Debil macskagyilkos pózol a fotón

2011.10.12. 18:30 - vancat

Illés Zoltán környezetvédelmi államtitkár hazánk növény- és állatvilágát védelmező, felfegyverzett természetőröket, rangereket ígért, akik hathatósan képesek fellépén a terepjárós és vadászbűnözőkkel szemben. Akik nemcsak a védett növény- és állatfajokat, de adott esetben az erdőkben kiránduló, sétáló embereket is képesek megvédeni attól, hogy esetleg dúvadnak nézzék és merő véletlenségből agyonlőjék vagy egy terepjáróval, esetleg quaddal halálra gázolják. Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes a vadászat méltóságának visszaállítását, az orvvadászat szigorú büntetését, a vadászok hivatalos személlyé tételét - ezzel szigorúbban büntethetővé tételüket - ígérte. Ezek az ígéretek, amelyek megvalósulását - szerintem többmillió honfitársammal együtt - tűkön ülve várjuk.

A jelenlegi valóság viszont egészen más. A jelenlegi valóság arca az sajnos jobban hasonlít a képen láthatóra. Dancsok Gábor a neve, Pilisen lakik és rendkívül büszke arra, hogy kilődözi a környéken élők macskáik, kutyáit. Úgy pózol az egyik környékbeli idős ember számára egyetlen szerető társat jelentő kis házicica élettelen teste mellett, mintha - sensei Furkó Kálmánhoz hasonlóan - puszta kézzel végzett volna egy bikával. Csak hát ő nem sensei Furkó Kálmán, ő csak egy puhatestű kis micsoda, a helyi vadásztársaság megbecsült tagja, főállásban pedig - tragikus, komikus - a Gerje-Forrás Természetvédelmi Környezetvédő Nonprofit Kft. szorgos munkatársa.

Most végre megszületett az első feljelentés ellene. Annak idején, amikor egy nagyon kemény és menő paksi biztonsági őr a kocsija után kötött egy kutyát és addig húzta, amíg az állat szörnyű kínok között meg nem halt, megmozdult az ország. Aztán végre Btk.-ba ütköző bűncselekmény lett az állatkínzás - bár, tegyük gyorsan hozzá, a törvény se nem szakszerű, se nem ésszerű, se nem hatékony, se nem elrettentő erejű - de legalább van.

Remélem, ennek a kiterített kismacskának a nyilvánosságra került halála lesz az utolsó csepp a pohárban. Remélem, nem hagyjuk tovább, hogy erdőben sétáltatott vakvezető kutyákat, véletlenül elkóborolt háziállatokat, de akár ritkításra ítélt apróvadnak nézett, családjukkal kiránduló gyerekeket agyonlövöldöző vagy éppen halálra gázoló fegyvermániás, lelkibeteg bűnözők által uralt országban kelljen élnünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr653298030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az újdonság garázsa 2011.10.12. 23:45:36

@Peter__Blau:
Érveid még mindig nincsenek, és amit írtál, még mindig nem lett kisebb baromság.
Ennyi.
Fröcsögésben jó vagy.

grufftipunk (törölt) 2011.10.12. 23:46:32

@szabályozás:
Oké.

És te mivel tudod alátámasztani a macskák károkozásait?

Ha nincs a tarsolyodban egy ISO 9002 minősítésű, és emellett effektív 155 milliós értékű kutatóanyag a macskák szenvedélyes pusztításairól a kárpát medencében, akkor sajnos te sem tudsz labdába rúgni.. :(:(:(

az újdonság garázsa 2011.10.12. 23:48:11

@the cat:
Nem, az állat megdöglik (vagy elpusztul, elhullik stb. - ezek nem lenéző vagy durva szavak, ezt használja a magyar az állatokra).
A meghal csak emberre vonatkozik.
Ahogy a halott is csak ember lehet, a dög meg csak állat.
Tanuld meg az anyanyelvedet.

Lángharcos 2011.10.12. 23:48:56

@grufftipunk: Feljebb linkeltem az alábbi sztorit:

en.wikipedia.org/wiki/Stephens_Island_Wren#Extinction

A madárfajt a szigetre betelepített macskacsalád irtotta ki.

A magyar változat egy mondatba összefoglalja:

hu.wikipedia.org/wiki/Stephens-szigeti_%C3%A1lfakusz

az újdonság garázsa 2011.10.12. 23:49:24

@grufftipunk:
Ha volt már macskád, tudnád, hogy mennyi tetemet hurcol haza. És nem hurcolja ám haza mindet, amit megöl.

grufftipunk (törölt) 2011.10.12. 23:51:25

@Dövan: @az újdonság garázsa:

Sajnálom, hogy ilyen negatív élményetek van a macska fajtával kapcsolatosan. Életemben először most itt a neten, tőletek hallottam először ilyesmit, hogy veszett macska gyerekre támad, lábat harap, etc.. Pedig nem csak városi gyerek vagyok én sem. Furcsa, na mindegy.

grufftipunk (törölt) 2011.10.12. 23:55:02

@az újdonság garázsa:
Tudom én. Dicsekszenek. Pockot is elkapják, még a vakondokot is képesek megfogni.

Meg is lettek rángatva párszor, hogy ne csinálják. Nem is hoztak haza többet.

félénk fasz 2011.10.12. 23:55:33

@grufftipunk

nehogy az hidd hogy az orvvadászok nagyobb kárt okoznak, amikor benelux dologról olvastam, ugyenabbana cikkben volt hogy valahogy összeszámolták mennyi madarat szednek össze, több ezer tonna jött, a törvényt is ezért hozták

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 00:03:45

@félénk fasz:
Ott legalább nem egyből lelövik őket...

az újdonság garázsa 2011.10.13. 00:12:36

@grufftipunk:
Legföljebb nem viszik haza. De nem fognak meg kevesebbet.
És egy méretesebb kandúr simán elkapja a mezei nyulat is és a felnőtt fácánt is.

Nem tudom, a gazda mit szólna, ha rávernék a védett madarak árát - egy veréb is 10 ezer Ft. A földikutya meg félmillió. Darabja.

Illetve nem tudom, mit mondanának a nagy macskavédők akkor, ha mondjuk a "környékbeli idős ember számára egyetlen szerető társat jelentő kis házicica" kinyírja a másik "környékbeli idős ember számára egyetlen szerető társat jelentő" kanárit mondjuk.

