Stohl igazi példakép lett

2012.03.10. 11:07 - vancat

Felelőtlenség lenne abban állást foglalni, hogy a notórius gyorshajtó, részegen vezető és drogozó Stohl András esetében megtette-e javító, nevelő hatását a fél év fogházbüntetés. A látszat - amely ha nem is gyakran, de azért néha csalhat - egyébként azt mutatja, hogy abszolút nem, hiszen ugyanaz a pofátlan, cinikus, erőszakos és nagyképű ember lépett ki néhány nappal ezelőtt a Kozma utcai börtön kapuján, amilyen hat hónappal ezelőtt belépett a Nagy Ignác-Markó utcai börtön ajtaján.

Sebaj, Stohl most már kénytelen lesz vigyázni a részegeskedéssel, száguldozással, beszívva, berúgva lövöldözéssel, mert az bizonyos: még egyszer nem fogja ilyen enyhe protekciós ítélettel megúszni, ha ott folytatja, ahol abbahagyta. És persze az is valószínű: még egyszer nem lesz olyan szerencséje, hogy ilyen védett, "jó társaságban" töltse az ítéletét.

Annyi viszont bizonyos - és szégyenteljes: környezetére, baráti körére a legkevésbé sem volt javító, nevelő hatással az ítélete. Egyenesen elképesztő, hogy neves művészek, mint például Bodrogi Gyula, közpénzen, komoly állami intézményt irányítók, mint Alföldi Róbert sem képesek sittes haverjukkal kapcsolatban disztingválni. Miközben még le sem zárult a drogos, ittas gyorshajtása miatt megnyomorított idős ember gyógyulása, ezek már meg is kezdték Stohl hányingerkeltő ajnározását.

Bodrogi például már alig várja, mikor vadászgathat újra Stohllal, akiről köztudott: megszámlálhatatlan alkalommal és helyen randalírozott és lövöldözött részegen, beszívva, fegyverrel a kezében. Alföldiék már azt szervezik, mikor állhat újra közszolgálatba Stohl a Nemzeti Színháznál, miközben egyelőre egyrészt csak feltételesen bocsátották szabadlábra, másrészt még meg sem kezdődött az a polgári per, amelynek során, reméljük, kénytelen lesz legalább részben kompenzálni áldozatának az általa okozott szenvedéseket.

A legnagyobb baj pedig az, hogy Stohl példája nyilván ragadós: ha egy társadalom azt látja, hogy igazi, hamisítatlan sztár lehet egy efféle figura, akkor mások számára is vonzó életpályává válhat Stohlé, ráadásul az ő - elvitathatatlan - színészi tehetsége nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr944301559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter__Blau 2012.03.10. 11:25:33

Még a tárgyalása idején megjelent valami fizetett újsághirdetés amelyben több színész, közéleti személyiségek tiltakoztak az elllen, hogy SA-t eljárás alá vonják és megbüntessék. Ott fel volt sorolva egy rakat név, ezeknek az embereknek a neve akik tiltakoztak. Az a lista melyet önként írtak alá a jellemtelen, erkölcstelen emberek listája. Jó lenne valahova az Internetre kitenni a neveket, hogy bárki bármikor utánanézhessen kik szerepeltek az aláírók közt.

telkoe 2012.03.10. 11:32:45

Hogy jossz te ahhoz hogy a mertekado budapesti muveszi es ertelmisegi korok velemenye ellen beszelj. Ha a Muvesz Ur mondja hogy hogy a drogos patkany haverja milyen jo fej akkor az ugy is van.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.03.10. 11:41:05

TÚLÉLŐSHOWMAN

Biztos úr, a vádja koholt,
Sosem ittam véralkoholt!

Csusszant ugyan némi cefre
Belém, miként vesztes futó
G oszlopból szomszéd F-re
Mélán -védharcolni, utó-.

Nem vagyok én szesz-fenomén,
Ki józanabb, mind üdvözül!
Jó, a szondát megfújom én…
De mely’ket a kilenc közül?

Belehánytam… Na és, baj az?
Mért nem cigarettát adott?!
Látszat ittasságra hajaz…
Nem egy egérraj szalad ott?

Új verdámon mért van e lék,
S mi ez a sok törött kocsi?!
Ez mind az én két ezrelék
Vérem miatt? Ezer bocsi!

Rendőrnő úr, fülbe gyónom
Spiccem s mindent szánok-bánok!
Látja, átizzadt a hónom…
Amit futottam, az ámok?

Szép ámokat! Asszem, megyek…
Tessék, túlélőshow jegyek!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2010/05/tuleloshowman.html
:)

allegravelli 2012.03.10. 11:43:32

@Peter__Blau: Kíváncsi lennék, hogyha a listán szereplők közül ütne el valakit egy drogos, ittas sofőr, akkor is ekkora vehemenciával védenék?
BTW, nekem nem jött le, hogy a poszt írója miből következtette ki, hogy "ugyanaz a pofátlan, cinikus, erőszakos és nagyképű ember lépett ki néhány nappal ezelőtt a Kozma utcai börtön kapuján..."
Interjút linkelhetett volna.

2012.03.10. 11:46:47

Ez az eset is bizonyítja, hogy működik a "demokrácia". Utalok itt az egyenlőbbekre az egyenlőknél. Ha valakinek még esetleg fenntartásai lennének az előbbi kijelentéssel.
Annak idején Alain Delont is kimosták egy jó kis szaftos gyilkossági ügyből (a testőrét ölte meg "valaki" egy balul sikerült drogos estén).
Kovács 3. József valószínűleg alaphangon kapott volna 5-6 évet egy hasonló szituban.
Hát ennyi.

qwertzu 2012.03.10. 11:48:13

Posztíró: nem akarod egyszer a horgászokat is basztatni? A két tevékenység ugyanaz, csak a horgászathoz kevesebb pénz kell és többen űzik.

El Topo (Sgt. Elias) 2012.03.10. 11:49:09

Stohl minden esetre leülte a kiszabott büntetését, ellentétben például Magyarország köztársasági elnökével, aki nem győz sunnyogni, nehogy valahogy nyilatkoznia kelljen a saját plágiuma ügyében.

2012.03.10. 11:52:37

@El Topo (Sgt. Elias): Nem ugyanaz a súlycsoport, de igaz. Persze Stohlt a körülmények rákényszerítették, hogy vállalja amit tett. A másik meg szarik a körülményekbe. Igazi "példakép" mindkettő.

bcs222 2012.03.10. 11:53:51

"Alföldiék már azt szervezik, mikor állhat újra közszolgálatba Stohl a Nemzeti Színháznál, miközben egyelőre egyrészt csak feltételesen bocsátották szabadlábra, másrészt még meg sem kezdődött az a polgári per,"

Tudomásom szerint a feltételes szabadlábra helyezés, illetve a polgári per időtartama alatt NEM a színészkedéstől van eltiltva.

Egyébként rettentő ironikusnak tartom, hogy nem azon háborodsz fel, hogy a feltételes szabadlábra helyezés alatt újra részegen vezet (ha egyáltalán majd tesz ilyet), nem dehogy... hanem azon, hogy színészként fog dolgozni.
Felháborító! Ezt nevezem igazán társadalomra veszélyes tevékenységnek!

Komolyan, irigylem a problémáidat, engem például kifejezett örömmel töltene el, ha a feltételesen szabadlábra helyezettekkel kapcsolatban az lenne a legkomolyabb kritikád, hogy színészként kívánnak dolgozni...

rizla 2012.03.10. 11:58:49

@allegravelli: én úgy tudom, hogy nemsokára megjelenik stohl új könyve, amivel kaszál pár milliót. de lehet persze, hogy a blikk kamuzott, nem lenne újdonság.

mindenesetre stohl tényleg elhúzhat a baráti körével együtt a kurva anyjába. pont, hogy médiaszemélyiségként kellene örökre eltűnnie, színészként peidg természetesen folytassa. ehhez képest egy pillanatra sem szűnt meg médiasztár lenni és az RTL-en is folytatja a műsorvezetést. na ne.

rizla 2012.03.10. 12:00:14

@bcs222: nyilvánvalóan nem fog részegen vezetni a szabadlábra helyezés alatt. ennyire még stohl sem lehet hülye.

bioLarzen 2012.03.10. 12:12:57

Valami azt súgja, hogy a cikkírónak nem kedvence Stohl András... Illetve, a manapság annyira divatos "mindenki hülye, aki nem azt csinálja, amit én jónak tartok" menatalitás süt a cikkből. Lehet, hogy a többi nem ilyen, de ez után a cikk után a többit nem fogom elolvasni, mert egyoldalú, ingerült, indulatból írt - és épp ezért szükségképpen torz és elfogult véleménnyel már tele a padlás...

Mindenesetre érdekes azt látni, hogy a megbocsátás mennyire idejemúlt fogalom kezd lenni...

bio

bioLarzen 2012.03.10. 12:14:03

Erratum:
csinálja=gondolja

bio

A hölgy szépen furulyázik 2012.03.10. 12:14:31

Igenis fogadjátok el, hogy Stohl - színészi munkája révén - sokkal többet jelent az ország műveltebbik felének, mint ti egyszerű emberek. Azt is mondhatjuk, hogy felsőbbrendű, akire a tenyerestalpas pórnép erkölcsi ítéletei, elvárásai nem vonatkoznak. Értve vagyok, tirpákok?

mizie 2012.03.10. 12:16:41

Ez a blog hogy csinálja hogy a legnagyobb baromságokkal címlapra kerül?

Mint színész, szakmailag sosem volt megkérdőjelezhető a tehetsége. Ezek után miért is baj, hogy színházban játszik?

Senki nem mondja róla a színésztársak közül hogy király vagy Buci és minden úgy jó amit csinálsz. Minden megnyilvánulásuk a színésznek szól.

CREATOR 2012.03.10. 12:17:03

Dejó ez a folyamatos sírás..

Mikor fogjátok fel hogy az igazság sosem győz csak a jog? Úristen.. Olyan faszságon lovagoltok hogy az már elképesztő.

Stupid 2012.03.10. 12:29:20

@bioLarzen: Milyen megbocsátás? Ha a gyerekedet, feleségedet, barátodat, rokonodat teszi nyomorékká ez a visszaeső és megússza az első fokon is enyhe, de jogos 2 év 4 hónap leülőst 5 hónappal, akkor is ez a véleményed? Miért mér másképp a törvény a ripacs-celebbel szemben, mint egy átlagos állampolgárral szemben? Bár, hogy miért, azt tudjuk. Megjavult SA? Ja. Korábban miért nem tartott drog- és ittasságellenes kampányokat? Kényszerből, óra keretében beülnek diákok az "előadásaira" és ezzel rendben minden? Ezt is csak azért színészkedte el, mert enyhítő körülmény volt. Bedugták raktárosnak, ahol nem kellett konfrontálódnia, így könnyű "jó magaviselettel" szabadulni. Ott sem mért egyenlően a törvény, ott is kiváltságos volt a visszaeső. Hányok tőle és azoktól a kollégáitól is, akik aláírogattak. A társadalom szégyenei. SA meg a védője most meg azon mesterkedik, hogyan kurtítsa meg a sértett jogos kárigényét. Szívből kívánok Neked és S-t védőknek hasonló szituációt annak sérelmére, akit a legjobban szerettek, és remélem hasonló hozzászólással látlak majd kommentelni benneteket!

billy reed 2012.03.10. 12:31:46

@bcs222: "Tudomásom szerint a feltételes szabadlábra helyezés, illetve a polgári per időtartama alatt NEM a színészkedéstől van eltiltva."

