Teendők az Unióból való kilépésünk előtt

2012.01.15. 11:01 - vancat

Mielőtt minden, Magyarország területén található EU-zászlót elégetnénk, és mielőtt - az egykor tényleg maoista, és valóban igazán visszataszító - Barroso elnököt tényleg tettleg akarnánk megfenyíteni, érdemes lenne néhány lényeges dologgal számot vetni.

Leginkább azzal, hogy az Európai Unió, amit mi most éppen véglegesen és végletesen meggyűlölni készülünk, az azért nemcsak stílustalan lumpenekből, kivénhedt bajkeverő Cohn-Benditekből, Brüsszelben rezsiző MSZP-sekből, gyakornoklányokat cserélgető és a magánrepülők adójának csökkentéséért lobbizó Schmitt Pálokból, a pornócsatornákat, a fogorvosukat, a kokainjukat is uniós forrásból fedező szarházi képviselőkből, apparátcsikokból és tanácsadókból áll.

Bár tény, hogy Európa még megmaradt dolgos polgárai, adófizetői - egyelőre - valóban kénytelenek ezt a szégyenteljes uniós elitet a versenyképességet rontó koloncként eltartani, de eközben azért akadnak fontos és szimpatkus törekvések, fejlesztések, porgramok, projektek az öregkontinensen.

Amelyeknek - sajnos - leggyakoribb közös jellemzőjük, hogy rendre és szisztematikusan, ráadásul egyre megalázóbb módon kimaradunk belőlük. Például: a Párizsból induló - és gőzerővel épülő - Európát keresztben átszelő nagysebességű vasút keleti végállomása eredetileg Budapest lett volna. (Ráadásul a projekt fő koordinátora egy kivételesen a munkájához is értő magyar politikus, Balázs Péter volt.)

Végül a néhány éven belül már menetrend szerint közlekedő nyugat-keleti nagysebességű vasút itteni végállomása csak Pozsony lesz. Miért? Azért, mert szart az egészre az elmúlt tíz évben minden magyar kormány - a mostanit is beleértve.

Vélhetően ugyanígy soha nem fog elérni Budapestre a hasonlóan nagyszabású, Lyon-Verona irányából, dél felől érkező nagysebességűvasút-projekt. Ennek egyik fontos leendő állomását, Velencét ma már nemhogy gyorsvasúton, de - száz év óta először! - semmilyen közvetlen vasúti összekötettetéssel nem lehet elérni Budapestről.

Van az Uniónak egy hangzatos nevű logisztikai projektje, amelynek jelenleg már a második üteme zajlik: úgy hívják,hogy Marco Polo. Lényege, hogy a folyamatosan növekvő nemzetközi közúti teherforgalom minél nagyobb részét átterelje a vasútra, illetve a rövidtávú tengeri, valamint a belvízi folyami hajózásra. Bár a legfontosabb európai vízi szállítási útvonal, a Duna kellős közepén fekszünk, mi ebből tökéletesen kimaradtunk. Miközben Franciaországtól Németországon át Bulgáriáig komoly logisztikai rendszerekre és technikai fejlesztésekre költhettek hajós, vasúti és egyéb vállalkozások uniós eurómilliárdokat - amelyek például lehetővé teszik, hogy alacsony vízállás esetén egyszerűen, gyorsan, hatékonyan, kisebb hajókkal is környezetbarát módon célba érjenek az áruk - addig nálunk még mindig a soha véget nem érő népi-urbánus vita mintájára zajlik a permanens vízlépcsővita.

Közben - szintén egyedüliként az unióban - a mindenkori magyar kormány olyan protekcionista adó- és járulékpolitikát folytat az - elvben - magyar tulajdonú kamionoscégek javára, hogy kész csoda: ezügyben nincsen még ellenünk európai versenyeljárás.

Közben a vasutat, a víziszállítást szétrohasztották, marginalizálták, annyira, hogy lassan nemcsak lemaradunk a vízi-vasúti uniós fejlesztésekből, de hamarosan már ha akarunk se fogunk tudni csatlakozni ezek egyikéhez sem.

Szóval csak arra akartam utalni, hogy mielőtt azonnali hatállyal elzavarjuk a halál faszára az Uniót csak azért, mert jelenleg azt valóban kifejezetten szemétláda, korrupt emberek és lobbicsoportok reprezentálják, érdemes lenne még néhány, hazánk számára is hasznos projektbe esetleg beszállni. Olyan műszaki, technológiai, környezetvédelmi fejlesztésekbe, amelyek majd akkor is jó szolgálatot tehetnek Magyarországnak, ha esetleg már az euró, az unió, Barroso bandája, Cohn-Benditék és persze nem utolsósorban velük együtt Martin Schulzék esetleg tényleg végleg eltűnnek a történelem pöcegödrében.

· 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr723548471

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Daniel Cohn-Bendit igazi arca 2012.02.06. 18:06:21

Először is azt a kérdést kell fölvetnünk, hogy létezik-e olyan, hogy Daniel Cohn-Bendit igazi arca? Az először Vörös Daninak nevezett, az 1968-as események során, természetesen messze tőlünk hírnévre szert tevő politikusnak zsidó felmenői voltak, édesa...

Trackback: Az euró másik oldala 2012.01.15. 18:36:54

Érdeklődéssel olvastam a No emisszió misszió legutóbbi posztját arról, hogy mit is kellene tennünk abban az esetben, ha tényleg ki akarnánk lépni az EU-ból. Mint mindig, most is a kommentek adtak okot arra, hogy elektronikus tollat ragadjak. Az első té...

Trackback: Mennyire vagy fanatikus? 2012.01.15. 17:46:44

Ott leszel a kormánypárti tüntetésen? Bezúznál kirakatokat? Gyújtogatnál? Ölni tudnál Viktorért? Meghalnál a Fideszért? Mennyire vagy fanatizálható? Felvonultál május elsején az átkosban? Ne legyenek illúzióink. Kormány mellett tüntetni diktatúrákban...