ZzZZzZ 2011.10.13. 00:12:37

A Macskavilág Alapítvány tagjai, segítői mindent el fognak követni, hogy véget vessenek az ebben az országban zajló méltatlan, nem emberhez méltó, macskák ellen irányuló erőszakos cselekedeteknek, melyek szégyenletes módon közintézményekben, kórházakban is zajlanak és megpróbálnak minden követ megmozgatni, hogy az ilyen senkiházi, genetikai selejtek ne tudjanak ilyen büszkén mosolyogni egy gyengébb állatfaj teteme fölött és elnyerjék méltó büntetésüket... Reméljük minél több követőnk akad és előbb-utóbb felébred ez az ország ebből a szégyenteljes nyomorból!

roadrunner 2011.10.13. 00:17:08

@Bergeroth:
Mi vagy te?
A helyi menő csávó akinek szavára százak ugranak?
Kis buzi.
Csak szolok hogy mész a börtönbe.
Az IP címedet kikértük a szolgáltatótól.
Remélem nem baj?

roadrunner 2011.10.13. 00:21:15

@ZzZZzZ:
Megélhetési állatvédők.
Az hogy lelőttek egy macskát az nem állatkínzás.
Mit fröcsögtök itt?
Gyors halála volt.
Nem szenvedett.
A vadásznak joga van kilőni a kóbor kutyákat és macskákat.

hehe64 (törölt) 2011.10.13. 00:24:03

"kilődözi a környéken élők macskáik, kutyáit"
Ha a kutya/macska felügyelet nélkül erdő/mezőn "vadászgat" ki kell lőni, mint dúvadat.
Gyönyörű egy környék lehet ahol mindenki szabadjára engedi a házi kedvenceit.
Tisztelt állatvédők gondoljanak arra, hogy egy kóborló macska kutya bármely ragadozó "vadállatnál" több zsákmányt ejt puszta szórakozásból.
A kilövés nem a vadőr bűne, hanem a tulajdonosé.

A képen látható illető elég hülye hogy ilyeneket fényképez/tet, de attól még nem állatkínzó, és ha nem lakott területen lő, (amit nem hinnék, mivel akkor más ülne)
akkor azt teszi ami szükséges.
A gazda mellől pedig semmilyen vadász sem lő ki semmit, mivel az bűncselekmény.
Kedves nagyonhülye cikkírónak vajon eszébe jut e a szabadon garázdálkodó házikedvencek által lemészárolt vadak szenvedése? Vagy a levadászott anya és apaállatok kölykeinek lassú éhhalála? Vagy az hogy az apróvadas területeken csak a házikedvencek szigorú kilövésével 30-40%-kal több apróvad marad életben?

kacsa. 2011.10.13. 00:44:44

Lenne egy kérésem: Tudná valaki idézni a jelenleg hatályos jogszabályt a kóbor háziállatok kilövésével kapcsolatban? Mert úgy rémlik, hogy változott az elmúlt években. Volt olyan könyv, ahol azt olvastam, hogy lakott területtől számítva 500 m-en belül nem lehet, vagy a gazdától 200 m-en belül, máshol azt írták, hogy akkor lehet, ha űzi a vadat...

A témához hozzászólva: aki élvezetből gyilkol állatokat, arról - finoman szólva - nem vagyok jó véleménnyel. De van olyan helyzet, amikor szükséges pl. a túlszaporodott állomány gyérítése és ebben nagy szerepe van a vadászoknak. Nem tudom, hogy ez melyik eset volt, de egy döglött macskával pózolni nálam nem vall emberi nagyságra.

barackszilva 2011.10.13. 00:59:38

@az újdonság garázsa:

"Egyébként veszett volt, állatorvos vizsgálta meg és altatta el, miután a gazdája - a barátom, akit szintén megmart - lecsapta, mikor a gyerekére is rátámadt."

Akkor gratulálok a barátodnak, hogy nem hallott még veszettség elleni oltásról :S

@Dövan:

"Az egyén szintjén persze ez szörnyű tragédia, mármint ha valakinek kilövik a házikedvencét, de marad macskából így is annyi, mint a fene."

Akkor ez a válasz akkor, ha másnak a gyerekeit lövik le? Annyi van emberből, hogy az már rég sok. Majd választ egyet a gyiviből nem?
És itt a túl sok emberrel nem csak a személyes véleményemre gondolok, hanem arra, hogy a föld már nem tud letartani ennyi embert.

az újdonság garázsa 2011.10.13. 00:59:40

@ZzZZzZ:
Én meg azt remélem, hogy a hozzád hasonló idiótáknak megint megnyitják a Lipótmezőt.

@roadrunner:
Nemhogy joga van, de kötelessége.

hehe64 (törölt) 2011.10.13. 01:00:08

@kacsa.: "36.§ (1) A jogosult a vadállomány védelme érdekében a vadászterületén elpusztíthatja:
a) a gazdája hatókörén (irányításán és ellenőrzésén) kívülre, de attól legalább kettőszáz méterre került, vagy az egyébként vadat űző kutyát, valamint
b) a legközelebbi lakott épülettől kettőszáz méternél távolabb kóborló macskát.
(2) Az (1) bekezdés a) pontja szerinti rendelkezés nem vonatkozik a rendeltetésüknek megfelelően alkalmazott vadászkutyára és állatőrző kutyára, a rendőrség, a honvédség, a büntetés-végrehajtási szervezetek, a határőrség és a vámőrség szervezetéhez tartozó őrző-védő feladatokat ellátó kutyára, valamint a felismerhető jellel ellátott vakvezető kutyára."

az újdonság garázsa 2011.10.13. 01:04:15

@barackszilva:
Macskáknak nem kötelező, csak kutyáknak.
És gondolom, ő is úgy volt vele, mint itt gruftipunk olvtársunk, aki szerint ilyen nincs.

De ahogy látom, te is csak a demagóg idióták táborát szaporítod, akiknél a macska meg a gyerek ugyanazt az értéket képviseli.
Remélem, azért nem őrülsz majd meg a döntéskényszertől, ha a gyereked meg a macskád egyszerre lesz beteg, de csak egyiket tudod megmenteni, és te döntheted el, melyiket.
(Csak hogy én is olyan demagóg idióta legyek, mint te.)

kacsa. 2011.10.13. 01:10:38

@hehe64: Köszönöm! Ezek szerint kissé kevertem a dolgokat.

barackszilva 2011.10.13. 01:15:31

@hehe64: "A jogosult a vadállomány védelme érdekében a vadászterületén elpusztíthatja:"
Akkor mégsem köteles kilőni?
"vadállomány védelme érdekében" na ez vajon mit jelent konkrétan? Mert az én egyik macskám tuti nem káros a vadra, azt marhára nem érdekli semmi olyan, ami él, valahogy genetikailag hiányzik belőle a vadászösztön :D
Akkor tőle is alapból védi a vadállományt a vadász vajon? Mintegy megelőzésképp? :@

barackszilva 2011.10.13. 01:19:53

@az újdonság garázsa:
Hát ez a baj, hogy a sok hülye birkának csak arra van esze ami kötelező. Ivartalanítani se kötelező, pedig akkor nem lenne ennyi szanaszét lődörgő kutya/macska akik az emberek miatt szaporodtak el.
Úgyhogy ez nem mentség a barátodra nézve, sőőőőt....

