Stohl igazi példakép lett

2012.03.10. 11:07 - vancat

Felelőtlenség lenne abban állást foglalni, hogy a notórius gyorshajtó, részegen vezető és drogozó Stohl András esetében megtette-e javító, nevelő hatását a fél év fogházbüntetés. A látszat - amely ha nem is gyakran, de azért néha csalhat - egyébként azt mutatja, hogy abszolút nem, hiszen ugyanaz a pofátlan, cinikus, erőszakos és nagyképű ember lépett ki néhány nappal ezelőtt a Kozma utcai börtön kapuján, amilyen hat hónappal ezelőtt belépett a Nagy Ignác-Markó utcai börtön ajtaján.

Sebaj, Stohl most már kénytelen lesz vigyázni a részegeskedéssel, száguldozással, beszívva, berúgva lövöldözéssel, mert az bizonyos: még egyszer nem fogja ilyen enyhe protekciós ítélettel megúszni, ha ott folytatja, ahol abbahagyta. És persze az is valószínű: még egyszer nem lesz olyan szerencséje, hogy ilyen védett, "jó társaságban" töltse az ítéletét.

Annyi viszont bizonyos - és szégyenteljes: környezetére, baráti körére a legkevésbé sem volt javító, nevelő hatással az ítélete. Egyenesen elképesztő, hogy neves művészek, mint például Bodrogi Gyula, közpénzen, komoly állami intézményt irányítók, mint Alföldi Róbert sem képesek sittes haverjukkal kapcsolatban disztingválni. Miközben még le sem zárult a drogos, ittas gyorshajtása miatt megnyomorított idős ember gyógyulása, ezek már meg is kezdték Stohl hányingerkeltő ajnározását.

Bodrogi például már alig várja, mikor vadászgathat újra Stohllal, akiről köztudott: megszámlálhatatlan alkalommal és helyen randalírozott és lövöldözött részegen, beszívva, fegyverrel a kezében. Alföldiék már azt szervezik, mikor állhat újra közszolgálatba Stohl a Nemzeti Színháznál, miközben egyelőre egyrészt csak feltételesen bocsátották szabadlábra, másrészt még meg sem kezdődött az a polgári per, amelynek során, reméljük, kénytelen lesz legalább részben kompenzálni áldozatának az általa okozott szenvedéseket.

A legnagyobb baj pedig az, hogy Stohl példája nyilván ragadós: ha egy társadalom azt látja, hogy igazi, hamisítatlan sztár lehet egy efféle figura, akkor mások számára is vonzó életpályává válhat Stohlé, ráadásul az ő - elvitathatatlan - színészi tehetsége nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr614301559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

the cat 2012.03.10. 17:57:59

@mrbloodbunny:

Ráadásul olyan jó helyekre tették, hogy sajnos nem akadt emberére: mondjuk egy éltfogytos kancigányra. Ez a fogházbüntetés hátulütője, tiszta lazaság, ahelyett, hogy megbaszták volna azt a kurva seggét.

mandro 2012.03.10. 17:58:03

Kedves Vancat!

Íme láthatod, hogy nem pusztán a "nagy nevek" rajonganak egy ilyen korcs színészért!
Emberileg nulla, színészként szintén, az meg ne befolyásoljon, hogy Alföldi hogyan viszonyul eme "művészhez"!

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.10. 18:00:07

Csak gratulálni tudok a cikk írójának! Valóban vérlázító, ahogy ezt az embert kezelték!

nagyfeszültség 2012.03.10. 18:00:28

@the cat:

Vagy legalább került volna egy kis időre olyan kiszolgáltatott helyzetbe, mint azok, akiket a drogos, részeg gyorshajtásaival és a büdös vadászataival veszélyeztet.

gatto nero 2012.03.10. 18:01:53

Nyugtassatok meg: ugye Stohl többé nem vezethet autót, nem vehet a kezébe (legálisan) fegyvert, nem lövöldözhet állatokra és nem dolgozhat közalkalmazottként
a Nemzeti Színházba?

venszivar 2012.03.10. 18:04:08

@gatto nero: Egyik "pontba" SEM tudnálak megnyugtatni !!!

Gyermekláncfűrész 2012.03.10. 18:05:28

@MACSKANŐ:
Nem. Stohlra olyan büntetést kell kiszabni, mint bárki másra./már múlt idő/ Ez olyan volt. Ha pedig úgy érezzük hogy ez a büntetés kevés, a bírói gyakorlaton és törvényeken kell szigorítani.

rug82 2012.03.10. 18:07:31

@gatto nero: Sajnos IGEN: Az ilyen férgek továbbra is azt híresztelik magukról, hogy szinészek - rajtunk áll vagy bukik, hogy ezt el is hissszük...

the cat 2012.03.10. 18:07:32

@Káposztakukac:

Szrintem te vagy Stohl és megint be vagy baszva - vagy valami szar felütött kokaint szívtál -:)

the cat 2012.03.10. 18:11:16

@Dr. GGG77:

Így van, aki állatokat öl, az bármi más
aljasságra is képes.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.03.10. 18:12:06

Még köztársasági elnök is lehet.

Asszem Schmittnek is belefért az autós afférja abba, hogy megtestesítse a nemzet egységét.

Ja, és a lopás is simán belefér.