Trackback: Bencsik András életrajza 2012.01.15. 17:46:11

Nemzeti kaméleonunk, a 61 éves bajkeverő, a Békemenet egyik szervezője szinte minden pártnak felajánlkozott már, az MSZMP-től a Jobbikig. A lentebbi életrajz-sablonba feltöltött adatokból az is kiderül, hogy Bencsik Andrásnak legfeljebb egy OKJ-s tör...

Trackback: Zászlóégetési kiskáté 2012.01.15. 13:25:47

Sajnos a Jobbik Magyarországért Mozgalom honlapján a kiskáté nem tartalmazza a zászlóégetésnek, mint mozgalmi tevékenységnek a leírását, így hiánypótlóként leírom. Használja mindenki egészségére! Miért és hogyan égessünk szakszerűen zászlót? A

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kela-bá 2012.01.15. 15:53:08

@csokvaomány:
"Balogh Béla, újabb okos..." Okos nem okos ? Édekes. Valamikor nem hitték el, hogy a Föld nem lapos hanem gömb alakú. Sok mindent nem hihetünk,de attól még létezhet, vagy más mint amit hiszünk. Pld. a HARP időjárás módositó "fegyver" .
Ha Ön kiváncsi természetű ajánlom az alábbiakat :

- Youtube Hellow Eart Theory 3D HD Version hun
- Avatara-a magyarság szerepe 2012-ben.avi

További szép napot !

AutosVilli 2012.01.15. 15:54:09

@Schmitt Pál indián neve, Idegen Toll! Talá Ló!: Hát Orbán elvtársnak már a száján jön ki,de gondolom ezt már mindenki tudja.

S.O.Meone 2012.01.15. 15:54:38

@Tojglitojas: "világválságban"
a világ tud erről? :D
oszt akkor ami 80 éve volt, az mi volt? apokalipszis?

izé, vámunióról hallottál már? tudod, ami az EU előtt volt 92ig.
az bőven elég...
de közös politika, jog meg parlament meg brüsszel meg stb a lófasznak nem kell.

@Roy: harmadszor nem írom le...
az EU nem a befizetések, kiutalások egyenlegéből áll. ez 1 db szám.

"Szeretnék az én szintemen 200.000 forintot fizetni valakinek, és 1.000.000 milliót kapni ezért."
megcsinálhatjuk. cserébe eladhatlakkurvára, elveszem a lakásod, de te lobogtasd majd a csekket, és örüljél, hogy 200ra 1 misit kaptál.

S.O.Meone 2012.01.15. 15:55:26

@röhögő: tehát irigyelsz a fitymámért? meg is értelek :D

sárkányfő 2012.01.15. 15:58:10

@tass-tass:
Hát igen, a sportolók saját kiemelkedő teljesítményük, extrém munkájuk, sok év, évtized lemondása után jutnak el az olimpiai dobogó csúcsára. teljesen megéremlik az elismerést.

a fideszes sportolók azonban azért nyernek, mert közpénzből épített stadionban edzhetnek, a fidesz által épített pálya nekik lejt, és még doppingszert is kapnak a fidesztől.

mondom én cimbora: ne nézzd már hülyének a népeket. nem egy gyerkmesében vagyunk, hanem a fideszes vadkapitalista oligarchia valóságában, ahol kurvára nem érdekli a fideszes bárókat és nagyurakat sem a fair play, sem a sportszellem, sem pedig a nemzeti büszkeség és dicsőség. a pénzre hajtanak ennyi.
az állam feladata pedig a nemzet szolgálata és építése, nem pedig közpénzek államilag támogatott és intézményesített átsikkasztása a haveroknak, úgy hogy közben a markukba röhögve nyomatják a nemzeti blablát annak a kevésnek aki ezt még beveszi.

AutosVilli 2012.01.15. 15:58:12

@S.O.Meone: Pedig az Integrációban van a jövő,mindenképpen errefelé tart a világ.

atti.atti 2012.01.15. 16:01:06

Egyébként meg a másik dolog ,hogy a hibát mi magunkban is kéne keresni ,hogy ide jutott az ország ,nem az elmúlt 1,5év alatt, nem az elmúlt 8év alatt... Mi szépen jóval régebben szisztematikusan haladtunk oda ahol most tartunk, volt kisebb-nagyobb le és fel menet de az irány ugyanaz volt hosszú távon...

A magyar hajlamos mindig mást hibáztatni saját bajaiért...
A mostani helyzetünkben nem csak de nagy részt foglal el az a bizonyos 100napos program. kedves választók ,nem tisztem a szocikat védeni és nem is szimpatizálok velük de ha az átlag magyar nem arra hajlott volna ,hogy kevesebb munkával legyen több pénz, hogy az ország teherbíró képességét figyelembe nem véve követeljek magamnak dupla állami juttattatásokat, 10-en nem tudom hanyadik nyugdíjat ,fizetést stb. stb. , akkor nem ígérték volna és valósították volna meg azt ,de az embereknek erre volt igényük ,hát akkor most fizessük a számlát...
Van egy klasszikus már már közhely Széchenyitől ,hogy ,,minden nép olyan kormányt érdemel amit választ" Szerintem ezt minden kormány és minden oldalon álló ember nyugodtan magára veheti....
A másik ,hogy egy tipikus depresszív nép vagyunk ,mondanom sem kell ,hogy japán után itt a legnagyobb az öngyilkosok aránya a lakossághoz... Hajlamosak vagyunk úgy leírni az ország életszínvonalát ,hogy az 3.világbeli ,nem emberhez méltó stb. stb. ezeknek az embereknek ajánlom Bulgária tanulmányozását én nekem ott vannak rokonaim és volt szerencsém látni az átlag bolgár életvitelét, nem pedig azt amit a tengerparti szállóból látunk... pl. a kórházakban minden betegnek saját maga kell ,hogy vigyen ágyneműt, lepedőt... az átlag nyugdíj forintban 30.000 stb. stb.
Tök mindegy ki van hatalmon amíg az emberek gondolkodásmódja nem lesz normálisabb addig itt soha se lesz semmi!