Nem, a feltételes idejére közalkalmazotti státusza nem lehet. Márpedig a Nemzeti színésze az.
Ezért nem játszhat ott teljes jogú tagként.

@mizie: Vagyis szétválasztható a színész és az ember. Akkor SP mint ember nem felelős a plágiumért, mert azt "kutatóként" tette...
Vagy Hitler, mint ember vegetariánus volt, és imádta a kutyáját.
Hitler, mint politikus, háborús bűnös- az más kategória?
Nekem kicsit sántít ez az érvelés.
De mindegy, ez az ország annyira lezüllött erkölcsileg, hogy pontosan ezt vártuk, ahogy @CREATOR: megfogalmazta az imént.

Az ős kaján 2012.03.10. 12:32:28

@El Topo (Sgt. Elias): Plágium és ittas, drogos vezetés azért nem megítélés alá esik...szerintem....

soproni1 2012.03.10. 12:33:50

Nem,mint drogost, gázolót ajnározzák Stohl-t a színész barátai, hanem mint színészt. Amikor Páger Antalt állva tapsoltuk visza, akkor nem az egykori nyilas szinészt éljeneztük, hanem az előadását.

Kelta6725 2012.03.10. 12:40:07

mennyi sötét és buta ember írogat ide, és még alapvető információkat sem tudnak..csak köpködnek, mer az olyan divatos manapság.

1: Stohl nem kapott enyhe büntetést, sőt..az átlaghoz képest még szigorú is volt..nyugodtan utána lehet nézni..az ilyen eseteknél 80%-ban felfüggesztett büntetés szokott lenni, sőt még a súlyosabbaknál is gyakran.
tehát nem volt protekciós..hazugság.
2: az hogy ki áll ki mellette, és milyen okkal, az teljesen szubjektív..ezt kritizálni?? Aki ezen hőbörög, az kérdezze meg anyukáját, apukáját, testvérét, jó barátját,hasonló helyezetben kiállna esetleg mellette?? és ha igen, akkor őket is elküldené a fenébe?
3: a színészi munkájának, tehetségének az ügyhöz semmi köze..(mellesleg aki szerint nem tehetséges, az vak, és süket)..az eseményt magánemberként követte el..és ehhez a munkájának semmi köze.
4: a börtönben nem az volt a büntetése, hogy életfogytos gyilkos barmokkal legyen összezárva..a büntetése, szabadság vesztés 10hó-ra...más egyéb merő rosszindulat.
5: valaki nem szereti Stohlt, az ok..ne szeresse, de baromságokat, és "köztudott" dolgokat felhozni érvként...???
hol mennyit iszik vagy sem..röhej ilyenekre hivatkozni..

jaaa..és nekem teljesen közömbös Stohl..csak utálom a köpködő féregszerű embereket...

bcs222 2012.03.10. 12:45:11

@billy reed: "Nem, a feltételes idejére közalkalmazotti státusza nem lehet. Márpedig a Nemzeti színésze az.
Ezért nem játszhat ott teljes jogú tagként."

Ezt én is tudom, de fogd már fel, hogy PONT ez a bajom! Hogy a posztoló azt teszi szóvá, hogy egyesek a fenti jogi akadályt megkerülve igyekeznek elérni, hogy játszhasson színészként. Hát ez aztán tényleg baromi felháborító! Megpróbálják lehetővé tenni, hogy színészként dolgozzon, vérlázító...

Érted, nem az a baj, hogy átvisznek neki két rekesz sört, mielőtt elkocsikázik mondjuk Győrbe (ha egyáltalán történik ilyen), nem, hanem, hogy azért tesznek, hogy mégis színészkedhessen a feltételes szabadlábra helyezés ideje alatt. Tényleg, felháborító.

magyar bucó 2012.03.10. 12:51:56

@qwertzu: És sokkal kevésbé veszélyes. Persze, az is kellemetlen, ha valakit megdobnak egy villantóval, de más kategória...

rug82 2012.03.10. 13:01:44

Nagyon visszafogottan fogok fogalmazni: Ezt a részeg, drogos állatot tömény kénsavban áztatnám - ha nagyon vonyít, kicsit kiemelném belőle, de csak azért, hogy utána újra élvezhesse a sav maró hatását... Lassan, nagyon lassan hagynám megdögleni a tetves állatját!!!!

Komikaze 2012.03.10. 13:04:12

"A látszat - amely ha nem is gyakran, de azért néha csalhat - egyébként azt mutatja, hogy abszolút nem, hiszen ugyanaz a pofátlan, cinikus, erőszakos és nagyképű ember lépett ki néhány nappal ezelőtt a Kozma utcai börtön kapuján, amilyen hat hónappal ezelőtt belépett a Nagy Ignác-Markó utcai börtön ajtaján."

ezt te honnan tudod? találkoztál vele? elolvastál ezer interjút és megállapítottad? mi bajod van Stohl Andrással? elvette a nődet?

annyira unalmasak vagytok, nincs jobb programotok meg más dolgotok, mint állandóan, még mindig utálkozni? megnézném, te például mennyire vagy feddhetetlen, erkölcsileg tökéletes ember.

Roy 2012.03.10. 13:04:31

Stohl igazi példakép lesz a piások, és drogosok köreiben.

rug82 2012.03.10. 13:04:44

(Ha legalább közepes szinész lenne, akkor természetesen megbocsájtható lenne a tette - de ez annyira szinész, amennyire szűz volt Gábor Zsazsa....)

Roy 2012.03.10. 13:09:15

@Kelta67: Stohlnál volt csak ennyi a büntetés. Próbálj elkövetni Te drogosan, piásan maradandó súlyos sérüléssel járó balesetet, mint átlag ember.
Kíváncsi lennék mennyit kapnál érte.
Neked még sztárügyvéd se járna.
Tényleg mi a fenéből fizette ki az ügyvédjét Stohl? Ez még senkinek nem jutott eszébe.

rug82 2012.03.10. 13:17:05

@Roy: Na vajon miből??? Milliókat kaszál a tehetségtelen barom, csupán azzal, hogy körülmetélt farkakat szopogat le jó mélyen!!!

dukeekud 2012.03.10. 13:17:33

@bcs222: "Egyébként rettentő ironikusnak tartom, hogy nem azon háborodsz fel, hogy a feltételes szabadlábra helyezés alatt újra részegen vezet (ha egyáltalán majd tesz ilyet), nem dehogy... hanem azon, hogy színészként fog dolgozni.
Felháborító! Ezt nevezem igazán társadalomra veszélyes tevékenységnek!"

Igen mert döbbenetes, és nevetséges, hogy egy ilyen embernek bármi köze is lehet a nemzeti szinházhoz. Nem tudom mi a faszt csinál ott, de én meg nézöként sem engedném be. Szánalmas, 10 éve megnyert valami valóságsot, és azota ő lett a nemzet szinésze. Jól mutatja az egész intézmény szinvonalat, hogy ilyen embereket alkalmaznak, meg visszavárnak. Talán be kéne zárni, de legalább is addig nem adni közpénzt, amig ilyen emberek megfordulhatnak ott.

rug82 2012.03.10. 13:24:02

@dukeekud: "nemzeti szinház" Beszélhetünk ilyenről, amikor egy repedtsarkú buzi retkes állat áll az élén??? alföldi roberta a seggét tolta orbánéknak csókra - és megkapta! Amíg egy retkes buzi áll az úgymond "nemzeti" színház élén, addig az ilyen kábszeres köcsög retkek is "szinésznek" minősülnek!!!

Liquid_Night 2012.03.10. 13:27:45

Stohl egy ripacs (hogy tehetsége okán emberileg ennél képes lenne-e többre...hát úgytűnik, nem), a körülötte szerveződő "mozgalom" pedig egy elitista hányadék, ha így kéne mondani.

De lassan átesünk a ló másik oldalára, mikor megkövezünk egy embert azért mert nem ő nem szent, mert neki jobbnak kell neki, mert ő "mutasson példát"...ez ugyanolyan kettős norma, meg ugyanolyan képmutatás, bazdmeg.

Szeret inni, szeret részegen lövöldözni - más is szereti, tegye, majd valamelyik "nekünk szabad részegen balesetet okozni" kollégáját lövi esetleg fejbe, költői lenne :D

bcs222 2012.03.10. 13:28:52

@dukeekud: "Szánalmas, 10 éve megnyert valami valóságsot, és azota ő lett a nemzet szinésze."

Jézusom...

kitiltott bögre 2012.03.10. 13:35:14

aki úgymond"sportvadász" az jó ember nem lehet.

Káposztakukac 2012.03.10. 13:40:48

vancat, remélem, hogy majd nem bánod, ha rólad is így írnak, te 1000 forintért oboázó kurva anyád combján lecsöpögött selejtgeci.

venszivar 2012.03.10. 13:40:55

Az összes ajnározónak : egy ilyen sthol féle üsse el valamelyik szerettét.........)))

rug82 2012.03.10. 13:44:57

Száz szónak is egy a vége: Az egyik tetves buzi sztárolja a másik seggbekúrtat.. A szinészethez kb. mindkettőjüknek annyit az affinitása , mint Hitlernek a zsidókhoz... Ha a valódi színészek látnák ezt a két baromagyú állatot, hát nem hiszem, hogy idézni lehetne a szavaikat...:-)

nagyfeszültség 2012.03.10. 13:57:06

@bcs222:

Stoh nem színész, hanem egy sokszorosan visszaeső drogos, alkoholista közveszélyokozó szarházi. Társadalomra súlyosan veszélyes, ezért ki kellene iktatni onnan.

rug82 2012.03.10. 13:58:11

@nagyfeszültség: Csatlakozom az előttem szólóhoz!!

gatto nero 2012.03.10. 13:59:33

Ez a fél éves fogház pont arra volt elég, hogy ne lehessen azt mondani: nem kaott büntetést, de valójában tényleg semmiféle javító, nevelő hatása neem volt erre a megátalkodott szarházira .

rug82 2012.03.10. 14:01:09

@gatto nero: Kezét-lábát levágni, szemét kitolni, füleit ólommal kiönteni, nyelvét kivágni - ez a legkevesebb, amit az ilyen szemét mocsadék érdemel!!!!

dukeekud 2012.03.10. 14:04:53

@bcs222: "@dukeekud: "Szánalmas, 10 éve megnyert valami valóságsot, és azota ő lett a nemzet szinésze."