Ja, állatot tartani se kötelező, ha valaki hülye hozzá :@

barackszilva 2011.10.13. 01:31:01

@az újdonság garázsa:
"macska meg a gyerek ugyanazt az értéket képviseli"
Ha nem élezed ki arra hogy gyerek, hanem maradunk simán az embernél, akkor azt kell mondanom, hogy nincs igazad, mert a macska nálam előrébb van! :P Ha konkrétan gyerek, akkor még talán nem... De szerencsére szülni sem kötelező -kímélj meg a "hátteneisszülj" frázisoktól- így én nem fogok. Amivel nem azt mondom, hogy senki ne tegye.
De ugyanígy, aki nem tudja, hogy kell bánni egy kutyával, macskával, hogy azt bizony nem csak etetni kell, hanem oltani, urambocsá' orvoshoz vinni, ha beteg (mert a baromarcú gazdi nem oltatta pl. parvó ellen, mert az nem kötelező) annak nem kell állatot tartani! Mindenkinek jobb lenne így!

barackszilva 2011.10.13. 01:33:21

@az újdonság garázsa:
"És gondolom, ő is úgy volt vele, mint itt gruftipunk olvtársunk, aki szerint ilyen nincs."
Ja, a butaság és tudatlanság sem mentség... Végsősoron a barátod hibája, hogy a gyerekére támadt a veszett macskája.

az újdonság garázsa 2011.10.13. 02:21:09

@barackszilva:
Hát ahogy látom, neked is Lipótmezőn lenne a helyed.

JohnHenry 2011.10.13. 02:23:23

le a gravitációval!

JohnHenry 2011.10.13. 02:24:14

@az újdonság garázsa: szvsz inkább feküdj le, hülyékkel felesleges vitatkozni, csak összekevernek velük.

Blickfang 2011.10.13. 03:28:00

„Meg tudná valaki adni ennek a degenerált féregnek az elérhetőségeit?” (nagyfeszültség)

„Ugye már kirugták ezt a mocsok degenerált állatot a Gerje-Forrás Kft-től? Ugye megindult ellene a büntetőeljárás? Ugye durva zárkába kerül, ha végre megkapta a letöltendőjét? Ugye előbb-utóbb valaki jól megveri?” (gatto nero)

„Ha van gyereked akkor azt kivanom hogy azt is igy lojjek le..” (e12345)

„Szóltam a srácoknak, meg fogják keresni ezt a férget és el fognak vele beszélgetni. Azt azért kikötöttem, hogyha lehet (és miért ne lehetne), akkor legalább a 2 első metszőfogát verjék ki ennek a kis buzeránsnak.” (Bergeroth)

„A képen látható patkánnyal egyet tehetünk: minél több helyen megmutatjuk, leírjuk a nevét, a mocskos pofáját, hogy válljon közmegvetés tárgyává és lehetetlenüljön minden normális emberi közösségben. Egyébként meg megcsagyilkolástól függetlenül is egy igazi puhatestű, puhos féreg. Szégyelheti az anyja aki a világra szart egy ilyen dögkútba való selejtet.” (the cat)

„A Macskavilág Alapítvány tagjai, segítői mindent el fognak követni, hogy véget vessenek az ebben az országban zajló méltatlan, nem emberhez méltó, macskák ellen irányuló erőszakos cselekedeteknek, melyek szégyenletes módon közintézményekben, kórházakban is zajlanak és megpróbálnak minden követ megmozgatni, hogy az ilyen senkiházi, genetikai selejtek ne tudjanak ilyen büszkén mosolyogni egy gyengébb állatfaj teteme fölött és elnyerjék méltó büntetésüket... Reméljük minél több követőnk akad és előbb-utóbb felébred ez az ország ebből a szégyenteljes nyomorból!” (ZzZZzZ)

„"macska meg a gyerek ugyanazt az értéket képviseli" Ha nem élezed ki arra hogy gyerek, hanem maradunk simán az embernél, akkor azt kell mondanom, hogy nincs igazad, mert a macska nálam előrébb van! :P Ha konkrétan gyerek, akkor még talán nem...” (barackszilva)

Baszd meg, ilyen nincs! Ilyen elmebeteg, agyhalott, barbár, uszuló, köpedelem csürhét, mint ez a csapat retardált macskavédő, én még életemben nem láttam egy rakáson! Orvos, pszichológus látta már őket? Ezek egytől egyig klinikai esetek, könyörgöm!

hehe64 (törölt) 2011.10.13. 03:55:08

@barackszilva: A vadászatra jogosult kilőheti. Egy alkalmazott vadőrnek általában ez kötelessége. (Olyan területen ahol nincs apróvad, a macskákat nem okvetlen irtják)
Az a házikedvenc amelyik lakott területtől távol kóborol, kiirtandó.
Alapból.
Tessék az háziállat tartóknak tisztában lenni azzal, hogy a kutya/macska felügyelet nélkül veszélyt jelent a természetre.
Még akkor is, ha a gazda a te szinteden nincs tisztában a saját kedvence alapvető viselkedésével.

[c] 2011.10.13. 04:39:52

@Makkasz: "A pózolást én sem értem. "

Csak nem akarod érteni. Akinek az a munkája (többek között), hogy a kártékony (vad)állatot kilője, az nem pózolgat mellette nagy büszkén.

[c] 2011.10.13. 04:46:41

@Makkasz: "Akkor is, ha nem szeretné" - az az arckifejezés nem éppen erről árulkodik. Egyébként engem nem érdekel, hogy "csak egy macska", ha az én egyik állatomat ölné meg szórakozásból, akkor pofánbasznám, és nem, nem lenne aránytalan. Miért? Mert nem az az egyetlen szempont, hogy fajtársam-e, hanem (az ember-ember köztivel ugyan nem egyenértékű, de) hogyúgymondjam érzelmi kapcsolat van az állat és énköztem.
Ha egy, a munkáját végző vadászról lenne szó, akkor a reakcióm is más volna.
Mindenesetre, ha egyszer kertes házba költözöm, nagyon odafigyelek majd, hogy a lehető legkevesebbet mászkáljanak el az állataim.

