Egy kőkemény játékos

2014.11.20. 08:13 - vancat

renegade.jpgAz igazán elvetemült sznobokat úgyis felesleges lenne győzködni.

Mindenki másnak azonban jó szívvel ajánlható minden idők második legszimpatikusabb Jeepje, a most bemutatkozott Renegade. Az első természetesen az egykori legenda, a Willys, amelynek egyfajta jogutódjának is tekinthető a Fiat csoport kötelékébe lépett és Olaszországban készülő Renegade 2014.

Azon persze lehet vitatkozni, hogy méltó utódja-e Willysnek a Renegade, de valójában értelmetlen, hiszen pontosan tudjuk: a komoly katonai érdemeket is szerzett egykori mini-jeep ugyanolyan egyszeri és megismételhetetlen legenda, mint mondjuk a Citroen Kacsa, a Mehari vagy éppen a Renault 4-es.

Az viszont kétségtelen, hogy a benzinfaló, zöld szempontokra érzéketlen és gyakran feleslegesen pazarló megajeepek után igazán örvendetes, szimpatikus és környezettudatos fejlemény a kis Renegade. Amely valójában a legkevésbé sem kicsi: éppen akkora, amekkora akár négy ember számára is kényelmes. Nem véletlen, hogy a Fiat csoport új, Euro6-os 1,4-es EcoJet benzinmotorja tökéletes párosítás ehhez a kis kompakt terepjáróhoz.

Merthogy a Renegade valóban terepjáró: nem műmájereknek való BMW X6-os, barbibaba off roadhoz készült Range Rover Evoque, és nem gazdag, frusztrált feleségeknek való Audi Q3.

A Renegade városi autó, terepjáró, családi jármű, hobbiautó vagy akár kemény munkához is alkalmas erdész, rendőr vagy éppen katasztrófavédő autó.

Igazi, régi vágású kemény játékos, csak éppen - ilyen és ehhez hasonló társaival ellentétben - még takarékos is.

Öko-Jeep?

Azért ne túlozzunk.

Fogalmazzunk úgy: környezettudatos választás azoknak, akik egy multifunkciós családi és hobbiautót, valamint egy kemény terepjárót akarnak egyszerre, egy autóba gyúrva, korrekt áron.

A bejegyzés trackback címe:

https://noemisszio.blog.hu/api/trackback/id/tr836917779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2014.12.09. 08:22:08

Ha jól sejtem ez a JUmny/Níva méret.
Érdekes opció, mert a sok böhömmel szemben azok terepjárók.

xvb 2015.03.03. 18:31:17

Klassz dizájnja van, de kíváncsi vagyok, mennyire tetszene, ha nem lenne Fiat-termék. Az 1.4-es turbómotor pedig minden, csak nem takarékos (a tapasztalat szerint), a korrekt ár pedig erős túlzás, ebből is kijön két Duster.


süti beállítások módosítása