Jézusom... "

Hát igen, ha belegondolok, hogy a mostani valoságsokban miféle emberek szerepelnek,(nem nézem, de a roluk szoló hirek alapján azért kb tisztában vagyok, ezekkel az alkoholista, drogos, pornosztárokkal) és valószínüleg közülük fogják válogatni a nemzeti szinház következő szinészgenerációját ,akkor én is csak annyit tudok mondani: JÉZUSOM...

the cat 2012.03.10. 14:05:03

Stoh becslésem szerint életében már többhszáz súlyos bűncselekményt követett el, erre a posztíró is utal.
Lőfegyverrel visszaélés, orvvadászat, közveszélyokozás, garázdaság stb. Remélem azért ezek közül egy pár tucatért megbűnhödik.
Szóval Stoh, te büdös, mocskos szarházi patkány, húzd meg magad, mert vannak olyanok, akiknek szerencsére maradtak bizonyítékai a patkányságaidról.
Karád?
Részegen lövöldözés, drogozás, fenyegetőzés stb.
Emlékszel, te rohadt patkány?

rug82 2012.03.10. 14:07:13

Stohl=stohl - szemét köcsög buzi, remélem lassú és fájdalmas halála lesz..

alien 2012.03.10. 14:09:36

@bcs222: majd csak vigyázz az utakon nehogy a kiskedvenced elcsapjon, vagy esetleg a jó öreg damu beakasszon egyet

nagyfeszültség 2012.03.10. 14:10:12

@rug82:
Két méltó halálnemet tudnék elképzelni ennek a féregnek: vagy autóbaleset, vagy egy vadászhaverja lelőné - pélául Bodrogi gyuszi bácsi, aki most valamilyen okból nagyon szopja a faszát.

multi84 2012.03.10. 14:32:54

Arra mondjuk kíváncsi lennék hogy a posztíró szerint akkor most mit is kéne csinálni hogy leülte a büntetését amit tarthatunk kevésnek is de ezt kapta protekcióval vagy sem az már lényegtelen jelen pillanatban...

Vonuljon kolostorba? Menjen el gyári munkásnak vagy mi? A barátai meg jóhogy kiállnak mellette az lenne igazán nagy képmutatás ha mindenki elfordulna az addig barátjának tekintett embertől. Nyilván ők sem veregetik vállon hogy ügyes voltál hogy így vezettél de ahogy te is elvárnád a barátaidtól a támogatást a segítséget és valószínű meg is kapnád úgy ő is...

MACSKANŐ 2012.03.10. 14:33:44

Stohl tényleg egy ritka szégyenteljes alak.

JimGilmoure 2012.03.10. 14:34:09

Én csak azt várom, amikor a nagy komcsi Bodrogit seggbelövi vagy 3x mert rózsaszín repülő elefántnak nézi. Jó lesz. :)

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.03.10. 14:35:25

úúú már nagyon várom a Buci könyvét amiben leírja miken ment keresztül!

úúú de jó lesz

Karipapa01 2012.03.10. 14:53:54

Egyet nem értek: miért kell "kiállni" egy bűnelkövető mellett? Mi az, amit a barátai ezzel el akarnak érni? Ne kapjon büntetést ittas és drogos vezetésért? Azért, hogy a balesetet követően elmenekült a helyszínről és a barátnőjével (szerelmével???) akarta elvitetni a balhét? Nyomorékká tett egy embert, súlyos anyagi kárt, esetleg lelki traumát okozott másoknak és a szerencsén múlt, hogy nem történt haláleset, ráadásul hasonló dolog egyszer már megtörtént? Tisztelt Bodrogi, Alföldi, valamint egyéb más becsületes, törvénytisztelő színészek, médiairányítók (munkások) és közszereplők, akik "kiálltok" Buci mellett: ezt ti átgondoltátok és úgy éreztétek, hogy ez semmi? Azért, mert ez az ember "jó színész", ez belefér a pakliba? Ezek csak költői kérdések, de érdemes egy kicsinykét elgondolkodni. Az pedig, hogy a büntetése letöltése után ismét dolgozik a szakmájában, nagyon helyes! Csak tegye ezt tisztességgel, becsülettel, mint a többi színész teszi! Sőt jobban, hiszen neki még van "helyrehoznivalója"! De a szabadulást megünnepelni csak az ártatlanul és igaztalanul elítéltek szabadulását illdomos. Kedves színésztársak, rajongók, médiások! Bár esetleg barátról van szó, azért jó lenne, ha ilyesmire is gondolnátok!

Buci-Bigyo (törölt) 2012.03.10. 15:08:10

A blog írója kicsit nézzen utána Bodrogi magánéletének, mindjárt nem fog csodálkozni a Stohlhoz való hozzáállásán!
Az, hogy valaki jó színész, netán a Nemzet Színésze, semmit nem jelent a jellemére nézve.Úgy értem semmi pozitívat.

I-brahi 2012.03.10. 15:15:23

Stohl a Színművészetin végzett 1990-ben Székely Gábor és Zsámbéki Gábor osztályában. Csak mert egyeseknek fogalmuk sincs erről...

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.03.10. 15:16:14

...úgy leszopnám Stohlt, hogy beszarna a gyönyörtől!

Karipapa01 2012.03.10. 15:21:20

@Buci-Bigyo: Nem mindegy, hogy milyen Bodrogi magánélete? Mi közünk hozzá? olyan, amilyen. A lényeg, hogy ne kövessen el bűncselekményt vagy súlyos szabálysértést, mert ez már a társadalomra (mindannyiunkra) is tartozik.

halaloszto 2012.03.10. 15:22:13

szivbol kivanom a cikkironak, hogy ha egyszer egy buneert elitelik, es szabadul, akkor a "haverjai" ne ajnarozzak, ne foglalkozzanak vele, forduljanak masfele, tegyek le a telefont, jelezzek hogy nem akarnak vele nyilvanosan mutatkozni, es igy tovabb.

vazze, azert baratok, hogy segitsek a bajban! akkor is ha sajat hibajabol kerult bele. ha egy baratom alkoholistava valik, akkor is a baratom marad. ha reszegen elut valakit, akkor is a baratom marad. ez nem azt jelenti hogy szerintem nem bunos, hanem hogy a baratomat segitenem kell.

vajk

Karipapa01 2012.03.10. 15:27:04

@I-brahi: Tök mindegy, hol végzett, az a lényeg, hogy mit produkál! Sőt az sem, hogy Székely és Zsámbéki osztályában végzett. Ha jó, tapsoljuk meg, ha rossz, fütyüljük ki. Én is egyes vagyok, nekem sem volt fogalmam, de nem is érdekel, mint ahogy nagyon sok honfitársamat sem. Az eredmény a lényeg! Ezt lássuk!

Karipapa01 2012.03.10. 15:35:58

@halaloszto: Úgy van! Viszont ezt, mint "híres" embereknek nem úgy kellene érezni és kommunikálni, hogy "mellette vagyunk", mert ezzel mintegy kicsinyíteni próbálják az elkövetett bűnt. Talán célszerűbb lett volna a "segíteni fogunk neki..." kezdetű kommunikáció, amivel még! sokkal többen egyetértettek volna, hiszen ez az ember a személyiségét tekintetbe véve tényleg segítségre szorul.

blaubner 2012.03.10. 15:39:11

haverom, azt látjuk, hogy nem vagy oda stohlért, sőt más színészekért sem, de - ettől függetlenül - tulajdonképpen mi a mondanivalója a posztnak?

bioLarzen 2012.03.10. 15:39:13

@Stupid: Kösz, hogy be is mutattad azt, amiről beszéltem.

bio

Stupid 2012.03.10. 15:39:20

@Káposztakukac: Felbukkantál végre Buci:-)

halaloszto 2012.03.10. 15:40:28

@Karipapa01: hat hogy ez a sajton keresztul tortenik, a egy nyomor magaban. viszont a segiteni fogunk, mert segitsegre szorulo, szerencsetlen elfuseralt flotas ez a szegeny Stohl, az nem egy jo strategia, ha hosszutavon a baratai akarunk lenni, nem pedig egyik depressziobol a masikba segitgetni az illetot.

vajk

rug82 2012.03.10. 15:42:50

@Karipapa01: EZ "ember" ???? Akkor a bélféreg Albert Einstein!!!!

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2012.03.10. 15:43:52

@Kelta67:" Stohl nem kapott enyhe büntetést, sőt..az átlaghoz képest még szigorú is volt..nyugodtan utána lehet nézni..az ilyen eseteknél 80%-ban felfüggesztett büntetés szokott lenni, sőt még a súlyosabbaknál is gyakran.
tehát nem volt protekciós..hazugság."--ezt mondod Te!

Ezt mondja a TÖRVÉNY:A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény súlyos testi sértést, öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos
egészségromlást vagy tömegszerencsétlenséget, két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált, öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény kettőnél több ember halálát okozza, vagy halálos tömegszerencsétlenséget okoz.

Tehát,ha megáll a maradandó,akkor 2-5 év. Ráadásul nem első eset az ittas vezetés,tehát súlyosbító is van.Ha Te lennél pontosan ugyan ilyen helyzetben,simán meg is vágnának ennyire és ez csak az egyik dolog.
A másik,hogy miért álltak le a drog utáni nyomozással--másnál még véletlenül sem jöhet szóba,hogy ezt a szálat ne vigyék végig. Tehát igenis "protekciós" az ügy és bizony nagyon rossz üzenete van az " emberek" felé.
Ez pontosan azt üzeni,hogy elég,ha valaki csak egy kicsit is híres,vagy gazdagabb az átlagnál,már mindenben más elbírálás alá esik--és szerintem ez az ami bosszantja népet attól teljesen függetlenül,hogy most éppen a Sthol "bukott" meg valamivel.

Stupid 2012.03.10. 15:47:29

@HK417: Azt is elfelejtik, hogy elmulasztott segítséget nyújtani és a nőjét akarta rávenni arra, hogy vállalja magára a bűncselekmény elkövetését. Hihetetlen, hogy tudnak egyesek sajnálkozni egy szándékos elkövetővel szemben.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2012.03.10. 15:55:51

@Stupid: Igaz! Ezt ki is hagytam,holott a segítségnyújtás elmulasztása önmagában is súlyos bűncselekmény,különösen itt,mivel a körülmények miatt ez elég keményen minősített eset. Ezzel együtt már tényleg nincs miről beszélni.

Karipapa01 2012.03.10. 15:55:57

@rug82: Nem az ő egyedüli hibája, hogy ilyen lett! Túl fiatalon (talán a tehetsége miatt) túl lett ajnározva és a végén már azt hitte, hogy ő szarta a spanyolviasszt. Például amerikában is nem egy -főként film- színész járt már így. Ettől még nem kell leférgezni, inkább helyre kéne tenni a Buciját, és akkor lehet, hogy nyernénk egy igazi színész és embert! Ezt viszont az éppen "mellette állóknak" kellett volna már régen megtenniük, nem pedig így utólag magyarázni a bizonyítványt. Bodrogi úr és a többiek! Most itt a lehetőség! Csináljátok meg, hogy ebből a félrenevelt emberből igazi csillag legyen, ha már a lehetősége megvan! Innen már a "mellette állók" felelőssége, hogy színész és ember lesz-e belőle, vagy marad bűnelkövető.

ork1234 2012.03.10. 15:57:01

@Kelta67:
Te hülye vagy, nem érted, hogy visszaeső volt? Nem elsőre bukott le. Amiről Te beszélsz, az az első ilyen alkalomra vonatkozik (felfüggesztett). Igenis nagyon könnyen megúszta.

