Tarlós szétesett

2013.11.10. 19:45 - vancat

Az ember - különösen, ha budapesti - mindig abban a tévhitben él, hogy akárcsak egy-két évtized alatt is annyi mindent látott, hallott, megélt már, hogy bizonyosan nem érheti meglepetés.

Emlékeznek például még Demszkyre? Erre az eszelősen vicsorgó őrültre, aki Audi 6 allroad quattrót vásároltatott magának az adófizetők pénzén, hogy "megfelelőképpen tudja ellenőrizni a fővárosban zajló építkezéseket"? Aki - szintén közpénzen - Volkswagen Tuareget vásároltatott a közterület-felügyelettel, azt hazudva, hogy a cégnek van szüksége rá, és eközben a horvátországi nyaralójába járkált vele - amit részben fővárosi közüzemi dolgozókkal, részben üzletember haverjaival építtetett fel, ki tudja, milyen szívességeket kínálva nekik ezért cserébe?

Emlékeznek még Hagyóra, aki egy kültelki autótolvaj ábrázatával és cinikus zsebmetsző mosolyával végigrabolta a fellelhető közpénzeket? És a doktori disszertációjáról összevissza hazudozó, helyesírni egy általános iskolás szintjén sem képes, végtelenül ostoba Schmitt Pálra, akit főpolgármesterként szerencsére megúsztunk, mert elvesztette a választásokat? Akit később a nyakunkba sóztak köztársasági elnöknek, hogy zongorákra, utazásokra, lakberendezésre elverjen néhány tízmilliárdot, és hivatali ideje alatt is testőreivel naphosszat szaunázgasson egy budai luxuswellness VIP részlegében?

Vagy a szélhámos zuglói Weinek Leonárd a VR6-os luxus Passatjával? Esetleg Hunvald és stricitempóban menősködő, most meg bilincsben sírdogáló gazdasági bizottsági elnöke?

Jó, rendben, nem folytatom a sort, inkább csak megadnék egy bibliográfiai hivatkozást: http://politikusbunozes.info/

Itt párt és betűrend szerint ki lehet keresni a többit is.

Merthogy mindezekkel a kiragadott példákkal tényleg csak arra akartam utalni, hogy sok mindent láttunk már itt Budapesten az elmúlt évtizedekben. De olyat, hogy egy éppen pozícióban lévő főpolgármester hadat üzenjen a buszsávoknak, a forgalom csillapításának, a villamosok haladását elősegítő közlekedési lámpa programozásnak, nos, ez azért még új.

Pedig mindezek spiritus rectora, Tarlós István abszolúte kilóg az iménti felsorolásból, hiszen az említettekkel ellentétben nem bűnöző és nem is igazán feltételezhető róla, hogy ilyesmire hajlamos lenne. Inkább csak egy kedves, jó humorú, de gyakran fafejű mérnökember, akinek néha - mint például most - egyszerűen elgurul a gyógyszere.

Ilyenkor aztán eszelősségeket beszél - és néha sajnos tesz is.

Ráadásul abból a szempontból is igazi logikátlan abszurd dráma ez a történet, hogy Tarlós buszsáv- és tömegközlekedés-ellenes kirohanását nyílt levélben hozta nyilvánosságra, amit Vitézy Dávidnak, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) éppen általa kinevezett vezetőjéhez intézett.

http://index.hu/belfold/budapest/2013/11/06/tarlos_nyilt_levelben_ekezi_vitezyt/

(Most azt hagyjuk is, hogy egy városvezető és egy városi cégvezető közötti kommunikációban a nyílt levél mint műfaj eleve súlyos pojácaság, hiszen rúgja ki, beszélje meg vele négyszemközt, de ne levelezzen itt megjátszva magát előttünk, a nyilvánosság előtt, miközben a levél címzettjével akár naponta többször találkozik vagy beszél személyesen.)

Az igazán abszurd ebben a történetben az, hogy Vitézyt - akinek kinevezése ellen azért jó néhány érv szólt, hogy mást ne mondjak: túlontúl fiatal kora - Tarlós éppen azért bízta meg ezzel a feladattal, mert a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) nevű civilszervezetben már bizonyította szakértelmét, valamint környezetvédelmi és tömegközlekedés-fejlesztési elkötelezettségét.

A budapesti környezetvédelem és tömegközlekedés barátai szerint egyébként Vitézy lassan, túlzott óvatossággal és nem kellő dinamizmussal végzi a rábízott feladatot. Erre most Tarlós még azért a kevésért is seggberúgja, amit legalább ezidáig elvégzett és amit a közeljövőre eltervezett.

Környezetvédő körökben sokan már megkongatták a vészharangot: Tarlós az Audis, Mercedeses, lángzsoltos, rogánantalos autóslobbi markába került, és a háttérből ők diktálják azokat az eszelős, vállalhatatlan ostobaságokat, amit Tarlós a budapesti tömegközlekedés ellenében megfogalmazott.

Én azért nyitva hagynám még a kétely lehetőségét. Tarlós néha (mint most is) önfejű, makacs és meggondolatlan. Csak azt tudnám neki javasolni, hogy ha Vitézyvel van valami nem nyilvános, esetleg a munkájától független, egészen más természetű baja, rúgja ki nyugodtan - akkor is, ha Orbán Viktor közeli rokonáról van szó.

De semmiképpen se a tömegközlekedésen, a buszsávokon és az azt használók millióin verje el a port ilyen hülye és buta nyílt levelekkel. Mert bár ő azt írja nyílt levelében Vitézynek, hogy "a dugók rontják a közhangulatot", ami igaz lehet. Viszont az is biztos, hogy az általa a választások előtt tett tömegközlekedéspárti ígéretek elárulása, a dugóknál sokkal végzetesebben és hosszabb távon fogja elrontani a vele kapcsolatos közhangulatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr405623627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rátóti Mutyikos 2013.11.11. 08:08:46

"Tarlós István abszolúte kilóg az iménti felsorolásból"

inkább csak tájékozatlan vagy...