S.O.Meone 2012.01.15. 16:01:11

@AutosVilli: aham. a jugoszlávok meg a szovjetek példája is mutatja :Da világ állandó körforgás. integráció után jön a széthullás

Roy 2012.01.15. 16:01:25

@S.O.Meone: Nem is kell egyszer se leírnod. Csak sajnálni tudlak.
A kapott pénz fejébe meg semmit nem vesz el az EU. A támogatásokat különböző beruházásokra lehet lehívni.
Természetesen az országnak is be kell szállnia ezekbe, ha jól tudom a beruházás bekerülési költségének 20 %-val.

atti.atti 2012.01.15. 16:05:08

Elég szánalmas mikor itt egyesek ezt a komoly dolgot Fidesz-Mszp párharcnak tolják el és szidják a másikat ,hogy milyen barom meg értelmetlen hülyeségekkel ócsárolják...

Ez a két párt és ha ők nem lennének akkor az utánuk jövő másik kettő is ugyanazt fogja kínálni amihez az embereknek fogadókészségük, igényük van!!!

Ne megint ezt a mindig más a hibás magyar mentalitást vegyük elő hanem magunkban keressük a hibát és orvosoljuk...

Attól ,mert Orbánt lecigányozod, Gyurcsányt meg lezsidózod nem fog semmi sem történni!!!
Ezért tartunk itt ahol....

röhögő 2012.01.15. 16:05:42

@S.O.Meone: Nem irigyellek, én nem őrizgetem formalinban mint te, én viselem. :-))

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 16:08:08

Es ki nem szarja le pl ezeket a vasutvonalakat?? Sokkal nagyobb dolgokrol van itt szo mint ezek...Arrol , hogy az orszag allampolgarai teljesen foldonfutova valnak-e es fuggove a nemzetkozi elit kenye-kedvetol. Az Eu es IMF a vilag penz elitjenek erdekeit kepviselik a vilag lakossaganak erdekeivel szemben.Vajon milyen fedezetre adjak pl az uj IMF hitelt? Mert nagyon mar semmit nem tudunk ajanlani nekik es fedezet nelkul nem adnak!, a foldeken es termeszeti kincseken kivul mast mar nem tudunk ajanlani. Mar az eddigi adossagot sem tudjuk fizetni, elobb utobb benyujtjak a szamlat es visznek mindent amit fedezetnek adott a kormany, foldeket, ivovizkeszletet stb. Es pontosan ez a celja a z IMF es EU hitelmaffianak!! Ellopni egy orszag javait sajat elitjuk reszere es fuggove, iranyithatova tenni a lakossagat. Ha nem lesz eleg allami fold majd kitalalnak uj adofajtakat a termofoldre , igy a gazdalkodok nem tudjak majd fizetni es elvesztik foldjeiket, ugyanugy mint a lakossag masik resze akiket szinten bepaliztak es lassan kitesznek a lakasaikbol. Ez az Europai Unio. Egy Europai diktatura megteremtesen faradoznak kiszolgaltatott berrabszolga osztallyal es az oket vezeto elittel. Ne vasutvonalakrol halandzsalj itt,megteveszto modon!

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 16:09:09

@Roy: emiatt nem kell fájjon majd a fejünk 2013tól!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.15. 16:13:09

Folyton sírunk, hogy nem vesznek komolyan minket, miközben mindent megteszünk, hogy ne vegyenek minket komolyan. Ha egy normális ny-eu-i ember felszáll egy MÁV vonatra (1 óra késéssel), akkor az azon uralkodó viszonyoktól elborzad. Bohócország!

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 16:15:49

@roby5: édes istenem mennyi marhaságot hordasz össze..:(

preddy 2012.01.15. 16:18:14

@S.O.Meone:

Hány millió, tényleg koldus országa voltunk, mior önállók voltunk?
Hány millió magyar tántorgott ki a világ minden részébe, mert csodás mezőgazdaságunkból nekik nem jutott?
Közgazdász! Fuck your diploma....

preddy 2012.01.15. 16:20:10

@roby5:
Munkáról - hallottál már?

AutosVilli 2012.01.15. 16:20:29

@roby5: Te hülye vagy, bottal ütöttek hogy hitelt vegyél fel?Senki nem kérte hogy vegyél fel egy hitelt ,ja hogy a szomszéd új autó új lakás,új plazma,megmittudomén-re irígyvagy,akkor megérdemled ha felvetted,fizessed is,elkölteni jó volt ,de fizetni már nem.

S.O.Meone 2012.01.15. 16:25:19

@preddy: "Hány millió magyar tántorgott ki a világ minden részébe, mert csodás mezőgazdaságunkból nekik nem jutott?"
azok a 'galíciai jöttmentek' miatt tántorogtak ki. ajánlom bartha és egán munkásságát a témában te majom

mendson 2012.01.15. 16:25:37

@S.O.Meone: Emlékeztetnélek, hogy a csatlakozási szerződést az első fidesz kormány tárgyalta le és irta alá.Beleértve az földvásárlási moratórium olyan rövid határidejét, hogy a Medgyesinek kellett kikönyörögni az első határidőmódosítását.Azóta már volt vagy három.

