, aki Orbánt le"felcsuti cigányozza"?? És aki semmi ilyet nem mond róla, de nem úgy látja a világot, ahogy ő szeretné, hogy lássa?

christophe 2013.11.16. 20:53:23

@J.László: 44èves vagyok mègse voltam kisz tag igaz,nem vagyok politikus.Alapvetoen nem a ''szimpla'' kisz tagokra gondolok,hanem azokra akik, komoly funkciokat toltottek be anno az àtkosban,pl.Kovèr,Hoffman stb...

Sírköves Slomó 2013.11.16. 20:54:15

@Tökönrúgott Feleségek: Talán annyival, hogy a zsidó bujkál, nevet változtat stb. 2000 éve. Persze amint megszólal lebukik, legkésőbb. Meg azért elég bekapcsolni a kerTV-ket, lehet őket tanulmányozni.

J.László 2013.11.16. 20:54:30

@Tökönrúgott Feleségek:
"Liberálisokról" van szó, nem zsidókról. Nem mossuk egybe a kettőt.

Tehát a "liberálisok" maguk döntik el, ki a cigány? Csuti cigány például.

engelbert (törölt) 2013.11.16. 21:00:12

@gatto nero: pedig a posztoló nagyon igyekszik beállni a sorba.Tíz irományból kilenc ellenzéki,logikus hogy ő is ilyen hangulatút karmol össze ,hiszen erre állította be a környező posztok többsége, az átlag blogolvasó hangulatát. Mindenkinek van valamilyen problémája, a legkönnyebb dolog természetesen ezeket levezetni a kormány helytelennek vélt intézkedéseiből. Pedig egyébként mindig volt hobbivadászat és hobbi horgászat,tereprali legalább negyven éve van,az atomerőmű immár harminc éve szállítja az olcsó áramot.

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 21:00:36

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: nade ha bujkál, akkor TE, honnan tudod, ki az? innentől kezdve ez egyenlő azzal, hogy TE döntöd el, ki az (vagyis, aki valamiért nem szimpatikus neked). Eléggé a fentebb említett "úriember" hozzáállása.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.16. 21:01:20

@J.László: "Tehát a "liberálisok" maguk döntik el, ki a cigány? Csuti cigány például."
Csak rájuk kell nézni agyaska. Nézd meg orbán fiatalkori fényképeit

Tökönrúgott Feleségek 2013.11.16. 21:02:41

@engelbert: mondjuk, ha olvastál 2010 előtt is indexes blogokat, nagyjából 10-ből 9 ellenzéki volt.

Sírköves Slomó 2013.11.16. 21:04:03

@Tökönrúgott Feleségek: Még szép hogy én döntöm el ki az (szerintem). Meg aztán vannak erre teljesen egzakt mérési módszerek is, de ez a mindennapokban nekem nem túl fontos.

J.László 2013.11.16. 21:05:26

@christophe:
Kövér és Hoffmann talán nem töltött be akkora szerepet "anno az átkosban", mint példának okáért Kovács László vagy a botoxos.

Ez utóbbi úriember és úrhölgy gyakorlatilag gyámság alá helyezte Mesterházyt, aki emberemlékezet óta először próbált volna meg végre valamit újítani a kommunisták háza táján.

Ehhez képest kommunistáznak orrba- szájba az őskommunisták. Szép.

gipsz.jakab 2013.11.16. 21:07:33

orbán egy hitvány rohat kiSStitzkár g*ci...

de a poszthoz érdemben:
tévedésben vagy a nacionalizmus fogalmával...

patriotizmus = ÉRZELMI alapú hazaszeretet
nacionalizmus = ÉRTELMI alapú hazaszeretet
sovinizmus = más népek egészségére káros hazaszeretet...

gipsz.jakab 2013.11.16. 21:09:20

@martineden: "nem mind volt KISZtitkar"

ja ja voltak ÁVÓSOk, ügynökök és egyéb "beszervezettek"
mint orbánkövérstb hitvány xarok...

Minorkavidor 2013.11.16. 21:19:17

Érdekes

A magyar származású John Lukacs ()Lukács János 1947-ben a kommunista uralom elől), magát konzervatívnak, sőt reakciósnak (?) (saját meghatározás!!! nem viccelek!!) tartó amerikai történesz így ír erről A történelmi Hitler című munkájában (114.o.)