Mike36 2013.11.11. 08:14:48

Meg Vitézy kicsit fideszes volt. Meg a veke élén nem ment még el az esze. A fideszben mindenki elhülyül

nagyfeszültség 2013.11.11. 08:22:34

@Rátóti Mutyikos:

Mondj konkrétumokat! Én sem zárnám ki, hogy bünöző, de azért egy kicsit mégis kultúráltabbnak tűnik a felsorolatknál.

Dolgozónép 2013.11.11. 08:23:50

Mind a kettő szarházi gazember, Tarlós is meg Vitézy is. Semmirekellő, alkalmatlan köcsögök, várja őket a történelem szemétdombja, ahová valók.

buddha 2013.11.11. 08:24:03

könyörgöm valaki kérdezze már meg tőle-mert még senki nem tett-,hogy ,mint III.kerületi ex-polgármester ,ő nem tudott semmit V.László ténykedéséről 10 év alatt???
valaki nyakon vághatná már egy szárított,füstölt heringgel ezt a korrupt szerencsétlent

gatto nero 2013.11.11. 08:27:35

Azért jól felszámolta magát ez a jobbreményű VEKE. Dávidka bement a BKK-ba (másik nevén a melegházba), Dorner pedig - mivel Dávidka kihagyta a jóbol - a Balatoni Fejlesztési Tanács lábszagú fideszeseinek rezsizik.
Szép kis történet, amely megmutatja, hogy mindenkit meg lehet venni - ráadásul a legtöbbeket aprópénzért.

gatto nero 2013.11.11. 08:31:49

@buddha:

Ráadásul ezt a bűnöző, őrült Demszkyt Tarlós közpénzen lakatta a Római parton, amikor a degeneráltja éppen elvált valamelyik feleségétől.

nagyfeszültség 2013.11.11. 08:33:17

@Dolgozónép:

Csak meg kell nézni, hogy az öreg Vitzézy micsoda drogos, alkoholistza korrupt szélhámosokkal csináltatja az újságját. Aki ilyeneket a maga közelébe enged, az maga se lehet sokkal jobb.

gatto nero 2013.11.11. 08:34:11

@nagyfeszültség:

Az öreg Vitézy csődben van, csak még jól titkolja.
Tarlós egyébként Klivinyivel (Portik haverja) is jóban volt....

Shopping 2013.11.11. 08:36:06

Azért bízta meg a kisfiu vitézyt mert úgy gondolta, bábként fog viselkedni. Az meg elkezdett arcoskodni ( azt hitte a hülyéje, hogy ő tényleg ért a dolgokhoz azért került oda) . Szerencsétlen kisgyerek.
Na mindegy.
Szóval feszkó van közöttük, ekézzék csak egymást.

A körúti villamos zöldhullám meg tényleg faszság volt. Annak mennie kellett...

mim 2013.11.11. 08:37:22

Számomra nem világos, hogy miért éppen október végén, agy novemberben kell nekilátni feltúrni az utakat. Ráadásul a megjelölt idők nagyrészt áprilisi vagy májusi befejezést ígérnek.
A fagyok sem teszne túl sok jót a kötő betonnak..
Csak remélni tudom a közelgő választásoknak ehhez nincs köze.
Tarlós kirohanása pedig valószínűleg annak köszönhető, hogy emlékeztették a párton belül a közhangulat fontosságára... megint csak a választások miatt.

Reggie 2013.11.11. 08:39:49

A kirohanasaban felsorolt buszsavok semmit sem javitottak a tomegkozlekedesen, igy teljesen feleslegesen csokkentik az utak kapacitasat.
A piroshullamos lampaprogramozas a 4-6 vonalan pedig azert szar, mert abbol a +1 szerelvenybol, amit igy be lehetett rakni a forgalomba, semmit sem ereznek az utasok, cserebe az ujbuda kozpontnal es a moricznal rendszeresen torlodnak a szerelvenyek a vegallomasokon, mivel tulzsufolt ez a szerencsetlen sinpar.

MACSKANŐ 2013.11.11. 08:41:31

Tarlós akkor is rendesebb, kultúráltabb ember a posztban felsoroltaknál, de most tényleg hülyeségeket beszélt.
Igaza van a szerzőnek: ha vitézyvel baja van, rúgja ki, ne a tömegközlekedésen verje el a port.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2013.11.11. 08:42:01

@gatto nero: Ne féltsd az öreg Vitézyt. Majd kap Orbántól pár milliárdot, mint Mészáros.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.11. 08:45:54

Tudod, van ez az "értő olvasás" nevű dolog. Na, ennek felhasználásával, objektíven olvasd el újra Tarlós levelét, mielőtt egy minden konkrétumot nélkülöző hányást kiraksz ide.
Mellesleg az a Rogán lenne az autóslobbi prominens képviselője, aki tönkrevágta a belváros közlekedését? Ezt (is) átgondolnám a helyedben.

Csigataposó 2013.11.11. 08:58:32

"Inkább csak egy kedves, jó humorú,..." Ha meg realistat, vagy jozant irtal volna, na de pont kedves. Akkora taj paraszt suttyo mint ide lachaza.

Today05 2013.11.11. 08:58:50

oké, de aki a körúton direkt dugót csinál, hogy a villamos 3 egész perccel gyorsabb legyen az sem teljesen normális, a környéken lakom, és nevetséges ami a lámpa átprogramozás óta van. A dugó a lakosoknak sem jó.

A buszsávokat fikázni tényleg baromság, de a közlekedést korlátozni csak a bkv rendbetétele után lehetne, nem előtte, mert így megint a nyúl viszi a vadászpuskát

Rátóti Mutyikos 2013.11.11. 09:06:33

@nagyfeszültség: konkretumot? huje vagy te? akarok en elrohadni polpot peter es don pinter bortoneiben?
erdeklodj a III ker.-i vallakozoktol!