[c] 2011.10.13. 04:55:02

@Archenemy: A "lőjék le őt is" nyilván nettó baromság, de: próbáld meg onnan nézni a dolgot, hogy egy efféle "hobbivadász" egy embernek is kárt okoz, amikor megöli a kutyáját/macskáját. Ha teszemazt a gyereked imádott kutyáját lőné le valaki szórakozásból, jó eséllyel te is igen morcos lennél.
Kiemelem: NEM a hivatásos vadászokról beszélek - ez a fószer (nagy valószínűséggel) nem az. Lehet, hogy van engedélye, de amikor éppen halott kutyákkal, macskákkal pózol, akkor nem a munkáját végzi.

[c] 2011.10.13. 04:58:09

@Makkasz: Az 50 méter nagyon kevés, annyit simán bejár egy átlagos macska az esti vadászata során is. Persze ha lakott területtől számítva 50 méter, az más - ergo, faluszélén ne tartsál macskát, beljebb lehet...

[c] 2011.10.13. 05:10:19

@az újdonság garázsa: Erre a "nem meghal, hanem nem megdöglik"-re egyszer írok egy scriptet...
Meg a válaszra is, tudniillik hogy: a nyelv változik, az értékrend, az életmód változik. A "meghal" szó használata érzelmi viszonyulást jelez. Mivel a mai ember számára az állat gyakran nem puszta hasznot jelent, hanem kölcsönös ragaszkodáson alapuló kapcsolatot is, nyugodtan használható vele kapcsolatban a "meghal" is, szvsz.
Ugyanígy, a "megdöglik" bár a puszta tény érzelemmentes kijelentése eredetileg, gyakran használjuk az érzelmi viszonyulás kifejezésére is, úgymint "dögölj meg, te rohadék". Na, így már nem puszta ténymegállapítás.

[c] 2011.10.13. 05:11:17

@tea fan: helyesen: "nem meghal, hanem megdöglik"

[c] 2011.10.13. 05:19:03

@az újdonság garázsa: Arra azért kíváncsi lennék, hogy az egyes vadászok - és azok az emberek, akik, erre az elvre hivatkoznak - mennyire vannak tisztában azzal, hogy mikor leledzik az állat- és növényállomány harmonikus állapotában, és ha nem, akkor miért nem, illetve mely populáció méretét kell az érdekében módosítani és milyen mértékben.
Illetve, hogy _konkrét_ esetben (amikor el kellene dönteni, hogy lőjünk-e vagy sem) mennyire gondolják végig mindezt.
(Igen, tudom, hogy a vadásznak mindezt "tudnia kell", de azért, úgy vélem, ez nem olyan, mint a szorzótábla.)

[c] 2011.10.13. 05:21:43

@az újdonság garázsa: "A kisvadakat általában telepítik, hogy aztán lehessen őket vadászni. Ez a vadásztársaságnak bevétel."

Eddig arról volt szó, hogy a vadász (a kutyát, macskát) a természet védelmében, csakis kötelességből lövi ki. Mert kárt okozhatna - ezért számít dúvadnak a macska.
Akkor mégsem?

[c] 2011.10.13. 05:32:40

@az újdonság garázsa: "Neked is csak azt tudom tanácsolni: tanuld meg az anyanyelvedet. Láthatóan van mit, ha nálad az állat meghal."

Ehm, azért erről beszélgess néhány nyelvésszel... Nem lesznek egységes állásponton, szóval ne csak egyet kérdezz; az egyik azzal ért fog egyetérteni, hogy a "meghal" ilyetén alkalmazása helytelen, a másik meg azt vallja majd, amit én is, ti. hogy a szó jelentését és használati körét befolyásolja az érzelmi viszonyulás, amely változhatott. Ergo: a magabiztosságod és az arroganciád e kérdésben nem helyénvaló.

[c] 2011.10.13. 05:44:38

@hehe64: Úgy látom, vannak ismereteid. Így tehát tőled kérek felvilágosítást laikusként: mi alapján határozza meg a vadász, hogy melyik állat érdekét kell figyelembe vennie, az apróvadét-e, vagy a macskáét? Avagy miben különbözik a házimacskának a vadpopulációra tett hatása vadmacskáétól? (Tudom, vadmacska nem nagyon van manapság, de régen több volt belőle.) És hogy viszonyul mindez ahhoz, amit fentebb írt az olvtárs, ti. hogy a vadászok szoktak telepíteni, állományt felhízlalni elsősorban sportvadászati célból?
Amikor a dúvadat kilövik a természetes egyensúly visszaállítása érdekében, mihez viszonyítanak? MI az egyensúly, és honnak tudjuk, hogy az?

[c] 2011.10.13. 05:51:57

@az újdonság garázsa: Utálom a szócső-szerepet, de: nem, szerintem nem ezt írta. Nem helyezte egy szintre a macskát és a gyereket.
Hanem az általa demagógnak tartott érvre (A) válaszul hozott egy hasonlóképp demagóg (illetve, fokozottan demagóg) érvet (B) abból a célból, hogy (B) nyilvánvalóan demagóg mivoltát felhasználva rámutasson (A) demagóg voltára.

Pan Modry 2011.10.13. 06:48:29

@Blickfang:
En teljesen megertem oket.

Az en macskamra hobbibol lott ra valaki a hazunk elott, tulelte, de csak azert, mert idoben elvittuk orvoshoz.

A kornyeken meg 2 masik macskat is meglottek 1 honapon belul, azok nem voltak ilyen szerencsesek.

A tettes egy kornyekbeli vadasz 16-17 eves koruli gyereke volt, ha en kapom el akkor az arcat csunyan atrendezem, a birosagon meg azt vallom hogy enram akart loni.

Lehet hogy a kobor macska nem a vadallomany resze, de ugy tudom a vadasz sem az.

Pan Modry 2011.10.13. 06:55:23

A korrekt megoldas pedig altatolovedekkel meglonni, postolni az allat kepet vmi eltunt allatok oldalon, es ha nem jelentkezik senki erte 1 honapon belul, akkor elaltatni.