" A patriotizmus hagyománytisztelő, mélyen gyökerező, és védekező, a nacionalizmus populista, kifelé forduló és támadó, ideologikus. A populizmus népi, a hazafiság nem. Ez a huszadik században szinte egyetemes jelenség - vagy inkább tendencia. A tizenkilencedik században számtalan liberális nacionalista volt, köztük nemes és inspiráló szellemek., a huszadik században ritka az ilyen. A nacionalizmus és a patriotizmus olyasfajta megkülönböztetése amilyenről Orwell írt 1947-ben száz évvel ezelőtt értelmetlen lett volna. Nacionalizmus és patriotizmus ma is gyakran átfedik egymást az egyes ember érzés- és gondolatvilágában. Különbözőségükkel mégis tisztában kell lennünk - mégpedig a populizmus jelensége miatt, amely a régimódi hazafiságtól eltérően a népről táplált mítosztól. A populizmus népies, a hazafiság nem az. Lehet valaki egyszerre hazafi és - legalábbis kulturális értelemben - világpolgár. A populista valamilyen formában óhatatlanul nacionalista. A patriotizmus emellett kevésbé rasszista, mint a populizmus. A hazafi nem rekeszt ki minden más fajtájút abból a közösségből, amelyben hosszú évek óta együtt élnek és ismerik egymást, a populista viszont gyanakvással tekint mindazokra, akik nem látszanak vele egy törzsbe tartozni. " A megrögzött nacionalista - állapítja meg helyesen Alfred Duff Cooper - elsőként mindig honfitársaira süti rá az áruló bélyegét."
Hitler a jól példázza a nacionalizmus és a hazafiság közti különbséget, mellyel egyértelműen tisztában volt. Ifjúkorában ezt így fogalmazta meg a Mein Kampf-ban:" Nacionalita voltam, de nem patrióta." "

Lukács könyvét az Európa kiadó adta ki 1998-ban. A könyv 1997-ben New Yorkban jelent meg 1997-ben. ,

röhögő 2013.11.16. 21:21:39

@J.László: hazudsz, köcsög. A renccer váltáskor is nyereséges cuccokat az Antallék atták el. Akkor egy Mádl Ferenc nevű ember felügyelte a szétlopást. Hornék a veszteséges cuccokat atták el, lásd ELMŰ, amit a németek rendbe raktak.

J.László 2013.11.16. 21:23:35

@Minorkavidor:
Ez a mű kötelező olvasmány kéne hogy legyen. John Lukács legtöbb könyve zseniális. A "Történelmi Hitler" című műve, ismétlem, kötelező olvasmány kéne legyen.

gipsz.jakab 2013.11.16. 21:25:42

szval öszefoghlalva
orbán nem nacionalista (nem szereti a hazáját)
szóban soviniszta... de mivel gyáva xar alak ezért valós veszéjt nem jelent semmejik szomszédra...
ellenben egy hitvány alkalmatlan senki aki elválalva amire nem alkalmas... és nem méltó...
ezzel HAZAÁRULÓ, ORSZÁGRONTÓ és NEMZETVESZTŐ

Blogger Géza 2013.11.16. 21:26:51

@¿Qué tapas hay?: Ezt tényleg csak Modor Tibi írhatta, ez komolynak elég durva lenne. :)

Blogger Géza 2013.11.16. 21:30:00

@christophe: Miféle "komoly pozíciót" töltött be Kövér?

Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor 2013.11.16. 21:30:58

@Tökönrúgott Feleségek: Nekem remek orrom van arra, messziről megérzem, ki a zsidó. Anyám zsidó volt és sajnos sokat kellett Tóra olvasásokra járnom. Úgy hogy hidd el, pár mondatból már tudom!

P.Freddy 2013.11.16. 21:32:32

@MACISAJT:

Orbán Viktor öngyilkosságba kergette a Hajdú-Bét libás kisvállalkozóit, amikor a Bábolnai haverjait KÖZPÉNZBŐL feltőkésítette azért, hogy a Hajdú-Bét tönkremenjen.

Több mint 9 öngyilkosság írható ennek az embertelen, üzletszerű haszonszerzésnek a számlájára!!!