Kis ember 2012.03.10. 16:05:28

"gyanaz a pofátlan, cinikus, erőszakos és nagyképű ember lépett"

Egyik sem büntetőjogi kategória (sajnos :) ). Semmi köze ahhoz, hogy mit csinált annak, hogy hogyan viselkedik. Az erőszakost itt gondolom az "arrogáns" értelmében kell olvasni.

Úgyhogy a cikk innentől kezdve hülyeség.

Mondom ezt úgy, hogy szerintem az életben többet nem fogok elmenni olyan színdarabra, amelyben Stohl egy mellékszerepnél többet kap. És szívem szerint tíz évre ítélném azt, aki drogosan, részegen vezet.

Dour ® 2012.03.10. 16:07:00

"Stohl igazi példakép lett"
Igen.
Igyál, drogozz, csattanj kétszer.
Szép példakép.
Undorító.

2012.03.10. 16:13:13

A posztoló szívemből szólt.

2012.03.10. 16:15:53

@bioLarzen: Nemcsak a megbocsátás kezd idejétmúlt fogalom lenni, hanem a felelősségtudat, a becsület, a tisztesség, az erkölcs, a bűndtudat. E téren a posztíró által emlíytett kör élen jár.

Karipapa01 2012.03.10. 16:16:14

.@Kis ember: "Mondom ezt úgy, hogy szerintem az életben többet nem fogok elmenni olyan színdarabra, amelyben Stohl egy mellékszerepnél többet kap. "

Ha annak idején Neumann János elkövette volna ezt a bűncselekményt, most nem lenne számítógéped? Mi köze van egy magánügyben elkövetett bűncselekménynek egy munkateljesítményhez?

Buci-Bigyo (törölt) 2012.03.10. 16:21:28

@Karipapa01: :D :D "Nem az ő egyedüli hibája, hogy ilyen lett! " :D :D + -sírásjelek- Persze hogy nem!Te is tehetsz róla, a szüleid is és még a szomszéd Rozi néni is!
Annyira bírom mindig ezeket a mosakodós-mosdatós szövegeket.Az ilyen sz*r, drogos, alkesz, függő (esetleg nőverő) f*szok mindig a körülmények áldozatai és sosem a saját baromságaiké, jellemtelenségeiké! -hányós emotikon-

Neked ez biztosan új, de képzeld, egy ember jellemére igenis nagyon jól lehet következtetni a tetteiből, és abból is, hogy viselkedik más emberekkel.Még egy Nagy Titok csak NEKED :D : egy drogost, egy alkeszt, más függőt sem tudod meggyógyítani, más sem tudja meggyógyítani, HA Ő NEM AKARJA !Meggyógyulni egyébként sem fog sosem, maximum "száraz" lesz.Egy 30 fölötti embert amúgy sem lehet megnevelni (szerintem nem is kell), nem változik senki egy bizonyos kor fölött.

corleone63 2012.03.10. 16:30:55

@bcs222: A törvény szerint, közszolgálatot olyan személy aki büntetve volt és nincs mentesítve a hátrányos következményektől, nem láthat el. Így a Nemzeti Színház színésze sem lehet!Se közalkalmazott, se köztisztviselő...
Elég világos remélem...

Karipapa01 2012.03.10. 16:33:52

@Buci-Bigyo: "...egy drogost, egy alkeszt, más függőt sem tudod meggyógyítani, más sem tudja meggyógyítani, HA Ő NEM AKARJA !Meggyógyulni egyébként sem fog sosem, maximum "száraz" lesz.Egy 30 fölötti embert amúgy sem lehet megnevelni (szerintem nem is kell), nem változik senki egy bizonyos kor fölött."

Pontosan így van, ahogy leírtad! Tehát: tessék kedves "mellette álló" színésztársak, retekklub, barátok, egyéb ajnározók: itt a lehetőség! Bizonyítsátok be akár Buci-Bigyonak, akár saját magatoknak, hogy meg tudjátok csinálni a lehetetlent! Felelősséggel! Nem ám utólag, hogy bocs, mert akkor ti is szavahihetetlenek, bűnrészesek lesztek. Mi addig Buci-Bigyoval majd figyelünk.

tibsi 2012.03.10. 16:34:14

Közszolgálati státuszt csak az tölthet be, akinek érvényes erkölcsi bizonyítványa van. SA-nak kicsit nehéz lesz beszerezni...

venszivar 2012.03.10. 16:45:40

@Karipapa01: Nem dolgom megvédeni @Kis ember: -rt, de oszt miért ne "keverje" a magán emberi viselkedést a "munkahelyivel !?!(a kisebbet meg védeni !) :))): D
Hitler a magánéletbe egy arc csipegető farok volt,,,,,,,a "munkájába" meg egy tömeg gyilkos a 100.-on. tehát ha a te utasításodat vennénk figyelembe, akkor NEM KEVERNI ÖSSZE A MAGÁN ÉLETI S A "MUNKAHELYI" DOLGOKAT ! gratulálok, neked ! Én még 5-6 konyak után is széttudom választani a tisztességeset a szeméttől. tehát, nem összekeverni ! talán csak rázni ? ja s sok jéggel ......

ki vagy te 2012.03.10. 16:51:18

Én egy kicsit másként látom ezt az egészet. A baj ott van, hogy kijön a börtönből a Stohl, az Ambrus, és a médiák TELE VANNAK VELÜK!!! Mit csinálnak, mit akarnak, jól aludtak-e, stb. Nem hiszem, hogy szinte példaképül kellene állítani őket. A poszt írója jól indult el, csak elkanyarodott: valóban lehet értékes ember egy másik területen ( lásd külföldi színészek is)

venszivar 2012.03.10. 16:52:57

Jav. : ( a kisebbet meg védeni illik! ) :))):D

Nomante 2.0 2012.03.10. 16:54:30

A rendőrgyilkos drogos csávóval ellentétben ő legalább ült valamennyit. Rajta múlik h. akar e változni v. nem. ha nem fog maximum egy hosszabb időre ül majd a sittre.

Karipapa01 2012.03.10. 16:54:34

@Dr. dr.venszivar: Nem jó a példa! Hitlert nem is magánemberként ítélte el a világ, hanem a "munkahelyi " gaztetteiért (ha így kezeljük)! Ő magánéletben egy festő volt, egy művész (ne firtassuk, hogy milyen), ezért soha senki nem ítélte volna el. Legalábbis remélem, hogy a világban egyetlen egy festőt sem ítélnek halálra a műveiért. Az, hogy mint Németország fűhrere mit követett el, más kérdés. Idd meg a konyakot!

Démonmac1 2012.03.10. 16:59:15

Az a "megnyomorodott ember" azért kiment dolgozni a főldre, nem olyan egyértelmű az a "megnyomorodás" nyilván kihasználja, hogy pénzhez lehet jutni.

A másik oldalt tekintve, nevetséges az ítélet.
Persze majd ha Prinz Gábort, Bodnár László mellé csukják, akkor talán lesz valami igazságféle.

nemecsek ernő áruló 2012.03.10. 17:04:16

Bekokainozok, elütöm Hollósi Frigyest, és a temetésen közlöm a rokonokkal, és színész kollégákkal, hogy csak Stóhlt tekintem példaképnek. Undorító ez az ember, és amit köré kreálnak. Hánynom kell tőle. Remélem, egyszer a közelébe juthatok, hogy leköpjem!

venszivar 2012.03.10. 17:04:21

@Karipapa01: Szokás mondani, hogy "minden példa sántít" .
De azért, nehogy már úgy legyen, ahogyan te forgatod a takarót az úgy nem szaros ! SZAROS annak mindkét oldala s minden éle IS ! Lassan a te szád is, ha értetlenkedsz ! :))):D
te tényleg egy erkölcsi O vagy, vagy "csak" rokon ?!!!! Hozol konyakot? "MEGÉRDEMLEM" ?!

Mesterlövész 2012.03.10. 17:10:09

@El Topo (Sgt. Elias): És akkor a miniszterelnökről még szót sem ejtettünk, hozzá képest még plagi bá is kismiska.

Karipapa01 2012.03.10. 17:10:11

@Démonmac1: "Az a "megnyomorodott ember" azért kiment dolgozni a főldre..."
Az a "megnyomorodott ember" nem a saját hibájából "nyomorodott" meg! Naná, hogy reklamál! Ettől az eseménytől önhibáján kívül egészségkárosodás érte és még a károsító személye is megvan. Mégis mire számítasz? El kellene tűrnie? Szavazzuk meg, hogy ő fizessen a Stohlnak, mi a fenét keresett éppen arra, amerre a Buci száguldozott bedrogozva!

Karipapa01 2012.03.10. 17:17:29

@Dr. dr.venszivar: nem viszek konyakot, mert lusta vagyok kimozdulni, de ha eljössz szívesen megkínállak. Esetleg még pofozkodhatunk is, bár ha te is fradista vagy, nem biztos. Különben is az én erkölcseimhez köze sincs a hülye Stohl problémáihoz. Olyan, hogy nulla, pedig erkölcsi szempontokból nincs (nem lehet semleges: vagy erkölcsös vagyok, vagy nem). Rokon is vagyok, bár nem túl kiterjedt családom van.