Visionstar 2013.11.11. 09:07:42

Inkább csak egy kedves, jó humorú, de gyakran fafejű mérnökember, akinek néha - mint például most - egyszerűen elgurul a gyógyszere. Kiről beszélsz baszod? Ez egy igazi furkósbot. Ja és a felsorolásból kihagytad, hogy keresztény, az nagyon fontos manapság, hogy nehogy lezsidózzák!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.11. 09:09:02

Csaxólnák, hogy Tarlós nem "en bloc" a buszsávokat ekézte, hanem.

Joske 2013.11.11. 09:18:28

Marhaság! Azon ritka esetek egyike amikor Tarlósnak igazat súgtak. Dávidka teljesen alkalmatlan a posztjára, neki jelen tudásával és tapasztalatával max. porszívóügynöki állás való.

♔batyu♔ 2013.11.11. 09:37:47

Szerintem Vitézyt Tarlósra rákényszerítették, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy végre egy korrekt poszt.

A ballibsik persze megint elkeseredettek, (furkósbot és hasonlók), mert Tarlós profi, ráadásul megtalálta Orbánékhoz az utat, tehát nagyon hatékony is és valóban jó a humora, joggal apellálhat egy következő ciklusra.

Ezt a levelet szerintem azért írta, hogy a választók lássák, Vitéziért nem tud felelni. Azzal együtt, hogy bár ilyen lett volna Bp. vezetése már 1990-től. Ez a levél azonban szerintem is felesleges volt.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.11.11. 09:42:12

Tarlós mellett a Demszky egy kifejezetten rendes ember.
Arra a közpénzen vásárolt VW-re meg jó lenne valami hiteles forrás.
De még ha igaz is, tarlósékat akkor sem tudja lekörözni.

dr Smittpálelnökúr 2013.11.11. 09:43:59

"Tarlós István abszolúte kilóg az iménti felsorolásból, hiszen az említettekkel ellentétben nem bűnöző és nem is igazán feltételezhető róla, hogy ilyesmire hajlamos lenne. "

Na, a Margit híd dicső felújítása minimum érdekes volt. Tud, hogy Demszky féle biznisz volt, viszont Tarlós teljes mellszélességgel kiállt Demszky mellé ezügyben.
Hogy emlékezzetek: drágábban újították fel a hidat, mint amennyiért a németek a tengeren egy kétszeres hosszúságú hidat építettek.

TArlós szerint ez rendben van. Aha. Meg a kutya faszát, azt.

Humora meg nincs. Ezt csak azok gondolják, akiknek a hunmor a kocsmai viccelődés szintjét jelenti, amikor két tajtrészeg melós a pultoslány mellein élvezkedi.

BSz 2013.11.11. 09:49:23

Itten hány motoroscigány van (kerekescigány után szabadon)?! Szerintem túl sok! Azok akik azt hiszik az ő (autó)adójukból telik bármire is, meg hogy itten ők eltartanak bárkit is, meg van ismerősük aki hallott a 4-6-os villamosról, de maguk nem ültek még rajta. Ja és a bicikli meg sport tessék a mezőn űzni, babakocsi meg maradjon otthon.

Csak nehogy a sok disznó legyőzze azt a kevés ludat...

Akinek nem tetszik a rendszer üljön Tuaregbe és szelje a buszsávot 90-nel, vagy tegye le a roncs autóját és fogadja el, hogy csóró járjon a csórók tömegközlekedésével, vagy drótszamárral! Lehet hó végén több marad pálinkára...

gipsz.jakab 2013.11.11. 09:51:16

minden politikus bűnöző

Sarlós egy hitvány po:cs...
szétqrta a várost...
és haggya lopni a mafiát...
dehát mit is tehetne...

♔batyu♔ 2013.11.11. 09:52:29

@dr Smittpálelnökúr: Aztán ha nincs kész, mert Tarlós beleköt pár dologba. te vagy a legjobban felháborodva, hogy Tarlós direkt akadályozza.

A 4-es metró, a "Bálna" is vastagon az SZDSZ-es korrupció emlékművei, viszont ha Tarlós akadékoskodik, ő bukott volna bele.

Gazz 2013.11.11. 09:54:44

"Tarlós éppen azért bízta meg ezzel a feladattal"
Nem gondolnám, hogy a megbízás Tarlós saját ötlete lett volna, sőt...

♔batyu♔ 2013.11.11. 09:56:00

@gipsz.jakab: Az ilyenekkel vetetném meg a "bálnát" mint te. Az ilyennek fel sem tűnik, hogy lerohad alatta a busz és a metró, viszont kifizetnek 7 milliárdot egy olyan létesítményért, amire egyáltalán nincs szükség, nincs is funkciója.

ex-dr. vuk 2013.11.11. 10:02:19

Szerintem felreerti a posztiro. Mindossze arrol van szo, hogy kozeleg a valasztas. A BKK a tomegkozlekedes es a kerekparozas elosegitesevel nagyon szemet szur az autos tarsadalom nagy reszenek, ugyebar. Ezek most haragszanak Tarlosra. Ezert kell a nyilt level es az autozas nyilt tamogatasa, hogy kinyalja az o segguket is. Persze csak szoban, mert valtozas ettol nem lesz, gondolom felhivta a Vitezy-t is, hogy "Davidkam lesz ez a nyilt level, de szard le nyugodtan, igazabol nem neked szol, nem kell tenni semmit".
Szoval igy az autosok, bizva a valtozasban ra szavaznak, a tobbiek meg az eddigi atalakitasok miatt orulve szavaznak ra. Mindenki happy. :D (kiveve ha visszaut az egesz es megharagszik ra mindenki mert szimplan hulye)

J.László 2013.11.11. 10:06:12

Tarlós a jelenlegi kurzus egyik legjobb arca.