J.László 2013.11.16. 21:39:13

@P.Freddy:
Természetesen nem ti gyártotok összeesküvés elméleteket. Ellenzékből közpénzt osztogat. Hogy az a szegény, talpig becsületes Hajdú-Bét megszívja.

De tulajdonképpen leírod, hogy a demokratikus ellenzék vezére 9 ember haláláért felelős. Legalábbis közvetve. Kösz.

Blogger Géza 2013.11.16. 21:40:48

@komplikato: Miféle "sztráda" épült Natura 2000 területen és mikor???

Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor 2013.11.16. 21:44:57

@J.László: Hülyegyerek! A Hajdú-Bét 1998-2002-ben vesztette el a piacait, miközben Orbánék feltőkésítették Bábolnát mielőtt eladták. A csőd 2003-ban következett be, te hazudós geci!

Blogger Géza 2013.11.16. 21:46:31

@P.Freddy: Én még nem hallottam olyan emberről, aki azért lett öngyilkos, mert MÁS pénzhez jutott. Inkább azért lettek azok, mert ŐK nem kapták meg a vevőjük tulajdonosától jogszerű jussukat. Akinél a tulajdonost (magyar állam) végül is Orbán Viktor képviselte, azok megkapták pénzüket. Ahol Bajnai Gordon - hát ők akaszthatták fel magukat.. :(

Ј.László 2013.11.16. 21:48:00

@Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor: Na és? 1998-2002-ben nem Hornék voltak hatalmon?

P.Freddy 2013.11.16. 22:03:33

@J.László:

A Bábolnai gazdaságot, a Fidesz-kormány milliárdokkal tömte ki. Közpénzből, mint amiből titeket fizet.

Orbán Viktor kormánya.Érted ezt? Orbán Viktor, a Fidesz lopta el tőlünk a pénzt ezért, hogy Bábolna, a Hajdú-Bét versenytársában lévő haveri köre (akárcsak most Mészáros Lőrinc, a Közgép, vagy bármelyik becsületes, Orbán-közeli, Kajmán-szigeteki cég) milliárdokat kapjon.

Emiatt ment csődbe a Hajdú-Bét. És az öngyilkosságokat Ti, Fideszes seggfejek "nyomoztátok" ki.

Tehát amit ezekről összehordtatok (hogy hazudozott-e a Fidesz erről, vagy bizonyítékai vannak az legyen a ti hasfájásotok), az MIND-MIND Orbán Viktor Kormányának Tevékenysége miatt történt.

Blogger Géza 2013.11.16. 22:05:40

@MACSKANŐ: Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Abszurd posztra abszurd kommentek. Ha már valaki annyira aggódik az erdők miatt, le lehetett volna írni, hány % ma az erdővel borított terültek aránya az országban, és az hogyan viszonyul a néhány évtizeddel ezelőttihez képest. (Ha már pocskondiáztad az összes kormányfőt rendszerváltás óta.) Vagy hogy hány %-ot ért el mára a Natura 2000 területek aránya. Vagy bármi konkrétumot, demagóg ömlengés nélkül...

J.László 2013.11.16. 22:07:24

@P.Freddy:
Értem. Nem azért nem tönkre, mert "nem értettünk hozzá". Semmiféle vagyont nem is mentettek ki a Hajdú-Bét-től. A világért sem.

Sem a kormányt, sem a tevékenységet nem kell nagybetűvel kezdeni mondat közben.

Blogger Géza 2013.11.16. 22:10:17

@P.Freddy: Te szerencsétlen, mégis ki emeljen tőkét egy állami tulajdonú cégben, ha nem az állam? Ha egy cég tőkehiányos, és emiatt már bajban van a működése, sem tovább működtetni, sem normálisan értékesíteni nem lehet, ha nem tőkésíted fel, és nem rázod gatyába. Ezt a Hajdú-Bétnél "megspórolta" a tulajdonos - pár halott és sok ezer tönkrement gazdálkodó árán...

Ј.László 2013.11.16. 22:11:36

@P.Freddy: Mondhatsz nekem akármit, akkor is a Bajnai miatt volt minden!

P.Freddy 2013.11.16. 22:11:59

@Blogger Géza:

"Akinél a tulajdonost (magyar állam) végül is Orbán Viktor képviselte, azok megkapták pénzüket."