Frizuravarjú 2012.03.10. 17:24:05

Jó írás. Minden szavával egyetértek.

venszivar 2012.03.10. 17:28:41

Merre kéne menni ? Szinte rálátok a stadionra. Ha akarok, akkor egy perc s rálátok. A pofozkodást nem értem, ha lusta vagy, akkor arra nem lennél lusta ? A többit meg már letojom.
Ha nem kiterjedt, akkor belterjes ? :) ja nem akkor belterjedt. na mivel ilyen nincs, akkor marad a belterjes..........búnyó lesz ebből ! hiába látom az FTC stadiont, (fotóról) IS. inni kér a máj.
Az én kollégáim is kiállnak v. fekszenek a piás kollégák mellett........CSAK SZABADIDŐBE a Duna parti pecázás alatt, mellet, közbe s utána, mikor az asszonyok keresik a gyíkot....ja NEM! a halat........

windex 2012.03.10. 17:30:25

@Buci-Bigyo: te, a nemzet színésze (az a bizonyos 12, kihalásos alapon), és a nemzeti színésze két külön dolog, tudod, ugye? :-)

Gyermekláncfűrész 2012.03.10. 17:31:04

Szép egy hányást sikerült most, post helyet a képernyőre csapni. Eddig egész értelmesnek tűnt ez a blog, de úgy látszik most a józanész szabin, otthon pedig csak a rosszindulat és a butaság ült tort.
Nem kötelessége senkinek sem szeretni Stohlt de ennyi tényleg elég hogy lócitromos célba dobást rendezz a kedvéért? Ráadásul olyan agyatlan módón, és fiktív okokra hivatkozva hogy az már szobrot érdemelne.
Ott pofátlan cinikus ember lép ki a börtönből, itt meg másik postol, egy harmadik meg hozzászólást ír. Baj ez? Miért lenne. Ilyet lehet.
Protekciós ítélet? Rohadtul nem vagy képben e témával. Ez sem baj de amihez nincs lövésed, nem pont azt használd katalizátornak. Ma ez egy teljesen normális ítélet. Szerintem is kevés, de mindenki számára kevés. Azoknak a névtelen ámokfutóknak is akik névtelenül naponta gyártanak hasonló drámákat az utakon de mindenkiért minden nap nem lehet rinyálni. Úgy gondolod, ezt egy emberen kell leverni, akkor szebben süt majd a nap?
Részegen elüti a feleségét, szándékosan, kétszer. Felfüggesztett.
Körzeti orvos kerékpárost gázol, az áldozat meghal. Felfüggesztett.
Zebrán pirosnál gázol, egy halott. Felfüggesztett.
Mind névtelen senki, sztárügyvéd nélkül. Bárminemű megbánás nélkül /még a látszatát is beleszámoltam/ kártérítés nélkül. Ez az átlag. Akkor?
Barátaid vannak? Anyu szeret? Szerintem akkor is, ha hülyeséget csinálsz. Másnál ez lehetetlen?
Miért gond ha vele vannak? Ráadásnak nem állami intézmények lengették a kegyelem zászlaját hanem olyan emberek akik ismertek. Ők sem a felmentését remélték hanem egy, az elsőfoknál hihetőbb ítéletet.
Gondolkozom tehát….rémlik? Akkor Te nem vagy.

Karipapa01 2012.03.10. 17:34:48

@Dr. dr.venszivar: "Merre kéne menni ? Szinte rálátok a stadionra. Ha akarok, akkor egy perc s rálátok. A pofozkodást nem értem, ha lusta vagy..."
Jól vagy??? Aggódom érted! Volt már egy pár nézetkülönbségünk más blogokon is, mégsem volt probléma. Nem ám feladod! Kivel fogok vitatkozni?? ne idegelj!

mirx 2012.03.10. 17:39:45

Sztm az embereket sokkal kevésbé zavarná, amit Stohl tett, ha pusztán egy egyszerű színházi színész lenne, nem pedig az Rtl klubban, művészileg ugye végtelenül igénytelen (pontosabban értékelhetetlen kultúrális attribútumokat képviselő) Reggeli meg Való
Világ, meg hasonlókban parádézott volna szakmailag ugye nem túl kihívó feladatok során át, pusztán mert imádja a pénzt.
(fentiekből az is következik, hogy nem egy Anthony Hopkins ő ugye, se nem a kultúra szószólója, színészóriás, blabla.)

Minderre a dzsippel száguldozós-vadászgatós-bulizós imidzs meg a nyolc gyerek kilenc házasságból móka sem segített rá. Magyarán a kihaénnemsége és a pénzéhessége az, amiért a vérét akarják látni, nem is azért, mert ittasan elgázolt valakit, ez ugye például a Cserhalmival is megtörtént (többek között).
Szóval ha ennek a Stohlnak egy kanállal több esze lett volna, kicsit visszafogta volna az igénytelen tévés szerepléseit meg az élet császára imidzset, mindjárt nem akarnák a lámpavason lógva látni. A nagyarcúskodást nem tűrik az emberek, ez van.

ginho 2012.03.10. 17:40:38

bestohlozva ér kommentelni?

venszivar 2012.03.10. 17:41:39

@Karipapa01: Hozzád, még soha "nem volt szerencsém" ! ha csak nem olyan vagy, ki változtatja a nevét. Úgy s akkor ihatok én bármennyit, akkor sem jön meg az éles látásom s nem foglak felismerni ! A kinyírandók, leköpendők s leturházandók között, nem szerepel Karipapa 01, tehát, eddig mi még nem akasztottuk össze a bajuszt ! te be vagy rúgva ! vagy " CSAK " KÖTÖZKÖDSZ.. no merre menjek, hogy seggbe rúgj.?! :))):D

venszivar 2012.03.10. 17:45:10

@ginho: NEM ! ( kivétel én !) . a sricc patya írt nekem egy igazolást.........nagy haverom az a senkiházi bűvész is, akár csak ez a művész is. húúúú, de kiszáradt a klaviatúrhám. tehát NEM ér, de mint a pl. is mutatja, LEHET ! csak, de minek.....

venszivar 2012.03.10. 17:52:27

@ginho: EZT nekem "mondtad" ?! gondoltad, írtad ?!

MACSKANŐ 2012.03.10. 17:54:46

@Gyermekláncfűrész:

Stohlnak azért kellene megúszni, mert más nm kap elég súlyos büntetést?

uruk.hai 2012.03.10. 17:55:31

@Kelta67: Már hogy lenne neked "teljesen közömbös Stohl", mikor azt írod, hogy "mellesleg aki szerint nem tehetséges, az vak, és süket".

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.03.10. 17:55:32

máris kint van? nagyon dúrva, mintha tegnap ment volna be (nem, nem vagyok bestólozva)

Dr. GGG77 2012.03.10. 17:56:24

Na, most nálam már ott bukik egy ember, hogy az a hobbija, hogy állatokat öl.

the cat 2012.03.10. 17:57:59

@mrbloodbunny:

Ráadásul olyan jó helyekre tették, hogy sajnos nem akadt emberére: mondjuk egy éltfogytos kancigányra. Ez a fogházbüntetés hátulütője, tiszta lazaság, ahelyett, hogy megbaszták volna azt a kurva seggét.

mandro 2012.03.10. 17:58:03

Kedves Vancat!

Íme láthatod, hogy nem pusztán a "nagy nevek" rajonganak egy ilyen korcs színészért!
Emberileg nulla, színészként szintén, az meg ne befolyásoljon, hogy Alföldi hogyan viszonyul eme "művészhez"!

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.10. 18:00:07

Csak gratulálni tudok a cikk írójának! Valóban vérlázító, ahogy ezt az embert kezelték!

nagyfeszültség 2012.03.10. 18:00:28

@the cat:

Vagy legalább került volna egy kis időre olyan kiszolgáltatott helyzetbe, mint azok, akiket a drogos, részeg gyorshajtásaival és a büdös vadászataival veszélyeztet.

gatto nero 2012.03.10. 18:01:53

Nyugtassatok meg: ugye Stohl többé nem vezethet autót, nem vehet a kezébe (legálisan) fegyvert, nem lövöldözhet állatokra és nem dolgozhat közalkalmazottként
a Nemzeti Színházba?

venszivar 2012.03.10. 18:04:08

@gatto nero: Egyik "pontba" SEM tudnálak megnyugtatni !!!

Gyermekláncfűrész 2012.03.10. 18:05:28

@MACSKANŐ:
Nem. Stohlra olyan büntetést kell kiszabni, mint bárki másra./már múlt idő/ Ez olyan volt. Ha pedig úgy érezzük hogy ez a büntetés kevés, a bírói gyakorlaton és törvényeken kell szigorítani.

rug82 2012.03.10. 18:07:31

@gatto nero: Sajnos IGEN: Az ilyen férgek továbbra is azt híresztelik magukról, hogy szinészek - rajtunk áll vagy bukik, hogy ezt el is hissszük...

the cat 2012.03.10. 18:07:32

@Káposztakukac:

Szrintem te vagy Stohl és megint be vagy baszva - vagy valami szar felütött kokaint szívtál -:)

the cat 2012.03.10. 18:11:16

@Dr. GGG77:

Így van, aki állatokat öl, az bármi más
aljasságra is képes.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.03.10. 18:12:06

Még köztársasági elnök is lehet.

Asszem Schmittnek is belefért az autós afférja abba, hogy megtestesítse a nemzet egységét.

Ja, és a lopás is simán belefér.

Karipapa01 2012.03.10. 18:12:55

@Dr. dr.venszivar: az utóbbi 3 évben nem változtattam nicknevet, amióta saját gépen és nem cégesen kommentelek. Én viszont emlékszem rád, te is nagy kommenter vagy. De az is lehet, hogy csak olvastalak, ami annyit jelent, hogy az esedékes kommenteddel egyetértettem, ezért nem vitatkoztam. Bár ez kétséges (ismerem magam). De tudod mit?: Kötözködöm ?-)

Karipapa01 2012.03.10. 18:14:42

@gatto nero: "Nyugtassatok meg: ugye Stohl többé nem vezethet autót, nem vehet a kezébe (legálisan) fegyvert, nem lövöldözhet állatokra és nem dolgozhat közalkalmazottként
a Nemzeti Színházba?"

Deehogyneeem...

rug82 2012.03.10. 18:17:05

stohl és schmitt - két retkes tetű, akik(?) annyira tetves recskás hülyék, hogy az már fáj...

Buci-Bigyo (törölt) 2012.03.10. 18:18:27

@windex: Nem nem túdom mer én csak egy müvelettlen idiota vagyok és nem ojan okoss mint te. :D :D

Én csak azt tudom, hogy pl. Bodrogi - aki annyira kampányolt buckó művész úr mellett - a Nemzet Színésze.

Karipapa01 2012.03.10. 18:21:08

Fiúk-Lányok!!! Attól, hogy valaki egy szar alak, lehet még kiváló szakember. És, ha a Buci az (az illetékes szakemberek szerint), ezt nem lehet elvitatni! Akkor pedig AZ!!! Egy más kérdés, hogy emberileg minősíthetetlen, vannak más szakemberek is, akik azok. Nem a színészetét kell megtámadni, hanem a viselkedését. Nem mindegy! Egy rossz ember is el tudja játszani a színpadon, hogy jó ember, ha jó színész! Köpjük le a rossz embert és tapsoljuk meg a jó színészt!!!

venszivar 2012.03.10. 18:22:54

@Karipapa01: Cégessel ? szabad azt ? becsületes dolog az ?
Örülök, ha emlékszel, pláne HA egyetértettél, ami igen ritka lehet, mert én nagy konfliktus kereső, szarkeverő vagyok........
mivel te is (mint írod) , ugye, hogy eddig nem . Na én is indulok haza s így már távolodom az FTC stadiontól ! De te még + - - 500 km-es körzetnyire sem írtad, hogy merre kéne hozzád menni. én, most ismerkedem ? .)

venszivar 2012.03.10. 18:25:28

@Karipapa01: már megint kezded a hüjjjeségedet ???