S.O.Meone 2012.01.15. 16:27:44

@Roy: "A kapott pénz fejébe meg semmit nem vesz el az EU. "
nem hát, a piacaink nem tényezők :D

AutosVilli 2012.01.15. 16:30:40

@mendson: Emlékezetük annyi mint az aranyhalnak!

preddy 2012.01.15. 16:31:59

@S.O.Meone:
Ne ajánlgass hülyeségeket!
Nem vagy elég egyedül?
Apropó, vetted vagy loptad a diplomád? Pali haveroddal...

the cat 2012.01.15. 16:39:40

Nagyon fontos gondolatot feszeget ez a poszt: azt, hogy nem szabad a dolgos és kreatív európaiakat azonosyítanunk azzal a kommunista, liberélis, zöld, konzervatyív söpredékkel, amely Európa hátán felkapaszkodva az emberek adóiból rezsizik, parancsolgat és hülyeségeket képvisel.

the cat 2012.01.15. 16:41:03

@roby5:

Elég sokan nem szarják le a nagy sebességű vasutakat. Lényegében rajtunk, Magyarokon kívül senki -:)

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 16:42:56

@mifolyikittgyöngyösön??: Marhasag, igen, a tajekozatlan vagy egyoldaluan tajekozott embereknek mint valoszinuleg te is:)

S.O.Meone 2012.01.15. 16:44:33

@mendson: aham...és a mezőgazdasági támogatások 25%-osságát is ők tárgyalták le te piripócsi sakk-klub kabalafigurája, te sötét paraszt...

@preddy: hülyeségeket, mi?
egánt zsidó uzsorások megbízásából le is lőtték.
azok a milliók a görény zsidó haverjaid miatt kénszerültek a kivándorlásra. igen népszerű volt az apádról elnevezett intézmény, a 'felesmarha'.

preddy 2012.01.15. 16:45:09

@roby5:
Izmod helyett az agyad gyúrhatnád, nem válna hátrányodra...

preddy 2012.01.15. 16:45:56

@S.O.Meone:

Nem volt jobb dolgod az OPNI-ben?

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 16:46:35

@AutosVilli: Ki mondta neked , hogy hitelt vettem fel? En a magyar lakossag altalanos helyzeterol irtam. Te beteg vagy:)....

preddy 2012.01.15. 16:47:56

@roby5:

Arra, hogy nyersanyagban szegény ország lévén, csak a munkánkra támaszkodhatunk.
A parlagon heverő termőföldet meg ne féltsd, legyen csak azé aki megműveli...

gatto nero 2012.01.15. 16:48:07

@bebe tv:

Hiába kaptunk négyszer annyit vissza, mint amennyit befizettünk. A pénz többsége elment korrupcióra, másik része pártfinanszírozásra + hülyeeségekre és hát alig maradt normális, jövőbemutató dolgokra.
Jó példa a posztíró által említett Marco Polo program.
Abból szerintem egy fillért sem tudtunk lehívni.

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 16:49:31

@AutosVilli: Ezek szerint amit osszehordtal, azt sem tudod mi az az IMF hitel. Azt nem a lakossag veszi fel hanem a kormany. ....

calmfacts 2012.01.15. 16:50:03

@libsi feri

Segíts, kérlek olyan statisztikát és/vagy legalább hiteles becslést találni, hogy a Magyarországnak kifizetett EU támogatások hány %-át kapták meg hazai kis és középvállalkozások és hány %-át külföldi nagyvállalatok?

Ezen kívül érdekelne még a következő hiteles alapokon nyugvó adathalmaz is:
Mennyit kerestek a –jó részük osztrák- kereskedelmi bankok a Carry Trade-en alapuló deviza alapú hitelezésen? Tudod? Bankként úgy tettek mintha Svájcból felvennének hitelt 1%-on, 4%-on odaadják a magyaroknak úgy, hogy minden kockázatot, az árfolyamváltozásét is a hitelfelvevő vállalja és a szerződéseket a hitelnyújtó egyoldalúan változtatja. Közben valahogy az MNB - EUs segítséggel vélhetően- segít magasan tartani a forint kamatlábát, hogy „érdemes legyen” felvenni a devizahiteleket?

Azt is mutasd ki lsz. egy táblázatban, hogy Magyarország IMF tagsága óta évente mennyi hitelt vett fel, mekkora kamatra, mennyit törlesztett a felvett hitel kamataiból és tőkéjéből és mennyi van még hátra?

A posztolótól pedig azt szeretném megkérdezni, hogy mekkora hányadban vesznek részt az európai vasúti szállításban a MÁV mozdonyai és a Magyarországon áthaladó szállítmányozásban hány százalék a MÁV és a hány százalék a külföldi vontatás aránya az áruszállítás területén?
Talán azt is meg tudja mondani a posztoló, hogy az 1 km-re eső vasút korszerűsítés mondjuk 120km/h -ás szakaszokra hány forintba került Magyarországon és a felújítási EUs pénzeket mely vállalatok kapták meg 1990 óta?

Talán azt is elmondhatná a vasútért aggódó posztoló hogy a felújított MÁV szakaszokon miért kell, kellett a MÁV-nak évek óta elavult német/osztrák vasútbiztonsági technológiákat alkalmaznia az EU-ban jellemző árak többszöröséért és miért kellett teljesen inkompatibilis technológiákat bevonnia a különböző „felújított” szakaszokon? Kinek az érdeke lehetett, Magyarországé?

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 16:50:49

@preddy: Igen, legyunk berrabszolgak a sajat orszagunkban , gratulalok....

nagyfeszültség 2012.01.15. 16:51:51

@calmfacts:

Inkább mond el, vagyis írd le nekünk te.
Én sem tudom miért, de kíváncsi lennék rá....

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 16:52:21

@gatto nero: öö..de talám erről nem az eu tehet,hogy ellopták,nem?

preddy 2012.01.15. 16:53:38

@roby5:
Hülyeség ez a bérrabszolgaság....
Puhítsuk a marhahúst a nyereg alatt?