Bizony, jól mondod: ahol Orbán Viktor haverjai strómankodtak, azok megkapták a (kialkudott) pénzüket.

Ez most is így megy: igen jól fizető állás ma Orbán Viktor strómanjának lenni bárhol, Közgép, Mészáros, Sánta János cége, Trafikok, stb: mindenhol megvan a fix lóvé, afölött kell csak leadni, de azt kőkeményen (mondjuk az a több ami fölötte van:)

Ј.László 2013.11.16. 22:12:53

@Blogger Géza: Így van! ezért ne versenyezzenek az állammal ezek a szerencsétlenek, mert azok állami pénzzel lenyomják az árakat. Hülyék voltak és kész.

Ј.László 2013.11.16. 22:13:36

@Blogger Géza: és azt se feledjük, hogy miután feltőkésítették, jól eladták!

Ј.László 2013.11.16. 22:14:23

@P.Freddy: AKKOR IS ROHADT BAJNAI!!!!!!!

J.László 2013.11.16. 22:15:38

@Blogger Géza:
Bocs, ez egy faszszopó köcsög volt. Júniusban ráregisztrált több létező nicknévre, többek között szerény személyemre is.

Az eredeti regisztráció (J.László): blog.hu/user/673356
A kópia (J.László): blog.hu/user/805226

Azzal szórakozik, hogy figyeli a blogokat és ha megjelensz valahol, akkor egyből elkezd a nevedben faszságokat
komentelni. Valószínűleg elmebeteg. Vagy fizeti valaki. Nem tudom.

Ј.László 2013.11.16. 22:16:56

@Blogger Géza: Így van, ez a @J.László: egy faszszopó köcsög.

P.Freddy 2013.11.16. 22:20:43

Na jó, veszekedjetek csak a fideszes koncon, a lényeg változatlan:

Orbán Viktor Hazudik.

Oszt jónapot.

J.László 2013.11.16. 22:22:47

Ma "Elli Vízеl - The Ultimatе Survivor" nevét nyúlta le a kisköcsög.

Az eredeti regisztráció: blog.hu/user/734748
A kópia: blog.hu/user/831409

Ј.László 2013.11.16. 22:29:42

Ma minden nicket végig fogok nézni, ez lesz a küldetésem és jelentem a központban.

martineden 2013.11.16. 22:38:05

@P.Freddy: Orbán Viktor Hazudik.......Es mint tudjuk aki hazudik az lop is.Sajnos nem is keveset

martineden 2013.11.16. 22:41:57

@Ј.László: Igen .most tenyleg igazad van...J.laszlo es Blogger Geza faszszopo kocsog

martineden 2013.11.16. 22:50:45

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Talán annyival, hogy a zsidó bujkál, nevet változtat stb. 2000 éve. .....Tenyleg igy van.Csak kapkodja az ember a fejet ezeken a neveken.Szuz Maria,Szent Peter stb

RÖVIDLÁTÓ 2013.11.16. 23:54:33

"Orbán nem nacionalista"
Ez, igaz.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 00:21:34

@martineden: Hát még ez s jött össze, mert Péter nem volt zsidó.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.11.17. 05:03:11

@P.Freddy: @Blogger Géza: @Ј.László:

Először is, nem 9 öngyilkosságvolt - én egyről tudok.
Másodszor: minden libatenyésztő kockázatot vállalt.
Harmadszor: Bajnai nem a Hajdú Bét első embere, hanem a Wallis csoport vetérigazgatója volt.
Negyedszer: jogilag és erkölcsileg így nem felelős a Hajdú bét menedzsmentje által hozott rossz döntésekért (ha voltak).
Ötödször: a Wallis 10 Mrd Huf buktával szállt ki a liba-galibából. Ők bukták a legtöbbet.
Hatodszor: egy Zrt. (bármilyen iparág) menedzsmentjének és igazgaatóságának az a dolga, hogy először a RÉSZVÉNYESEK pénzét mentse, s ne a beszállítókét...szépen néznénk kii, ha fordítva lenne, minimum hűtlen kezelés bűntette valósulna meg.
Nyolcadszor: nincs jogerős bírósági ítélet, ami kimondja, hogy az egyetlen öngyilkosság felelőse Bajnai Gordon.
Kilencedszer: a "libás" ügy miatt - előző tényállásból eredően -Bajnai több pert is nyert, többek közt sajtópert is a Magyar nemzet ellen.
Tizedszer: Igen, a Bábolna fel lett tőkésítve a MI pénzünkből, ...és ezzel a Hajdú Bétnek be is fellegzett, hiszen ők magántőkéből és a piacról szerezték forrásaikat - nem volt mögöttük 8 millió adófizető.
Érdekes...