Bruhahahahihihi 2011.10.13. 07:49:27

ÉRDEKTELEN

MOSTANTÓL NEM ÉRDEMES AZ INDEXET OLVASNI.!!!!!!
.ÁTÁLLT A HAZUG FIDESZ OLDALRA.

sZEMÉT iNDEX SZERKESZTŐSÉG!!!!

fidesz = házmesterek pártja 2011.10.13. 08:01:04

@Bergeroth: és te most különbnek érzed magad ennél a tetűnél?

midnight coder 2011.10.13. 08:01:45

Az a baj, hogy a legtöbb hobbiállattartó pont azért tart hobbiállatot, mert fényévnyi távolságra él a természettől. Az állatot valamiféle családtagnak tekinti, és emberi tulajdonságokkal ruházza fel - nem veszi tekintetbe hogy az a másik lény egy állat, ami sok millió éven át más evolúciós utat járt be, és aminek más igényei, és más természete van mint amiket ő belelát. Ez mondjuk összefüggésben van azzal is, hogy a biológiai ismeretei kimerülnek a Tom&Jerry című ismeretterjesztő sorozat megtekintésében.

A macska egy ragadozó - méghozzá nem is akármilyen. Nagyon-nagyon hatékony, nagyon-nagyon halálos - a tigris, oroszlán a fasorban sincs hozzá képest ha a méreteket is tekintetbe vesszük. Ez egyrészt jó - eredetileg pont ezért is szeretjük, anno az egyiptomiak pont a magtárakat kifosztó egerek megfékezésére háziasították őket, másrészt elég kellemetlen a környékbeli madarak számára, de a fácán / fogolycsibéktől a vakondig sok mindent megfog. Ez a faluban annyira nem is gáz - legfeljebb valamivel kevesebb cinke, sármány, stb. lesz a környéken, de bizony az erdőben már gond lehet. Van ezen kívül a macskának még egy kellemetlen tulajdonsága - veszettül szapora. És igen, veszett is tud lenni, és a kutyákkal ellentétben a macsekot nem jellemző hogy oltanák.

Persze, aki falusi annak ezzel nem mondok nagy újdonságot - ott általában helyén kezelik a macskákat. Ez max. a városi véresszájú állatvédőknek lesz újdonság, akik simán elhiszik hogy a kis kedvencük csak a pamutgombolyagra veszélyes.

midnight coder 2011.10.13. 08:05:29

Amúgy elég érdekes dolog ez az állatvédés. Mindenki agyonra fel van háborodva azon, hogy valaki lelőtt egy olyan állatot aki naponta akár 5-10 kisebb állatot is legyilkol.

belekotty 2011.10.13. 08:22:15

Tök mindegy hogy jogos-e a macska lelövése vagy sem.
Azt egy fasz aki egy lelőtt macskával pózol.
Mellesleg én szinte mindennap fent vagyok a Hármashatárhegyen több kutyával. Mindegyiket bármikor visszahívom, még a nyúlról is. Mindemellett tíz méternél távolabb nem engedem őket a turista úttól, hogy ne zargassák a vadakat.
Nagyon ritkán látok macskát, pedig kutyáim azonnal kiszúrják.
Ott fent a hegyen az ürge öntő cigányok sokkal több kárt tesznek. Arról a teherautósról nem is szólva aki naponta hord építkezéseknél kiásott földet a repülőtér mellé.

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 08:25:39

@midnight coder:
Ha minden macska naponta legalább 5 kisebb állatot legyilkolna, akkor mára már nem lennének kisállatok Magyarországon, sőt az egész világon, LoL

Ügyes vadász a macska, de azért ne tituláljuk a legvérengzőbb kisállat-terminátornak.
A kutya is elkapja a kisállatot ugyanúgy.
Az erdei gyík is ellopja az énekesmadár tojását, azt befalja. A rókák, vaddisznók eledelének nagy százaléka is kisállat például.

indapass90210 2011.10.13. 08:29:11

@barackszilva: mondjuk ember nem lövetnék le, de a túlnépesedést úgy kezelném, hogy két gyerek engedélyezett, a 3. gyerek születésénél apuci és anyuci megfelelő "vezetékei" automatice elköttetve.

indapass90210 2011.10.13. 08:30:25

@grufftipunk: ha érdekel, még képet is tudok mutatni a macskatámadás eredményéről.

Peter__Blau 2011.10.13. 08:31:49

@az újdonság garázsa: Mire kellene érv amit ott nem írtam le, vagy nem érted amit írtam, és valóban nem érted, vagy el sem olvastad, vagy olyan dologra vársz érvet amiről szó sem volt. Mi a problémád? Mire nem volt érv? Vagdalkózol csak monomániásan, hogy "nincs érved nincs érved nincs érved..."
Mire nincs?

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 08:33:15

@Dövan:
Persze, érdekel.
Ha nem gond, akkor elküldheted ímélben is nekem, vagy felteheted mondjuk a kepfeltoltes.hu-ra is.

Peter__Blau 2011.10.13. 08:35:28

@Dövan: Ezt olyan stílusban írod mintha egy tigrisről lenne szó LOL :-D

indapass90210 2011.10.13. 08:39:23

@Bergeroth: "Szóltam a srácoknak, meg fogják keresni ezt a férget és el fognak vele beszélgetni.
Azt azért kikötöttem, hogyha lehet (és miért ne lehetne), akkor legalább a 2 első metszőfogát verjék ki ennek a kis buzeránsnak."

Szóltál a srácoknak? Ilyen bátor vagy? Nem félsz, hogy valaki téged is megtalál?

midnight coder 2011.10.13. 08:40:42

@grufftipunk: A kis állatkák is igen szaporák.

Blickfang 2011.10.13. 08:48:00

@al kotmány aláiro álamfö: Nézd, aki menthetetlenül hülye, azt el kell küldeni a picsába. A blogodon te se nyomod úriasabb modorban. Bár amiket ott írsz, azokkal speciel egyetértek.

dzsedi 2011.10.13. 09:03:32

még annyit hozzátennék, a macskának jó a husa tessék bátran fogyasztani.