Karipapa01 2012.03.10. 18:12:55

@Dr. dr.venszivar: az utóbbi 3 évben nem változtattam nicknevet, amióta saját gépen és nem cégesen kommentelek. Én viszont emlékszem rád, te is nagy kommenter vagy. De az is lehet, hogy csak olvastalak, ami annyit jelent, hogy az esedékes kommenteddel egyetértettem, ezért nem vitatkoztam. Bár ez kétséges (ismerem magam). De tudod mit?: Kötözködöm ?-)

Karipapa01 2012.03.10. 18:14:42

@gatto nero: "Nyugtassatok meg: ugye Stohl többé nem vezethet autót, nem vehet a kezébe (legálisan) fegyvert, nem lövöldözhet állatokra és nem dolgozhat közalkalmazottként
a Nemzeti Színházba?"

Deehogyneeem...

rug82 2012.03.10. 18:17:05

stohl és schmitt - két retkes tetű, akik(?) annyira tetves recskás hülyék, hogy az már fáj...

Buci-Bigyo (törölt) 2012.03.10. 18:18:27

@windex: Nem nem túdom mer én csak egy müvelettlen idiota vagyok és nem ojan okoss mint te. :D :D

Én csak azt tudom, hogy pl. Bodrogi - aki annyira kampányolt buckó művész úr mellett - a Nemzet Színésze.

Karipapa01 2012.03.10. 18:21:08

Fiúk-Lányok!!! Attól, hogy valaki egy szar alak, lehet még kiváló szakember. És, ha a Buci az (az illetékes szakemberek szerint), ezt nem lehet elvitatni! Akkor pedig AZ!!! Egy más kérdés, hogy emberileg minősíthetetlen, vannak más szakemberek is, akik azok. Nem a színészetét kell megtámadni, hanem a viselkedését. Nem mindegy! Egy rossz ember is el tudja játszani a színpadon, hogy jó ember, ha jó színész! Köpjük le a rossz embert és tapsoljuk meg a jó színészt!!!

venszivar 2012.03.10. 18:22:54

@Karipapa01: Cégessel ? szabad azt ? becsületes dolog az ?
Örülök, ha emlékszel, pláne HA egyetértettél, ami igen ritka lehet, mert én nagy konfliktus kereső, szarkeverő vagyok........
mivel te is (mint írod) , ugye, hogy eddig nem . Na én is indulok haza s így már távolodom az FTC stadiontól ! De te még + - - 500 km-es körzetnyire sem írtad, hogy merre kéne hozzád menni. én, most ismerkedem ? .)

venszivar 2012.03.10. 18:25:28

@Karipapa01: már megint kezded a hüjjjeségedet ???

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2012.03.10. 18:27:03

Tökéletesen felháborító a nemzet „mértékadó” színészeinek tevékenysége. Egyszerűen nem értem, hogy miért tekintünk úgy ezekre az emberekre, mintha az ő véleményük valami olümposzi magaslatból, egy külön erkölcsi szintről szólna le hozzánk és iránymutató például szolgálna. Minden poén azzal kezdődik, hogy már „iddogáltunk egy ideje”, és akkor még finoman fogalmaztam. Anno minden Heti Hetesben – amikor még néztem – elhangzott, vagy minden talk showban, hogy milyen büszkék arra: gyengék voltak természettudományokból. Színházban dolgozó ismerőstől olyan történeteket hallottam, hogy a Római Birodalom idején is pironkodtak volna…

Ehhez képest véleményt formálhatnak – és odafigyelnek rájuk – politikáról, gazdaságról, tudományról, egészségügyről, mindenről! Soha nem felejtem el, amikor egy komoly biológus professzort Friderikusz műsorában Novák Péter mosott le tudományos témában, mert három klasszis volt a két fél kommunikációs képessége közt… Megdöbbent és felháborodott voltam. Én fizikusként nem megyek oda a Nemzetiben előadás után felhívni a művész figyelmét arra, hogy szerintem jobb lett volna, ha ezt meg azt csinálja ebben meg abban a jelenetben. ELISMEREM őket mint színész, önfeledten és boldogan tapsolok, mint elégedett néző, de amíg nem bizonyított valami módon, addig nem tekintek rájuk emberi példaként… Ők mire fel formálhatják a világnézetet? Nem Vörösmartyról, vagy Petőfiről beszélünk már, nem a reformkorban élünk, és költőink nem a parlamentben ülnek…

Felháborodott cikkek sorozata született a Kanadába emigráló íróról, aki sértetten kirohant a társadalom ellen. Sokan megkönnyezik, vagy szégyenként élik meg. Az nem hírértékű, ha egy vezető kutató a NASA-hoz „emigrál”, mert itthon nem él meg, vagy nincsenek lehetőségei. Az csak egy tény, netán hazaáruló, aki a magyar oktatáson élősködve most arrébb állt. Munkássága érdektelen, eredményei, emberi nagysága nem hír. A másik nemzeti tragédia, hiszen ha még egy ilyen nagy író is arrébb áll, akkor mit remélhetünk…