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 16:54:17

@preddy: Rendben ha mar szemelyeskedni akarsz. Az agyamat is gyurtam. Felsofoku egeszsegugyi vegzettsegem van. Ezen kivul rehabilitaios sportedzoi kepesitesem. Hollandul es angolul beszelek. Te viszont, gy latom, nagyon sotet ember lehetsz a kommented alapjan.

preddy 2012.01.15. 16:54:46

Olyanok itt sokan az EU-val, mint régen a téesszel meg a gyárral: sokat hallották, hogy a tiéd, oszt haza akarják vinni!

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 16:55:55

@preddy: "'Hülyeség ez a bérrabszolgaság....
Puhítsuk a marhahúst a nyereg alatt?""
Nem vagyunk egy szinvonalon. Tajekozatlan vagy, igy veled errol beszelgetni is kar.

preddy 2012.01.15. 16:56:18

@roby5:
Nem akartalak bántani, bocs, csak elszállt az agyvizem! :-(
Egyszerűen nem szeretem a mirigyekkel történő gondolkodást!

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 16:57:45

@roby5: a diplomának mi köze van az intelligemciához?
Mindössze annyit jelent,hogy végigseggeltél egy főiskola/egyetemet,mellesleg egy olyat,amit a világon sehol sem ismernek,futottak még kategória..

MACSKANŐ 2012.01.15. 16:57:49

Elgondolkodtató poszt...

Prussia 2012.01.15. 16:58:01

@S.O.Meone: Remélem 1x lehetek még diktátor olyan hülye emberekkel körülvéve mint te.Tökéletes uralkodás lenne.

Süt belőled a butaság az írásaid alapján.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 16:58:30

@roby5: mit jelent a bérrabszolga?a munka szerinted szégyen?te mi a faszból élsz??!!!

AutosVilli 2012.01.15. 16:59:27

@roby5: Nem igaz hogy nem látod mi a baj ma magyar országon. Az emberek azért panaszkodnak,mert hitelt kell fizetniük,az átlag ember le se szarja hogy IMF és társai mit csinál,csak azt látják hogy a szuzukira felvett 3milla már 6millára rug. Barom vagy ha azt gondolod,hogy egy olyaN ORSZÁGBAN ahol az emberek fele el se megy szavazni hamar megváltozik valami.

Bambulka 2012.01.15. 17:01:46

Csak egy kérdésem van ezzel az egész marhasággal kapcsolatban: akartok megint Hegyeshalomnál sorban állni ? Esetleg Komáromnál ? És ha Románia 1-2 év múlva belép a Schengeni zónába, akkor a román határon is - az EU-ba való belépésre ?

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 17:03:53

@preddy: Nem mirigyekkel gondolkodom. NEm a manipulalt tomeg mediabol tajekozodom bar azt is elolvasom, osszehasonlitaskent. Ezen kivul angolul es hollandul is sokat olvasok , politikarol, gazdasagrol, fizikarol stb... szoval melle lottel nagyon az izomagy szovegeddel. Viszont ha nem tudod, hogy a vilagban es az orszagban mi mert tortenik valojaban, megelegszel a feluletes, manipulalt magyarazatokkal es azt szajkozod akkor nincs kapcsolodasi pont egy beszelgeteshez.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.01.15. 17:03:59

@Kara kán:
Ennek címe: "2012 várható eseményei"

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 17:04:45

@AutosVilli: Ilyen hozzaallassal biztos nem fog valtozni semmi sajnos....

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 17:06:15

@Bambulka: hülyeség ezen agyalni,nem fog bekövetkezni.

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 17:11:31

@AutosVilli: "'az átlag ember le se szarja hogy IMF és társai mit csinál,csak azt látják hogy a szuzukira felvett 3milla már 6millára rug."" Szerinted ha a kormany egyre tobb hitelt vesz fel azt vegul ki fogja megfizetni?? A TE adodat fogjak emelni es RAD fognak majd kivetni egyre nagyobb es ujabb adonemeket! Gorogorszagban pl lecsokkentettek szinte a felere az emberek fizeteset hogy az orszag altal felvett kolcsonoket visszafizessek!! Ha te nem veszel fel szemly szerint hitelt akkor is iszod a levet es fizeted majd az egyre nagyobb adokat az egyre kisebb es kevesebbet ero fizetesedbol. Hat ez az osszefugges.

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 17:16:04

@mifolyikittgyöngyösön??: A diplomanak nem sok koze van az intelligenciahoz. Masnak valaszoltam . Ahhoz nem kell diploma hogy az ember megprobalja megerteni a vilag osszefuggeseit. De egyebkent mi az amit a vegzettsegemrol irtal? Hogy futottak meg kategoria? Es a vilagon sehol nem ismerik? Erdekes mert en Amszterdamban, Hollandiaban vegeztem es ott ismertek:) Es koszonom, eleg jol meg is elek belole.

the cat 2012.01.15. 17:17:29

@Roy:

Csak sajnos az EU-tól jövő pénz korrupc ióra, pártfionanszírozásra és hülyeségekre
(kutyawellness stb) megy el és csak töredéke hasznosul értelmes dolgora.

Kamazszutra 2012.01.15. 17:17:41

lol Roby5. Tehát Görögországban a felét keresik az emberek a korábbi bérüknek? Akkor a minimálbér már nem 800 EUR, hanem csak 400 EUR.... :D
Emlékeztetnék mindenkit, nálunk 240 EUR körül mozog ugyanez az érték csőd nélkül :D

S.O.Meone 2012.01.15. 17:17:43

@preddy: de, ott még gyógyszerezhettelek is titeket :D

@Prussia: jól van napoleon

AutosVilli 2012.01.15. 17:26:54

Nem baj már csak 3 generációnak kell kihalnia,hogy az országunk,végre normális keretek között kezdjen el működni.