2011.10.13. 09:04:46

nem olvastam végig mindent, de azt hiszem itt sokan elég hülyék. Egy: ha azzal a puskával lőtte volna le a macskát, akkora lyuk lenne rajta, hogyeléggé észrevehető lenne. Kettő, a macskákat, ktyákat az erdőben ki szokták lőni. Három, én szeretem a macskákat, de a maxcska akkor is csak macska, remélem a kutyákat is felkoncolnátok, mikor hobbiből eltördesik a macskál nyakát. Ez az élet rendje bazzeg, a gyengébb sokszor szív. Különben meg a legvalószínűbb, hogy a csávókám odatérdelt poénból a döglött macska mellé, hogy legyen egy fun fészbúkos fotója. (arról ne is beszéljünk, hogy sima távcsővel magas aljnöveényzetben éjszaka elég esélytelen a macska kilövése.)

dzsedi 2011.10.13. 09:06:47

annyi nyomi álatot aki itt összegyült egy nyomorult döglött macsaka miatt. hátkérem alásan basza meg magát féltégléval az összes sötétzöld álatvédő buzeráns aki nembírja eflfogni hogy a macsak nem való az erdőbe.
egyébként meg nagyon finom.

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 09:08:46

Amúgy visszakanyarodva a pózőr személyéhez, amint már sok hozzászóló leírta, valami biztos nincs rendben vele szellemileg.

Megnéztem a fotóit a faszbúkon - van vagy 100 fotója - de egyiken sem láttam nővel együtt. Úgy értem akit átölel, vagy valami. Egy harmincvalahány éves emberről beszélünk, aki nem képes kialakítani társas kapcsolatot, az azért elég gáz. Szociálisan inkompetens..

Nem csodálkozom, hogy egy traktorba előbb lesz szerelmes.

Szóval, aki döglött makkával villog, az tuti beteg szerintem.

Nem kell képzett pszichológusnak lenni ahhoz, hogy rájöjjünk valami nincsen rendben ezzel az emberrel. És az a nagyobb baj, hogy nagyon sok ilyen faragatlan, félművelt, érzelmileg nulla ember lehet még Magyarországon.

Tiko 2011.10.13. 09:09:09

@midnight coder: "Az a baj, hogy a legtöbb hobbiállattartó pont azért tart hobbiállatot, mert fényévnyi távolságra él a természettől. Az állatot valamiféle családtagnak tekinti, és emberi tulajdonságokkal ruházza fel"

Az a baj, hogy azzal kezded, hogy az a baj. Miért baj? Szerinted a te életed az etalon, szerintem meg kurvára nem az. Csak te hiszed ezt.. Comprende? Ennyi erővel minden városi vegyen fel gumicsimmát, mert az felétek jó szokás? És kezdje a napját egy felessel a disznó levágása előtt?

@midnight coder: "Persze, aki falusi annak ezzel nem mondok nagy újdonságot - ott általában helyén kezelik a macskákat."

Látod, kétszer is azt hiszed az általad írt kommentben, hogy te (pontosabban ti) vagy(tok) az etalon. Elárulom ismét: kurvára nem te leszel (illetve vagy) a követendő példa.

dzsedi 2011.10.13. 09:13:30

@Tiko:

tévedsz majomállat a háziállat célszárszám mindnek magvan a feladata. csak a hozzád hasonló elkorcsosult városlakók tartják, pinanyalónak a dögjeiket.

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 09:16:22

@shitgun:
Nem értesz a fegyverekhez.

Azzal a puskával, amivel pózol, csak egy akkora bemeneti nyílást csinál az állaton, mint egy régi (bevont) kétforintos pénzérme.

Amiről te beszélsz, az a sörétes puska amúgy.

Ha telibevilágították az állatot kocsiból út szélén, akkor az állat ledermedt egy jó kétmásodpercre, gyakorlott fegyveres kábé 10 méterről telibe lőtte. Az a távcső amúgy nem biztos, hogy mestertávcső, könnyen lehet, hogy kicsi a nagyítása. Amúgy meg biztos, mert a profi távcsövek 2-300 ezernél kezdődnek...

dzsedi 2011.10.13. 09:20:34

ja és a posztóló is debil.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.10.13. 09:22:40

én tudom kicsoda ő
ő nem tudja én ki vagyok
én őt bármikor felismerem
ő engem soha, mert nem is tudja, hogy mikor vagyok a közelében, lévén hogy nem ismer fel

én egy nagyon, de nagyon állatszerető ember vagyok
és őneki van mitől tartania
uff, én beszéltem

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 09:27:08

@dzsedi:
Mindenki hülye, csak te vagy dzsedi. Ha jól gondolom, akkor te is azoknak a táborába tartozol, akik a dzsedi vallást jelölték a személyi kérdőíven, ugye? Biztos marha vicces lehetett, kábé előtted már elsütötte vagy tízezer félkegyelmű ezt a gagyi poént.

Amúgy a macska is haszonállat, megvan a szerepe, ne aggódj.

Amúgy meg a középkor óta nem csak azért eszünk, hogy ne haljunk éhen, hanem azért is, mert ez egyfajta gasztronómiai élvezet.
Szóval háziállatot sem azért tartunk sokan, mert háziállat, hanem pusztán kedvtelésből, vagy mert megsajnáltuk, amikor az út szélén láttuk kidobva.

Vége a sötét középkornak, remélem már te is kijutottál belőle.

Tiko 2011.10.13. 09:29:21

@grufftipunk: trollokat nem etetünk. így tizedeljük a vadmarha állományt.

:)

2011.10.13. 09:43:23

@grufftipunk: tényleg nem értek a fegyverekhez, de az világos, hogy egy ilyen puska lőszere simán átviszi a macskát. Főleg ha tíz méterről lövi telibe, ahogymondod. Semmilyen be-, kimeneti sebet nem látni rajta. Persze attól még lehet. de szerintem az egész téma csupán trollgenerátor, feltennék egy ezrest rá, hogy ez poénfotó, a srác odatérdelt a macska mellé fotózkodni, mert milyen móka, hogy oroszlán helyett macskával pózol. Amúgy meg a kóbor macskát leszarom, felőlem kilőhetik.

2011.10.13. 09:47:53

@grufftipunk: meg hogy tovább fűzzem a nagy semmit, a fegyverekhez nem, de a macskákhoz konyítok. Ha sötétben (szürkületben) fényforrással közelítesz egy egészséges outdoor macskához, az úgy elhúz a francba, hogy mire odaérsz, már fél kilométerre jár. mellesleg a macska reflexe jobb annál, hogy két másodpercet dermedjen, próbáld ki, riassz meg egy macskát, úgy szelel el, hogy esélyed nincs akár a ravaszra igazítani az ujjad. Főleg sötétben, ahol a macskának nem kis előnye van a látása, hallása miatt.

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 09:50:32

@shitgun:
Lehet, hogy poénfotó. Sőt. Csak az ilyen jellegű poénok igazából nem férnek bele a vicc kategóriába ma Magyarországon.