Az egyszerű gázoló drogos gyilkos, akit durvább esetben felkoncolnak az út szélén, de minimum örökké lenézik. Ha orvos lett volna, elvesztené praxisát, ha csak simán egyszeri dolgozó, büntetett előélete miatt fintorogva dobnák félre az önéletrajzát. De nem, ő színész: példa, értékadó, kulturális iránytű, emberi nagyság! Akit jövő héten nézhetünk a TV-ben, aki milliókat keres majd könyveivel, aki hétvégén újra részt vehet a bekokainozott orgiákon a haverokkal, aki megcsalhatja feleségét, hiszen mindez a mások számára érthetetlenül nagy nyomás és művészi véna természetes következménye. Hányingerem van…

rug82 2012.03.10. 18:28:26

@Karipapa01: "tapsoljuk meg a jó színészt!!" :-))) Ha ez a tetves geci állat szinész, akkor Adolf Hitler zsidóvédő!!!! Ennek a mocsadéknak annyi a köze a szinészethez, mint alföldi robertínának a nőkhöz!

reccs 2012.03.10. 18:28:41

Azt azért vágjátok, hogy Bubik mélytiszteletű művész úr, akire azóta se szól senki egy rossz szót se, részegen nem egy, hanem két embert vágott haza? Azaz ennek a dupláját követte el. Csak mert meghalni szerintem ebben az esetben nem erkölcsi teljesítmény, attól nem különb.

Karipapa01 2012.03.10. 18:30:36

@Buci-Bigyo: "Én csak azt tudom, hogy pl. Bodrogi - aki annyira kampányolt buckó művész úr mellett - a Nemzet Színésze."

Na ezt írtam neked az előzőekben kedves Buci-Bigyo! Ha a Bodrogi annyira kampányolt a Buci mellett és annyira a nemzet színészének tartja, hát vállalja is azt, hogy a jövőben valóban az lesz. Ha esetleg mégsem, hát akkor kedves Bodrogi Úr oda lehet állni és be lehet ismerni azt, hogy hülyét csinált az Önt kedvelő és tisztelő közönségből! Hálásak leszünk :-) Mindenesetre szerintem adjuk meg Bucinak az esélyt arra, hogy megváltozik és tényleg az lesz, mint amit ma a barátai, színésztársai és a média megpróbál elhitetni velünk.

Gyermekláncfűrész 2012.03.10. 18:32:08

@_Maverick: Az egyszerű gázoló drogos gyilkos, akit durvább esetben felkoncolnak az út szélén, de minimum örökké lenézik. Ha orvos lett volna, elvesztené praxisát,........példa van rá? Persze hogy nincs. :D

rug82 2012.03.10. 18:32:55

@reccs: Bubik "mélytiszteletű művész úr" ??? Kiről, miről is beszélsz? Netán arról a retkes mocsadék állatról, aki(?) (hál'Istennek) 2004-ben totál bekábszerezve megdöglött????

Karipapa01 2012.03.10. 18:34:25

@rug82: Ejnye-ejnye!! Nem kellene :-)

Titus_sb 2012.03.10. 18:37:19

" Ami megtörténik egyszer, az nem biztos, hogy megtörténik mégegyszer."
" Ami megtörténik kétszer az biztos, hogy megtörténik harmadszor is."

Stohlnak elég lesz büntinek, amikor a narkótól, és a szesztöl, felfújt egója a valósággal csattan.

Aki nem értené: ennek járulékos következménye a böri, az " egy hogyan történhetett meg", és a média erre is lecsap ám, mint gyöngytyúk a takonyra.

Tehát amikor az a közeg cincál szét ami adta alád a lovat (meg a kólát) addig... Lehet az a "Nemzet Színésze" is akár, összecsuklik.

(Utálhatom, tisztelhetem, leszarja bárki is.)

indapass90210 2012.03.10. 18:53:48

Nem értem mi a probléma. Emberek védik és támogatják a barátjukat. Ez így teljesen normális dolog.

Vancat meg hüje, mint mindig. Ebben sincs semmi meglepő.

rug82 2012.03.10. 18:55:48

@Dövan: Emberek nem védhetik és támogathatják droggfüggő, alkoholista GYILKOS állatbarátjukat - vagy ha igen, úgy őket minősíti!!!

Karipapa01 2012.03.10. 18:56:27

@Dövan: "Nem értem mi a probléma. Emberek védik és támogatják a barátjukat. Ez így teljesen normális dolog. "
Mi ellen védik? Talán a felelősségrevonás ellen?

little.idiot 2012.03.10. 18:57:09

@El Topo (Sgt. Elias): letezik olyan dolog a vilagon,amirol neked nem a fidesz/orban/schmidt pali bacsi jut eszedbe olvtars???
kicsit egybites vagy,mint mindig...

Karipapa01 2012.03.10. 19:04:10

@rug82: ""tapsoljuk meg a jó színészt!!" :-))) Ha ez a tetves geci állat szinész, akkor Adolf Hitler zsidóvédő!!!! Ennek a mocsadéknak annyi a köze a szinészethez, mint alföldi robertínának a nőkhöz!"
Ne haragudj, de ez az ember tényleg SZÍNÉSZ!!!
Függetlenül attól, hogy neked (nekem sem) nem szimpatikus.