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2012.03.10. 18:27:03

Tökéletesen felháborító a nemzet „mértékadó” színészeinek tevékenysége. Egyszerűen nem értem, hogy miért tekintünk úgy ezekre az emberekre, mintha az ő véleményük valami olümposzi magaslatból, egy külön erkölcsi szintről szólna le hozzánk és iránymutató például szolgálna. Minden poén azzal kezdődik, hogy már „iddogáltunk egy ideje”, és akkor még finoman fogalmaztam. Anno minden Heti Hetesben – amikor még néztem – elhangzott, vagy minden talk showban, hogy milyen büszkék arra: gyengék voltak természettudományokból. Színházban dolgozó ismerőstől olyan történeteket hallottam, hogy a Római Birodalom idején is pironkodtak volna…

Ehhez képest véleményt formálhatnak – és odafigyelnek rájuk – politikáról, gazdaságról, tudományról, egészségügyről, mindenről! Soha nem felejtem el, amikor egy komoly biológus professzort Friderikusz műsorában Novák Péter mosott le tudományos témában, mert három klasszis volt a két fél kommunikációs képessége közt… Megdöbbent és felháborodott voltam. Én fizikusként nem megyek oda a Nemzetiben előadás után felhívni a művész figyelmét arra, hogy szerintem jobb lett volna, ha ezt meg azt csinálja ebben meg abban a jelenetben. ELISMEREM őket mint színész, önfeledten és boldogan tapsolok, mint elégedett néző, de amíg nem bizonyított valami módon, addig nem tekintek rájuk emberi példaként… Ők mire fel formálhatják a világnézetet? Nem Vörösmartyról, vagy Petőfiről beszélünk már, nem a reformkorban élünk, és költőink nem a parlamentben ülnek…

Felháborodott cikkek sorozata született a Kanadába emigráló íróról, aki sértetten kirohant a társadalom ellen. Sokan megkönnyezik, vagy szégyenként élik meg. Az nem hírértékű, ha egy vezető kutató a NASA-hoz „emigrál”, mert itthon nem él meg, vagy nincsenek lehetőségei. Az csak egy tény, netán hazaáruló, aki a magyar oktatáson élősködve most arrébb állt. Munkássága érdektelen, eredményei, emberi nagysága nem hír. A másik nemzeti tragédia, hiszen ha még egy ilyen nagy író is arrébb áll, akkor mit remélhetünk…

Az egyszerű gázoló drogos gyilkos, akit durvább esetben felkoncolnak az út szélén, de minimum örökké lenézik. Ha orvos lett volna, elvesztené praxisát, ha csak simán egyszeri dolgozó, büntetett előélete miatt fintorogva dobnák félre az önéletrajzát. De nem, ő színész: példa, értékadó, kulturális iránytű, emberi nagyság! Akit jövő héten nézhetünk a TV-ben, aki milliókat keres majd könyveivel, aki hétvégén újra részt vehet a bekokainozott orgiákon a haverokkal, aki megcsalhatja feleségét, hiszen mindez a mások számára érthetetlenül nagy nyomás és művészi véna természetes következménye. Hányingerem van…

rug82 2012.03.10. 18:28:26

@Karipapa01: "tapsoljuk meg a jó színészt!!" :-))) Ha ez a tetves geci állat szinész, akkor Adolf Hitler zsidóvédő!!!! Ennek a mocsadéknak annyi a köze a szinészethez, mint alföldi robertínának a nőkhöz!

reccs 2012.03.10. 18:28:41

Azt azért vágjátok, hogy Bubik mélytiszteletű művész úr, akire azóta se szól senki egy rossz szót se, részegen nem egy, hanem két embert vágott haza? Azaz ennek a dupláját követte el. Csak mert meghalni szerintem ebben az esetben nem erkölcsi teljesítmény, attól nem különb.

Karipapa01 2012.03.10. 18:30:36

@Buci-Bigyo: "Én csak azt tudom, hogy pl. Bodrogi - aki annyira kampányolt buckó művész úr mellett - a Nemzet Színésze."

Na ezt írtam neked az előzőekben kedves Buci-Bigyo! Ha a Bodrogi annyira kampányolt a Buci mellett és annyira a nemzet színészének tartja, hát vállalja is azt, hogy a jövőben valóban az lesz. Ha esetleg mégsem, hát akkor kedves Bodrogi Úr oda lehet állni és be lehet ismerni azt, hogy hülyét csinált az Önt kedvelő és tisztelő közönségből! Hálásak leszünk :-) Mindenesetre szerintem adjuk meg Bucinak az esélyt arra, hogy megváltozik és tényleg az lesz, mint amit ma a barátai, színésztársai és a média megpróbál elhitetni velünk.

Gyermekláncfűrész 2012.03.10. 18:32:08

@_Maverick: Az egyszerű gázoló drogos gyilkos, akit durvább esetben felkoncolnak az út szélén, de minimum örökké lenézik. Ha orvos lett volna, elvesztené praxisát,........példa van rá? Persze hogy nincs. :D

rug82 2012.03.10. 18:32:55

@reccs: Bubik "mélytiszteletű művész úr" ??? Kiről, miről is beszélsz? Netán arról a retkes mocsadék állatról, aki(?) (hál'Istennek) 2004-ben totál bekábszerezve megdöglött????

Karipapa01 2012.03.10. 18:34:25

@rug82: Ejnye-ejnye!! Nem kellene :-)

Titus_sb 2012.03.10. 18:37:19

" Ami megtörténik egyszer, az nem biztos, hogy megtörténik mégegyszer."
" Ami megtörténik kétszer az biztos, hogy megtörténik harmadszor is."

Stohlnak elég lesz büntinek, amikor a narkótól, és a szesztöl, felfújt egója a valósággal csattan.

Aki nem értené: ennek járulékos következménye a böri, az " egy hogyan történhetett meg", és a média erre is lecsap ám, mint gyöngytyúk a takonyra.

Tehát amikor az a közeg cincál szét ami adta alád a lovat (meg a kólát) addig... Lehet az a "Nemzet Színésze" is akár, összecsuklik.

(Utálhatom, tisztelhetem, leszarja bárki is.)

indapass90210 2012.03.10. 18:53:48

Nem értem mi a probléma. Emberek védik és támogatják a barátjukat. Ez így teljesen normális dolog.

Vancat meg hüje, mint mindig. Ebben sincs semmi meglepő.

rug82 2012.03.10. 18:55:48

@Dövan: Emberek nem védhetik és támogathatják droggfüggő, alkoholista GYILKOS állatbarátjukat - vagy ha igen, úgy őket minősíti!!!

Karipapa01 2012.03.10. 18:56:27

@Dövan: "Nem értem mi a probléma. Emberek védik és támogatják a barátjukat. Ez így teljesen normális dolog. "
Mi ellen védik? Talán a felelősségrevonás ellen?

little.idiot 2012.03.10. 18:57:09

@El Topo (Sgt. Elias): letezik olyan dolog a vilagon,amirol neked nem a fidesz/orban/schmidt pali bacsi jut eszedbe olvtars???
kicsit egybites vagy,mint mindig...

Karipapa01 2012.03.10. 19:04:10

@rug82: ""tapsoljuk meg a jó színészt!!" :-))) Ha ez a tetves geci állat szinész, akkor Adolf Hitler zsidóvédő!!!! Ennek a mocsadéknak annyi a köze a szinészethez, mint alföldi robertínának a nőkhöz!"
Ne haragudj, de ez az ember tényleg SZÍNÉSZ!!!
Függetlenül attól, hogy neked (nekem sem) nem szimpatikus.

Karipapa01 2012.03.10. 19:13:17

Egyébként nagyon szar helyzetben van ez a szerencsétlen Buci. Olyan 10-15 év múlva a nagyon szeretett gyermekének (az RTLklub-on láttuk, hogyan szeretgette) valamelyik jóakarója elmeséli, hogy "az apád az anyádat akarta börtönbe küldeni az imázs fenntartása és a részeg-bedrogozott felelőtlen gépjárműbalesete miatt...." Hát nem lennék a Buci helyében! De a gyermek helyében sem! Geci a világ. Sőt! Ha ne 'adj Isten még szakításra is sor kerülne és a barátnője ezt még akár bosszúból is forszírozná... Ajjaj...Ez talán még a börtönnél is rosszabb. Legalábbis annál, ahol a Buci volt.

rug82 2012.03.10. 19:14:30

@Karipapa01: Akkor bocsánatod kérem, de mások a szinészetről alkotott elképzeléseink! Nekem szinész pl. Peter O'Toole, Sean Connery, Charles Bronson, Walter Matthau, stb... A magyarok közül pedig: PÁGER ANTAL, Latinovics Zoltán, Kállai Ferenc, stb... Ezeknek a cipőfűzőjét nem köthetné meg ez az alkoholista ripacs!!!!!

the cat 2012.03.10. 19:15:41

@rug82:

Azt nem értem, szegény Garas Dezső hogyan
fogadhatta bizalmába ezt a nyomoroncot.

rug82 2012.03.10. 19:20:55

@the cat: A család törőcsikmarit, a nemzet kurváját értesítette először a haláláról -- ez sok mindent megmagyaráz, nicht war? :-)

Karipapa01 2012.03.10. 19:22:08

@rug82: Az is kamionsofőr, aki téged le akar szorítani az útról, meg az is, aki akár még satufékez is azért, hogy egy rossz előzés miatt be tudjál eléje sorolni...

Kelta6725 2012.03.10. 19:25:58

ez a rug82 nevü idióta, tud érveket is írni vagy csak mocskolódni?
mert ha neki érv az hogy: alkoholista? bár láthatóan fogalma sincs mit jelet..vagy buzi? ez aztán nagy érv, vagy tehetségtelen színész...hát ő biztosan említettek szintjén van, hogy meg tudja ezt állapítani....

az érvei köpködés, mocskolódás..és szélsősége..mint a fajtája....hogy meglepődne ha valaki hasonló érvekkel lelövetné..mert épp nem tetszik neki.

Ilyen egy primitív létforma, hogy tud létezni? csodálom, hogy nem felejt el néha levegőt venni.

Karipapa01 2012.03.10. 19:32:32

@Kelta67: Ne durvulj! Ez nem Fradi-Dózsa meccs, ahol ha nyerünk királyok vagyunk, ha nem, akkor hülye a bíró!

rug82 2012.03.10. 19:32:46

@Kelta67: Érdeklődésedre közlöm, hogy villamosmérnöki diplomával rendelkezem, a szakmámban (viszonylag jónak mondható) fizetéssel dolgozom.
- Azt, hogy alkoholista valaki, annak alapján itélem meg: képes-e alkohol fogyasztását mellőzve gépjárművet vezetni; stohl esetében a válasz NEM.
- Hogy szinész-e valaki, lemérhető annak a tükrében, képes-e valaki hányás nélkül 5 percet kibírni az illető magamutogatásából; a válaszom: NEM

Pusszantás anyádnak

rug82 2012.03.10. 19:34:14

@Karipapa01: Igazad van - de egyik kamionsofőrt sem a Te pénzedből finanszírozzák!!!