S.O.Meone 2012.01.15. 17:32:34

@AutosVilli: így van. addigra kihaltok.

midnight coder 2012.01.15. 17:36:03

@Kamazszutra: Az, hogy a görögöknél mi lesz, ha beüt a frász, a fene se tudja. Az EU mindenesetre jó sokáig fogja őket finanszírozni, csak azért, mert a legfőbb hitelezőik francia bankok. Azaz, ha a görögök buknak, akkor a francia bankrendszer is bukik - és vele az egész EU pénzügyi rendszere. Ezért mentik a görögöket - más kérdés, hogy az oda beöntött pénzzel csak késleltetik az elkerülhetetlent. A görögök soha, egyetlen percig sem teljesítették az euróövezethez csatlakozás feltételeit - csak akkor ezt elnézték nekik. Pedig hiba volt, ahogy az egész euróövezet létrehozása is a jelenlegi formában - sőt, az egész EU létrehozása a jelenlegi formában. Nem lehet különböző kultúrájú, társadalmú, és főleg gazdaságú országokat így egybeterelni, mert előbb utóbb a más-más irányba húzás buktához vezet. Hosszú távon vagy a teljes önállóságnak van esélye, és az egész EU bukásának, vagy egy olyan uniónak mint az USA - azaz egy ország, egy gazdaság, egy nyelv, egy kultúra. Vagy mindkettő, azaz lesz egy EU, benne pár ország aki lassan összehozza ezt, és leszünk mi a periférián.

komplikato 2012.01.15. 17:39:18

@S.O.Meone: "jól van birka, tehát EU vagy hátranyilazűs ez etelközben, ez a két alternatíva van :D
addig kéne ütni a magadfajtát, amíg mozog...amíg mozog."

Lol. Fikázod, hogy szerinte ez a két választás van, közben kiderül, hogy általad ismert egyetlen módszer mindenki más elleni erőszak aki nem veled ért egyet ... a miben is????

S.O.Meone 2012.01.15. 17:40:50

@Miért sunnyogsz Schmitt copy Pál, ezzel beismered?:

érdekes: nem vitatom. pajának keresni valója sem lenne a KE pozícióban, ez alap minden ideológiától függetlenül. csak azért nem lehet a legrosszabb, mert volt egy göncz patkány árpád is.

de: innentől ez evidens, hogy ez része az ország elleni támadásnak. igen, a világunk úgy működik, hogy ha lebuksz, akkor menjé.

mert annyira álszentek vagyunk: a diplomásoknak csak egy része, aki tényleg tudós, kutató, ül a laborban, a többi lop.
most meg mivel is vádolja ez az irat schmittet? hogy diplomata? hogy úgy működött, mint az összes többi? :D
NOB alelnöknek jó volt sok évig?

szal ugyanmár, schmitt nem ezért alkaltmatlan, nem ezért kéne elhúznia. hanem úgy emberileg igen könnyű súlyú ehhez a pozícióhoz, mint eddig az összes előd. tudom, hogy jelképes poszt, de miért bohócokkal, idiótákkal, vagy patkányokkal kell 'feltölteni'.

mazolika 2012.01.15. 17:42:50

@S.O.Meone: Haha, persze mondj egy olyan országot, aminek a médiatörvénye szóról-szóra megegyezik a miénkkel. Az ördög a részletekben rejtőzik, kedves Watson :)

Például vegyük a bankadót. Miután mi megcsináltuk, fél európa követte a példánkat, mégis, minket vettek elő. Ez milyen már, nem? Az imeprialista világkormány elnyomó rendszere mozgásba lendült, ugye? Nyilván attól a kis különbségtől eltekintünk, hogy máshol
1. a bankokkal egyeztetve
2. nem a mérlegfőösszegre, hanem a profitra kivetve
3. nem visszamenőlegesen
vetették ki. Akkor nálunk miért is akadtak ki, hiszen mi is PONT ugyanígy jártunk el! Ja, mégsem :) Mint mondtam az ördög a részletekben rejtőzik.

Rengeteg jó elem is van benne, pl. maximalizálja a bűnözéssel kapcsolatos hírek mennyiségét, a magyar zenék arányát növeli a rádióban, stb. Ezt senki sem kifogásolta.

Csak azt, hogy azok az elemek, amelyek veszélyesek lehetnek. Igen, minden egyes veszélyes elem megtalálható egy-egy ország médiatörvényében. És mondj egy országot, ahol az ÖSSZES megtalálható. Jé, csak nem mink vagyunk az egyedüliek?

S.O.Meone 2012.01.15. 17:48:59

@Kompli: a fejébe veri a tudást is egy erőszakos kifejezés, ugye? :)

a lényeget sikerült megragadnod: tehát, EU vagy hátranyilazás az etelközben, esetleg egy megengedőbb szkenárió szerint északkorea az összes lehetséges alternatívánk, avagy EU vagy éhhalál?

S.O.Meone 2012.01.15. 18:01:18

@mazolika: tehát csak olyanunk lehet, ami szóról szóra u.az, és mindent csak úgy csinálhatunk, ahogy egy másik nyugati tagország már megcsinálta.
mennyi legyen a követési távolság? 10év?20?

bankadó ügyében nekünk kellett volna sipitozni, hogy miért nem olyat vezettek be, amilyen nálunk már volt :)
1.kéne egy kis alamizsna uram
2.egy banknál a profit humbug, a mérlegfőösszeg a lényeg.
3.megvárják míg eltüntetik a profitot

aham, tehát van egy lista, amin rajta vannak a veszélyesnek minősített szabályok, amit a...kik is állítottak ösze? honnan? mi alapján? mi a végerdmény? :D
eriggyémá innen a hülyeségeddel

tegnapi sztori: egy kinti újságíró csinált egy riportot az országról, de ment neki orbánnak meg az országban, hanem objektív volt. főszerkesztő"konrád, heller meg dalosnem megmondták, hogy ez az orbán viktor egy veszélyes ember? írja át, vagy nem megy adásba.