Karipapa01 2012.03.10. 19:13:17

Egyébként nagyon szar helyzetben van ez a szerencsétlen Buci. Olyan 10-15 év múlva a nagyon szeretett gyermekének (az RTLklub-on láttuk, hogyan szeretgette) valamelyik jóakarója elmeséli, hogy "az apád az anyádat akarta börtönbe küldeni az imázs fenntartása és a részeg-bedrogozott felelőtlen gépjárműbalesete miatt...." Hát nem lennék a Buci helyében! De a gyermek helyében sem! Geci a világ. Sőt! Ha ne 'adj Isten még szakításra is sor kerülne és a barátnője ezt még akár bosszúból is forszírozná... Ajjaj...Ez talán még a börtönnél is rosszabb. Legalábbis annál, ahol a Buci volt.

rug82 2012.03.10. 19:14:30

@Karipapa01: Akkor bocsánatod kérem, de mások a szinészetről alkotott elképzeléseink! Nekem szinész pl. Peter O'Toole, Sean Connery, Charles Bronson, Walter Matthau, stb... A magyarok közül pedig: PÁGER ANTAL, Latinovics Zoltán, Kállai Ferenc, stb... Ezeknek a cipőfűzőjét nem köthetné meg ez az alkoholista ripacs!!!!!

the cat 2012.03.10. 19:15:41

@rug82:

Azt nem értem, szegény Garas Dezső hogyan
fogadhatta bizalmába ezt a nyomoroncot.

rug82 2012.03.10. 19:20:55

@the cat: A család törőcsikmarit, a nemzet kurváját értesítette először a haláláról -- ez sok mindent megmagyaráz, nicht war? :-)

Karipapa01 2012.03.10. 19:22:08

@rug82: Az is kamionsofőr, aki téged le akar szorítani az útról, meg az is, aki akár még satufékez is azért, hogy egy rossz előzés miatt be tudjál eléje sorolni...

Kelta6725 2012.03.10. 19:25:58

ez a rug82 nevü idióta, tud érveket is írni vagy csak mocskolódni?
mert ha neki érv az hogy: alkoholista? bár láthatóan fogalma sincs mit jelet..vagy buzi? ez aztán nagy érv, vagy tehetségtelen színész...hát ő biztosan említettek szintjén van, hogy meg tudja ezt állapítani....

az érvei köpködés, mocskolódás..és szélsősége..mint a fajtája....hogy meglepődne ha valaki hasonló érvekkel lelövetné..mert épp nem tetszik neki.

Ilyen egy primitív létforma, hogy tud létezni? csodálom, hogy nem felejt el néha levegőt venni.

Karipapa01 2012.03.10. 19:32:32

@Kelta67: Ne durvulj! Ez nem Fradi-Dózsa meccs, ahol ha nyerünk királyok vagyunk, ha nem, akkor hülye a bíró!

rug82 2012.03.10. 19:32:46

@Kelta67: Érdeklődésedre közlöm, hogy villamosmérnöki diplomával rendelkezem, a szakmámban (viszonylag jónak mondható) fizetéssel dolgozom.
- Azt, hogy alkoholista valaki, annak alapján itélem meg: képes-e alkohol fogyasztását mellőzve gépjárművet vezetni; stohl esetében a válasz NEM.
- Hogy szinész-e valaki, lemérhető annak a tükrében, képes-e valaki hányás nélkül 5 percet kibírni az illető magamutogatásából; a válaszom: NEM

Pusszantás anyádnak

rug82 2012.03.10. 19:34:14

@Karipapa01: Igazad van - de egyik kamionsofőrt sem a Te pénzedből finanszírozzák!!!

Kelta6725 2012.03.10. 19:42:21

@rug82:

nos, gratulálok..ha szerinted ez jelent valamit..akkor komoly gondjaid vannak intelligencia téren.

hát ha szerinted az alkoholista ez, akkor a 8. általános elvégzésében is kételkedem nálad, nemhogy diplomádban..

nos, én nem bírtam ki 5 percet a te magamutogatásos írásod olvasásánál...ripacs vagy, de rendesen (te mondád)

de érveket nem látok továbbra sem, csak köpködést...bár fajtádnak ez érv , tudom..de a világ nagyobbik és civilizáltabb részének nem az. bocs primitív vagy, ez van. sorry

pusz a családnak

Fatal Error! System Halted! 2012.03.10. 19:47:03

Nem akarsz te blogger pöcs, inkább azzal foglalkozni, ami a blog célja? Stílusos zöldmegoldásokkal? Kissé el vagy tévedve, faszomat se érdekli a személyeskedő, buzeráns fröcsögésed. Ez volt az utolsó, hogy idejöttem, olvastam a bejegyzést és kommenteltem.

Szegény megnyomorított áldozatról meg bebizonyosodott, hogy egy pénzéhes, kamuzó vén fasz.

rug82 2012.03.10. 19:50:22

@Kelta67: stohl köcsög fan vagy, ergo anyádat a ravatalon, ha érted...:-)

Karipapa01 2012.03.10. 19:50:54

@rug82: Nem is az számít. Te villamosmérnök vagy és képzeld el azt, hogy az egész környezeted azt szajkózza, hogy Déri vagy Kandó vagy Jedlik hozzád képest kismiska, te vagy az ász! Ha kellő önismerettel rendelkezel, mosolyogsz ezen és jól esik. DE HA NEM.......