J.László 2013.11.11. 10:11:41

@dr Smittpálelnökúr:
Megörökölt beruházásokkal (4-es metró, bálna, Margit híd) vajon mit lehet tenni? Ha megfúrja őket, akkor meg azért anyáztok.

DR. INKVIZITOR 2013.11.11. 10:20:44

@gatto nero:
Megvenni és/vagy megzsarolni!
Mindig "csak" azt kell megtudni, hogy mennyiért és/vagy mivel.
A többi részletkérdés (porhintés, szemfényvesztés)...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.11.11. 10:37:45

@♔batyu♔: "Ezt a levelet szerintem azért írta, hogy a választók lássák, Vitéziért nem tud felelni."

Értelmes választó ebből egyetlen következtetést tud levonni:
aki nem tud a saját beosztottjáért felelni, az vagy szar főnök vagy egy báb. (a kettő kombinációja is lehetséges)
Persze azt tudjuk úgy 20 éve, hogy a lakosság döntő részét nem az értelmes választók alkotják.

Démonmac1 2013.11.11. 10:37:49

Én úgy látom, hogy a tömegközlekedés ugyanúgy katasztrófa, mint volt. Az új Metró még mindig sehol.
A kerékpáros útvonalak/felhasználók szintén érdekes történet.
(főleg télen látványos, amikor 1 -1 kerékpáros megy ha megy, mellette meg dugó :) -
Vitézy csak azért lett kinevezve, mert Orvbán stb, amúgy, nem ért hozzá.

(A kék metró vonalát is meg kéne csinálni, mert helyenként életveszélyes - a pénz a stadionra kell, nyilván azért nem.

A Bálna az is érdekes, romként hasznosabb volt mint most.. hány embert is vitt csődbe a történet?

Démonmac1 2013.11.11. 10:39:10

@J.László: A metrót régen meg kellett volna építeni, innen is látszik, hogy a jelenlegi kormány nem a dolgozók érdekeit nézi.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.11.11. 10:53:35

"Vitézyt - akinek kinevezése ellen azért jó néhány érv szólt, hogy mást ne mondjak: túlontúl fiatal kora -"

Ez így nem pc, nem a fiatalságával hanem a tapasztalatlanságával volt/van/lesz baj.

Kakimaki0123456789 2013.11.11. 11:04:21

Aki akar burkoltan akar nyiltan zsidozik az egy budos nagy paraszt es akkor finom voltam. Es korulbelul annyi keresztenyi szeretet van benne mint egy krododilban.
Az atnevezett terek, utcak, atfestett taxik is az szakmai es emberi alkalmatlansag biztos jelei.
Hogy a beosztotta meg alkalmatlanabb arra a feladatra amit csinal meg nem menti fel semmi alol. Felelos azert amit ezzel a varossal tett, kar hogy csak levaltani lehet az okozott karokat nem lehet vele kifizettetni.

Rátóti Mutyikos 2013.11.11. 11:04:53

@doggfather: hat nehez lett volna ovodaskent vmelyik allami cegnel kifutokent kezdenie. ezert muszaj volt 20 eves koraban mar vezerigazgatoi szekbe ultetni. :D

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.11.11. 11:06:29

@Démonmac1: arról nem beszélve, hogy ha nincs ez a kommancs csürhe (gyk: fidesz), akkor jóval olcsóbb lett volna az egész beruházás. Mert ugye komcsikámék már az előző négy évük alatt és ellenzékben is mindent megtettek, hogy akadályozzák az építkezést.
Mi több, anno még olyan is volt, hogy tképp szerintük is kell, csak kicsit eltérő nyomvonalon... (már nem tudom, melyik megálló miatt kötekedtek)
Szóval aki ezt maszop-szadi korrupciós ügyletnek meri nevezni, az vagy nagyon nincs képben vagy tudatosan hazudik.

Kakimaki0123456789 2013.11.11. 11:07:58

@ex-dr. vuk: Ja eljatszak a jo rendor-rossz rendort. Igy azt kepzelheti mindenki (aki meg nem lat at ezeken) hogy a fideszen belul ot is kepviseli valaki.
A trafikosok, taxisok sokat tudnanak errol a "kepviselet"-rol beszelni...

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.11.11. 11:08:51

@Kakimaki0123456789: hm. Szerintem egy ügyesebb ügyész simán rá tudná húzni minimum a hűtlen kezelés vádját az összes mostani vezetőre.

Kakimaki0123456789 2013.11.11. 11:10:21

@J.László: Ja meg a Szihet fesztivalt is fontos volt furnia/sarcolnia - el is mentek a Balatonhoz. Az M0 budai szakaszat is na melyik polgarmester furta sok even keresztul?
A Romai-part lerombolasara tett kiserleteit sem felejtjuk el neki, soha.

Kakimaki0123456789 2013.11.11. 11:15:37

@álfirkász: A trafikmu.. ize, torveny pld az allam szamara (es minden allampolgar szamara is) roppant elonytelen uzlet mert sok 10 milliard adobeveteltol esunk el a feketegazdasag javara... nagyobb buli mint az olajszokites volt anno... amit egyebkent azota nem deritettek fel. Most ezt legalabb pontosan tudjuk kik csinaltak.

vezér01 2013.11.11. 11:18:35

Vitézy Dávid igenis egy tapasztalt,nagy gyakorlattal rendelkező szakember.Hat évesen már buszokat tologatott,és abba az iskolába járt,ahol Magyarország leendő vezetőit tanítják. /a Budakeszi útiba,ami az ország egyetlen szegregált iskolája./
Tarlós jobban teszi,ha vigyáz magára,könnyen lehet,hogy egyszer még Dávidka lesz az ő főnöke.@Kakimaki0123456789: akkor én most "budos paraszt " vagyok?

Don Quixote de la Ferko 2013.11.11. 11:22:49

Túl messze mész az időben.
Eljutottunk oda, hogy nem az a kérdés hány lélegeztetőgépet lehet venni, hanem az, hogy a 800 millás királyi gázszerelő osztalékából, és stadionépítéséből hány ezer Audit lehet venni.
A Nokiás tehervagonok országában ez többeket irritál.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.11.11. 11:26:13

LIPSIBOLSIK!