és ti ugattok? :D

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 18:04:49

@S.O.Meone:
" tegnapi sztori: egy kinti újságíró csinált egy riportot az országról, de ment neki orbánnak meg az országban, hanem objektív volt. főszerkesztő"konrád, heller meg dalosnem megmondták, hogy ez az orbán viktor egy veszélyes ember? írja át, vagy nem megy adásba."

ja, persze.sokat nézed a minimaxot nem,faszparaszt.

S.O.Meone 2012.01.15. 18:08:08

@mifolyikittgyöngyösön??: "ja, persze.sokat nézed a minimaxot nem,faszparaszt."

jah, anyád olvasta fel a futrinka utcában, mikor a csiga biga és batkamanó közben brékin nyúz volt. a faszparasztot meg már elsütöttem korábban. pont neked? nem emlékszem, sokan vagytok :D

S.O.Meone 2012.01.15. 18:09:14

@mifolyikittgyöngyösön??: jah,egyébként a célpontban volt, és hát ugye hírtv-n még a pontos idő is hazudik.láttam is az újságírón, hogy hazudik...jah, az a francia volt,aki csúnyát írt zorbánról.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 18:12:49

@S.O.Meone: persze,anyádat sütütted el,te kutya,na takarodj mert kettéhugyozlak te szargeci.

Brix 2012.01.15. 18:17:25

@roby5: Neked van egy csomó tévképzeted a gazdaságról! Először is szögezzük le: egy globalizált, tőkés, világgzadasági rendszerben élünk, ahol egy ilyen kicsi,
ásványkincsekben szegény, tőke hiányos, legszegéynedett országnak az EU és IMF ellenes magatartás csak árt, mint használ. AZ EU-n belül Magyarország a 3.ik legjobb nettó pozíciókkal rendelkezik, ha a nettó eu-s támogatásokat nézzük. A magyar GNI 3,1%!!! teszik ki. Ez egy óriási összeg
Lehet kilépni ebből a közösségből, onnan ahova minden kinti ország foggal-körömmel menne befele. DE a külföldi tulajdonosok akkor is itt maradnának ,hiszen övék a feldolgozóipar 60-70%-a ami a nemzeti jövedelem legjelentősebb részét adja. Az ország be van ágyazva a tőkés világgazdaságba és ezen nem lehet változatni. Az EU még mindíg egy olyan lehetőség, aminél nincs és nem is lesz jobb Magyarországnak. Ha pl nem lenne szabad munkavállalás az eu-s országokba, és hazaküldenék a kint dolgozó közel 100 ezer magyart akkor mi lenne? Mi lene ha bevezetnék a vámot a magyar mezőgazdasági termékekkel szemben? Az EU-n kívül nincs Magyarországnak reális alternatívája. Az IMF egy más kérdés.... Nem nekik van rá szükségük hanem nekünk rájuk. Pillanatnyilag a külföldi befektetők nem veszik meg az államkötvényeinket és még 7-9-10%-on sem nagyon hajlandók finanszírozni az országot, Az IMF ad 5 % körüli kamatra. Ha kell, akkor ők szabják meg a feltételeiket, és nem a hitelfelvevő Magyarország. Tárgyi fedezetet nem kérnek. Olyan már nem is nagyon lenne... Az államnak már nincsenek birtokában olyan privatizlhato vagyonok amelyek 15-20 milliárd eurót érnének.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 18:20:31

@Brix: ne haragudj,de a külföldön jelenjeg dolgozó magyarokat egyáltalán nem biztos hogy hazaküldenék,sőt!Aki már kint van,szinte biztosan nem,és az únió előtt is dolgoztak kint magyarok.Pl németországban ? török dolgozik?ők uniós polgárok??

AutosVilli 2012.01.15. 18:23:34

@Brix: ez így van. Aki azt gondolja hogy az eu nélkül, "kína,ruszkik,stb" nem használna ki jobban az téved.

nemecsek ernő áruló 2012.01.15. 18:31:14

Azt a k***vaistenit! Ilyen elvakult szélsőbalos szöveget.... Jesszus! Szerintem költözz Kazahstánba! De tényleg! Jobb lesz ott neked!

S.O.Meone 2012.01.15. 18:36:27

@mifolyikittgyöngyösön??:DDD mi van veled sanyikám, tán rosszul vagy?

S.O.Meone 2012.01.15. 12:59:18
te másik faszparaszt.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 18:39:15

egy szó mint 100 ha vona "kiafaszom" gabika ki akar lépni az unióból,költözzön Kazahsztánba.Még arepjegyet is összedobjuk neki,feltéve,ha nem tér vissza..

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2012.01.15. 18:42:39

@Brix: Az relativ , hogy kinek van tevkepzete a gazdasagrol. Nem vagyok kozgazdasz csak a vilag osszefuggesei erdekelnek. Ebben a jelenlegi globalista gazdasagi vilagrendszerben azoknak van tevkepzetuk szerintem akik azt allitjak, ez mukodik mert lathatoan egy zsakutca a vilag polgarai szamara . Persze, mukodik egyeseknek, igen. Annak a nemzetkozi bankar elitnek akik a nemzetek vagyonat atcsoportositottak sajat magan vagyonukka. Ebben nagy szerepet jatszott jatszott a hitelezes mind maganszemeleyek mind nemzetek szamara. igy fuggosegbe dontve mind az egyes allamokat mind lakossagukat. Ahogy Amsel Rotschild fogalmazott :Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws. (Adjatok hatalmat egy orszag penze folott es nem erdekel ki irja annak torvenyeit) Ez van jelneleg: a nemzetkozi penz elit diktal a kormanyoknak , kozvetve ok iranyitjak mar a vilagot. Olvasd el Orwelltol az 1984-et, vagy Huxleytol a Szep Uj Vilagot es talan megerted mi van keszuloben.