Karipapa01 2012.03.10. 19:53:41

@Fatal Error! System Halted!: Na mi van? Már megint vitahiányod van?
"Szegény megnyomorított áldozatról meg bebizonyosodott, hogy egy pénzéhes, kamuzó vén fasz"
Te is az vagy, ne küzdj a konkurrenciával!

interflug 2012.03.10. 19:53:58

A színészek bizonyos képességek tekintetében általában tehetséges, de nem túlságosan okos emberek, ne haragudjatok rájuk. Ezek a piás összezárók meg még szerencsétlen szánnivalók is.

Kelta6725 2012.03.10. 19:56:10

@rug82:
Mint már korábban írtam, Stohl hidegen hagy...de látom az olvasás is nehézséget okoz, meg a szöveg értelmezés..nagyon gáz vagy ember...diploma, mérnök?? hehe, mekkora kamu..

valszeg te vagy egy alkoholista, elhízott házmester testű, aki irigykedik a szomszéd döglött lovára is..és itt éled ki magad köpködve bárkire...troll :)

neked a köcsög, a buzi, az érv..holott olyan szintű lelki nyomorban élsz, hogy inkább már szánlak..te szegény...ez a napi élvezeted, hát csak írd ki ide...és a sopronis üveget húzd meg...vagy a kannásat

nincs harag béke veled :)

Karipapa01 2012.03.10. 20:01:16

@interflug: Azok az emberek is szánni valók, akik anno a gyermeke előtt agyonverték a tanár urat! Ilyen mentség nincs: vagy EMBER, vagy nem!

venszivar 2012.03.10. 20:20:57

@Karipapa01: Nem válaszolok, mert te is szartál rám.................

becsoccsent 2012.03.10. 20:26:36

csupan emlekezzunk ra, hogy buci a baleset utan ELOSZOR cigit kert az aldozatoktol. emlekezzunk ra, hogy megkerte a feleseget, mondja azt, o vezetett. masnap pedig a gyerekevel a kezeben jelent meg a kamerak elott.

persze azt se felejtsuk el, hogy tobbszoros visszaeso. azt se, hogy az esetek 99.9%-ban csak a joisten segitette haza, amikor berugva esvagy bekolazva ult a volanhoz.

Kelta6725 2012.03.10. 20:32:55

@becsoccsent:
"buci a baleset utan ELOSZOR cigit kert az aldozatoktol." és? ez melyik büntető kategóriába illik??? hm?
"esetek 99.9%-ban csak a joisten segitette haza, amikor berugva esvagy bekolazva ult a volanhoz."

erre bizonyítékod? link, itélet, tanu stb??? vagy te is a: hallottam ezt, biztos igaz kategória???
mert ez így csak köpködés...

Karipapa01 2012.03.10. 20:36:48

@Dr. dr.venszivar: Volt egy ember, akivel komoly problémáim voltak, a végén verekedésig fajult a dolog még rendőrségi ügy is lett belőle. Utólag mindketten átgondoltuk és ma már a legjobb barátok vagyunk. Ez nem több kapu! Mindenkinek meg kell adni a lehetőséget a beilleszkedésre. Ha sikerül: OK. Ha nem......

comes 2012.03.10. 20:37:48

A "demokrácia" teljes és irányított megcsúfulása a Stohl ügy iménti kezelése.

Karipapa01 2012.03.10. 20:38:18

@Kelta67: Igen, ezt köpködte az összes magyar média...

Kelta6725 2012.03.10. 20:41:35

@comes:
kicsit pontosíts, melyik része, és hol??

MACSKANŐ 2012.03.10. 20:48:36

@Káposztakukac:

András, miért fröcsögsz?
Szállj inkább egy kicsit magadba...

the cat 2012.03.10. 21:05:53

Remélem mostantól nem Stohl vadászik, hanm rá fognak vadászni a rendőrök és minden jóérzésű ember. Tóbbé talán nem maradhatnak titokban a gusztustalan, agresszív kirohanásai, a fenyegetőzései, a drogozásai és az ittas száguldozásai. A következő ítélte pedig remélhetőleg súlyosabb lesz: nem fogház, hanem fegyház .
Ott majd megtanítják szerénynek lenni.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.03.10. 21:34:58

Stohl letöri az uzsija felét és odaadja, hogy ne legyek éhes. Jó ember!
Ti meg kapjátok be a faszomat!

Stupid 2012.03.10. 22:10:54

@anyahajókabinajtóhajtogató: Talán az internet számládat is ő fizeti? Éhen ne halj! A másik része meg ... dugd abba, aki enni ad!