FÉLIG OLVASTAM EL AZ IDEHÁNYÁSAITOKAT, DE AZ IS BŐVEN ELÉG VOLT.
MINIMUM JÓZAN MAGYAR (!!!) PARASZTI ÉSSZEL KÉNE VÉGIGGONDOLNI A DOLGOKAT, MIELŐTT IDEHÁNYTOK, DE ERRE TI, LIPSIBOLSIK, ALKATILAG, GENETIKAILAG KÉPTELENEK VAGYTOK.
NO, EZÉRT FOGTOK MEGBUKNI JÖVŐRE IS.
MAGATOKNAK ÁSSÁTOK SÍROTOK.

Normális 2013.11.11. 11:31:40

A Tarlós levél minden szava igaz, és jogos.
A buszsávnak meg már az elnevezése is hazugság: sokkal korrektebb lenne "útkeskenyítésnek", vagy "sávszám-csökkentésnek" hívni.
Ám használjon a busz (ha odaeszi a fene 20 percenként) megkülönböztető jelzést: el fogjuk engedni, mint a mentőt-tűzoltót-rendőrt.
De egy megépített útból demagogikus érvekkel ne lopjanak el egy részt!

szellemkor 2013.11.11. 11:46:26

Az Ideális Budapesti FőPolgárMester
Az IBFPM láthatatlan és észrevehetetlen.

Különben, ha határozott elképzelései vannak és azt keresztülviszi az a baj, ha kompromisszumkész, az a baj. Ha cukrot tesz a kávéjába már fényűző tolvaj. Ha a közösségi közlekedést tolja akkor ellehetetleníti az autózást, ha a forgalomtechikát az autós közlekedés javára optimalizálja, akkor lelketlen autóslobbista. Ha kiszorítja az autós parkolást a belvárosból, akkor holdkóros radikálzöld, és ellehetetleníti a lakosokat, ha beengedi az autókat a belvárosba akkor képmutató környezetpusztító, élhetetlen belvárost létrehozó. Ha a metrót megépíti, kiszórja a pénzt az ablakon más, fontosabb beruházások helyett, ha nem építi meg, akkor nem a dolgozók és munkába járók érdekeit nézi.
Ha magyar buszt vetet akkor drága, környezetszennyező korszerűtlen szart tolja, ha nem magyar buszt vetet akkor a külföldi tőke hazafiatlan komprádora. Ha gátat épít akkor legyalulja az ősi ökoszosztémát (különbenis mennyitkeres ezenmegintvalaki) ha a környezetet megóvja akkor lelkiismeretlenül sorsukra hagyja a globális felmelegedés és a természeti katasztrófák potenciális áldozatait.

Bezzeg az IBPFPM nem csinál semmit! Mivel minden szar, mert mindig is minden szar volt és az is lesz, ezért felesleges bármit is tennie ellene, ami rossz azt megszokták a polgárok, ami jó, az jó úgy az ahogy van, ha nem tesz semmit abból nagy baj nem lehet. És persze mindenpolitikustolvaj, de hát mutass egyet amelyik nem az, úgyhogy ezt elmondják mindig, de ez nem igazán számít a megítélésben.

De akkor ki is volt az IBFPM? Hadd ne folytassam, mindenki találja ki!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.11.11. 11:51:53

@Kara kán: mi van nácika? Kiakadtál, hogy így ordibálsz? Menj szépen vissza az orvosodhoz és kérd, hogy emelje fel a gyógyszeradagod, mert amit most szedsz, már nem használ! :D

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.11.11. 11:54:46

@Kakimaki0123456789: nyugdíjpénztárak, "pofátlan végkielégítések" visszamenőleges adóztatása, majd annak eltörlése, értelmetlen közterület átnevezések és sorolhatnám a végtelenségig.
Csak kárt okoz ez a csürhe, hasznos tevékenységet még nem láttam tőlük.

Hogy a rákosista időkre emlékeztető, óriásplakátos, rádió és tévé reklámos propaganda kampányukat ne is említsem.

Szarazinda 2013.11.11. 12:08:15

"Inkább csak egy kedves, jó humorú, de gyakran fafejű mérnökember, akinek néha - mint például most - egyszerűen elgurul a gyógyszere."

Ööööööö. Inkább egy, a középszerűségét arroganciával, cinizmussal és kioktatással kompenzáló ember, aki néha vicces tud lenni, vaktyúk alapon. A humorérzéke elég rendesen túl van misztifikálva.

Szamiz67 2013.11.11. 12:29:32

Azt gondoltam annak idején, hogy Tarlósból lehetne jó főpolgármester, de:
- arról volt szó, hogy a sok kerületre tagolt Budapestet 4-5 nagy kerületre 'egyszerűsítik' , de a megválasztása után csönd van erről, sőt Tarlós gond nélkül tudomásul vette, hogy ezt megfejelték a járási rendszerrel,
- Tarlós simán tudomásul vette, hogy a Budapest saját hatáskörű költségvetése megfeleződik.
- egy főpolgármester ne legyen arrogáns, ne érezzem magam megtisztelve, ha velem bp.-i lakossal megoszt valami információt a fővárossal kapcsolatosan, egy főpolgármester sokat kell a lakosokkal kommunikálni, ez nem kegy.

A járási rendszer, a kerületi rendszer átalakításának elmaradása és a fővárosi pénzek központosítása miatt Tarlósnak kutya kötelessége lett volna harcolni és lemondani.

Vitézivel azért küzd szerintem, mert úgy ítélete meg, hogy Vitéziből konkurenst, főpolgármester jelöltet akarnak csinálni, ezért tiltotta el a nyilatkozástól, hogy ne szerepeljen a médiában, a nyilvános kritika is emiatt történt, Tarlós megpróbálja magát kikerülhetetlenné tenni.