Az ilyen fotók nálam egy kategóriába esnek azokkal a romákkal, akik a myvipen pénzzzel, szamurájkarddal, meg különféle lőfegyverekkel pózolnak. Azokkal sem szívesen lennék egy légtérben, mert tudom róluk, hogy olyan bűnözők lehetnek, akik már megjártak egy-két börtönt, és gondolkodás nélkül lekéselnek bárkit, legyen az cigány, vagy gádzsó.

2011.10.13. 09:51:43

@grufftipunk: abszolút egyetértek. Poénfotó neki, tróger baromság nekem.

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 09:55:52

@shitgun:
Helyzete váltogatja. Ha tök sötétben egy nagy erejű, akkus kézilámpával (olyannal, amit vadászok használnak) rávilágítasz bármilyen állatra, az okvetlenül egy pillanatra ledermed, mert elvakul szerencsétlen. Mivel érzékenyebb a szemük, főleg éjsötétben, amikor amúgy is maxra tágul az íriszük.

Láttam sokszor olyat, hogy csak vészfékezéssel tudtam az állat előtt megállni, illetve lelassítani autóúton, mire észbekapott és elhúzott a picsába a szegény róka, vagy macska.

De van olyan is, ha már megérzik a veszélyt, és eleve gyorsan át akarnak húzni az úton, hogy a világért nem állnának meg. Helyzete váltogatja, de van amikor "földbe gyökerezik" a lábuk sajnos...

szivárványhíd 2011.10.13. 10:04:37

@
midnight coder: A lényeget abszolút nem sikerült megtalálnod, nyilván nincs rá agyi kapacitásod, nekem van, bár tudod hobbiból tartok nagyon sok állatot! A lényeg nem az, hogy van-e törvényi felhatalmazás kóbor állatok kilövésére, milyenek a hobbiból állattartók, hanem az, hogy egy állítólagos vadász fényképezteti magát egy általa lelőtt macskával. Ha a munkáját végezné, eszébe sem jutna fotót csináltatnia, éppen azért, mert a munkáját végzi. Az abszurd és elszomorító az, hogy egy abberált egyed ettől érzi jól magát és mosolyog! Ha tényleg vadász, akkor pláne!!! Remélem, én vagy a családom nem kerülünk a látóterébe. Ugye próbálod felfogni?

Tiko 2011.10.13. 10:12:09

No itt egy kis adalék, azoknak, akik a veszettségre hivatkoznak. A forrás nem más mint az ÁNTSZ:

Azt írja, hogy:

"Magyarországon 1951-2005. között 8 humán megbetegedés fordult elő."

Írom is, hogy mi szerepel a táblázatban:

1. 1951 1db kutya
2. 1967 1db róka
3. 1978 1db ? (importált)
4. 1985 2db róka, macska
5. 1991 1db macska
6. 1994 2*ugyanaz a macska

Továbbá:

"Európában 1986-tól folyik a rókák veszettség elleni immunizálása mesterséges csalétekbe rejtett vakcinának a rókák élőhelyére juttatásával."

"Európában a vakcináció megkezdése utáni harmadik évben a veszett állatok száma szinte a nullára zuhant."

2008-ban 3925 róka kapott valamilyen formában ellenanyagot. 7 beteg állatot találtak az országban.

Most már "csak" a vadállomány egészséges keretek között tartása marad gondolom.. Mert a fent leírtakra biztosan nem lehet ráhúzni a veszettséget.. Amire előszeretettel hivatkoznak a mélyen nem tisztelt vadász "urak".

Tiko 2011.10.13. 11:09:56

@grufftipunk: Nem poénfotó. Volt neki kutyása és rókása is. Törölte őket..

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 11:16:04

@Tiko:
A szégyent viszont egy jó darabig akkor sem tudja letörölni magáról, az fix.

Bergeroth 2011.10.13. 11:18:33

@roadrunner:
"Mi vagy te?
A helyi menő csávó akinek szavára százak ugranak?
Kis buzi.
Csak szolok hogy mész a börtönbe.
Az IP címedet kikértük a szolgáltatótól.
Remélem nem baj?"

:D

Bergeroth 2011.10.13. 11:23:36

@Dövan:
Miért félnék, én nem gyilkolok ártatlan állatokat csak azért, hogy utána menőzhessek vele a többi dilettáns gyökér előtt.
Az ilyen legalja férgeket páros lábbal kellene pofán rúgni, nekifutásból.

Bergeroth 2011.10.13. 11:56:24

@roadrunner:
Mellesleg wifiről neteztem, ami nem az enyém. Tehát ha tényleg igaz lenne ez az IP címes dolog, akkor csak azt a szerencsétlent sajnálom, akinek a wifijét használtam épp akkor. :)

dzsedi 2011.10.13. 14:09:52

@grufftipunk:

nem én sátánista vagyok azt is jelöltem a netes kitőltóben

A Tyne folyó déli partja 2011.10.13. 20:05:27

@Archenemy: és az nem persze eszedbe se jut, hogy esetleg nem állatbarátságból akarják ezt a parasztot ott fent elpusztítani, hanem mert nekünk eszünkbe jut, hogy az a cica valakihez tartozott???? ha a te cicádat, vagy gyereked cicáját lövi le csak úgy hobbiból valaki, és pózol vele a neten, akkor nyilván tök megértő leszel, nem? az egy háziállat, valakinek a házikedvence, nem egy vadállat, se nem egy kártevő. ez nem jut eszedbe???

A Tyne folyó déli partja 2011.10.13. 20:20:37

@Archenemy: a marhaságot már ott elkövette, hogy szerinte ez jogosan történt, mert "a macska nem megy el ötven méternél többre a lakástól" (ezt a marhaságot mástól még nem hallottam, se nem tapasztaltam). és hogy szerinte ezen semmi megbotránkoztató nincs,hogy valaki lelő egy állatot (valakinek az állatát!!!).

A Tyne folyó déli partja 2011.10.13. 20:23:31

@Lángharcos: marhaság. szóval, ha én mondjuk erdő mellett lakom, és van egy macskám, akkor, ha szerencsétlen elmászkált csavarogni, mert amúgy meg azt nagyon is szeretik, rögtön kóbor lesz belőle, vagy mi? marhára logikus.

A Tyne folyó déli partja 2011.10.13. 20:28:00

@grufftipunk: egyetértek. az az idióta a képen hogy került az erdőbe? tán őshonos ott? fogadjunk, sokkal több kárt okozott az egész létével, mint az a kölyökmacska.