2012.03.10. 22:55:52

Szeptemberben én is azt mondtam, Stohl-nak börtönbe kell mennie, mert van egy toleranciaküszöb amit Ő, a legutóbbi hőstettével túllépett. Erre normális ember már nem mondhatja azt, hogy jóvan Bandi, ejnyebejnye, legközelebb azért mértékkel. Kellett ez a kis kijózanító kúra, ami éppen megfelelő hosszúságú, és minőségű volt. Nem volt hosszú, hogy derékba törje a karrierjét, és vigyáztak arra, hogy ne kúrják seggbe köztörvényes cigányok sem, de ahhoz elég tartalmas volt, hogy rádöbbenjen a cselekedeteknek néha következményeik vannak. Lehet hogy Stohl sosem lesz már Magyarország legnépszerűbb színésze, -bár számomra még mindig a legtehetségesebbek között van- de mindent összevetve becsülöm, hogy tisztességgel leülte, és úgy gondolom, ezzel elérte a célját a „foglalkoztatás”. Márcsak azért is, mert 20 éve Ő az egyetlen közszereplő, akiben volt elég kurázsi, hogy vállalja a tetteiért a következményeket, mindenféle alantas kibúvók, és szánalmas kifogások helyett elvállalta, és szembenézett a tettével. Persze egyértelmű helyzet volt, mást nem is lehetett tenni. Innentől kezdve szerintem nem kellene tovább baszogatni, kiegyenlítette a cehhet a társadalom felé, a sértettel való kapcsolatát pedig polgári peres úton fogja majd rendezni. Nem halt meg senki, - persze elsülhetett volna rosszabbul is - de szerencsés fasz volt. Ült érte. Pont.

Stohl András 2012.03.10. 23:12:36

Baszátok meg, napok óta azon röhögünk a Bodrogival, hogy milyen simán megusztam, Komolyan mondom, ha holnap a Bodrogival tökrészegen, bedrogozva a belvárosban száguldoznánk, és közben lövöldöznénk a kocsiból, azt is lazán megúsznánk. Lehet hogy állami kitüntetésre is felterjesztenének. Ha ha ha éljen a demokrácia, meg az egyenlőség.

sufnyi 2012.03.10. 23:36:44

Aki már szjvott valaha kólát vagy valami komolyabbat tudhatná hogy az nem lassítja hanem épp elllenkezöleg pörgeti az agyat.
Az alkohol meg lassítja tehát egálba hozzák egymást. A buci mem megkapta a cuccát, leülte akkor minek kell ekézni?

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.03.10. 23:50:41

Az ilyen nyegle kis elkényeztetett felelőtlen szarzsákokat sosem szabadna emberek közé engedni.
Aki meg védi ezt a görényt, annak mást nem kívánok: jó sokszor találkozzon az utakon ilyenekkel. Illetve csak egyszer...

Kelly és a szexi dög 2012.03.11. 00:20:47

Utálom Stohlt, de ő legalább leülte a büntetését, azért már nem kellene baszogatni.

MaCS_70 2012.03.11. 01:27:22

Halihó!

Kifejezetten nem szeretem Stohlt, de csak a rend kedvéért a tények:

1. Az ítélete megfelelt a magyar ítélkezési gyakoralatnak, nem volt kedvezményes.

2. A büntetés-végrehajtás módja is ennek megfelelő volt. Nem véletlenül vannak BV-fokozatok, a közlekedési nemigen találkozik az erőszakosokkal.

3. Attól, hogy nem egy nagy jellem, SA még lehet jó színész -- és elfogadottan az is.

Üdv: MaCS

bruhahahahihihi 2012.03.11. 06:33:14

Azzal foglalkozzatok, hogy van egy hazánkat romboló NEMZETI GONOSZ TÖRPÉNK, akinek sok ember halála a lelkén szárad,Magyarország tönkretétele, és sokat lopott, és bolond is , és rohadék is, szívtelen gazember, ....s ez BETÖLTHET ORSZÁGVEZETÉSI FUNKCIÓT???????-és egyáltalán közöttünk élhet még????? és meddig tűrjük az ámokfutását ennek a bűnözőnek??????

EZ FONTOSABB, MINT A STOHL BUCIT BASZOGTATNI. Ha baszogtatni akarsz valakait fogy egy fegyvert és menj ki tüntetni a nemzeti szarok ellen!!!!

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.03.11. 06:33:29

Finnországban egy menő vállalkozótól ittas vezetés miatt lefoglalták az egész fegyvergyűjteményét és nem is adták neki vissza.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.03.11. 07:16:16

@Stupid: Te ténylegStupid! Nem érted? Egy vadászat alkalmával csak nála volt kaja és gondolkodás nélkül megosztotta velem és Földi László Csantavéri színész-íróval. Igazán jó ember. Te meg faszkalap vagy.

venszivar 2012.03.11. 07:34:18

@anyahajókabinajtóhajtogató: : DDD

Hitler is megetette a fél német országot.........JA S KI IRTOTT PÁR MILLIÓT........... Az is fasza gyerek volt, van, lesszy.....

Lajosforras 2012.03.11. 07:53:41

jellemző a magyar médiára. nem lehet tudni honnan jöttek,miért lehetnek ott,ahol most vannak és miért nem lehetnek ott mások. belterjes az egész,gondolom tervezetten. valószínű mindenkinek van takargatnivalója és berkeken belül mindenki tudja is,kinek mi az. naná,hogy támogatják egymást-akár parancsra is. nulla a nullának nem vájja...

Leonce 2012.03.11. 07:55:32

Tuti hamarosan újra lenyomják a torkunkon ezt a kis gecit az rtl klubon.
A Kapócs Zsókát azonnal kitették mert buzizott,az bűn, de drogozni, így autót vezetni az nem.
Stohl mentes televíziót!!!!!!!!!!!!!!!
A színházban meg egyszerűen nem szabad jegyet venni azokra a darabokra, amikben játszik. A pénz nagy úr, ha rájönnek az összefüggésre, majd kiteszik.
Így lehet hatékonyan tiltakozni.