Normális 2013.11.11. 12:45:39

@szellemkor:
Zseniális az írásod!
Csak nem Budapestünk Szép Szőke Hercegére / Vőlegényére gondoltál?

Hannibal ante portas 2013.11.11. 14:00:33

@álfirkász: nana, nem tudom melyik a rosszabb: a rendes vagy az ember. De így a kettő együtt kifejezetten tévedés. Rég börtönben lenne a helye. Mármint Demszkynek. Az a kár, amit Budapestnek okozott sokáig kiheverhetetlen marad.

2013.11.11. 14:17:17

Tarlósnak nem sikerült jól megfogalmaznia a valóban létező konfliktus mibenlétét. Ez a 20 pont sem politikai eladhatóságában, sem szakmaiságában nem valami remekmű. Ettől függetlenül a probléma, amire rámutat, valós. Tény, hogy a közösségi közlekedés számos előnnyel bír az egyénivel szemben a környezetvédelem, helykihasználás, kapacitás, esélyegyenlőség, balesetbiztonság és még számos egyéb vonatkozás tekintetében. Ettől függetlenül az egyéni közlekedésnek van jelene és jövője, a létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen, nincs értelme tehát mindenáron szembe állítani a 2 közlekedési formát, majd kényszeresen az egyiket aránytalan hátrányokkal sújtani a másik kárára. Nincs (nem szabadna, hogy legyen) biankó csekk az egyéni közlekedés ellehetetlenítésére, mivel annak működése pusztán gazdasági okokból is szükségszerű. Személy szerint a BKK működését nagyra értékelem (különösen az előző 20 év koncepciótlan "fontolva haladásának" tükrében), abban viszont igazat kell adnom Tarlósnak, hogy akadnak vadhajtások az alkotómunkában.

T mint T 2013.11.11. 14:19:49

Meghogy a Tarlos nem ugynolyan bunozo tipus?!
Esetleg a posztolo vehetne a faradtsagot es megnezhetne, hogy Tarlos barat tenykedese alatt mekkora zold terulet, mennyi kozossegi ter es uttorotabor helyen epult villa, lakopark es plaza a III. keruletben.
Meglepodne....

2013.11.11. 14:28:14

@Démonmac1: No igen, hát ezek a sztorik ugyebár a korábbi városvezetés idejéből erednek, a mostanira a helyzet kezelése maradt.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.11.11. 14:31:04

Nagy Csaba Pécs Fideszes alpolgármestere 74 millió közpénzt keres,
felesége nyilvános pályáztatás nélkül kap állást a kormányhivatal munkaügyi központjában,
volt munkáltatója tízmilliós megbízásokat nyer a nemzeti szarháziság jegyében!

Felháborodott olvasói levelet kaptunk, látva a Pécsett az elmúlt napokban megvalósuló elbocsátásokat (forrás: Index: Jelentős elbocsátás várható a Pécsi Tudományegyetemen), olvasónknál végképp kicsapta a biztosítékot, hogy információja szerint Nagy Csaba Pécs Fideszes alpolgármesterének felesége novembertől nyilvános pályáztatás és munkaügyi végzettség nélkül kapott állást a Baranya Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központjában. Egy pécsi általános iskolában folytatott több mint egy évtizedes pedagógusi munka után éles pályaváltással tanári végzettséggel került a Munkaügyi Hivatalba egy kormánytisztviselői állásra a Befektetés Ösztönzési Osztályra egy onnan nemrégiben elbocsátott kolléga helyére. Talán jól emlékszünk, hogy a Fidesz volt az, amely megszüntette a pályáztatási kötelezettséget a köztisztviselői és kormánytisztviselői állásokra. Nem lenne ésszerűbb az ilyen feladatokra jogi, közgazdász vagy munkaügyi végzettségű embereket alkalmazni kérdezi olvasónk? Egyet kell hogy értsünk. Talán a Baranyában 2012-ben mért rekord munkanélküliséget is hatékonyabban lehetne kezelni, ha megfelelő képzettséggel rendelkező, nyilvános pályázaton és megfelelő kiválasztási folyamat során átesett szakembereket vennének fel a Baranya Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központjába. A korábban számtalanszor elhangzott létszámstoppot most nem is hoznánk szóba, úgy látszik, ma már ez is a múlt. (Forrás: PécsMa: Rekord munkanélküliség Pécsett)

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.11.11. 14:38:49

@Hannibal ante portas: na most, ha a fröcsögés helyett tételesen sorolnád azokat a károkat! Mert én csupa olyan "kár"-ra emlékszem, ami milliószor inkább a fővárosi fidesz frakció sara ("akármit mond Demszky, mindenre nemet mondunk, mindennek keresztbeteszünk"), mint Demszkyé.
Szóval légy oly kedves sorold az általa okozott károkat, valami hiteles forrással (nem kuruc vagy manem vagy fidesz.hu) alátámasztva! Mert ez addig csak szimpla rágalmazás.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2013.11.11. 15:11:11

@Kara kán: Öcsisajt, próbáltál bármilyen közlekedési eszközzel keresztülmenni a városon az elmúlt fél évben?

Kakimaki0123456789 2013.11.11. 15:39:15

@szellemkor: Az oszovetseg emlegetese a kompromisszumkeszseg vagy az eltokeltseg jele? Szerintem a tahosagnak. Lehet hogy elkerulte eddig a figyelmedet Tarlosnak a zsidozo oldala, hadd vilagositsalak fel rola.
Elkepzelesek.
Nem az a gond hogy az elkepzelesei hatarozottak-e vagy sem. Hanem az hogy mukodnek-e vagy sem.
Mukodnek? Nem. Az egyre nyilvanvalobb kaosz miatt a beosztottjara mutogat? Erdekli 2 a millio embert hogy a hatalomert cserebe bevallalt egy "beosztottat" akire most keni a szart de levaltani nem valtja le? A mi borunk, aranyapam, nem a te karriered miatt vagyunk mi itt!!!
Ki a fopolgarnester? Ki a felelos? Mit igert a valasztoknak? Fakivagasokat? Atnevezett koztereket? Buszokra plakatolt bekemenetes Bajnai-gyalazast (ami egyebkent valasztasi torveny kijatszasa)? Szelsojobb altal megszallt onkormanyati iskolakat? Heti 5 tornaorat?