A Tyne folyó déli partja 2011.10.13. 20:37:35

@grufftipunk: igen,és természetesen közölni kell a macskával is, hogy ezentúl te max. 300 méterrel arrébb mehetsz el, messzebb ne. és persze azt is tudni fogja, hogy mennyi 300 méter, majd tartunk neki oktatást. ezt az ökörséget...

amúgy meg, és akkor azok a sztorik, amikor akárhányszáz, ezer kilométerről vándorolt haza a cica, persze mind kitaláltak, mert hát nem megy ám el 50 méternél tovább.

grufftipunk (törölt) 2011.10.13. 20:42:27

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Jaja, legyen akkor az, hogy létrehozunk egy alapítványt cicaiskola néven! :) Úgyis trendi ma az ilyesmi. Felvesszük rá az uniós támogatásokat, és minden meg lesz oldva. Legalábbis papíron jól fog mutatni, mint ahogy az elcseszett állatvédelmi, vagy éppen vadásztörvény kis hazánkban...

A Tyne folyó déli partja 2011.10.13. 20:49:50

@shitgun: "már fél kilométerre jár."
ugyan már, odáig nem megy el, tudod, ötven méternél nem megy messzebb, mint ahogy azt itt megtudtuk a mindentudó szakértőtől...
tudod, ha megijesztik a cicádat, amint éppen éjszaka csavarog, és elhúz fél kilométerrel arrébb, akkor már rögtön kóbor macska lsz belőle, és le kell lőni....

Peredhil 2011.10.13. 21:17:22

@az újdonság garázsa: Jó, akkor a kedvedért pontosítom tegnapi kommentemet (bár az itt lévők jelentős része enélkül is megértette...) Az állat meghal vagy megdöglik – hogy mikor melyik kifejezést használjuk az nem pusztán, nem kizárólag és nem elsősorban nyelvészeti kérdés.
(Úgyhogy ne lovagolj ezen az egy aspektuson, mintha valami nagy bölcsesség lenne, mert nem az hanem az ezerszínű valóság, és az ember és állat közti gazdag kapcsolat meg nem értése, el nem fogadása, és ezáltal egyetlen – pillanatnyilag nagyon frappánsnak tűnő (nyelvi) – mozzanatra való leredukálása.)
E hosszú, és többszörösen összetett mondat megfelelt egyébként kifinomult nyelvi érzékenységednek...?

***********

A kommentek összességében meg kicsit félrecsúsztak (szerintem), mert itt nem az a fő kérdés, hogy kilőjük-e a kóbor állatokat, vagy veszett-e egy macska, vagy veszélyes-e a madárkákra...
Az a fő kérdés, hogy nem fotóztatom le magam egy kilőtt házimacsekkal, nagy büszkén, mintha valami oroszlán vagy tigris lenne... Ez véleményem szerint nagyon ciki (ahogy fentebb írtam, komoly frusztrációról árulkodik), még akkor is, ha veszett volt, vagy veszélyes, igazi "pszichovérházicica..."
Ez a fotó sajnos mindenképpen nagyon ízléstelen és szomorú...
Másképp képzelek el egy megörökítésre méltó hőstettet, de ez talán az én hibám...

Lángharcos 2011.10.13. 21:41:56

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Te magad írtad: ha erdő mellett laksz, akkor az erdőben gazdátlanul kószál a macskád. Az erdő védett énekesmadarait szerinted nem veszélyezteti?

Sajnos ez egy érdekellentét a természetvédelem és a magántulajdon+állatvédelem között. Szerinted melyiknek kell nagyobb prioritást adni?

És itt most nem a nyulakat féltem, hanem a védetté vált rágcsálófajokat (pl. güzüegér) és a védett, ritkuló énekesmadarakat.

Mit lehet ilyenkor tenni? Erdei körülmények között egy macska befogása lehetetlen. És ha be is fogja, mit tesz vele? Könnyen megeshet, hogy nem fogja tudni megmondani, hogy a környező 3 falu közül kinek van ilyen cirmosa/kormosa/foltosa.. Akkor most járja végig mindhárom falut, kezében egy megvaduló karmossal? És ha visszaadja a gazdájának, mi lesz? Holnap ugyanúgy kószál az erdőben.

Pártoló78 2011.10.14. 18:30:50

Mivel itt van a legtöbb bejegyzés ezért itt közlöm minden kedves írogatóval hogy mielőtt elvakultságában elküldi a legtöbb esetben idióta (tisztelet a kivételnek) kommentjeit tanuljon meg helyesen írni és normális, érthető magyarsággal fogalmazni. Szerintem sokaknak ajánlhatnám a figyelmébe a Magyar Helyesírási Szótárt.

nagyfeszültség 2011.10.15. 17:57:54

Ez a redvás, ótvar Dancsok még Vass Albert
idézetekkel menedzseli magát a facebookon.
Szegény Vass Albert, foroghat a sírjában, hogy ilyen degenerált, debilekkel higult fel a magyarság,
mint ez az oligofrén.

fidesz = házmesterek pártja 2011.10.15. 21:28:54

@nagyfeszültség: Wass és nem Vass. És csak forogjon. Nem érdemel mást.

gatto nero 2011.10.16. 19:50:28

@Lángharcos:

Altatólövedék és értesíteni a Macskavilág Alapítványt.
Minden más öncélú szadizmus.

Lángharcos 2011.10.16. 23:44:03

@gatto nero: És legyen nála mindenféle dózisú altató lövedék. Kisebb ampulla a macskának és kisméretű kutyáknak, nagyobb a közepes kutyának, még nagyobb a kifejezetten nagytestű kutyáknak.

Roppant életszerű felvetés. Mondjuk kíváncsi lennék amúgy, az alapítvány hogyan kezelné, ha hirtelen tényleg napi több száz, több ezer hívást kapna az ország minden részéből, persze a meglévő munkásságán felül..

the cat 2011.10.17. 13:08:47

Mindenkinek javaslom a www.macska.eu-t.
Ennek a gyáva, puha pöcsű véglénynek lett egy fogadott (vagy fogadatlan) prókátora, az agyhalott testvére.
Egy igazán mélyen buta, tudálékos, erőszakos női lény.
Vicces hülyeségeket ír és remélem a végére már annyifélét hazudnak, hogy Dancsoknak csak megáll egy közveszélyokozás vagy lőfegyverrel visszaélés.
Mindenesetre akinek ilyen testvére van, annak már ellenség se nagyon kell -:)


süti beállítások módosítása