Krumpli Bogart 2012.03.11. 08:06:50

Ez a post a modoros blog paródiája?

Nem mintha bírnám a Stohl Bucit, mert nem. Az sem tetszik, hogy színészkollégái tüntetően erkölcsileg szembehelyezkednek a bírói ítélettel, de hát ezek komédiások, akiket senki nem tart - klasszikus értelemben vett - komoly embereknek. S ha Buci a vadászaton részegen lelövi a Bodrogit, hát akkor így jártak....

Azt viszont mindenki tudja, hogy az "áldozat" most - ügyvédi jótanács szerint - Buciból fog megélni, ami legalább olyan erkölcstelen magatartás, mint betépve száguldozni.
Most jön tehát a kártérítési per: Fos kontra Szar.
És milyen jól fognak élni ebből az ügyvédek, meg a szakértők! :-)

Krumpli Bogart 2012.03.11. 08:11:40

@Karipapa01: "... Ő ( Hitler) magánéletben egy festő volt, egy művész (ne firtassuk, hogy milyen), ..."

Állítólag kifejezetten jól festett épületeket. A bogárhátú VW-t is ő tervezte.
Ettől függetlenül az egyik legkártékonyabb féreg volt, akit a Föld a hátán hordott.

kutya vacsorája 2012.03.11. 08:24:10

hé, nem a kisöcsém s.a., a kollégái ritka ellenszenves ripacsok, a vadászatnál undorítóbb szórakozás pedig sztem max. a gyerekmolesztálás.
de: leülte, amitkiszabtak rá (pontosabban, amennyit ebből le kell ülnie a feltételeshez). ennyi.

rug82 2012.03.11. 08:26:01

@Leonce: "A színházban meg egyszerűen nem szabad jegyet venni azokra a darabokra, amikben játszik. A pénz nagy úr, ha rájönnek az összefüggésre, majd kiteszik.
Így lehet hatékonyan tiltakozni. "

Csak így lehet tiltakozni!!! Talán így átjön a mondandónk: Nem kérünk sem buzi, sem narkós, kábszeres tetves állatokból!! Aki védi ezeket a patkányokat, annak a gyermekeit üsse el egy ilyen köcsög!!!!

buddha 2012.03.11. 09:25:16

ha az emberek többsége elítéli stohlt,miért védi a ripacs világ?
pedig ők is tisztában vannak a dolgok súlyával.
az első ítélethirdetéskor tudni lehetett,hogy csak 5 napot kap,azt ne mondja valaki,hogy 2 hónap után,már jó magaviselet miatt csökkentik a tételt

laci_52 2012.03.11. 09:43:38

A cikkíróból süt a Stohl iránt érzett gyűlölet, így pedig nem tud objektív lenni. Végül is leülte, nem? A nagyobb baj az lett volna, ha börtön nélkül megússza, mint Császár Előd.

Bodrogi a haverja, hát persze hogy szeretnének újra együtt vadászni. Alföldi jó színésznek tartja(én nem!), természetes tehát, hogy segít neki, hogy újra felléphessen.

Majd a színházban kiderül, hogyan viszonyul hozzá a közönség, lehet még egy-két kínos pillanata.

Ha meg nem fogta fel a Stohl, hogy változnia kell, előbb-utóbb újra a sitten találja magát.

bucbuc 2012.03.11. 10:08:40

@CREATOR: Az a baj, hogy ha elfogadják káosz lesz.
Az emberek tömegeit ezzel (is) tartják kordában.

Ha megszűnik a hit ilyenekben (szélsőséges példának tegyük fel egy vallásosnak abban, hogy a túlvilágon a jó üdvözül az itteni szopatásokért mindenki tettei alapján bírálásra kerül, stb stb) és elhitetik az embererekkel, amit az intelligensebbje tud: nem számít mit teszel, csak az eredmény, akkor bajok lesznek.

Úgyhogy óvatosan játszanak ezekkel a dolgokkal az uraitok.

bucbuc 2012.03.11. 10:14:38

@Karipapa01: A többi "színész" becsületes ezek után? Egy kutya, kiálltak a büntetésének eltörlése mellett.

Hulladék banda.

the cat 2012.03.11. 10:14:58

@laci_52:

Az anyjáral vadásszon és arra lövöldözzön
ez a szarházi. Elég szenvedést okozott már másoknak ahhoz, hogy újra állatokat gyilkoljon.

gatto nero 2012.03.11. 11:17:20

Stohl valójában egy színészbűnöző -:)

rug82 2012.03.11. 11:27:38

Mindenkinek, aki(?) kiáll egy ilyen drogos bűnöző mellett, kívánom, hogy hasonló drogos állat gázolja halálra gyermekeit!! (alföldi robertát és bodrogit is beleértve!!!)

tükörfúró 2012.03.11. 11:28:15

Ezt a társadalmat ez a mentalitás hajtja, ez a példakép, az elérendő cél. A sikeres simlis, akinek mindent szabad, a másként vállakozó, az újjászületett magyar betyár.
Ami tragikus, hogy ezeknek a szemétládáknak az álomvilágával szemben rengeteg tragikus sors, emberi küszködés és megaláztatás áll.

Gyermekláncfűrész 2012.03.11. 12:00:14

@rug82:
Valami értelmesre is képes lennél?
Vagy csak példa vagy arra, miért nem jó drogozni a terhesség korai szakaszában?