Kakimaki0123456789 2013.11.11. 15:41:21

@Kara kán: Miert kiabalsz, felsz valamitol?

gatto nero 2013.11.11. 15:52:40

@Kara kán: hajrá tömegközlekedés!

Hannibal ante portas 2013.11.11. 16:06:27

@álfirkász: a teljesség ígénye nélkül: budapesti közművek áron alul történő eladása külföldi cégeknek (Vízművek, Gázművek, Elmű, Csatornázás), BKV szétrohasztása, a járműállomány és közlekedési útvonalak elhanyagolása, beleértve a villamospályákat és a 3. Metro felújítását, a 4. Metro botrányos szerződései, szerződések a kivitelezőkkel, járműbeszállítókkal, a jobb lopási arány elérése érdekében generálkivitelező kihagyása, Hagyó és társai garázdálkodása, aztán lehet apróságokkal is folytatni, mint például a CET vagyis a Bálna, a csepeli szennyvíztisztító szerződése, ami miatt az EU elkefélt minket, csakúgy mint számtalan Metro ! szerződés miatt.
De talán ez is elég. A Kurucinfo csakúgy mint az ATV és aNépszava és társai nem olvasmányom.

szellemkor 2013.11.11. 16:09:00

@Kakimaki0123456789: Látom én az indulatok szökőkútját (bár nem osztom) viszont végképp nem értem, mi köze van a heti öt tornaórához a Tarlósnak? Itt még közvetett összefüggést sem találtam. De még ha köze is lenne a nyomorultnak, kinek fáj???
(A zsidó/antiszemita kártya meg már tényleg az uncsi kategória, nyugodtan dugd vissza a pakliba, senkit nem érdekel) Hacsak nem az a bajod hogy a "szélsőjobb által megszállt iskolákban" masírozni tanítják a kis barnaingeseket heti öt tornaórán.... :-) (nyilván) De még így sem értem hogy kerül Tarló a képbe.

Kakimaki0123456789 2013.11.11. 16:32:59

@szellemkor: Szerintem a fidesz es taros uncsi, egyutt is meg kulon kulon is. A bekajukkal egyutt.

kvadrillio 2013.11.11. 16:44:07

TALÁN IZÉÉÉ...KEDVES VANCAT !
NEM JUTOTT MÉG EL HJOZZÁD A SOK KÖZLEKEDÉSI PANASZ: "Közlekedési káosz volt a hétvégén - BKV-Figyelő
bkvfigyelo.blog.hu/2013/10/14/kozlekedesi_kaosz_volt_a_hetvegen‎
2013.10.14. - A buszból láttam, hogy kifelé menet nincs dugó, gondoltam, hazafelé már könnyebb lesz. ... ha másért nem, hogy az autósok ne menjenek rá a buszsávra! ... A BKV figyelő blogon megjelent Közlekedési káosz volt a hétvégén ...
Gigadugók nyara - Népszava
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=663437‎
2013.07.20. - A buszsávok ellenére a tömegközlekedésben is egyre nagyobb a káosz ... A káosz kiváltó oka valószínűleg nem csak a BKK kései ... A lassan mindennapossá váló dugók ráadásul a tömegközlekedést választókat sem kímélik ...
Autó: Dugók Budapesten: Így állunk mi! - HVG.hu
hvg.hu/cegauto/20131003_Iskolakezdesi_ido_es_a_kora_este_totalka‎
2013.10.03. - Buszsávot jelöltek ki a Hűvösvölgyi úton a Nagykovácsi út és a Kelemen László ... mielőtt leáll a vonatközlekedés, ám egy kapavágás sem történt. .... Az egész országot a káosz jellemzi a közlekedésben is,mint mindenben.
Népszabadság - A káosz fokozódik! Buszsáv a Budaörsi úton
nol.hu/belfold/a_kaosz_fokozodik__leallosav_a_budaorsi_uton‎
2011.05.30. - A reggeli dugóban hétfőn Budaörsig torlódott a forgalom. A gond ..... A buszsáv miatt gyorsabb lesz a közlekedés, mert az autósok a dugó miatt ...
[PDF]
A dugót az autók okozzák, nem a buszsávok - VEKE
veke.hu/wordpress/wp-content/uploads/.../a_dug__t_az__f01379.pdf‎"

OLVASNI....OLVASNI...OLVASNI.....

OCCT...ATTÓL MÉG NEM LESZ JÓ ÉS FELELŐS VEZETŐ VALAKI 25 ÉVESEN, HA GYEREKKÉNT SOKAT TEREPASZTALOZOTT, AHOL TOLOGATTA A JÁTÉKAUTÓKAT, MOZDONYOKAT.....ÉS AZT HITTE RÓLA A ZORBÁN BÁCSIKA ROKON, HOGY VALÓS HELYZETBEN IS KÉPES EGY EGÉSZ ORSZÁG KÖZLEKEDÉSÉT MEGOLDANI. PEDIG A LEGJOBB SZAGEMBEREKET TOLTÁK MÉG ALÁ...JAHHH....

erre szopták mondani: jól van kisfiam ! MÁR ELEGET JÁCCOTTÁL !

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.11.11. 16:50:32

@Kakimaki0123456789:
Félek, hát, rettegek, mert a lipsibolsik minden gazságra képesek.

@gatto nero
Hajrá kommunizmus!

kvadrillio 2013.11.11. 16:53:55

KIVÁLÓ KÖZLEKEDÉSI SZAKEMBEREINK VANNAK !!!!!