És legvégül, tizenegyedszer: néhány kattintással a fenti infók elérhetők a neten - illendő lenne egy (itt fent tévesen 9) ember halálát taglaló témában tisztességgel és a tényeknek megfelelően eljárni, véleményt alkotni.

Ez lenne a minimum, de a pártpreferencia nagy úr, tudom...

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.11.17. 05:25:35

@Ј.László:

A stílus maga az ember.

(Azt nem kérdezem meg, melyik László vagy, ez tulajdonképpen mindegy.)

nu pagagyí 2013.11.17. 06:33:41

Megint egy mindent mindennel összemosó írás. Felhívnám a figyelmet arra, hogy Orbán előtt még demokratikus viszonyok voltak, az államot is sikerrel lehetett perelni. Ezért a korábbi időszakokat nem lehet összehasonlítani a jelenlegi maffiakormányzással. Akinek bármilyen sérelme volt és szóvá tehette, nem kellett például Tiborczok bosszújától fosnia.

nemecsek ernő áruló 2013.11.17. 07:16:20

Aki a '98-'02-es ciklus után bármit is várt, vagy remélt Orbántól, az elég nagy lúzer lehet.

xxyati 2013.11.17. 07:26:18

@nemecsek ernő áruló: Én azt vártam hogy bölcsebb lesz. De nem, sokkal arrogánsabb. Mondjuk sok jót eredetileg sem vártam. Hozzá kell tenni, ha vissza akarja szerezni a kiárusított országot, azt másképp nem lehet tenni. Kérdés jó lesz-e nekünk az így visszaszerzett ország, vagy előadjuk a régi szoci albán modellt.

nemecsek ernő áruló 2013.11.17. 07:35:38

@xxyati: Miféle kiárusított országot? Ennél nagyobb faszságot még a történelemben soha nem hallottam!

Lehetett vállalkozni, és jöttek a befektetők, csinálták az új munkahelyeket. Ha ez az ország kiárusítása, akkor szeretném, ha továbbra is ez történne! Most Vitya áldásos tevékenységére a MAGYAR kis és középvállalkozások óriási hányada csődközeli állapotban van, és esély nincs a talpra állásra.

Vagy a devizahitelekről beszélünk? Amiknek egészen addig teljesen normális volt, hogy akár csökken is a törlesztője, amíg Vitya nem jött? Jó, volt egy világválság, de a devizahitel, az devizaspekuláció, a spekulánsoknak pedig csak Viktor üzent hadat, előtte mások nem.

Most Orbán hatására ha dönteni kell, hogy közép Európában hol hozzanak létre gyárat, Magyarország az utolsó opció. Orbán baszottul nagy arccal avatja fel a még Gyurcsány és Bajnai által idehozott cégeket, de egyszer ezek is elfogynak! És akkor mi lesz?

Én egyébként pontosan azt kaptam a fidesz kormánytól, amit '98-'02 után egy kétharmaddal vártam, és amire amire számítottam. Ez van.

Blogger Géza 2013.11.17. 07:41:15

@Elhárított királycsel: Az, hogy te miről tudsz, az egy dolog, a szocialista Karsai 9 öngyilkosságról beszélt- nincs okom kételkedni a szavában, miért tupírozta volna föl ő a számot?

mno.hu/migr/kilenc-ongyilkossagot-kerne-szamon-karsai-bajnai-gordonon-514151

Azt tudjuk, hogy "nemértünkhozzá" Gordon mindig ezzel takarózik, hogy ő "csak" a Wallisnak volt a vezetője de a két menedzsment erős együttműködésben dolgozott és nagyon úgy néz ki, hogy nem éppen a tisztesséfes beszállítók követeléseinek kifizetésén:

" a részvényesek ellenszavazat nélkül úgy döntöttek, hogy cégük 125 millió forintos kölcsönt nyújt az egyébként stabil anyagi háttérrel rendelkező Wallisnak, továbbá 180 millió forintos hitelkeretet is biztosít a Bajnai Gordon által vezérigazgatott társaságnak. Hogy miért hitelezett mintegy 300 millió forintot a végnapjait élő Hajdú-Bét a Wallisnak, nem tudni, mindenesetre több mint különös, hogy egy csőd közelében lévő társaság adjon kölcsönt gazdag tulajdonosának. Ugyanez a 2003. decemberi közgyűlés döntött arról, hogy tanácsadással, a gazdálkodás átvilágításával és határidős devizaügyletek megkötésében való közreműködéssel bízzák meg a Wallis Rt.-t. Hogy ez a három szerződés mekkora összegről szólt, nem tudni. Ráadásul a december 8-i közgyűlésen döntöttek az ingatlan vagyon egy részének eladásáról is. Így megkezdődhetett a zagyvarékasi gyárnak, a Hortobágy-Nyírmada Kft. üzletrészének és a törökszentmiklósi ingatlanegyüttesnek, valamint a rajta lévő hűtőháznak az értékesítése. Szakértők szerint a maradék ingó és ingatlan vagyon kimentése állhatott a tranzakciók hátterében. Ugyancsak a vagyonátmentést szolgálhatta az a 2004. január 8-án kötött szerződés, amely alapján a Hajdú-Bét egy közel 119 millió forintos követelését átjátszották a Wallisnak – derül ki egy másik, szintén a napilap birtokába került okiratból, amelyet a Wallis részéről Bajnai Gordon vezérigazgató is aláírt. Pedig 2003 decemberében a Hajdú-Bét már elvileg fizetésképtelen volt, beszállítóit és munkásait alig fizette. Holott a Wallisszal kötött hitelszerződések és az eladásra szánt ingatlanvagyon azt jelzik: gyakorlatilag tudtak volna. Mindez arra utal, hogy a Bajnai Gordon által irányított Wallisnak esze ágában sem volt megmenteni a Hajdú-Bétet. Hiába nyilatkozta azt az MSZP jelenlegi miniszterelnök-jelöltje, hogy ők mindent megtettek az összeomlás elkerüléséért, és hogy a történteknek mindenki a vesztese volt, a tények azt jelzik, hogy Bajnaiék szándékosan idézték elő a „fizetésképtelenséget”. A cégbíróság 2003. december 12-én rendelte el a Hajdú-Bét felszámolását, azonban 2004 januárjában a cég saját maga ellen indított új felszámolási eljárást, amelyet a Bács-Kiskun Megyei Bíróság jogerőre emelt. Ugyanebben a hónapban a Hajdú-Bétben lévő ingatlanokat fürgén kimentették, méghozzá a bíróság szerint valós értékük harmadáért. Sok mindent elárul a Hajdú-Bét közgyűléseiről a résztvevők listája. A 2003. december 29-i ülésen például három ciprusi (Vitonas Investments Ltd., Rába Holding Ltd., Westbay Holdings Ltd.), egy egyesült arab emírségekbeli (Abu Dhabi Investment A.), egy luxemburgi és két amerikai cég is részt vett. A szavazatok többsége a Wallis érdekeltségébe tartozó ciprusi cégeké volt. "

dev.korrupedia.hu/index.php?title=Hajd%C3%BA-B%C3%A9t

Ezek után ép erkölcsi érzékkel rendelkezős ember nem mondhatja, hogy erkölcsileg nem volt felelős a történtekért, még ha jogilag nem is tudták elkapni.