Kelta6725 2012.03.10. 19:42:21

@rug82:

nos, gratulálok..ha szerinted ez jelent valamit..akkor komoly gondjaid vannak intelligencia téren.

hát ha szerinted az alkoholista ez, akkor a 8. általános elvégzésében is kételkedem nálad, nemhogy diplomádban..

nos, én nem bírtam ki 5 percet a te magamutogatásos írásod olvasásánál...ripacs vagy, de rendesen (te mondád)

de érveket nem látok továbbra sem, csak köpködést...bár fajtádnak ez érv , tudom..de a világ nagyobbik és civilizáltabb részének nem az. bocs primitív vagy, ez van. sorry

pusz a családnak

Fatal Error! System Halted! 2012.03.10. 19:47:03

Nem akarsz te blogger pöcs, inkább azzal foglalkozni, ami a blog célja? Stílusos zöldmegoldásokkal? Kissé el vagy tévedve, faszomat se érdekli a személyeskedő, buzeráns fröcsögésed. Ez volt az utolsó, hogy idejöttem, olvastam a bejegyzést és kommenteltem.

Szegény megnyomorított áldozatról meg bebizonyosodott, hogy egy pénzéhes, kamuzó vén fasz.

rug82 2012.03.10. 19:50:22

@Kelta67: stohl köcsög fan vagy, ergo anyádat a ravatalon, ha érted...:-)

Karipapa01 2012.03.10. 19:50:54

@rug82: Nem is az számít. Te villamosmérnök vagy és képzeld el azt, hogy az egész környezeted azt szajkózza, hogy Déri vagy Kandó vagy Jedlik hozzád képest kismiska, te vagy az ász! Ha kellő önismerettel rendelkezel, mosolyogsz ezen és jól esik. DE HA NEM.......

Karipapa01 2012.03.10. 19:53:41

@Fatal Error! System Halted!: Na mi van? Már megint vitahiányod van?
"Szegény megnyomorított áldozatról meg bebizonyosodott, hogy egy pénzéhes, kamuzó vén fasz"
Te is az vagy, ne küzdj a konkurrenciával!

interflug 2012.03.10. 19:53:58

A színészek bizonyos képességek tekintetében általában tehetséges, de nem túlságosan okos emberek, ne haragudjatok rájuk. Ezek a piás összezárók meg még szerencsétlen szánnivalók is.

Kelta6725 2012.03.10. 19:56:10

@rug82:
Mint már korábban írtam, Stohl hidegen hagy...de látom az olvasás is nehézséget okoz, meg a szöveg értelmezés..nagyon gáz vagy ember...diploma, mérnök?? hehe, mekkora kamu..

valszeg te vagy egy alkoholista, elhízott házmester testű, aki irigykedik a szomszéd döglött lovára is..és itt éled ki magad köpködve bárkire...troll :)

neked a köcsög, a buzi, az érv..holott olyan szintű lelki nyomorban élsz, hogy inkább már szánlak..te szegény...ez a napi élvezeted, hát csak írd ki ide...és a sopronis üveget húzd meg...vagy a kannásat

nincs harag béke veled :)

Karipapa01 2012.03.10. 20:01:16

@interflug: Azok az emberek is szánni valók, akik anno a gyermeke előtt agyonverték a tanár urat! Ilyen mentség nincs: vagy EMBER, vagy nem!

venszivar 2012.03.10. 20:20:57

@Karipapa01: Nem válaszolok, mert te is szartál rám.................

becsoccsent 2012.03.10. 20:26:36

csupan emlekezzunk ra, hogy buci a baleset utan ELOSZOR cigit kert az aldozatoktol. emlekezzunk ra, hogy megkerte a feleseget, mondja azt, o vezetett. masnap pedig a gyerekevel a kezeben jelent meg a kamerak elott.

persze azt se felejtsuk el, hogy tobbszoros visszaeso. azt se, hogy az esetek 99.9%-ban csak a joisten segitette haza, amikor berugva esvagy bekolazva ult a volanhoz.

Kelta6725 2012.03.10. 20:32:55

@becsoccsent:
"buci a baleset utan ELOSZOR cigit kert az aldozatoktol." és? ez melyik büntető kategóriába illik??? hm?
"esetek 99.9%-ban csak a joisten segitette haza, amikor berugva esvagy bekolazva ult a volanhoz."

erre bizonyítékod? link, itélet, tanu stb??? vagy te is a: hallottam ezt, biztos igaz kategória???
mert ez így csak köpködés...

Karipapa01 2012.03.10. 20:36:48

@Dr. dr.venszivar: Volt egy ember, akivel komoly problémáim voltak, a végén verekedésig fajult a dolog még rendőrségi ügy is lett belőle. Utólag mindketten átgondoltuk és ma már a legjobb barátok vagyunk. Ez nem több kapu! Mindenkinek meg kell adni a lehetőséget a beilleszkedésre. Ha sikerül: OK. Ha nem......

comes 2012.03.10. 20:37:48

A "demokrácia" teljes és irányított megcsúfulása a Stohl ügy iménti kezelése.

Karipapa01 2012.03.10. 20:38:18

@Kelta67: Igen, ezt köpködte az összes magyar média...

Kelta6725 2012.03.10. 20:41:35

@comes:
kicsit pontosíts, melyik része, és hol??

MACSKANŐ 2012.03.10. 20:48:36

@Káposztakukac:

András, miért fröcsögsz?
Szállj inkább egy kicsit magadba...

the cat 2012.03.10. 21:05:53

Remélem mostantól nem Stohl vadászik, hanm rá fognak vadászni a rendőrök és minden jóérzésű ember. Tóbbé talán nem maradhatnak titokban a gusztustalan, agresszív kirohanásai, a fenyegetőzései, a drogozásai és az ittas száguldozásai. A következő ítélte pedig remélhetőleg súlyosabb lesz: nem fogház, hanem fegyház .
Ott majd megtanítják szerénynek lenni.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.03.10. 21:34:58

Stohl letöri az uzsija felét és odaadja, hogy ne legyek éhes. Jó ember!
Ti meg kapjátok be a faszomat!

Stupid 2012.03.10. 22:10:54

@anyahajókabinajtóhajtogató: Talán az internet számládat is ő fizeti? Éhen ne halj! A másik része meg ... dugd abba, aki enni ad!

2012.03.10. 22:55:52

Szeptemberben én is azt mondtam, Stohl-nak börtönbe kell mennie, mert van egy toleranciaküszöb amit Ő, a legutóbbi hőstettével túllépett. Erre normális ember már nem mondhatja azt, hogy jóvan Bandi, ejnyebejnye, legközelebb azért mértékkel. Kellett ez a kis kijózanító kúra, ami éppen megfelelő hosszúságú, és minőségű volt. Nem volt hosszú, hogy derékba törje a karrierjét, és vigyáztak arra, hogy ne kúrják seggbe köztörvényes cigányok sem, de ahhoz elég tartalmas volt, hogy rádöbbenjen a cselekedeteknek néha következményeik vannak. Lehet hogy Stohl sosem lesz már Magyarország legnépszerűbb színésze, -bár számomra még mindig a legtehetségesebbek között van- de mindent összevetve becsülöm, hogy tisztességgel leülte, és úgy gondolom, ezzel elérte a célját a „foglalkoztatás”. Márcsak azért is, mert 20 éve Ő az egyetlen közszereplő, akiben volt elég kurázsi, hogy vállalja a tetteiért a következményeket, mindenféle alantas kibúvók, és szánalmas kifogások helyett elvállalta, és szembenézett a tettével. Persze egyértelmű helyzet volt, mást nem is lehetett tenni. Innentől kezdve szerintem nem kellene tovább baszogatni, kiegyenlítette a cehhet a társadalom felé, a sértettel való kapcsolatát pedig polgári peres úton fogja majd rendezni. Nem halt meg senki, - persze elsülhetett volna rosszabbul is - de szerencsés fasz volt. Ült érte. Pont.

Stohl András 2012.03.10. 23:12:36

Baszátok meg, napok óta azon röhögünk a Bodrogival, hogy milyen simán megusztam, Komolyan mondom, ha holnap a Bodrogival tökrészegen, bedrogozva a belvárosban száguldoznánk, és közben lövöldöznénk a kocsiból, azt is lazán megúsznánk. Lehet hogy állami kitüntetésre is felterjesztenének. Ha ha ha éljen a demokrácia, meg az egyenlőség.

sufnyi 2012.03.10. 23:36:44

Aki már szjvott valaha kólát vagy valami komolyabbat tudhatná hogy az nem lassítja hanem épp elllenkezöleg pörgeti az agyat.
Az alkohol meg lassítja tehát egálba hozzák egymást. A buci mem megkapta a cuccát, leülte akkor minek kell ekézni?

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.03.10. 23:50:41

Az ilyen nyegle kis elkényeztetett felelőtlen szarzsákokat sosem szabadna emberek közé engedni.
Aki meg védi ezt a görényt, annak mást nem kívánok: jó sokszor találkozzon az utakon ilyenekkel. Illetve csak egyszer...

Kelly és a szexi dög 2012.03.11. 00:20:47

Utálom Stohlt, de ő legalább leülte a büntetését, azért már nem kellene baszogatni.

MaCS_70 2012.03.11. 01:27:22

Halihó!

Kifejezetten nem szeretem Stohlt, de csak a rend kedvéért a tények:

1. Az ítélete megfelelt a magyar ítélkezési gyakoralatnak, nem volt kedvezményes.

2. A büntetés-végrehajtás módja is ennek megfelelő volt. Nem véletlenül vannak BV-fokozatok, a közlekedési nemigen találkozik az erőszakosokkal.

3. Attól, hogy nem egy nagy jellem, SA még lehet jó színész -- és elfogadottan az is.

Üdv: MaCS

bruhahahahihihi 2012.03.11. 06:33:14

Azzal foglalkozzatok, hogy van egy hazánkat romboló NEMZETI GONOSZ TÖRPÉNK, akinek sok ember halála a lelkén szárad,Magyarország tönkretétele, és sokat lopott, és bolond is , és rohadék is, szívtelen gazember, ....s ez BETÖLTHET ORSZÁGVEZETÉSI FUNKCIÓT???????-és egyáltalán közöttünk élhet még????? és meddig tűrjük az ámokfutását ennek a bűnözőnek??????

EZ FONTOSABB, MINT A STOHL BUCIT BASZOGTATNI. Ha baszogtatni akarsz valakait fogy egy fegyvert és menj ki tüntetni a nemzeti szarok ellen!!!!

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.03.11. 06:33:29

Finnországban egy menő vállalkozótól ittas vezetés miatt lefoglalták az egész fegyvergyűjteményét és nem is adták neki vissza.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.03.11. 07:16:16

@Stupid: Te ténylegStupid! Nem érted? Egy vadászat alkalmával csak nála volt kaja és gondolkodás nélkül megosztotta velem és Földi László Csantavéri színész-íróval. Igazán jó ember. Te meg faszkalap vagy.

venszivar 2012.03.11. 07:34:18

@anyahajókabinajtóhajtogató: : DDD

Hitler is megetette a fél német országot.........JA S KI IRTOTT PÁR MILLIÓT........... Az is fasza gyerek volt, van, lesszy.....

Lajosforras 2012.03.11. 07:53:41

jellemző a magyar médiára. nem lehet tudni honnan jöttek,miért lehetnek ott,ahol most vannak és miért nem lehetnek ott mások. belterjes az egész,gondolom tervezetten. valószínű mindenkinek van takargatnivalója és berkeken belül mindenki tudja is,kinek mi az. naná,hogy támogatják egymást-akár parancsra is. nulla a nullának nem vájja...