S.O.Meone 2012.01.15. 18:49:21

@mifolyikittgyöngyösön??: oszt majd azt te döntöd el te cigaretta? költözz ez ejuba most. sztem ha bemész a jobbik pártközpontjába, hogy referenciákkal igazolhatóan egy mocskos hazaáruló libbant senkiházi vagy mindenféle hazafias érzület nélkül, és egy népliget-bécs buszjegyért cserébe hajlandó vagy aláírni, hogy a büdös életbe nem teszed be a lábad az országba.

röhögő 2012.01.15. 18:49:22

@mifolyikittgyöngyösön??: Csakhogy abban a pillanatban kvóta alá esnek.

S.O.Meone 2012.01.15. 19:01:41

@mifolyikittgyöngyösön??: írj nekik emailt, és linkeld be a blogot.
sztem még a barikádban is lesz egy cymlapos riport veled: a hazaáruló elhagyja az országot. az új gárda fog kikísérni a pályaudvarra és Zagyva György Gyula fogja vinni a bőröndödet.
nagy ünnepély lesz, remélhetően sok társadat arra késztet majd ez a bátor elhatározásod, hogy kövessenek téged.
sztem egy népliget-bécs buszjegyet simán megér, hogy elhúzzatok a picsába.

"@röhögő: az mit jelent?"
pártiskolában nem mondták? :D
na majd röhögöelftás kitanít, figyejjé.
olyasmi, mint a húcconnyósmillyiórománmunkavállyalyó

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 19:28:05

@S.O.Meone: nem szeretnélek megzavarni a gondolatmenetedben,isten ments,de a hazaáruéást mi a jó anyádból is köetkeztetted ki,drága barátom,te szarfaszú csicska?

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 19:34:51

@S.O.Meone: egyébként legalább annyira én döntöm el hogy hova utazzon,mintahogyan vonasutyerákgabika,hogy kilépjünk az únióból..

S.O.Meone 2012.01.15. 19:43:12

@mifolyikittgyöngyösön??: előbb tartottad jó ötletnek, hogy egy népliget-bécs buszjegyért cserébe a jobbiktól,örökre itthagynál minket. ez nekem elég bizonyíték.

persze, hogy te döntöd el, te tartottad jó ötletnek.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.15. 19:50:40

@S.O.Meone: ja,és akkoor aki külföldre utazik,az hazaáruló?!
ezt nem igen tudom összerakni,de mindegy.
Elmondok neked egy kis történetet.
Itt.Magyarországon,amikor a szakmámban próbáltam elhelyezkedni,a munkahelyek mindenféle engedélyeket,papírokat követeltek,bizonyítvány,tajkártya,vérképlet,iqteszt,motivációs levél,erkölcsi bizonyítvány,istenfasza,aztán amikor elkezdek dolgozni kiderül hogy minimálra vagy bejelentve,többi okosba..szar körülmények,se munkaruha,se étkeztetés,lófasz.
Míg a rohadt kizsákmányoló,undorító Svájcban semmilyen papírt nem kértek,skype-on lezajlott az állásinterjú.Előre küldött munkaszerződés,(nem árulok zsákbamacskát ha elárulom a hazai fizetés 10xese..)
Fizették a kiutazást,mindent.Álom körülmények,mossák a ruhád,napi 2x étkezés,ingyen nyelvtanulás,stb.
Otthonmeg az átbaszás.

Brix 2012.01.15. 19:57:08

@roby5: A kapitalizmus komparatív előnyökre alapuló gazdasági rendszer. A működését nem most találták ki hanem évszázadokkel ezelőtt. Ebben a gazdasági redszerben a gazdasági érdekek működtetnek mindent és természetesen a gazdagok a tőkés elit és a technológia és tőke birtokos országok nyilván jobban járnak ebben a függőségi rendszerben, viszont működőképesebbeet még nem találtak ki. Menj el DK -Ázsiába és nézd meg, a kapitalizmus köszöni szépen jól van. Persze, a társadalmi különbségek nem nagyon csökkennek, de már nincs éhezés és egyre több ember lép be a középosztályba. Az hogy a rendszer nem működik jól, inkább csak Európában látszik így. A fejlett államok azért adósodtak el mert nem tudták tovább fenntartani a jóléti államot, csak mindíg újabb és újabb hitelek árán. A romló demográfiai mutatókkal rendelkező, irreális jólétben élő európai társadalmat ízekre szedték a globális gazdaság erősebb versenyzői. Az USA hitelválság is azért robbant ki, mert mindenki erőn felüli életszínvonalat akart elérni, a bankok csak megfeleltek ezeknek a társadalmi igényeknek

mazolika 2012.01.15. 21:35:25

@S.O.Meone: Személyeskedünk, személyeskedünk dr. Watson? :)

alien 2012.01.15. 23:12:33

@S.O.Meone: idióta te vagy mert semmilyen érved nincs mi pedig nem vagyunk nettó befizetők, az eu ott meg azok pénzét költi próbálj gondolkodni hogy lesz nekünk jobb egyedül egy csonka országban vagy az eu részeként? vagy te mennél az oroszokhoz lehet hogy az nem lesz jó? ne itt trollkodj, hanem gondolkodj tudom nehéz

mendson 2012.01.16. 08:17:08

@S.O.Meone: Nem 25% és igen azt is ök.Egyébként meg légyszives a személyeskedést mellőzd.Én sem irogatok ilyet.Tájékozatlanságod nem jogosít fel semmire és ezért ne másokkal személyeskedj.

preddy 2012.01.16. 10:34:44

@roby5:
Kedves roby5! Ha érdekel a gazdaság, mint mondod, akkor egy kis gondolatmenet! Mire támaszkodhat egy ország, amelynek nincs nyersanyaga csak földje? Elsősorban tudásra, amihez megfelelő oktatási rendszer szükségeltetne, másodsorban a földre, a mezőgazdaságra, ahol szemléletváltásra, no meg becsületes munkára lenne szükség, végül, de nem utoljára a turizmusra, ami házhoz jövő import.
Egyik sem működik felvevő piac, azaz az unió nélkül...


süti beállítások módosítása