xxyati 2013.11.17. 08:24:25

@nemecsek ernő áruló: Vállalkozók, befektetők? Az éremnek két oldala van!
A villamosipart tudom mondani.
90-ben az ELMŰ keményem veszteséges volt, a Díjbeszedő szedte be a lovét, milliárdos volt a kintlevőség.
92-ben a még állami ELMŰ beszerzett egy számlázási rendszert attól a cégtől ami az RWE tulajdona volt és bevezette.
qrva sok pénzbe került, igaz működött.
(Kocsis úr, ugye ismerős?) Felvettek 3 ezer leolvasót hozzá.
Az ELMŰ továbbra is veszteséges volt, de a kintlevőség jelentősen csökkent.
Aztán 95-ben (Kocsis úr Horn alatt) eladta az ELMŰ-t az RWE-nek.
Az RWE rendbe tette, beruházott, bevezette az éves számlázást, kirúgta a pénzbeszedőket.
De! A befektetés arányos profitot garantáltak neki. Fillérekért máshonnan leszerelt mérőket megvettek külföldről, majd drágán újra eladták itt. hatalmas pénzért bevezették a szar SAP ISU-t és ott viszik ki a pénzt ahol tudják.
Sajnos a németek kellettek ahoz hogy normális cég legyen, de ki is csórják a pénzt.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.11.17. 08:31:25

@Blogger Géza: kiscsávó miért nem papcsák úr dolgairól beszélsz? vagy a szombathelyi fideszes narkós fiukról? foglalkozz a saját korrupt pártoddal!

martineden 2013.11.17. 08:44:05

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: . Eredeti nevén Simonnak (héberül ‏‏שִׁמְעוֹן Siməón; figyelés, hallgatás, figyelem) nevezték. Jézus adta neki a Péter nevet, .....Igen hulye.mielott megszolalsz tajekozodj

xxyati 2013.11.17. 08:46:32

@J.László: Nem tűnik fel hogy csak az olyan elmebetegeket hamisítják mint pl te? Az értelmesen vitatkozókat pedig nem?

MACSKANŐ 2013.11.17. 10:09:55

@Blogger Géza:

Szerintem egy jelenségről írt a szerző és a hazája természeti értékének féltése szól a mondataiból. Én ezt adatok nélkül is értelmezhető üzenetnek tekintem.

martineden 2013.11.17. 10:12:54

@Blogger Géza: Akar hogy is volt elotte egy csomo penzt bele pumpaltak.Logikus hogy amit tudott meg mentett.Ez normalis reakcio.Az viszont nem mikor fidesz banda milliardokat lop es az miatt leszenk foldonfutok az emberek.Milyen egy aljas tarsasag ami meg a birkaszart is ellopja?

gatto nero 2013.11.17. 10:22:59

@nu pagagyí:

Azért az emberekre lövető őrült Gyurcsányt ne tekintsük demokratikus viszonyoknak, de itt, most környezetvédfelemről van szó. Ebből a szempontból sajnos az egész elit egyben bűnös.
Az illegális fakitermelő, fenyegetőző Tiborcz is - hogy megnyugodj -:)

martineden 2013.11.17. 10:52:35

@gatto nero: Azért az emberekre lövető őrült Gyurcsányt ........Tiz ev mulva mar sortuz lesz,ahol elvereztek a hos fideszesek?Majd buszken emlegeted h micsoda verengzest usztal meg

Minorkavidor 2013.11.17. 13:51:18

@Blogger Géza:

Ezt benézted:))

"Helyreigazítás
MN

2007. november 29., csütörtök 00:00

Lapunk 2007. február 10-i számában A nemzet példaképe – a Gyurcsány-kormány közelebbről című cikkben
– valótlanul állítottuk, hogy a felperes Bajnai Gordon a KISZ reformágából a rendszerváltáskor a Wallis Rt. első embere lett, a valóságban Bajnai Gordon 1999. december 30-án lett a Wallis Rt. vezérigazgatója;
– valótlanul állítottuk, hogy 1999-ben a Bajnai Gordon vezette Wallis Rt. a Hajdú-Bét Rt. Baromfifeldolgozó többségi tulajdonosa lett, a valóságban a Wallis csoport 1999. március 25-i tulajdonszerzésekor Bajnai Gordon még nem dolgozott a Wallis Rt-nél;
– valótlanul állítottuk, hogy a céget nem fejlesztették, csak a pénzt vették ki belőle, valamint ugyancsak
– valótlanul állítottuk, hogy 2003-ban Bajnai Gordont bízták volna meg a cég felszámolásával."