Stupid 2012.03.11. 12:08:50

@anyahajókabinajtóhajtogató: :-)))) Ez neked nagy áldozat volt? A társaságomban lévő emberekkel bármikor megosztom az ételem, italom. Ettől lett fasza gyerek a szemedben? Hogy ki a faszkalap, arról vitatkozhatnánk te szerencsétlen!!!!!!!! De elég, ha tovább olvasol. A másik meg az, hogy aki ártatlan állatokra lövöldöz megérdemelné, hogy a valagába süssék el a puskáját. Idióta pszichopata vagy, aki olyan élőlényeken éli ki a szenvedélyét, amelyiknek csak elbújni, menekülni van esélye. Kretén!

rug82 2012.03.11. 12:20:03

@Gyermekláncfűrész: "Mindenkinek, aki(?) kiáll egy ilyen drogos bűnöző mellett, kívánom, hogy hasonló drogos állat gázolja halálra gyermekeit!! (alföldi robertát és bodrogit is beleértve!!!)"

Remélem van gyereked!

toronto88 2012.03.11. 12:28:58

@Stupid: Semjén Zsolt , s még a papok is vadásznak!!! Egyébként én is a Te álláspontodon vagyok ebben a témában

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.03.11. 12:37:56

____¶__¶¶________________¶¶
___¶¶¶_¶¶__¶¶____________¶¶__¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶
¶¶_¶¶¶_¶¶_¶¶__¶¶__________¶¶¶¶_¶¶¶¶¶
¶¶_¶_¶¶¶_¶¶__¶¶¶_____¶¶____¶_¶¶¶__¶¶
_¶¶¶___¶__¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶___¶_¶¶¶__¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶_¶_¶¶_____¶¶¶_¶¶¶__¶__¶¶
____¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶_____________¶¶¶¶¶__¶¶¶
______¶¶¶¶¶________________¶¶¶
________¶¶¶_____¶¶____¶_¶¶¶¶¶
_________¶_____¶o_¶___¶¶¶¶
________¶_____________¶¶
______¶¶¶¶¶__________¶¶¶
______¶¶¶¶¶_______¶¶¶_¶¶
______¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶__¶4
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶_¶¶___________¶¶¶¶________¶¶¶¶¶
____________¶¶___________________________¶¶
____________¶_____________________________¶¶
___________¶¶________________¶¶____________¶
___________¶¶¶¶_______________¶¶___________¶
___________¶¶¶¶________________¶¶_________¶¶
____________¶¶¶________________¶¶_________¶¶
____________¶¶_¶_______________¶¶_________¶¶
_____________¶¶¶_______________¶¶_________¶¶
______________¶¶¶______________¶__________¶¶
______________¶¶¶¶_____________¶_________¶¶¶
______________¶¶_¶¶¶¶__¶______¶¶_________¶¶
______________¶¶___¶¶_¶¶_¶____¶¶_¶¶¶¶____¶¶
_______________¶¶____¶¶¶¶¶¶__¶¶__¶¶_¶¶____¶
_______________¶¶___¶¶__¶¶¶__¶¶__¶¶_¶¶___¶¶
________________¶¶__¶¶___¶¶__¶¶__¶¶_¶¶___¶
________________¶¶___¶¶__¶____¶¶_¶¶_¶¶__¶¶
________________¶¶___¶¶__¶¶___¶¶_¶¶__¶__¶¶
________________¶¶__¶¶___¶¶__¶¶_¶¶___¶__¶¶
_________________¶__¶¶____¶¶_¶¶¶¶___¶¶_¶¶
_________________¶__¶_____¶¶_¶_¶____¶¶_¶¶
________________¶¶__¶_____¶¶_¶_¶¶__¶¶__¶¶
________________¶¶__¶_____¶¶_¶_¶___¶___¶¶
________________¶¶__¶_____¶__¶¶¶__¶¶___¶¶
________________¶___¶¶___¶¶___¶___¶¶¶¶¶¶
_______________¶¶___¶¶___¶____¶¶__¶¶¶¶¶
______________¶¶___¶¶____¶¶___¶____¶¶
_____________¶¶¶¶__¶____¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶

the cat 2012.03.11. 12:57:08

@toronto88:

Semjén is egy szégyenteljes állatgyilkos, az erdészek, vadgazdálkodók, vadászok szégyene, mint Stohl.

Gyermekláncfűrész 2012.03.11. 13:01:16

@rug82: Van, de ennek kevés köze van bármihez.

abrelosojos 2012.03.11. 16:49:08

@Buci-Bigyo: jó voltál, nevettem :-) szóval elnézést, csak a kommentedből nekem nem derült ki, hogy bodrogira gondolsz, annyira sokan stohlt ekézik, hogy már ráállt az agyam

windex 2012.03.11. 16:50:11

@Buci-Bigyo: bocs, mármint én nevettem :-) és értettem félre

becsoccsent 2012.03.11. 18:39:42

@Kelta67: es? es?! ES, bazmeg? hat akkor a te kurva anyadat!

telkoe 2012.03.12. 08:24:55

@_Maverick: Teljesen igazad van. Az egesz szellemi elit a kadari / poszt-kadari kispolgar szellemi szintjen mozog.


süti beállítások módosítása