Leonce 2012.03.11. 07:55:32

Tuti hamarosan újra lenyomják a torkunkon ezt a kis gecit az rtl klubon.
A Kapócs Zsókát azonnal kitették mert buzizott,az bűn, de drogozni, így autót vezetni az nem.
Stohl mentes televíziót!!!!!!!!!!!!!!!
A színházban meg egyszerűen nem szabad jegyet venni azokra a darabokra, amikben játszik. A pénz nagy úr, ha rájönnek az összefüggésre, majd kiteszik.
Így lehet hatékonyan tiltakozni.

Krumpli Bogart 2012.03.11. 08:06:50

Ez a post a modoros blog paródiája?

Nem mintha bírnám a Stohl Bucit, mert nem. Az sem tetszik, hogy színészkollégái tüntetően erkölcsileg szembehelyezkednek a bírói ítélettel, de hát ezek komédiások, akiket senki nem tart - klasszikus értelemben vett - komoly embereknek. S ha Buci a vadászaton részegen lelövi a Bodrogit, hát akkor így jártak....

Azt viszont mindenki tudja, hogy az "áldozat" most - ügyvédi jótanács szerint - Buciból fog megélni, ami legalább olyan erkölcstelen magatartás, mint betépve száguldozni.
Most jön tehát a kártérítési per: Fos kontra Szar.
És milyen jól fognak élni ebből az ügyvédek, meg a szakértők! :-)

Krumpli Bogart 2012.03.11. 08:11:40

@Karipapa01: "... Ő ( Hitler) magánéletben egy festő volt, egy művész (ne firtassuk, hogy milyen), ..."

Állítólag kifejezetten jól festett épületeket. A bogárhátú VW-t is ő tervezte.
Ettől függetlenül az egyik legkártékonyabb féreg volt, akit a Föld a hátán hordott.

kutya vacsorája 2012.03.11. 08:24:10

hé, nem a kisöcsém s.a., a kollégái ritka ellenszenves ripacsok, a vadászatnál undorítóbb szórakozás pedig sztem max. a gyerekmolesztálás.
de: leülte, amitkiszabtak rá (pontosabban, amennyit ebből le kell ülnie a feltételeshez). ennyi.

rug82 2012.03.11. 08:26:01

@Leonce: "A színházban meg egyszerűen nem szabad jegyet venni azokra a darabokra, amikben játszik. A pénz nagy úr, ha rájönnek az összefüggésre, majd kiteszik.
Így lehet hatékonyan tiltakozni. "

Csak így lehet tiltakozni!!! Talán így átjön a mondandónk: Nem kérünk sem buzi, sem narkós, kábszeres tetves állatokból!! Aki védi ezeket a patkányokat, annak a gyermekeit üsse el egy ilyen köcsög!!!!

buddha 2012.03.11. 09:25:16

ha az emberek többsége elítéli stohlt,miért védi a ripacs világ?
pedig ők is tisztában vannak a dolgok súlyával.
az első ítélethirdetéskor tudni lehetett,hogy csak 5 napot kap,azt ne mondja valaki,hogy 2 hónap után,már jó magaviselet miatt csökkentik a tételt

laci_52 2012.03.11. 09:43:38

A cikkíróból süt a Stohl iránt érzett gyűlölet, így pedig nem tud objektív lenni. Végül is leülte, nem? A nagyobb baj az lett volna, ha börtön nélkül megússza, mint Császár Előd.

Bodrogi a haverja, hát persze hogy szeretnének újra együtt vadászni. Alföldi jó színésznek tartja(én nem!), természetes tehát, hogy segít neki, hogy újra felléphessen.

Majd a színházban kiderül, hogyan viszonyul hozzá a közönség, lehet még egy-két kínos pillanata.

Ha meg nem fogta fel a Stohl, hogy változnia kell, előbb-utóbb újra a sitten találja magát.

bucbuc 2012.03.11. 10:08:40

@CREATOR: Az a baj, hogy ha elfogadják káosz lesz.
Az emberek tömegeit ezzel (is) tartják kordában.

Ha megszűnik a hit ilyenekben (szélsőséges példának tegyük fel egy vallásosnak abban, hogy a túlvilágon a jó üdvözül az itteni szopatásokért mindenki tettei alapján bírálásra kerül, stb stb) és elhitetik az embererekkel, amit az intelligensebbje tud: nem számít mit teszel, csak az eredmény, akkor bajok lesznek.

Úgyhogy óvatosan játszanak ezekkel a dolgokkal az uraitok.

bucbuc 2012.03.11. 10:14:38

@Karipapa01: A többi "színész" becsületes ezek után? Egy kutya, kiálltak a büntetésének eltörlése mellett.

Hulladék banda.

the cat 2012.03.11. 10:14:58

@laci_52:

Az anyjáral vadásszon és arra lövöldözzön
ez a szarházi. Elég szenvedést okozott már másoknak ahhoz, hogy újra állatokat gyilkoljon.

gatto nero 2012.03.11. 11:17:20

Stohl valójában egy színészbűnöző -:)

rug82 2012.03.11. 11:27:38

Mindenkinek, aki(?) kiáll egy ilyen drogos bűnöző mellett, kívánom, hogy hasonló drogos állat gázolja halálra gyermekeit!! (alföldi robertát és bodrogit is beleértve!!!)

tükörfúró 2012.03.11. 11:28:15

Ezt a társadalmat ez a mentalitás hajtja, ez a példakép, az elérendő cél. A sikeres simlis, akinek mindent szabad, a másként vállakozó, az újjászületett magyar betyár.
Ami tragikus, hogy ezeknek a szemétládáknak az álomvilágával szemben rengeteg tragikus sors, emberi küszködés és megaláztatás áll.

Gyermekláncfűrész 2012.03.11. 12:00:14

@rug82:
Valami értelmesre is képes lennél?
Vagy csak példa vagy arra, miért nem jó drogozni a terhesség korai szakaszában?

Stupid 2012.03.11. 12:08:50

@anyahajókabinajtóhajtogató: :-)))) Ez neked nagy áldozat volt? A társaságomban lévő emberekkel bármikor megosztom az ételem, italom. Ettől lett fasza gyerek a szemedben? Hogy ki a faszkalap, arról vitatkozhatnánk te szerencsétlen!!!!!!!! De elég, ha tovább olvasol. A másik meg az, hogy aki ártatlan állatokra lövöldöz megérdemelné, hogy a valagába süssék el a puskáját. Idióta pszichopata vagy, aki olyan élőlényeken éli ki a szenvedélyét, amelyiknek csak elbújni, menekülni van esélye. Kretén!

rug82 2012.03.11. 12:20:03

@Gyermekláncfűrész: "Mindenkinek, aki(?) kiáll egy ilyen drogos bűnöző mellett, kívánom, hogy hasonló drogos állat gázolja halálra gyermekeit!! (alföldi robertát és bodrogit is beleértve!!!)"

Remélem van gyereked!

toronto88 2012.03.11. 12:28:58

@Stupid: Semjén Zsolt , s még a papok is vadásznak!!! Egyébként én is a Te álláspontodon vagyok ebben a témában

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.03.11. 12:37:56

____¶__¶¶________________¶¶
___¶¶¶_¶¶__¶¶____________¶¶__¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶
¶¶_¶¶¶_¶¶_¶¶__¶¶__________¶¶¶¶_¶¶¶¶¶
¶¶_¶_¶¶¶_¶¶__¶¶¶_____¶¶____¶_¶¶¶__¶¶
_¶¶¶___¶__¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶___¶_¶¶¶__¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶_¶_¶¶_____¶¶¶_¶¶¶__¶__¶¶
____¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶_____________¶¶¶¶¶__¶¶¶
______¶¶¶¶¶________________¶¶¶
________¶¶¶_____¶¶____¶_¶¶¶¶¶
_________¶_____¶o_¶___¶¶¶¶
________¶_____________¶¶
______¶¶¶¶¶__________¶¶¶
______¶¶¶¶¶_______¶¶¶_¶¶
______¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶__¶4
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶_¶¶___________¶¶¶¶________¶¶¶¶¶
____________¶¶___________________________¶¶
____________¶_____________________________¶¶
___________¶¶________________¶¶____________¶
___________¶¶¶¶_______________¶¶___________¶
___________¶¶¶¶________________¶¶_________¶¶
____________¶¶¶________________¶¶_________¶¶
____________¶¶_¶_______________¶¶_________¶¶
_____________¶¶¶_______________¶¶_________¶¶
______________¶¶¶______________¶__________¶¶
______________¶¶¶¶_____________¶_________¶¶¶
______________¶¶_¶¶¶¶__¶______¶¶_________¶¶
______________¶¶___¶¶_¶¶_¶____¶¶_¶¶¶¶____¶¶
_______________¶¶____¶¶¶¶¶¶__¶¶__¶¶_¶¶____¶
_______________¶¶___¶¶__¶¶¶__¶¶__¶¶_¶¶___¶¶
________________¶¶__¶¶___¶¶__¶¶__¶¶_¶¶___¶
________________¶¶___¶¶__¶____¶¶_¶¶_¶¶__¶¶
________________¶¶___¶¶__¶¶___¶¶_¶¶__¶__¶¶
________________¶¶__¶¶___¶¶__¶¶_¶¶___¶__¶¶
_________________¶__¶¶____¶¶_¶¶¶¶___¶¶_¶¶
_________________¶__¶_____¶¶_¶_¶____¶¶_¶¶
________________¶¶__¶_____¶¶_¶_¶¶__¶¶__¶¶
________________¶¶__¶_____¶¶_¶_¶___¶___¶¶
________________¶¶__¶_____¶__¶¶¶__¶¶___¶¶
________________¶___¶¶___¶¶___¶___¶¶¶¶¶¶
_______________¶¶___¶¶___¶____¶¶__¶¶¶¶¶
______________¶¶___¶¶____¶¶___¶____¶¶
_____________¶¶¶¶__¶____¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶

the cat 2012.03.11. 12:57:08

@toronto88:

Semjén is egy szégyenteljes állatgyilkos, az erdészek, vadgazdálkodók, vadászok szégyene, mint Stohl.

Gyermekláncfűrész 2012.03.11. 13:01:16

@rug82: Van, de ennek kevés köze van bármihez.

abrelosojos 2012.03.11. 16:49:08

@Buci-Bigyo: jó voltál, nevettem :-) szóval elnézést, csak a kommentedből nekem nem derült ki, hogy bodrogira gondolsz, annyira sokan stohlt ekézik, hogy már ráállt az agyam

windex 2012.03.11. 16:50:11

@Buci-Bigyo: bocs, mármint én nevettem :-) és értettem félre

becsoccsent 2012.03.11. 18:39:42

@Kelta67: es? es?! ES, bazmeg? hat akkor a te kurva anyadat!

telkoe 2012.03.12. 08:24:55

@_Maverick: Teljesen igazad van. Az egesz szellemi elit a kadari / poszt-kadari kispolgar szellemi szintjen mozog.


süti beállítások módosítása