Itt a link:

mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-422201

Amúgy érdekes, hogy a magyar nemzet (és tsa) szerint tkp. egy naptárreform történt a 90-es években:))
Eddig úgy tudtam, hogy a Gergely-naptár 1682. október 4-én csütörtökön lépett érvénybe úgy, hogy a következő nap október 15-e lett. A ket dátum közti nap abban az évben kimaradt.
De a mn helyesbítéséből kitűnik, 1999. decembere megelőzte 1999 márciusát:))
Érdekes sem akkor se azóta nem közölték hivatalosan, hogy a újabb naptárreformot hajtottak volna végre:))
hu.wikipedia.org/wiki/Gergely-napt%C3%A1r

Minorkavidor 2013.11.17. 14:03:15

@Elhárított királycsel:

Ehhez még azt is vedd hozzá, hogy hol tart az akkor helyzetbe hozott Bábolna? De megemlíthetjük pl. a gyulai húskombinát e ciklusbeli vergődését is.

Az ok: nincs elég feldolgozni való állat:

Íme itt van az állatállomány változás:
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/agrar/html/tabl1_5_1_1.html
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/agrar/html/tabl1_5_1_2.html
portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/agrar/html/tabl1_5_1_4.html

Az mn-ről, meg a sajtóperekről lásd a fenti hozzászólásomat:

Minorkavidor 2013.11.17. 13:51:18
@Blogger Géza:

Blogger Géza 2013.11.17. 14:03:50

@Minorkavidor: Ezt te nézted be. Semmi nincs megcáfolva abból, amit bemásoltam. Ezek egy újságcikk pontatlanságai, amik nem érintik a lényeget. Illetve nyilván könnyen lehet helyreigazíttatni egy olyan általános mondatat, hogy "a céget nem fejlesztették", hiszen ha már vettek egy számítógépet, ezt el lehet adni "fejlesztésként". Ez a sajtóper nem támaszt fel egy halottat sem.

Minorkavidor 2013.11.17. 20:03:14

@Blogger Géza:

Azért bukott el a magyar nemzet 600 sajtópert Karas Mónika segédletével:))

2013.11.18. 08:23:39

@Tökönrúgott Feleségek: Én nem emlékszem arra, hogy valaha is ilyet mondott volna! Ezt mire alapozod nem tudom. Anticionisták az igaz, de ezt soha nem tagadták, viszont az anticionizmus nem egyenlő az antiszemitizmussal. Az anticionizmus az Izrael bírálatát jelenti, dióhéjban. Ezzel kapcsolatban elárulok neked egy nagy titkot, a zsidók között is rengeteg az anticionista, olyanok akik még Izrael létét is megkérdőjelezik. Így amit mondasz nem állja meg a huelyét!

to:rppapa 2013.11.19. 18:45:16

@Minorkavidor: Végre valaki a posztra is reagál. Vagyis az abban foglalt fogalmi zavarokra. Szegény posztíró azzal próbált figyelmet kelteni írása iránt, hogy Orbán nevét tette a címbe, ezután kellett valami ütős indítómondatot írnia, hogy tovább olvassák az írását. Az nyilvánvaló marhaság, hogy aki nem védi a környezetet, az nem lehet nacionalista, ezért kellett kitalálni azt a baromságot, hogy a nacionalista=hazafi. Ez sem magyarul, sem idegen nyelveken nem igaz!

to:rppapa 2013.11.19. 18:59:56

@Blogger Géza: Ha a RTóninak eszébe jut a MN olvasóiról szobrot állíttatni az adófizetők pénzén, azt rólad fogják megmintázni. Mindegy, hogy sorban elveszíti a sajtópereket, helyreigazítások sorára kötelezik, amíg minden egyes leírt mondatát nem kell külön-külön megcáfolnia, addig "a lényegben" igaza van. Olyan mint a Biblia. Számos sorát, történetét tételesen lehet cáfolni, de a lényegben igaza van :)

hidegchaco 2013.12.14. 15:57:38

" magyar természet- és állatvédelem megteremtőjének, Herrman Ottónak, és hiába nevezik el utcák, iskolák, közintézmények tucatjait róla"

Ha már ennyi mindent neveznek el e valóban nagyszerű emberről, akkor talán illene helyesen írni a nevét: Herman Ottó.
(Továbbá: "szakzsargon" és nem "szakzsargom", ahogy az egy másik posztban szerepel - a helyesírási hibák még akkor is hiteltelenítik az elkövetőt, ha amúgy az írás tartalma más megítélés alá esne.)


süti beállítások módosítása