DE....SAJNOS EGYIK SEM AZ ORBÁN ROKONYA !

AZ AUTÓS PANASZOK VISZONT TARLÓSHOZ IS ELÉRNEK ! TEK !!!

Nick Leeson 2013.11.11. 17:23:38

Tarlós legalább egyszer az életben megtett olyat amit még soha senki! Kiállt az autósokért! Mindenki az autót tekinti mumusnak, holott a bkv ugyan olyan moslék mint 10-20 éve. Erre kéne elvileg átterelni az autósokat. Na ez ami nem fog menni! Az meg, hogy egyre jobban pokollá teszik az életüket sehova nem vezet. Ők is választó polgárok. Rengeteg pénzt költenek az autózásra, aminek tetemes rész folyik az állam kasszába. Tehát jó lenne már ésszerű ötleteket letenni az asztalra és nem az autósok kárára bkv-zni!

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 17:25:43

@Szamiz67:
Tarlósnál is le lehetne képzelni jobb főpolgármestert, még nay képzelőerő sem kell hozzá, de Demszkynél azért sokkal jobb (mondom ezt úgy, hogy utálom a Fideszt Orbánostul-Kövérestül-Rogánostul, mint a szart).

Vibuzyt meg, aki egy teljesen alkalmatlan, dilettáns fasz - mondanám, ha nem a punci szerepét játszaná a buzipárosban - a nyakába ütették, aztán amikor kb. 1 éve meg akart tőle szabadulni, nem hagyták a fővárosi fityiszesek, maradt a nyakán koloncnak.

Annak én sem örültem volna, ha 4-5 nagy egységre egyesítik a fővárosi kerületeket, jó ez így, ahogy van, csak a kerületi polgármesterek kezéből kéne kivenni a hatalom sokkal nagyobb részét, és a főpolgármesterébe adni.
Csak sajnos, ezt is el bírták baszni, mert 1 kivételével minden kerület polgármestere fideszes, és leszavazták az ötletet. Pedig ha valamibe, akkor ebbe bele kéne nyúlni a 2/3-dal.

Az meg teljesen megszokott, hogy a kerekes cigányok nyígnak, ha nem részesülnek kurva nagy pozitív diszkriminációban, hanem csak annyit vagy csak kicsivel többet kapnak, mint a közlekedés összes résztvevője.
Ezért is cigányok.
Mert pont úgy viselkednek.

Ja, és Tarlósnak ez a levele minden pontban teljes mértékben támogatható.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 17:42:26

@Hannibal ante portas:
Ez így van.

@Közpénzen béget a sunyi birkamenet Varsóban!:
"Nagy Csaba Pécs Fideszes alpolgármesterének felesége"

Hmmm, ezek szerint Pécs fideszes (így írják helyesen) alpolgármestere buzi, és nálunk engedélyezve van a buziházasság, hogy a felesége a Nagy Csaba nevet viseli?
Vagy csak te nem tudsz magyarul?

@álfirkász:
Elég csak kettőt mondani:
Probatbicol - ja nem, 4-es metró
Bálna (leánykori nevén CET)
Ja, meg az összes budapesti út javításának elémulasztása 20 éven át ('90 előtt ugyanezek az utak jobb állapotúak voltak) meg a BKV tönkrebaszása azzal, hogy a főváros egy kibaszott fillért nem adott bele, az állam adott, amit adott; hiába, lopni is kellett valamiből, ugye; Demszkyt el kéne számoltatni, és teljes vagyonelkobzás mellett (a gyerekeiét meg a feleségeiét is beleértve) 20 évre becsukni
Az, hogy mennyit lopott a BKV-n keresztül, más kérdés.

@gatto nero:
A kettő nem zárja ki egymást.
Ott tényleg értelmetlen a buszság, mint pl. a Kerepesi, ahol napközben negyedóránként megy el egyetlen troli, és semmi egyéb. Vagy a Hegyalja út, ahol eleve csak 250 méternyi buszsáv volt.
Tarlósnak teljesen igaza van, hogy nem ellehetetleníteni kell az autós közlekedést, hanem segíteni, mert azzal mindenki jól jár.

@Kara kán:
Jaja, például képesek helyesen írni magyarul, amire te képtelen lennél, ha beleszakadsz is.

gatto nero 2013.11.11. 18:06:12

@Hannibal ante portas:

nagyon helyes, lassan én is inkább is a noemisszioról tájékozódok -:)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.12. 00:10:02

@Kara kán:
Te már csak tudod, a tiedben a világűrrel ellentétben létezik az abszolút vákuum.

Szamiz67 2013.11.12. 09:39:50

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Ne haragudj, de kit érdekel most Demszky?
A kerületi rendszer és a ráépült járási rendszer, továbbá a megfeleződött önálló budapesti büdzsé finoman fogalmazva is nagy horderejű ügyek.
Most örüljek annak, hogy Tarlós a főpolgármester, mert ha nem ő, akkor háztömbönként lenne polgármesteri hivatal és 10%-ra zsugorodott volna az önálló büdzsé?
Ettől azért lehet picit magasabban a léc, nem?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.11.12. 10:00:30

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Jujj, de szellemes valaki!
Na, és mi van, ha nálam működik a nullponti energia, te buta?!

akakukk 2013.12.29. 20:25:41

Szerintem Vizezy igenis jol vegzi a dolgat. Lett jonehany uj busz es nem omlott ossze a tomegkozlekedes (megvolt a veszelye), a kerekparos savok sok ut felujitasat is finansziroztak, a tomegkozlekedes bar hagy maga utan kivannivalot, javult. Ha ez a beszari Tarlos tovabb izelgeti a Vitezyt, hat elveszti a szavazatom. ex-dr. vuk altal felvazolt kep jo lenne, de azert kicsit szkeptikus vagyok. Sajnalom, hogy a budaorsi buszsavot is megfurta.


süti beállítások módosítása